Het is gelukkig nog niet vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn lekkers voor bij de koffie voor vanavond is mislukt
quote:
Kut, dat is hatelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik tot een jaar geleden ook niet. En ik woon al 3 jaar in Twente.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Dat vind ik voor spierpijn al best forsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
4 in mijn geval. Ik heb best een beetje spierpijn.
Ik heb vrij weinig pijn als 1 en 2. Als ik pijn heb is dat vrij fors want de rest registreer ik niet als 'pijn' zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat vind ik voor spierpijn al best fors![]()
Als ik de pijnlijkste dingen die ik ooit gehad heb een cijfer zou moeten geven zou ik denk ik op zoiets komen:
1
2
3 Van fiets gepleurd beide knieën stuk / Flink in vingertop gesneden met mes
4
5 Geperforeerde blindedarm en een keer een naald door m'n duim
6 Kras op hoornvlies
7 Steentje onder nagel; de verdoving die nodig was om de nagel te verwijderen (in gewricht)
8
9
10
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Mag dat van Dick?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!
Dat is wat ik mij ook als meest pijnlijke in beeld ja, vandaar dat ik 8/9/10 open heb gelaten. Overigens lijkt een been mij nog fijner.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef liedetector het volgende:
Ergste was denk ik wel een 9, van een trap gepleurd. Pols gebroken (tot daaraantoe) maar danzonder verdoving (schijnt niet te kunnen) je bovenarm zetten (want ook gebroken) met gewichten die dan dus aan je handen hangen (met die pols dus want zelfde kant) geloof dat ik dacht dat ik dood of out ging
In dat geval gaan we nog even door.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Jij hebt de wens te bevallen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt de wens te bevallen toch?
Ok!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nog even door.
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?
^^quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelen
Adopteren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
Janou, ik heb er de laatste paar jaar nog maar eenjte over en dat is dat ik hartstikke een watje ben inzake fysieke ongemakken / pijn / dokters / prikjes
Isa in het ziekenhuis.quote:
Vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Isa in het ziekenhuis.
Pijnbroeder: Mevr. Isa, op een schaal van 1-10, hoeveel pijn heeft u momenteel?
Isa: nul!
Pijnbroeder: ik geef u toch maar wat naproxen voor de zekerheid
Isa![]()
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef minilot het volgende:
Bij deze Ilona zou het gaan van:
Mevrouw op de kamer bij Ilona: Ik roep de broeder wel even.
Broeder: Hoe gaat het?
Ilona: *maakt huilende roggelgeluiden
Broeder: Ik weet wel wat.
Broeder komt terug met een spuit 'Dit is morfine.'
Ilona: *pakt honkbalknuppel onder bed vandaan, mept broeder knockout en holt op een drafje het ziekenhuis uit*
Dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kom geen drugjes te kort hoor Lonaa
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
Janou, dat begrijp ik wel, maar ík heb er de laatste paar jaar nog maar eentje over en dat is dat ik hartstikke een watje ben inzake fysieke ongemakken / pijn / dokters / prikjes
Serieusquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!
Brrrrrrrrquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn ergste pijn, als in 8 of 9 (ik ging er van van mijn stokje..) was toen mijn knieschijf naast mijn been zat ipv netjes op de knie..
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Ja, van de week zat iemand een kozakrecept tegen me aan te Twitteren en toen dacht ik: ok!quote:
Alles met knieën krijg ik de rillingen vanquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
Brrrrrrrr
Ooit zo mega door mn knie gegaan dat ik het al bijna kan voelen
Ik heb mijn acute appendix op 5 watjequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
PijnEen dag geen pijn is een dag niet geleefd
1
2
3 koppijntjes xveel
4 chronische artrosepijn dan hier dan daar dagelijks, schommelt tussen 4 en 7
5 netjes opgeruimde uitscheurdoosch na bevallingen incl een sterilisatie
6
7
8 Kutknie rond de jaarwisseling dit jaar
9 Migraineaanval xtig , op mijn 16e acute appendix
10 Bevallen x3
Overigens maakte ik me vooraf vooral druk om misselijkheid. En daar heb ik uiteindelijk nauwelijks last van gehad.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kom geen drugjes te kort hoor Lonaa
Poeh. Ik denk niet zo graag terug aan pijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Hoe ziet jouw pijntop10 er uit dan?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Heel even he, ik ging net kijken of m'n mooie 50's jurkjes die ik van de zomer gekocht heb nog passen, wat voor maat ze waren want anders verkoop ik ze.
IS MIJN TAILLE MET 20 CM AFGENOMEN.![]()
![]()
Nice! Het was je ook echt aan te zien vorige week, dat er een stukje minder Lonaa isquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Heel even he, ik ging net kijken of m'n mooie 50's jurkjes die ik van de zomer gekocht heb nog passen, wat voor maat ze waren want anders verkoop ik ze.
IS MIJN TAILLE MET 20 CM AFGENOMEN.![]()
![]()
Lijkt me voor meeste mensen wel geldenquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:15 schreef minilot het volgende:
(Ik zie nu dat toch wel heul veul van mijn pijnjtes komen voortkomen uit een stommiteit)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:31 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als ik zo om me heen en hier kijk hebben mensen toch ook wel veel pijn door gedoe in het eigen lichaam, waar ze verder niks aan kunnen doen
Veel he?! Ik vind dat veel heftiger klinken dan '17 kg eraf' omdat dat veel moeilijker voor te stellen is ofzo.quote:
Tof!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice! Het was je ook echt aan te zien vorige week, dat er een stukje minder Lonaa is
probeer volgende keer eens hoeksche rooie....smaakt er perfect bij!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:38 schreef golfer het volgende:
Dus vanavond wordt het dat met een beenhammetje en krieltjes en ei.
Oww the sisters!!!!!!!quote:
Hahaha!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoor het inmiddels ook steeds vaker.
Behalve dan mn moeder van het weekend. Die kwam de woonkamer in:
'Oooooooooh wat ben je dun geworden!'
Dus ik helemaal blij, loopt ze zo voor me heen naar de hond 'Ja ik kan echt wel zien hoor, dat je dunner bent geworden.'
Jawel, maar vind ik, fysiek, veel moeilijker voor te stellen ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik vind zeventien kilo trouwens ook wel als veel klinken
En voor dat geld dan weer een kleiner jurkje kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anyway, feest!Maar wel m'n twee jurkjes verkopen.
Maar.. kunnen ze niet ingenomen worden?? Zonde om te verkopen toch!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, maar vind ik, fysiek, veel moeilijker voor te stellen ofzo.
Anyway, feest!Maar wel m'n twee jurkjes verkopen.
Precies!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef minilot het volgende:
[..]
En voor dat geld dan weer een kleiner jurkje kopen.
Ik denk niet dat dat mooi wordt. En ik kan dat zelf niet. En ze zijn tweedehands best gewild. Als ik ze voor 40 euro per stuk kan verkopen, vind ik dat best tof.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar.. kunnen ze niet ingenomen worden?? Zonde om te verkopen toch!
Ok..quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mooi wordt. En ik kan dat zelf niet. En ze zijn tweedehands best gewild. Als ik ze voor 40 euro per stuk kan verkopen, vind ik dat best tof.
Leuk. Puike clip ook, zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef liedetector het volgende:
en nu wordt het tijd dat ze NL ook een keer aan gaat doen!
Ik bof ontzettendquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Sisters of Merci, hoe tof! Helemaal vergeten. ..
Lonaa 20 cm jij gaat lekker zeg, erg leuk om te lezen. Wat vind je kerel ervan?
P je hebt echt de mooiste dagen qua weer gehad zeg, wat fijn
Cheers! Drank is wel een plan eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis en vakantie! Ruim 2 week, begin weer op een zaterdag
Liefste moet nog 4 dage/ nachten
Ik neem een kwart flesje prossecco in de zon met verse macadamia mix nootjes, net gehaald vd markt.
Proost!
Waar zit je precies? Geef me je coördinaten en ik geef jou terrasjes!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bof ontzettendJammer dat het geen echt terrasjesweer is en dat er verdacht weinig leuke terrasjes te vinden zijn in de omgeving. Of ik kijk er helemaal overheen elke keer
Terrassen zijn er helaas nog niet. Fijn dat je nog lekker hebt gewandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bof ontzettendJammer dat het geen echt terrasjesweer is en dat er verdacht weinig leuke terrasjes te vinden zijn in de omgeving. Of ik kijk er helemaal overheen elke keer
Lieve schat, daar ben je te laat meequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar zit je precies? Geef me je coördinaten en ik geef jou terrasjes!
Okee, vrouwtje Pee!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
ik lig op de bank met boek en een aantal Delicious.-en en kom er niet meer vanaf.
ze doet nu gewoon toch al half europa aan...maar nog steeds geen gig inNL of belgie ergens net over de grens...... bummer! laatst keulen kon ik nietquote:
Oiquote:
Klinkt okquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:52 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor
Ik vond Marmozets op Lowlands erg gaaf, de cd bevalt me ook prima.
Hoewel ik dat tof vind, denk ik niet dat mijn lijf daarvoor gemaakt isquote:
Dat vind ik zelf muzikaal dan weer een beetje saaiïg en doorsnee klinken. Ziet er niettemin wel leuk uit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
BeccaMarmozets
live echt geweldig
Nee super afwisselend. Bij vlagen snoeihard, soms een beetje Auf der Maur achtig, dan weer Butterfly Effect, dan haast Joy Division.. Ieder nummer heeft een eigen sfeerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik muzikaal dan weer een beetje saaiïg klinken. Ziet er wel leuk uit!
Oké ik las: koorddansen.. vond het al vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef minilot het volgende:
Ben nog even keihard aan het kantoordansen op de Sisters.![]()
Straks naar je filmpje luisteren Tav.
Niets nieuws op zich nee, wel een hele diverse cd, zeker voor zo'n jong bandje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf muzikaal dan weer een beetje saaiïg en doorsnee klinken. Ziet er niettemin wel leuk uit!
Okee, nou ja, dit liedje dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee super afwisselend. Bij vlagen snoeihard, soms een beetje Auf der Maur achtig, dan weer Butterfly Effect, dan haast Joy Division.. Ieder nummer heeft een eigen sfeer
Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:24 schreef minilot het volgende:
Wat een raar recept!
Food52: Toastsoep
[ afbeelding ]
Dat zou ik echt retegaaf vinden om hier op kantoor te kunnen doen!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oké ik las: koorddansen.. vond het al vreemd.
Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doen
Ik gooi het thuis ff op Spotifyquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
BeccaMarmozets
live echt geweldig
Zeker niet, maar het lijkt me gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen.
Ja, stoer is ze wel. En leuk, zo te zien! Kan me voorstellen dat het live tof is en ze klinken zeker goed als ik zie hoe jong ze er allemaal uitzien.quote:
Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelfquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Uniek, mijn kerel ziet hoeveel beter ik in m'n vel zit en is daarom enorm blij. Hij houdt niet van hele dunne meisjes, maar dat word ik toch nooit
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
geluk zit in je hoofd en de rest is bijzaak
Jaaa.quote:
True.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelf
Goed bezig hoor
Ik zit er over na te denken om m nog een keer te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa.
Ik vraag me af of ik nog een vierde keer naar Big Hero 6 ga of dat ik het er even bij hou!
Wat vrolijk! Simpel, maar wel leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:12 schreef liedetector het volgende:
laatste "ontdekte bandje" best lekker
Owwdat had iknog gemist... funny! nooit echt mega in verdiept (@meer fan industrial ala D.A.F. etc.) maarga m wel ff luisteren, weet nog bij Firestarter dat ik serieus dacht dat ze een Johnny Rotten sample hadden gebruiktquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
een beetje hyperblij van het feit dat The Prodigy deze maand een nieuwe plaat uitbrengt.
Ja, en terecht, want is ook een heel coole cover!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Prodigy is tof![]()
Deze versie vonden ze zelf ook helemaal te gek:
Ik vind de albums minder tof dan hun live optredensquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Torre solo en De Staat als band, erg tof
Hmmm....scheerapparaat vergeten dus ik heb nu ook een baardquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef minilot het volgende:
Ik kan alleen geen baarden meer zien! Pffffff!
Ik vind beide tofquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind de albums minder tof dan hun live optredens
Was dat gisteren ja? Was het erg?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef minilot het volgende:
Goed. Gierend over mijn nek gegaan van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de Nederlandse Masterchef. Brrr!
Op naar de Britse, daar moet ik ook nog aan beginnen!
Nee, eerder al. Er zijn nu drie afleveringen geweest van de Nederlandse. Maar ik kijk dit soort dingen altijd gewoon op mijn werk online terugquote:
Waarom is het niks?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee is al een paar dagen bezig. Ik vind het ook helemaal niets..zo jammer..
Sorry! Zeg niks over uitslagen of specifieke deelnemers.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja niks zeggen over Masterchef hier! Wil het nog kijken
Ja, zit je soms steeds broodjes pulledpork-kroket te eten daar tussen de middag?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:49 schreef Myraela het volgende:
Zo rijles, zie er al de hele dag tegenop.En als ik terugkom eens wat gezondere lunches verzinnen. Die makkelijk voor te bereiden en mee te nemen zijn. Ik heb nu telkens zo'n last van mijn maag.
Hahaha, die zijn helaas al op.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:51 schreef minilot het volgende:
Ja, zit je soms steeds broodjes pulledpork-kroket te eten daar tussen de middag?Niet gezond nee, maar wat zullen je collega's jaloers zijn!
Afzeggen geen optie dan, vraag me af of het zo veel zoden aan de dijk zet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:52 schreef Myraela het volgende:
Gewoon tegen alles.Ik wil gewoon afrijden en er klaar mee zijn. Ik ben moe, kan mijn hoofd er niet bijhouden en heb geen zin in commentaar.
Duidelijk!quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon afrijden en er klaar mee zijn. Ik ben moe, kan mijn hoofd er niet bijhouden en heb geen zin in commentaar.
Ik heb al 40 lessen gehad en als ik te lang niet rijd dan ga ik ineens weer enorme stappen achteruit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef liedetector het volgende:
Afzeggen geen optie dan, vraag me af of het zo veel zoden aan de dijk zet?
Dat dus.. en de zender is bijkans nog erger dan de vorigequote:Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Vooral oervervelende mensen. Die gast met dat knotje in de jury komt zó irritant over!
En driekwart van de kandidaten zijn vooral bezig met het neerzetten van zichzelf als personage, vooralsnog weinig zichtbaar kooktalent of zelfs maar creativiteit. Kreeg er echt een beetje jeuk van. Gewoon niet interessant om naar te kijken. Vooral storend.
Dat snap ik wel. Doorbijten kerel! Hopsakee! *pats op de billen* Rijden jij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al 40 lessen gehad en als ik te lang niet rijd dan ga ik ineens weer enorme stappen achteruit.Dat is een beetje zonde van het geld. Als ik eenmaal in de auto zit valt het allemaal wel mee, maar ik zie er altijd wel enorm tegenop.
Ik vertelde maanden geleden toch over die meneer die overal een slaatje uit wil slaan en steeds na werkzaamheden 'schade' claimt (o.a. aan aftands tuinmeubilair)? Nou, dat loopt dus nog steeds en heeft me vandaag zeker drie uur gekost.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat dan?! Spui het! Daar zijn we voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La derecha oprime, la izquierda libera
En het lijkt ook wel alsof zich voor de Nederlandse editie voornamelijk mensen aanmelden die zichzelf willen laten zien en daar ontzettend mee bezig zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat dus.. en de zender is bijkans nog erger dan de vorige
quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Deegjes maken
Haha, whoppa! Werk ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Beetje wel idd.. Niet zo erg als bij de USA versie maar ik zie het ook een beetje.. Bij de Aussies liggen die mensen er het eerst uit en bij de Britse versie zijn ze sowieso zeldzaam..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
En het lijkt ook wel alsof zich voor de Nederlandse editie voornamelijk mensen aanmelden die zichzelf willen laten zien en daar ontzettend mee bezig zijn.
Als ik dan nu naar de Britse editie kijk (ben halverwege de eerste aflevering), dan heb ik daarbij het gevoel dat het echt om het koken gaat en dat de deelnemers er echt daarvoor staan.
Maar goed, dat kan ook een vooringenomenheid bij mij zijn, het blijft subjectief natuurlijk. Maar da's het gevoel dat ik erbij krijg.
Och, dat moet inderdaad frustrerend zijn zeg! Vooral ook dat er zoveel tijd in zo iemand gaat zitten terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt..quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vertelde maanden geleden toch over die meneer die overal een slaatje uit wil slaan en steeds na werkzaamheden 'schade' claimt (o.a. aan aftands tuinmeubilair)? Nou, dat loopt dus nog steeds en heeft me vandaag zeker drie uur gekost.![]()
Ik heb het hele verhaal in een tijdlijn gezet en dit aangekaart bij het VvE-bestuur met het voorstel om samen om de tafel te gaan om een strategie te verzinnen om met deze meneer om te gaan, want hij kost heel veel mensen heel veel onnodige tijd.
Het toeval wil dat meneer zich kandidaat heeft gesteld voor een bestuursfunctie en is benoemd (vergadering kon niet weten hoe en wat en zijn kandidaatstelling was een verrassing), tot grote ergernis van het uitstekend functionerende zittende bestuur. Het is iemand die continu aan het polariseren is, conflicten opzoekt, verhalen totaal verdraait etc. Dus het zittende bestuur wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer van hem af, want hij frustreert de boel terwijl alles juist goed liep.
Hebben ze overgenomen van Australië.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef minilot het volgende:
[..]
En het lijkt ook wel alsof zich voor de Nederlandse editie voornamelijk mensen aanmelden die zichzelf willen laten zien en daar ontzettend mee bezig zijn.
Als ik dan nu naar de Britse editie kijk (ben halverwege de eerste aflevering), dan heb ik daarbij het gevoel dat het echt om het koken gaat en dat de deelnemers er echt daarvoor staan.
Maar goed, dat kan ook een vooringenomenheid bij mij zijn, het blijft subjectief natuurlijk. Maar da's het gevoel dat ik erbij krijg.
Dan heb je het vooral over de opdrachten. Maar de mensen doen het uit zichzelf (op een vervelende manier) al.. Dat vind ik bij de aussies meevallen over het algemeen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben ze overgenomen van Australië.
Weg van de ministe weerstand is om het maar gewoon te vergoeden. Maar ja, dan is het de volgende keer weer raak natuurlijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, dat moet inderdaad frustrerend zijn zeg! Vooral ook dat er zoveel tijd in zo iemand gaat zitten terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt..
Zeker bij zo iemand ja. Als je weet dat je voor altijd van iemand af bent als je een keer als organisatie onterecht het onderspit delft, dan is dat vaak wel de beste oplossing. Maar in de situatie die jij omschrijft schep je daarmee vooral een precedent waardoor je nooit meer van iemand afkomt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weg van de ministe weerstand is om het maar gewoon te vergoeden. Maar ja, dan is het de volgende keer weer raak natuurlijk.
Twee dingen in de lijst die van doen hebben met je zaakje! Arme ziel!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn pijn toptien
1 Te strakke broek dragen
(..)
6 Trap in Ballen
Als je het gaat vergoeden benadeel je dus alle andere bewoners. Dat zou ik als bewoner niet accepteren. Wij hadden dezelfde issues tijdens het grote standleidingen-project.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Weg van de ministe weerstand is om het maar gewoon te vergoeden. Maar ja, dan is het de volgende keer weer raak natuurlijk.
Dat idd. Wil ik ook echt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je het gaat vergoeden benadeel je dus alle andere bewoners. Dat zou ik als bewoner niet accepteren. Wij hadden dezelfde issues tijdens het grote standleidingen-project.
Deegjes maken
Wow, knap hoor dat je dat allemaal doet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, te strakke broek gewoon om mij middel pijn, steekbeest was op mijn rug, kon dus ook niet zien wat het wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Twee dingen in de lijst die van doen hebben met je zaakje! Arme ziel!
Deegjes maken
Poeh, verdien je hier nog aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli Lonaa met de cm's!
Gefeli Uniek met vakantie!
Ik ben gewoon al thuis en heb nog getankt en boodschappen gedaan ook
Klinkt beter dan de macaroni-schotel van gister die ik opwarmdequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eten was simpel, doch doeltreffend en lekker.
Patatjes uit de oven en daarbij sjasliek van de BBQ, zonder sjasliek en BBQ.Kortom: Stukken kip, paprika, ui, courgette en spek in de pan, op hoog vuur zodat goed kleur, peper, zout, za'atar, klaar!
Sausje van kwark met frambozenazijn en gaan.
Vanwaar de vraag?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Poeh, verdien je hier nog aan?
Ja, al moet ik er in de huidige situatie met de beperkte middelen geen uurloon over berekenenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Poeh, verdien je hier nog aan?
Het is heerlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:54 schreef minilot het volgende:
Van werk naar huis aan het lopen. Had gedacht dat het veel kouder zou zijn omdat het de hele dag al zo bewolkt was, maar het is buiten eigenlijk best lekker!
Jawel. Gemeentemuseum én Fotografiemuseum. Móeten we zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, Anton Corbijn in het gemeentemuseum in Den Haag. Nog eentje voor je lijst met mogelijkheden die je vermoedelijk toch niet gaat doen
Ik ga denk ik het weekend van 11 april. Een van mijn kennissen was ook geinteresseerd dus ze moet ff haar agenda checkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jawel. Gemeentemuseum én Fotografiemuseum. Móeten we zienCorbijn
Ah. Ik zat me al af te vragen wat het verschil wasquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst het gemeentemuseum voor een chronologische tentoonstelling en dan het fotomuseum voor de 'beste werken'..
Zitten ook nooit eerder vertoonde foto's bij in het fotografiemuseum dacht ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah. Ik zat me al af te vragen wat het verschil was
Hmmmm....dat worden dan drie tentoonstellingen. Gemeentemuseum heeft vanaf 4 april ook een landschapsexpositie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zitten ook nooit eerder vertoonde foto's bij in het fotografiemuseum dacht ik
Idrisquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
deze kende ik niet, prachtig
Neem aan dat je overal kunt rondlopen als je eenmaal binnen bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....dat worden dan drie tentoonstellingen. Gemeentemuseum heeft vanaf 4 april ook een landschapsexpositie.
Ik bekijk het vanaf de buitenkant en zakelijk, bedoel het als hint van, hou in de gaten dat het een bedrijf is en geen bedeling. Dat is IRL ook mijn ding zeg maar, bedrijven en ondernemers helpen. Spar vaak met jonge ondernemers en zelfstandigen (pro bono), om ze te helpen te slagen.quote:
Twee jaar lang van arts naar arts gelopen die me allemaal niet hielpen en waarschijnlijk niet serieus namen, mij drie of vier keer laten masseren door een echte pro en sindsdien nooit meer last gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:39 schreef Molo het volgende:
Piet, ik ben in Lissabon ook van een natte marmeren trap af gedonderd. Echt lang last van gehad
I feel your pain
Brrr. Zo erg was het bij mij niet gelukkig. Week of drie, toen was alles over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Twee jaar lang van arts naar arts gelopen die me allemaal niet hielpen en waarschijnlijk niet serieus namen, mij drie of vier keer laten masseren door een echte pro en sindsdien nooit meer last gehad.
Mijn ontsteken pezen kwamen (waarschijnlijk) ook van het schilderen van mijn huis, de massage daarvan die zorgden dat het dragelijk werd en uiteindelijk verdween waren zeer pijnlijk, ga liever naar de tandarts.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Molo het volgende:
Wel een half jaar last gehad van een lang opgerekte pees door het schilderen van twee klassieke draaitrappen achter elkaar en dus uuuuren achter elkaar in een rare houding zitten
Ah well, eigen schuld
Dat denk / hoop ik welquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neem aan dat je overal kunt rondlopen als je eenmaal binnen bentWij gaan gewoon 1 hele dag daarvoor uittrekken.. en dan zien we wel hoelang we bezig zijn.
Ze vroeg me of het erg pijnlijk was, ik zei dat ze me in mijn kloten trapte.quote:
Ohquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
deze kende ik niet, prachtig
Trustuh Moloowquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef Molo het volgende:
Zo, ik stort me toch in hier... Energie crash
Fuck this shit, ik ga lekker tukken
Ik bedoel meer: wat doet jou vermoeden dat dat mogelijk niet het geval zou zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanaf de buitenkant en zakelijk, bedoel het als hint van, hou in de gaten dat het een bedrijf is en geen bedeling. Dat is IRL ook mijn ding zeg maar, bedrijven en ondernemers helpen. Spar vaak met jonge ondernemers en zelfstandigen (pro bono), om ze te helpen te slagen.
Verhouding hoeveelheid werk tot omzetquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wat doet jou vermoeden dat dat mogelijk niet het geval zou zijn?
De uren kunnen we nu nog onmogelijk op letten, we hebben een kneedmachine waar max 3 broden in gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verhouding hoeveelheid werk tot omzet
Sterkte, ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De uren kunnen we nu nog onmogelijk op letten, we hebben een kneedmachine waar max 3 broden in gaan.
Alles staat al klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterkte, ik duim voor jullie!
Zoals die andere dikzak zeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles staat al klaar.
Wat zal het héérlijk zijn als we straks een 20kg-kneedmachine hebben!
Had ik twee jaar geleden gedaan, bleken het zure kersen te zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef z80 het volgende:
vandaag 3 fruitboompjes gehaald en in de grond gezet.
2* peer: Conference en Alexander Lucas en 1 appel: jonagold
eens zien of het wat wordt.
Je hebt de amplitude, de intensiteit van de pijn, en de duur van de pijn, combinatie van de twee zijn mijn lijstje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef z80 het volgende:
aan pijn lijstjes doe ik niet. de zeurende en aanhoudende pijn zijn namelijk veel erger dan de korte felle pijn bij de tandarts die een ontsteking probeert weg te halen door een tand heen en af en toe een zenuw raakt
het kersen boompje wat er al een paar jaar staat geeft alleen maar blad. bloesem heb ik er nog niet in gezien. het appelboompje wat er naast staat hangt elk jaar knetter vol.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik twee jaar geleden gedaan, bleken het zure kersen te zijn...
(Fruitbomen van de aldi...)
Wij hebben sinds vorige week in de tuin een beginnend bessenstruikje met de olijke rasnaam 'Jonkheer van Tets'. Vooral dáárom gekochtquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef z80 het volgende:
vandaag 3 fruitboompjes gehaald en in de grond gezet.
2* peer: Conference en Alexander Lucas en 1 appel: jonagold
eens zien of het wat wordt.
Ik neem aan dat die heup op 10 moet staan qua pijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn aalbessenstruik krijgt weer knopjes
Pijn:
1. gebroken heup
2. zware longontsteking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bazennaam!quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vorige week in de tuin een beginnend bessenstruikje met de olijke rasnaam 'Jonkheer van Tets'. Vooral dáárom gekocht
Nou moe!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:44 schreef Molo het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ingzonsverduistering
![]()
Wel beetje jammer dat die beer nu daarom afgeschoten is...
Ik wil ook wel een hei om op te zitten straks! Maar ik moet de zonsverduistering helaas vanaf een industrieterrein aanschouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:58 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenZometeen opstaan, laatste dingetjes checken en inpakken, alles in de auto mikken en op naar Isa om op de hei de zonsverduistering te bekijken
Jammer dat het bewolkt isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:00 schreef minilot het volgende:
Vrolijke onvolledige eclipsdag iedereen!
Wij vierden mijn verjaardagsfeestje op die dag (ben jarig op de 14e) omdat ik dat zo gaaf vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:20 schreef minilot het volgende:
Toffe verslaggeving met Anette van Trigt en Erwin Krol uit '99!
Mijn vriendje Jos (we hadden toen nét verkering!) ging destijds met zijn werk in een gehuurde bus naar een plek in noord-Frankrijk waar de volledige eclips goed te zien was. Had ik graag bij geweest!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wij vierden mijn verjaardagsfeestje op die dag (ben jarig op de 14e) omdat ik dat zo gaaf vond
We aten erna kaasfondue
Je zou mijn facebook tijdlijn eens moeten zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:40 schreef minilot het volgende:
Wat ik me afvraag, spat de gemiddelde wicca nou uit elkaar van spirituele opwinding als de zonnewende én een zonsverduistering zo mooi samenvallen, of valt dat wel mee?
Sinds gisteravond gaat zowat elk bericht dat langskomt over de eclips, de equinox of de astrologische invloed op jou, mij de wereld en het universumquote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:49 schreef minilot het volgende:
Oh, en 'we' zijn ook een beetje hyper omdat de Large Hadron Collider bij CERN voor het eerst in twee jaar weer op volle kracht aan de slag gaat.
Woei!![]()
Spanneeeeeeend!
Ik heb al 10 jaar geen tv en richt me alleen op dingen die mij interesseren qua boeken, dus ik mis wel eens watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:51 schreef minilot het volgende:
Windigo, da;'s een supergrote deeltjesversneller in Genève! Heb je daar serieus nog nooit van gehoord? Is de afgelopen jaren veel in het nieuws geweest.
Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
Kranten! Internet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar geen tv en richt me alleen op dingen die mij interesseren qua boeken, dus ik mis wel eens wat
Ik vermijd het nieuws de laatste paar jaar een beetje, zodat ik niet zoals vroeger me overal boos over maakquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Kranten! Internet!![]()
Ik haal mijn informatie ook al jaren niet meer van tv.
Gaaf!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:57 schreef minilot het volgende:
Ik (linksonder) tijdens een rondlijding bij CERN in Zwitserland. Een paar meter boven de deeltjesversneller!![]()
[ afbeelding ]
Beste dagtripje ever!![]()
Varkensfiletlapje in dezelfde marinade doen voor de gastvrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Vanavond weer vriendinnenavond met hapjes.
Ik heb lekkere spareribs gisteren gekochtmaar bedenk me nu ineens dat de gastvrouw geen vlees met botjes lust
Vlees lossnijden/-plukken van de gegaarde spareribs een optie? Geef haar gewoon mes en vork.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb lekkere spareribs gisteren gekochtmaar bedenk me nu ineens dat de gastvrouw geen vlees met botjes lust
Nou eh... iets wat op werken lijkt hoop ik. Als ik ergens de inspiratie vandaan kan halen.quote:
Lusten? Is dat dan een kwestie van het kunnen proeven van de botten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Uuh, zit al vanaf 06:30 op kantoor. Ik ga zo samen met één van onze monteurs kijken of we op de één of andere manier op het dak hier kunnen komen voor beter zich op zonsverduistering.quote:
Ik ben tijdens de aanbouw er in geweest. Tenminste, de plek waar de sensoren en dergelijke terecht zijn gekomen. En een stuk tunnelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:57 schreef minilot het volgende:
Ik (linksonder) tijdens een rondlijding bij CERN in Zwitserland. Een paar meter boven de deeltjesversneller!![]()
[ afbeelding ]
Beste dagtripje ever!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de aanbouw er in geweest. Tenminste, de plek waar de sensoren en dergelijke terecht zijn gekomen. En een stuk tunnel.
Tijdens mijn studie de kans gekregen om daar een dag heen te gaan. Ik weet niet waarom ze het toen open gesteld hadden, maar het was wel 1 van de eerste keren dat het open gesteld was voor bepaalde doelgroepen (waaronder studenten).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom was je daar? Wat deed je er? Vond je het ubertof?
Ik heb afgelopen 2 dagen bijelkaar 1000km gereden met de auto dus ik vond dat ik vanmorgen even mocht uitslapen en ben dus maar om 7:30 begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Uuh, zit al vanaf 06:30 op kantoor. Ik ga zo samen met één van onze monteurs kijken of we op de één of andere manier op het dak hier kunnen komen voor beter zich op zonsverduistering.![]()
Ergens begin van de middag lopend naar huis, dan misschien een klein dutje (heb vannacht maar vier uur geslapen en da's wel erg schamel) en verder weet ik het nog niet.![]()
Werk ze jij!
En ik hou niet van een leeg huis.Maar volgens mij vind jij het wel leuk, dus veel plezier dit weekend!
Doen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:27 schreef fietsie het volgende:
Nog maar even zien. Misschien steek ik de houtoven wel aan voor wat kook-experimenten.
Jemig, dat is drie keer meer dan ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdienstenquote:
Ach, vandaar!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdiensten
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!quote:
Hoe laat gaat die open danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarom denk ik ook altijd bullshit als ze zeggen dat je slaap niet kan inhalenWant als ik nu 7 uur had geslapen was ik volgens mij nog steeds bek af geweest.
*zwaai* Ey Loontje, goed zeg!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Ik val nog steeds gestaag (en eigenlijk best wel snel) af.
Vandaag ga ik fietsen. 18 km.
Ik heb een vriendinnetje die traint voor de halve marathon. Ik hou haar gezelschap.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!
Succes! Waar fiets je naartoe?
Dat zegt m'n moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:32 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veelquote:
Gaan jullie nog wandelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergen
Is toch een prachtig resultaat, en dat allemaal door de hulp van die prachtige gespierde meneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veel
En begrijp ik nou dat jij het weekend voor jezelf hebt?
Mehhhh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
We hebben geen route, alleen een kaartquote:
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch een prachtig resultaat, en dat allemaal door de hulp van die prachtige gespierde meneer?![]()
Jup. Hele spul tokkelt zo richting zuiden des lands. En ik bikkel door op t werk. En dan daarna kijken wat ik ga doen.
Als eeuwig chaoot natuurlijk niets vooruit bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |