notulen tiepenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:18 schreef fietsie het volgende:
Of je sleept stiekum je laptop mee de vergadering in
Dat probeerde ik laatst al maar toen kon ik geen post van Toek vinden om de UI te rippenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Takaiki, kun je toek zijn UI in de OP updaten? Hij doet zich niet meer als charly voor.
Ik zal jou rippen!!!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst al maar toen kon ik geen post van Toek vinden om de UI te rippen
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef Buurpoes het volgende:
Takaiki, kun je toek zijn UI in de OP updaten? Hij doet zich niet meer als charly voor.
Weet er nog iemand een leuke mop?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
notulen tiepen
IEDEREEN, LAAT FIETSIE LACHEN EN KOFFIE OP SCHERM SPUWEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Komt een gabber bij de slager; heeft u nog gehakt?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Komt een gabber bij de slager; heeft u nog gehakt?
Nuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:27 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat is die zonsverduistering eigenlijk?
Nu, toppunt om 10.30.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:27 schreef DaMart het volgende:
Hoe laat is die zonsverduistering eigenlijk?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt een vis bij de dokter, zegt de dokter: ah ik zie het al: uit de kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Serieus? Geen TopGear meer???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
top gear is geschrapt. de bbc is dood voor mij
uitzendingen van dit seizoen waren al geschrapt en ik las gisteren een artikelen dat er volgens twitterberichten van jezza en cpt slow geen nieuwe meer zouden komenquote:
Ik vind Top Gear tof, maar als je als werknemer - wie dan ook - een andere werknemer slaat, dan ben je verkeerd bezig en is 'Bring Back Clarkson' echt volkomen misplaatst.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Top Gear tof, maar als je als werknemer - wie dan ook - een andere werknemer slaat, dan ben je verkeerd bezig en is 'Bring Back Clarkson' echt volkomen misplaatst.
Mjah, misschien wel, maar de BBC heeft enige problemen momenteel met sexschandalen toch, dus ik denk dat ze dit zo min mogelijk wilden opblazen - en het dus opblazenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.
maar om daardoor het best verkopende programma van de bbc te schrappen vind ik ook dom
ja, maar laten we eerlijk zijn:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel, maar de BBC heeft enige problemen momenteel met sexschandalen toch, dus ik denk dat ze dit zo min mogelijk wilden opblazen - en het dus opblazen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Hier ga ik van huilen: F&F / Rijgers
Van het lachen, om precies te zijn zein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Waaaat?? Topgear geschrapt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.
maar om daardoor het best verkopende programma van de bbc te schrappen vind ik ook dom
QFTquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Hier ga ik van huilen: F&F / Rijgers
Van het lachen, om precies te zijn zein.WoehahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Blijf je wel binnen de leintjes? Niet teveel naar de eclips keiken he?quote:
Helemaal losquote:
Hier nietquote:
Noem me maar autist voortaanquote:
oke RockAspergertjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Noem me maar autist voortaan![]()
. Kut Facebook.
Kinda. Ik ben al klaar met alles, maar mijn groepje nog nietquote:
Die was er toch al?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 19-03-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 188 essnhills
02 127 MissMSX
03 115 Koen66
04 109 D.
05 087 crv
06 086 gianni61
07 080 Arch-Indar
08 064 MPG
09 059 Cat22
10 055 goldfinger1963
11 053 suikertaartje
12 046 PriemGirl
12 046 Miniem
14 037 RockNijntje
15 035 wel.o.k
16 034 fietsie
17 027 drakin
18 026 Etcetera
19 024 Buurpoes
20 020 Takaiki
21 015 Muck
22 013 Bos81
23 011 Zelfscanner
24 009 DaMart
25 003 Toekito
26 001 roos85
26 001 S15
26 001 EenBeetjeVanAlles
26 001 PaarsBeestje
26 001 marcb1974
klik hier voor meer stats
NEEEE want dan wordt ie vies.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook een vergiet op je hoofd?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEEEE want dan wordt ie vies.
Groetjes mijn moeder.
Dan is het nog steeds vies. Yay voor smetvrezige huismoeders.quote:
kom gezellig eens met je moeder naar limburg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds vies. Yay voor smetvrezige huismoeders.
Ik val op ouder, maar dit gaat te ver. En Limburg ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom gezellig eens met je moeder naar limburg.
mag zij mn huis poetsen, gaan wij wat drinken
ik... ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val op ouder, maar dit gaat te ver. En Limburg ook.
Had ik hem al eerder gezetquote:
Ik weet niet of jij het wasquote:
quote:
quote:
fietsquote:
Ah, het was Koenquote:
Dat is toch iets andersquote:
Nu ben ik in de warquote:
Verwarde vrouwen. Gottalovethem.quote:
De echte worden door mij gepostquote:
Nu ben ik nog erger in de warquote:
Goed om te weten dat er fakers zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
De echte worden door mij gepost![]()
En niet door een ongeduldige fokker![]()
Wat word er gefaked?quote:
Kennelijk mag er maar 1 iemand lijstjes postenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Leuk, waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk ik uit eten.
de kleine is uit logeren, dus even relaxen.
Nee, dat vind ik zo'n gedoequote:
geen idee nog. straks even overleggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk, waar?
Altijd fijn, even de handen vrij
Van wat voor soort eten hou je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
geen idee nog. straks even overleggen.
maar niks bijzonders hoor, ben niet van het sjieke uit eten eigenlijk.
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo'n gedoe
Wel lekker
Hier is het bewolkt dus had er toch niets van gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Hier is het wekelijkse kostquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.
heb heel soms van die kant en klare met spek voor de lunch
op zich wel te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het wekelijkse kost
Is dat een beetje te nassen, kant en klaar?
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinigquote:
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinig
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??
Oh ja!quote:
Boerenkool met worstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?
zoals?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonder
Ik maak ook altijd zelf een meelmengsel met van alles er in. Zijn echte vullers mijn pannekoeken
Oew, inside info. Do tell!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
aangezien ik jaren bij een pannenkoekenhuis heb gewerkt ben ik van mening dat alleen bloem niet voldoende is
Boerenkool is lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Boerenkool met worst
oowh en roti uit zon pakje is lekker.
Koekenbakkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
aangezien ik jaren bij een pannenkoekenhuis heb gewerkt ben ik van mening dat alleen bloem niet voldoende is
Ik doe altijd roggemeel, boekweitmeel en (spelt)meel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloem + volkoren (zelf gemalen) meel en boeweitmeel
ik was een zeer gedreven beslagmixer
Dat is eigenlijk watik net zeg. te veel moeite, te veel gedoe. nooit geprobeerd dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boerenkool is lekker
Uit een pakje? Niet liever the real thing?
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloem + volkoren (zelf gemalen) meel en boeweitmeel
ik was een zeer gedreven beslagmixer
we hadden met een paar mensen onze eigen pannenkoek. die wilde baas alleen niet op de menukaart zetten. de sjpeulturk speciaalquote:
poffertjes vind ik gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.
Je gaat naar de toko en haalt af. Te veel moeite?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk watik net zeg. te veel moeite, te veel gedoe. nooit geprobeerd dus.
Poffertjes vind ik wel echt te veel moeitequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.
Er zijn maar weinig etenswaren die ik teveel moeite vind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Poffertjes vind ik wel echt te veel moeite
Dat is echt lastig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig etenswaren die ik teveel moeite vind.
Zelf chips maken wel. Zo lekker als uit de zak krijg je het niet.
ik ben serieus nog nooit bij een toko geweest, en is dat zo veel anders dan pakje en zelf maken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat naar de toko en haalt af. Te veel moeite?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik ben serieus nog nooit bij een toko geweest, en is dat zo veel anders dan pakje en zelf maken ?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef essnhills het volgende:
Tortillachips maken van oude wraps is wel lekker
De wrap inwrijven met olie, kruiden erop die je lekker vindt (knoflook, paprika, zout bijv.), in stukjes snijden en op een bakplaat in de oven doen.quote:
ik zou niet eens weten of er hier in de buurt eentje zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]wat een gemis in je leven
![]()
Ik vind van wel
Dat klinkt eenvoudig. Maar hoe warm en hoe lang (ongeveer)?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wrap inwrijven met olie, kruiden erop die je lekker vindt (knoflook, paprika, zout bijv.), in stukjes snijden en op een bakplaat in de oven doen.
Wel oppassen want de laatste minuut gaat het hard, dan zijn ze ineens verbrand
Dat had een eis bij je verhuizing moeten zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten of er hier in de buurt eentje zit.
Weet ik zo niet uit mn.hoofd, is alweer eeb tijdje geleden, moet je eveb googelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt eenvoudig. Maar hoe warm en hoe lang (ongeveer)?
OKquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mn.hoofd, is alweer eeb tijdje geleden, moet je eveb googelen.
is lekkerquote:
Meestal worden die hier los opgeknabbeld, maar ik zal er eens een onderscheppen de volgende keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
is lekker
En als.je toch wraps over hebt..
Zo koud die dingen los etenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal worden die hier los opgeknabbeld, maar ik zal er eens een onderscheppen de volgende keer
Mij ook, maar ik doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo koud die dingen los eten![]()
Lijkt me een beetje saai..
Dat kan welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik doe het dan ook niet
Laatst had ik nog wel wat smeersel over, dus toen heb ik er een zonder vulling, maar met smeersel genomen
Dat is geen koffiequote:
thank you, captain buzzkillquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is geen koffie![]()
Ik heb trouwens nog nooit spinazie in blik gezien
Graag gedaanquote:
Tuurlijk, ik ken hem hoor,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden jongeren van tegenwoordig eigenlijk nog weten wie popeye is?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden jongeren van tegenwoordig eigenlijk nog weten wie popeye is?
Hier nietquote:
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen etenquote:
Is wok -zo- groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:
Uit een blikjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen eten
verse spinazie is anders best lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen eten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verse spinazie is anders best lekker
Linkjen?quote:
WOK ik heb je neergelegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Dat.quote:
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.
Wat een faalverduistering![]()
Straks maar naar de ijssalon om alles te verwerken![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donker
ja ik reed net een parkeergarage inquote:
goed plan, zit bijna in te dutten hierquote:
quote:Cher utilisateur de Orange,
Votre ordinateur (adresse IP: 86.197.138.137) est admissible pour participer aujourd'hui à une enquête.
Vous obtiendrez un cadeau exclusif pour avoir partagé votre opinion sur Orange !
Nous vous demandons de répondre à une courte enquête de 30 secondes.
Veuillez noter : L'enquête est 100 % anonyme.
Balen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donker
Niks mis mee toch, anoniem onderzoekje gekoppeld aan je IP-nummer, sessiegegevens, IMEI en factuuradresje van T-Mobile Frankrijk?quote:
is een browser popup. ik zit bij orange en ben via firefox aan het browsen, maar vertrouw het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wegpleuren, al die buitenlandse mailtjes.
En wat heb jij zelf genomen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
vanuit de MacD. Buurkitten wilde graag een fruitsmoothie.
Niet eens een heppermiel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
Lekker.quote:
Is er weer zon dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
oh ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
omdat Word vindt dat je het fout doetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:09 schreef gianni61 het volgende:
waarom wil word niet een organigram maken zoals ik het wil maken
niet weggeweest, behalve een paar minuutjes vanmorgenquote:
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier wel. klein beetje maar er is wel zon.
ow ja, ik moet de euromaster nog bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.
Friesland wordt dit keer overgeslagenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Waar is er zon dan? Ik heb nog geen zon gezien
Ik schat 2 kilometer toch welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Kijk daar heb je weer zo iemand die buiten durft te komenquote:
Je zie je, enorme einden.quote:
Ben je op de fiets vandaag trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk daar heb je weer zo iemand die buiten durft te komen
Da's 33,6 km. Mij beetje te heftig voor een doordeweeksedag.quote:
watjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's 33,6 km. Mij beetje te heftig voor een doordeweeksedag.
Oow absoluut. Gewoon geen trek in op mijn opafiets.quote:
toen ik nog jong was fietste ik regelmatig van Rotterdam zuid naar den Haagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow absoluut. Gewoon geen trek in op mijn opafiets.
Ik Lekkerkerk-Enschede. 2x in de week.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
toen ik nog jong was fietste ik regelmatig van Rotterdam zuid naar den Haag
opa-fiets inruilen voor race-fiets en dan is het slechts een kleine 3 kwartier
ik vond het wel ideaal, had gelijk goed training 2x 40kmquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik Lekkerkerk-Enschede. 2x in de week.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat -nu- ook ff lekker voor het werk graag doe.
Inderdaad. 197km met de Posbank in het midden was destijds een lekkere trainingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik vond het wel ideaal, had gelijk goed training 2x 40km
niet eens een zakje snoeptomaatjes?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
elke dag ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad. 197km met de Posbank in het midden was destijds een lekkere training
Zo'n 20 weken per jaar op vrijdag Enschede-Lekkerkerk, op zondag Lekkerkerk-Enschedequote:
respekt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n 20 weken per jaar op vrijdag Enschede-Lekkerkerk, op zondag Lekkerkerk-Enschede
Ik heb het van mijn 8e tot mijn 22e zeer serieus gedaan, en toen nog paar jaartjes voor de leut.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
respekt hoor![]()
door omstandigheden (lees relatie) ben ik nooit verder gekomen met wielrennen. betreur dat nog steeds enorm
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Mijn dagrecord zit als ik het me goed herinner op 318 kilometer en een paar honderd meter.
Toen was ik best moe.
Ik schijn talent gehad te hebben, al was mijn bouw veel te stevig. op mijn 18e had ik al een longinhoud van 7,2quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn 8e tot mijn 22e zeer serieus gedaan, en toen nog paar jaartjes voor de leut.
Zou het niet meer zo intensief willen, maar zit wel te denken aan een Fatbike.
Volop zon hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
wow das best goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Mijn dagrecord zit als ik het me goed herinner op 318 kilometer en een paar honderd meter.
Toen was ik best moe.
Mijn bouw is eh.... meer modelletje tandem zegmaar, of bakfietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ikmschijn talent gehad te hebben,[b] al was mijn bouw veel te stevig[/b]. op mijn 18e had ik al een longinhoud van 7,2
Helaas hebben mijn ouders mij nooit gesteund of gepushed en ik was te terughoudend en naief om zelf aan te geven wat ik wilde
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn bouw is eh.... meer modelletje tandem zegmaar, of bakfiets
De mijne rond de 80 km, op een stadfiets zonder versnellingen. Toen was ik ook moe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Toen was ik best moe.
Da's op een gewone fiets pittig stukkie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne rond de 80 km, op een stadfiets zonder versnellingen. Toen was ik ook moe.
Hele picknickmand achterop ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's op een gewone fiets pittig stukkie.
Want die dingen hebben een kreng van een rolweerstand
Spammertquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Koen66 het volgende:
Hoe kom ik al aan zoveel posts
Vermoedelijk van afgelopen nacht
normaal gesproken is dat geen probleemquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, banden gewisseld.
*pakt een slok drinken*
Nou die ene even naar de garage brengen en kijken of ze die schroef eruit krijgen en de band nog kunnen redden.
Ik heb ook 1 keer zo'n rondje gedaan, en met mijn zoon toen hij jong was hebben we samen de 75 km gehaald 1 dag,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne rond de 80 km, op een stadfiets zonder versnellingen. Toen was ik ook moe.
jij 37,5 en je zoon 37,5 ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer zo'n rondje gedaan, en met mijn zoon toen hij jong was hebben we samen de 75 km gehaald 1 dag,
Ja en toen nog een keer de andere helft van het rondjequote:
Ess heeft je account gehacktquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef Koen66 het volgende:
Hoe kom ik al aan zoveel posts
Vermoedelijk van afgelopen nacht
Toen je zoon jong was? Hoe oud is hij nu?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer zo'n rondje gedaan, en met mijn zoon toen hij jong was hebben we samen de 75 km gehaald 1 dag,
hangt van de schade aan de binnenkant afquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal gesproken is dat geen probleem
21 is hij nu, toen denk ik 9 of 10quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Toen je zoon jong was? Hoe oud is hij nu?
en ik heb 2 afspraken om mijn banden te wiisselenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:59 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, banden gewisseld.
*pakt een slok drinken*
Nou die ene even naar de garage brengen en kijken of ze die schroef eruit krijgen en de band nog kunnen redden.
2 ? Kan dat niet in 1 keer ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:03 schreef crv het volgende:
[..]
en ik heb 2 afspraken om mijn banden te wiisselen
ik heb weliswaar 2 handen en 2 voeten en ook al zijn beide crv's automaat, is het toch lastig in je eentje die dingen daar tegelijk heen te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2 ? Kan dat niet in 1 keer ?
Ik heb ze net trouwens zelf gedaan, ze staan hier thuis in de schuur.
Uk is 5 jaar en 3 weken en doet al 12kmquote:
die heb ik ff opgesloten in de kelderquote:
Het wordt er niet duidelijker opquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:04 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb weliswaar 2 handen en 2 voeten en ook al zijn beide crv's automaat, is het toch lastig in je eentje die dingen daar tegelijk heen te krijgen
De mijne is 4,5 jaar en klaagt als hij 2 km moet fietsen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uk is 5 jaar en 3 weken en doet al 12km
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het wordt er niet duidelijker op
Je banden staan dus bij de opslag.. niet bij je thuis.
Ja, hij hield het beter vol dan ik, hij fietste in zijn pubertijd ook regelmatig op en neer naar zijn beppe (oma) en die woont 30 km van hier. Later bleef hij dan logeren, maar na een paar keer een lekke band en dat eind lopen pakt hij tegenwoordig liever de bus.quote:
ow shit........quote:
30 km lopen is inderdaad een best eind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hij hield het beter vol dan ik, hij fietste in zijn pubertijd ook regelmatig op en neer naar zijn beppe (oma) en die woont 30 km van hier. Later bleef hij dan logeren, maar na een paar keer een lekke band en dat eind lopen pakt hij tegenwoordig liever de bus.
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
30 km lopen is inderdaad een best eind.
Klopt, hij had er al 10 km op zitten. 2e keer was hij ongeveer halverwege en daarna dus nooit meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....
Dus max. 15 km, want meer dan de helft ga je niet lopen. Is nog drie uur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....
Na 10 km ging hij dus ook doorlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus max. 15 km, want meer dan de helft ga je niet lopen. Is nog drie uur.
Muckert!quote:
muppiequote:
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
soms denk je dat het niet idioter kan in NL en dan lees je dit ....
http://www.nu.nl/binnenla(...)-parkeerkaartje.html
Fietsjequote:
Hondaquote:
Suf hè? Als ik ga winkelen gooi ik altijd ruuuuuim voldoende in de parkeermeter (mijn moeder loopt niet zo snel met haar rollator en het is een drama om die dingen in de auto te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
linksom of rechtsom,....de burger moet en zal bleoden en financieel uitgezogen wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.
echt, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
whut?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.
Ja echtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe verzinnen ze het
[..]
whut?
volgens mij heb ik die wel eens gehoord inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtwant is huisvuil en dus moet je het mee naar huis nemen
Paar jaar terug een mevrouw die eendjes had gevoerd en het zakje weggooide, vorig jaar een meneer die wat loze enveloppen uit zijn auto in de prullenbak gooide.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die wel eens gehoord inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |