Zo koud die dingen los etenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal worden die hier los opgeknabbeld, maar ik zal er eens een onderscheppen de volgende keer
Mij ook, maar ik doe het dan ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo koud die dingen los eten![]()
Lijkt me een beetje saai..
Dat kan welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik doe het dan ook niet
Laatst had ik nog wel wat smeersel over, dus toen heb ik er een zonder vulling, maar met smeersel genomen
Dat is geen koffiequote:
thank you, captain buzzkillquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat is geen koffie![]()
Ik heb trouwens nog nooit spinazie in blik gezien
Graag gedaanquote:
Tuurlijk, ik ken hem hoor,quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden jongeren van tegenwoordig eigenlijk nog weten wie popeye is?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zouden jongeren van tegenwoordig eigenlijk nog weten wie popeye is?
Hier nietquote:
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen etenquote:
Is wok -zo- groot?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:
Uit een blikjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen eten
verse spinazie is anders best lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja! En hij is goed voor spinazie op willen eten
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verse spinazie is anders best lekker
Linkjen?quote:
WOK ik heb je neergelegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
Dat.quote:
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.
Wat een faalverduistering![]()
Straks maar naar de ijssalon om alles te verwerken![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
hier was die goed te zien hoorde ik maar ik kon helaas niks zien want het werd ineens donker
ja ik reed net een parkeergarage inquote:
goed plan, zit bijna in te dutten hierquote:
quote:Cher utilisateur de Orange,
Votre ordinateur (adresse IP: 86.197.138.137) est admissible pour participer aujourd'hui à une enquête.
Vous obtiendrez un cadeau exclusif pour avoir partagé votre opinion sur Orange !
Nous vous demandons de répondre à une courte enquête de 30 secondes.
Veuillez noter : L'enquête est 100 % anonyme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |