Het is gelukkig nog niet vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn lekkers voor bij de koffie voor vanavond is mislukt
quote:
Kut, dat is hatelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik tot een jaar geleden ook niet. En ik woon al 3 jaar in Twente.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Dat vind ik voor spierpijn al best forsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
4 in mijn geval. Ik heb best een beetje spierpijn.
Ik heb vrij weinig pijn als 1 en 2. Als ik pijn heb is dat vrij fors want de rest registreer ik niet als 'pijn' zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat vind ik voor spierpijn al best fors![]()
Als ik de pijnlijkste dingen die ik ooit gehad heb een cijfer zou moeten geven zou ik denk ik op zoiets komen:
1
2
3 Van fiets gepleurd beide knieën stuk / Flink in vingertop gesneden met mes
4
5 Geperforeerde blindedarm en een keer een naald door m'n duim
6 Kras op hoornvlies
7 Steentje onder nagel; de verdoving die nodig was om de nagel te verwijderen (in gewricht)
8
9
10
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Mag dat van Dick?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!
Dat is wat ik mij ook als meest pijnlijke in beeld ja, vandaar dat ik 8/9/10 open heb gelaten. Overigens lijkt een been mij nog fijner.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef liedetector het volgende:
Ergste was denk ik wel een 9, van een trap gepleurd. Pols gebroken (tot daaraantoe) maar danzonder verdoving (schijnt niet te kunnen) je bovenarm zetten (want ook gebroken) met gewichten die dan dus aan je handen hangen (met die pols dus want zelfde kant) geloof dat ik dacht dat ik dood of out ging
In dat geval gaan we nog even door.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Jij hebt de wens te bevallen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt de wens te bevallen toch?
Ok!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nog even door.
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?
^^quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |