zoon van the hand ging ik bijna de mist inquote:Op donderdag 2 april 2015 11:31 schreef Jivis het volgende:
Voor wie zich verveelt op werk.... Game of Thrones-galgje met de namen van personages:
http://www.vulture.com/20(...)mid=facebook_vulture
ty-winner woordspeling, vind ik wel opmerkelijk als je bekijkt hoe hij eindigtquote:Op donderdag 2 april 2015 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:
You got 11/11 right, you are a Ty-winner
Aub niet aan GRRM zeggen, want anders gaat ze een gruwelijke dood tegemoet.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:12 schreef Shrewd het volgende:
dus de kans dat Sansa onverhoopt toch dood gaat is niet zo groot imo.
Ik zou die goed rekenen, net zoals annoying dutch bitch.quote:
For the night is dark and full of terrors.quote:
Jammerquote:Op donderdag 2 april 2015 16:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Alleen Nederlanders kunnen zich aan het accent ergeren. Melisandre krijgt in seizoen 5 het meeste screentime van al haar seizoenen.
Haar POV hoofdstuk in één van de boeken is echt goed, een kijkje in haar manier van denken is heel tof.quote:
Dan hoor je het dus wel, maar stoor je je er niet aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor trouwens helemaal geen accent bij Carice.
Niet erger dan bij andere acteurs uit andere landen
Niet een speciaal Nederlands accent ofzoquote:Op donderdag 2 april 2015 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan hoor je het dus wel, maar stoor je je er niet aan.
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ze moeten toch ergens over kunnen zeuren he.quote:Op donderdag 2 april 2015 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet een speciaal Nederlands accent ofzo
Mensen doen hier alsof ze praat als Louis van Gaal
Doe het dan over Khaleesi die te weinig naakt gaatquote:Op donderdag 2 april 2015 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen. Maar ze moeten toch ergens over kunnen zeuren he.
Volgende topic zijn de boekspoilers weer aan de beurt.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:27 schreef Poesopstokje het volgende:
Wéér gejank om Carice.. echt.. why?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |