En wat heb jij zelf genomen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
vanuit de MacD. Buurkitten wilde graag een fruitsmoothie.
Niet eens een heppermiel?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
Lekker.quote:
Is er weer zon dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
oh ja, dat moet ik ook maar weer eens gaan doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ik ga de zon maar eens in, banden wisselen, en kijken of ik die ene band ergens gerepareerd krijg.
omdat Word vindt dat je het fout doetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:09 schreef gianni61 het volgende:
waarom wil word niet een organigram maken zoals ik het wil maken
niet weggeweest, behalve een paar minuutjes vanmorgenquote:
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hier wel. klein beetje maar er is wel zon.
ow ja, ik moet de euromaster nog bellenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lekker.
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier is het strak grijs, vanochtend iets donkerder strak grijs, maar na 11 uur werd het weer lichter.
Friesland wordt dit keer overgeslagenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Waar is er zon dan? Ik heb nog geen zon gezien
Ik schat 2 kilometer toch welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat. Maar jij zit dan ook geen enorme einden hiervandaan.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
Kijk daar heb je weer zo iemand die buiten durft te komenquote:
Je zie je, enorme einden.quote:
Ben je op de fiets vandaag trouwens?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijk daar heb je weer zo iemand die buiten durft te komen
Da's 33,6 km. Mij beetje te heftig voor een doordeweeksedag.quote:
watjequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's 33,6 km. Mij beetje te heftig voor een doordeweeksedag.
Oow absoluut. Gewoon geen trek in op mijn opafiets.quote:
toen ik nog jong was fietste ik regelmatig van Rotterdam zuid naar den Haagquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow absoluut. Gewoon geen trek in op mijn opafiets.
Ik Lekkerkerk-Enschede. 2x in de week.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
toen ik nog jong was fietste ik regelmatig van Rotterdam zuid naar den Haag
opa-fiets inruilen voor race-fiets en dan is het slechts een kleine 3 kwartier
ik vond het wel ideaal, had gelijk goed training 2x 40kmquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik Lekkerkerk-Enschede. 2x in de week.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik dat -nu- ook ff lekker voor het werk graag doe.
Inderdaad. 197km met de Posbank in het midden was destijds een lekkere trainingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:32 schreef crv het volgende:
[..]
ik vond het wel ideaal, had gelijk goed training 2x 40km
niet eens een zakje snoeptomaatjes?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
elke dag ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inderdaad. 197km met de Posbank in het midden was destijds een lekkere training
Zo'n 20 weken per jaar op vrijdag Enschede-Lekkerkerk, op zondag Lekkerkerk-Enschedequote:
respekt hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n 20 weken per jaar op vrijdag Enschede-Lekkerkerk, op zondag Lekkerkerk-Enschede
Ik heb het van mijn 8e tot mijn 22e zeer serieus gedaan, en toen nog paar jaartjes voor de leut.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:40 schreef crv het volgende:
[..]
respekt hoor![]()
door omstandigheden (lees relatie) ben ik nooit verder gekomen met wielrennen. betreur dat nog steeds enorm
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Mijn dagrecord zit als ik het me goed herinner op 318 kilometer en een paar honderd meter.
Toen was ik best moe.
Ik schijn talent gehad te hebben, al was mijn bouw veel te stevig. op mijn 18e had ik al een longinhoud van 7,2quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het van mijn 8e tot mijn 22e zeer serieus gedaan, en toen nog paar jaartjes voor de leut.
Zou het niet meer zo intensief willen, maar zit wel te denken aan een Fatbike.
Volop zon hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef fietsie het volgende:
wow das best goed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Mijn dagrecord zit als ik het me goed herinner op 318 kilometer en een paar honderd meter.
Toen was ik best moe.
Mijn bouw is eh.... meer modelletje tandem zegmaar, of bakfietsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef crv het volgende:
[..]
Ikmschijn talent gehad te hebben,[b] al was mijn bouw veel te stevig[/b]. op mijn 18e had ik al een longinhoud van 7,2
Helaas hebben mijn ouders mij nooit gesteund of gepushed en ik was te terughoudend en naief om zelf aan te geven wat ik wilde
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn bouw is eh.... meer modelletje tandem zegmaar, of bakfiets
De mijne rond de 80 km, op een stadfiets zonder versnellingen. Toen was ik ook moe.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef fietsie het volgende:
Toen was ik best moe.
Da's op een gewone fiets pittig stukkie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne rond de 80 km, op een stadfiets zonder versnellingen. Toen was ik ook moe.
Hele picknickmand achterop ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's op een gewone fiets pittig stukkie.
Want die dingen hebben een kreng van een rolweerstand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |