quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Leuk, waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk ik uit eten.
de kleine is uit logeren, dus even relaxen.
Nee, dat vind ik zo'n gedoequote:
geen idee nog. straks even overleggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuk, waar?
Altijd fijn, even de handen vrij
Van wat voor soort eten hou je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
geen idee nog. straks even overleggen.
maar niks bijzonders hoor, ben niet van het sjieke uit eten eigenlijk.
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo'n gedoe
Wel lekker
Hier is het bewolkt dus had er toch niets van gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:50 schreef Arch-Indar het volgende:
zo, hoofdpijn wat gezakt.
En nu ? niks gezien van die verduistering ook.
Nog leuke plannen vanmiddag ?
Hier is het wekelijkse kostquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik maar eigenlijk nooit zelf pannenkoeken.
heb heel soms van die kant en klare met spek voor de lunch
op zich wel te doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier is het wekelijkse kost
Is dat een beetje te nassen, kant en klaar?
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich wel te doen.
niks bijzonders natuurlijk.
om voor mezelf pannenkoeken te maken vind ik te veel gedoe, en zo lekker vind ik het ook niet echt :p
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinigquote:
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik lust denk ik alles, maar probeer weinig
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bloem met ei en melk klutsen is teveel werk??
Oh ja!quote:
Boerenkool met worstquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen voorkeur voor een gerecht of een keuken?
zoals?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn sowieso niet heel bijzonder
Ik maak ook altijd zelf een meelmengsel met van alles er in. Zijn echte vullers mijn pannekoeken
Oew, inside info. Do tell!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
aangezien ik jaren bij een pannenkoekenhuis heb gewerkt ben ik van mening dat alleen bloem niet voldoende is
Boerenkool is lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Boerenkool met worst
oowh en roti uit zon pakje is lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |