Okee, nou ja, dit liedje dan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee super afwisselend. Bij vlagen snoeihard, soms een beetje Auf der Maur achtig, dan weer Butterfly Effect, dan haast Joy Division.. Ieder nummer heeft een eigen sfeer
Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doenquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:24 schreef minilot het volgende:
Wat een raar recept!
Food52: Toastsoep
[ afbeelding ]
Dat zou ik echt retegaaf vinden om hier op kantoor te kunnen doen!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oké ik las: koorddansen.. vond het al vreemd.
Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doen
Ik gooi het thuis ff op Spotifyquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
BeccaMarmozets
live echt geweldig
Zeker niet, maar het lijkt me gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen.
Ja, stoer is ze wel. En leuk, zo te zien! Kan me voorstellen dat het live tof is en ze klinken zeker goed als ik zie hoe jong ze er allemaal uitzien.quote:
Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelfquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Uniek, mijn kerel ziet hoeveel beter ik in m'n vel zit en is daarom enorm blij. Hij houdt niet van hele dunne meisjes, maar dat word ik toch nooit
quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
geluk zit in je hoofd en de rest is bijzaak
Jaaa.quote:
True.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelf
Goed bezig hoor
Ik zit er over na te denken om m nog een keer te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaa.
Ik vraag me af of ik nog een vierde keer naar Big Hero 6 ga of dat ik het er even bij hou!
Wat vrolijk! Simpel, maar wel leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:12 schreef liedetector het volgende:
laatste "ontdekte bandje" best lekker
Owwdat had iknog gemist... funny! nooit echt mega in verdiept (@meer fan industrial ala D.A.F. etc.) maarga m wel ff luisteren, weet nog bij Firestarter dat ik serieus dacht dat ze een Johnny Rotten sample hadden gebruiktquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
een beetje hyperblij van het feit dat The Prodigy deze maand een nieuwe plaat uitbrengt.
Ja, en terecht, want is ook een heel coole cover!quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Prodigy is tof![]()
Deze versie vonden ze zelf ook helemaal te gek:
Ik vind de albums minder tof dan hun live optredensquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Torre solo en De Staat als band, erg tof
Hmmm....scheerapparaat vergeten dus ik heb nu ook een baardquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef minilot het volgende:
Ik kan alleen geen baarden meer zien! Pffffff!
Ik vind beide tofquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind de albums minder tof dan hun live optredens
Was dat gisteren ja? Was het erg?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef minilot het volgende:
Goed. Gierend over mijn nek gegaan van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de Nederlandse Masterchef. Brrr!
Op naar de Britse, daar moet ik ook nog aan beginnen!
Nee, eerder al. Er zijn nu drie afleveringen geweest van de Nederlandse. Maar ik kijk dit soort dingen altijd gewoon op mijn werk online terugquote:
Waarom is het niks?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee is al een paar dagen bezig. Ik vind het ook helemaal niets..zo jammer..
Sorry! Zeg niks over uitslagen of specifieke deelnemers.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja niks zeggen over Masterchef hier! Wil het nog kijken
Ja, zit je soms steeds broodjes pulledpork-kroket te eten daar tussen de middag?quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:49 schreef Myraela het volgende:
Zo rijles, zie er al de hele dag tegenop.En als ik terugkom eens wat gezondere lunches verzinnen. Die makkelijk voor te bereiden en mee te nemen zijn. Ik heb nu telkens zo'n last van mijn maag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |