SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Serieus? Geen TopGear meer???quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
top gear is geschrapt. de bbc is dood voor mij
uitzendingen van dit seizoen waren al geschrapt en ik las gisteren een artikelen dat er volgens twitterberichten van jezza en cpt slow geen nieuwe meer zouden komenquote:
Ik vind Top Gear tof, maar als je als werknemer - wie dan ook - een andere werknemer slaat, dan ben je verkeerd bezig en is 'Bring Back Clarkson' echt volkomen misplaatst.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind Top Gear tof, maar als je als werknemer - wie dan ook - een andere werknemer slaat, dan ben je verkeerd bezig en is 'Bring Back Clarkson' echt volkomen misplaatst.
Mjah, misschien wel, maar de BBC heeft enige problemen momenteel met sexschandalen toch, dus ik denk dat ze dit zo min mogelijk wilden opblazen - en het dus opblazenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.
maar om daardoor het best verkopende programma van de bbc te schrappen vind ik ook dom
ja, maar laten we eerlijk zijn:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah, misschien wel, maar de BBC heeft enige problemen momenteel met sexschandalen toch, dus ik denk dat ze dit zo min mogelijk wilden opblazen - en het dus opblazen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Hier ga ik van huilen: F&F / Rijgers
Van het lachen, om precies te zijn zein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Waaaat?? Topgear geschrapt?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hij fout zat moge duidelijk zijn en daartegen mogen ook zeker sancties zijn.
maar om daardoor het best verkopende programma van de bbc te schrappen vind ik ook dom
QFTquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:31 schreef Buurpoes het volgende:
Hier ga ik van huilen: F&F / Rijgers
Van het lachen, om precies te zijn zein.WoehahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Blijf je wel binnen de leintjes? Niet teveel naar de eclips keiken he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |