quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Leuk, waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk ik uit eten.
de kleine is uit logeren, dus even relaxen.
Nee, dat vind ik zo'n gedoequote:
geen idee nog. straks even overleggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk, waar?
Altijd fijn, even de handen vrij
Van wat voor soort eten hou je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
geen idee nog. straks even overleggen.
maar niks bijzonders hoor, ben niet van het sjieke uit eten eigenlijk.
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo'n gedoe
Wel lekker
Hier is het bewolkt dus had er toch niets van gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Hier is het wekelijkse kostquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.
heb heel soms van die kant en klare met spek voor de lunch
op zich wel te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het wekelijkse kost
Is dat een beetje te nassen, kant en klaar?
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinigquote:
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinig
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??
Oh ja!quote:
Boerenkool met worstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?
zoals?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonder
Ik maak ook altijd zelf een meelmengsel met van alles er in. Zijn echte vullers mijn pannekoeken
Oew, inside info. Do tell!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
aangezien ik jaren bij een pannenkoekenhuis heb gewerkt ben ik van mening dat alleen bloem niet voldoende is
Boerenkool is lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Boerenkool met worst
oowh en roti uit zon pakje is lekker.
Koekenbakkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
aangezien ik jaren bij een pannenkoekenhuis heb gewerkt ben ik van mening dat alleen bloem niet voldoende is
Ik doe altijd roggemeel, boekweitmeel en (spelt)meel.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloem + volkoren (zelf gemalen) meel en boeweitmeel
ik was een zeer gedreven beslagmixer
Dat is eigenlijk watik net zeg. te veel moeite, te veel gedoe. nooit geprobeerd dus.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Boerenkool is lekker
Uit een pakje? Niet liever the real thing?
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloem + volkoren (zelf gemalen) meel en boeweitmeel
ik was een zeer gedreven beslagmixer
we hadden met een paar mensen onze eigen pannenkoek. die wilde baas alleen niet op de menukaart zetten. de sjpeulturk speciaalquote:
poffertjes vind ik gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.
Je gaat naar de toko en haalt af. Te veel moeite?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk watik net zeg. te veel moeite, te veel gedoe. nooit geprobeerd dus.
Poffertjes vind ik wel echt te veel moeitequote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boekweit doe ik meestal niet in pannenkoeken, wel in poffertjes.
Er zijn maar weinig etenswaren die ik teveel moeite vind.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Poffertjes vind ik wel echt te veel moeite
Dat is echt lastig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig etenswaren die ik teveel moeite vind.
Zelf chips maken wel. Zo lekker als uit de zak krijg je het niet.
ik ben serieus nog nooit bij een toko geweest, en is dat zo veel anders dan pakje en zelf maken ?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat naar de toko en haalt af. Te veel moeite?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik ben serieus nog nooit bij een toko geweest, en is dat zo veel anders dan pakje en zelf maken ?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:12 schreef essnhills het volgende:
Tortillachips maken van oude wraps is wel lekker
De wrap inwrijven met olie, kruiden erop die je lekker vindt (knoflook, paprika, zout bijv.), in stukjes snijden en op een bakplaat in de oven doen.quote:
ik zou niet eens weten of er hier in de buurt eentje zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]wat een gemis in je leven
![]()
Ik vind van wel
Dat klinkt eenvoudig. Maar hoe warm en hoe lang (ongeveer)?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De wrap inwrijven met olie, kruiden erop die je lekker vindt (knoflook, paprika, zout bijv.), in stukjes snijden en op een bakplaat in de oven doen.
Wel oppassen want de laatste minuut gaat het hard, dan zijn ze ineens verbrand
Dat had een eis bij je verhuizing moeten zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten of er hier in de buurt eentje zit.
Weet ik zo niet uit mn.hoofd, is alweer eeb tijdje geleden, moet je eveb googelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klinkt eenvoudig. Maar hoe warm en hoe lang (ongeveer)?
OKquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mn.hoofd, is alweer eeb tijdje geleden, moet je eveb googelen.
is lekkerquote:
Meestal worden die hier los opgeknabbeld, maar ik zal er eens een onderscheppen de volgende keerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
is lekker
En als.je toch wraps over hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |