Balen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donker
Niks mis mee toch, anoniem onderzoekje gekoppeld aan je IP-nummer, sessiegegevens, IMEI en factuuradresje van T-Mobile Frankrijk?quote:
is een browser popup. ik zit bij orange en ben via firefox aan het browsen, maar vertrouw het nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wegpleuren, al die buitenlandse mailtjes.
En wat heb jij zelf genomen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
vanuit de MacD. Buurkitten wilde graag een fruitsmoothie.
Niet eens een heppermiel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
vanuit de MacD. Buurkitten wilde graag een fruitsmoothie.
Lekker.quote:
Is er weer zon dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
oh ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
omdat Word vindt dat je het fout doetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:09 schreef gianni61 het volgende:
waarom wil word niet een organigram maken zoals ik het wil maken
niet weggeweest, behalve een paar minuutjes vanmorgenquote:
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier wel. klein beetje maar er is wel zon.
ow ja, ik moet de euromaster nog bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.
Friesland wordt dit keer overgeslagenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Waar is er zon dan? Ik heb nog geen zon gezien
Ik schat 2 kilometer toch welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Waar is er zon dan? Ik heb nog geen zon gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |