ow shit........quote:
30 km lopen is inderdaad een best eind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, hij hield het beter vol dan ik, hij fietste in zijn pubertijd ook regelmatig op en neer naar zijn beppe (oma) en die woont 30 km van hier. Later bleef hij dan logeren, maar na een paar keer een lekke band en dat eind lopen pakt hij tegenwoordig liever de bus.
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
30 km lopen is inderdaad een best eind.
Klopt, hij had er al 10 km op zitten. 2e keer was hij ongeveer halverwege en daarna dus nooit meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....
Dus max. 15 km, want meer dan de helft ga je niet lopen. Is nog drie uur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als hij op zijn eigen erf een lekke band kreeg dat hij niet ging lopen....
Na 10 km ging hij dus ook doorlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus max. 15 km, want meer dan de helft ga je niet lopen. Is nog drie uur.
Muckert!quote:
muppiequote:
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
soms denk je dat het niet idioter kan in NL en dan lees je dit ....
http://www.nu.nl/binnenla(...)-parkeerkaartje.html
Fietsjequote:
Hondaquote:
Suf hè? Als ik ga winkelen gooi ik altijd ruuuuuim voldoende in de parkeermeter (mijn moeder loopt niet zo snel met haar rollator en het is een drama om die dingen in de auto te krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
linksom of rechtsom,....de burger moet en zal bleoden en financieel uitgezogen wordenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.
echt, hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:24 schreef crv het volgende:
whut?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet er nog wel eentje: een boete krijgen omdat je een plastic zak in een prullenbak gooit.
Ja echtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, hoe verzinnen ze het
[..]
whut?
volgens mij heb ik die wel eens gehoord inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja echtwant is huisvuil en dus moet je het mee naar huis nemen
Paar jaar terug een mevrouw die eendjes had gevoerd en het zakje weggooide, vorig jaar een meneer die wat loze enveloppen uit zijn auto in de prullenbak gooide.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:31 schreef crv het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die wel eens gehoord inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |