abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150815467
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee super afwisselend. Bij vlagen snoeihard, soms een beetje Auf der Maur achtig, dan weer Butterfly Effect, dan haast Joy Division.. Ieder nummer heeft een eigen sfeer :)
Okee, nou ja, dit liedje dan. :)
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:05:02 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150815474
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:24 schreef minilot het volgende:
Wat een raar recept! :D

Food52: Toastsoep

[ afbeelding ]
Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_150815486
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oké ik las: koorddansen.. vond het al vreemd.

Dat zou ik echt retegaaf vinden om hier op kantoor te kunnen doen! :D

Ooit eens een proeflesje trapeze gedaan bij een circusdinges en dat was echt zo leuk! Maar ben er teveel een kluns voor.
pi_150815503
Lonaa, feli met die 20cm btw *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_150815513
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Bah bah bah. En lekker gezond ook, opzettelijk zwartgeblakerde toast erdoor doen :')
Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen. :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:06:44 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150815531
Oh en Baymax O+

pi_150815533
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Becca O+ Marmozets O+ live echt geweldig :Y
Ik gooi het thuis ff op Spotify :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_150815555
Dit blijft voor mij stiekem het fijnste zingende 'wijf'. :)

Afgezien van Bjork en Kate Bush dan. Maar dat zijn klassiekers. :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:07:29 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150815563
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook wat bizar. Heb het wel opgeslagen om eens te proberen. Van een keertje zwarte toast zal ik niet in één keer dood omvallen. :)
Zeker niet, maar het lijkt me gewoon niet lekker :D

Zo, nu weer door met werk, poeppauze zit er weer op :7
pi_150815590
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:07 schreef Molo het volgende:
poeppauze zit er weer op :7
:')
pi_150815726

laatste "ontdekte bandje" best lekker
pi_150815749
quote:
Ja, stoer is ze wel. En leuk, zo te zien! Kan me voorstellen dat het live tof is en ze klinken zeker goed als ik zie hoe jong ze er allemaal uitzien.
Het is muzikaal alleen mijn smaak niet zo. Nogal gewoontjes. :)
pi_150815751
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 15:55 schreef Lonaa het volgende:
Uniek, mijn kerel ziet hoeveel beter ik in m'n vel zit en is daarom enorm blij. Hij houdt niet van hele dunne meisjes, maar dat word ik toch nooit :+
Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelf ;)
Goed bezig hoor *O*
pi_150815776
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:06 schreef Molo het volgende:
Oh en Baymax O+

[ afbeelding ]
Baymax is fantastisch. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_150815791
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:

geluk zit in je hoofd en de rest is bijzaak
O+
pi_150815794
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:14 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Baymax is fantastisch. O+
Jaaa.

Ik vraag me af of ik nog een vierde keer naar Big Hero 6 ga of dat ik het er even bij hou! :D
pi_150815815
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bovendien doen meisjes dit vooral voor zichzelf ;)
Goed bezig hoor *O*
True. ;)

Nu heeft ie me wel leren kennen toen ik iets zwaarder was dan op dit moment, dus ik zou me best voor kunnen stellen dat als ik, zeg, 60 kg zou wegen, dat ie me dan niet meer zo fantastisch mooi zou vinden.
pi_150815820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaa.

Ik vraag me af of ik nog een vierde keer naar Big Hero 6 ga of dat ik het er even bij hou! :D
Ik zit er over na te denken om m nog een keer te kijken. O+ :Y
  donderdag 19 maart 2015 @ 16:16:10 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150815827
Boh, het is weer zover.. vragenlijst van Lifelines en lichaamelijk onderzoek (bloed, 24 urine e.d.)
Waarom doe ik ook alweer mee? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_150815844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:12 schreef liedetector het volgende:

laatste "ontdekte bandje" best lekker
Wat vrolijk! Simpel, maar wel leuk. :)
pi_150815974
en gewoonomdat in vrolijke bui een "goude oude"

dan mag simpel alles is al gecompliceert genoeg soms
pi_150816119
Ik zal altijd wel een vreemd eend in de bijt zijn hier met mijn liefde voor elektronieke muziekjesch, maar ik word nou eenmaal een beetje hyperblij van het feit dat The Prodigy deze maand een nieuwe plaat uitbrengt. :)

En ook nog een stop-motionclip! O+ O+ O+ Van een Nederlandse filmmaker. Heel leuk! :9
pi_150816154
Prodigy is tof :Y

Deze versie vonden ze zelf ook helemaal te gek:
pi_150816181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:24 schreef minilot het volgende:
een beetje hyperblij van het feit dat The Prodigy deze maand een nieuwe plaat uitbrengt.
Owwdat had iknog gemist... funny! nooit echt mega in verdiept (@meer fan industrial ala D.A.F. etc.) maarga m wel ff luisteren, weet nog bij Firestarter dat ik serieus dacht dat ze een Johnny Rotten sample hadden gebruikt
pi_150816199
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Prodigy is tof :Y

Deze versie vonden ze zelf ook helemaal te gek:
Ja, en terecht, want is ook een heel coole cover! :D ^O^
Sowieso altijd leuk, De Staat. :Y
pi_150816227
:Y Torre solo en De Staat als band, erg tof :Y
pi_150816253
Ik kan alleen geen baarden meer zien! Pffffff!
pi_150816532
En in het kader van curiosa: Jungle By Night (10x O+ ) met Armand(!) op Noorderslag twee maanden geleden.. *)

pi_150816782
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:27 schreef Sunnythesun het volgende:
:Y Torre solo en De Staat als band, erg tof :Y
Ik vind de albums minder tof dan hun live optredens :o
pi_150816806
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:28 schreef minilot het volgende:
Ik kan alleen geen baarden meer zien! Pffffff!
Hmmm....scheerapparaat vergeten dus ik heb nu ook een baard 8-) Niks mis mee 8-)
pi_150816830
hahahah @ Armand, mi gado! ooit met een zoon van een nacht door gebracht in een hotel in Eindhoven na een gig (nee niet van Armand..) en hij wist nog wel een bier bezorg dienst... Te komisch was dat(de kater de dag erna minder...)

*edit
het verhaalvan de zoon was dan wat minder en ben toen ook toch weer anders naar Armand gaan kijken, ondanks dat iedereen heel dronken en geen idee hoe het ter sprake kwamdat het zo was wilde ik alles weten natuurlijk
pi_150817216
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 16:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind de albums minder tof dan hun live optredens :o
Ik vind beide tof :Y
pi_150817406
Goed. Gierend over mijn nek gegaan van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de Nederlandse Masterchef. Brrr! :D

Op naar de Britse, daar moet ik ook nog aan beginnen!
pi_150817432
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:07 schreef minilot het volgende:
Goed. Gierend over mijn nek gegaan van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van de Nederlandse Masterchef. Brrr! :D

Op naar de Britse, daar moet ik ook nog aan beginnen!
Was dat gisteren ja? Was het erg?
pi_150817460
Nee is al een paar dagen bezig. Ik vind het ook helemaal niets.. -O- zo jammer..
pi_150817469
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was dat gisteren ja? Was het erg?
Nee, eerder al. Er zijn nu drie afleveringen geweest van de Nederlandse. Maar ik kijk dit soort dingen altijd gewoon op mijn werk online terug :)
pi_150817483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee is al een paar dagen bezig. Ik vind het ook helemaal niets.. -O- zo jammer..
Waarom is het niks?
  donderdag 19 maart 2015 @ 17:10:51 #139
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_150817509
Ja niks zeggen over Masterchef hier! Wil het nog kijken :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_150817527
Vooral oervervelende mensen. Die gast met dat knotje in de jury komt zó irritant over!
En driekwart van de kandidaten zijn vooral bezig met het neerzetten van zichzelf als personage, vooralsnog weinig zichtbaar kooktalent of zelfs maar creativiteit. Kreeg er echt een beetje jeuk van. Gewoon niet interessant om naar te kijken. Vooral storend.
pi_150817545
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja niks zeggen over Masterchef hier! Wil het nog kijken :*
Sorry! Zeg niks over uitslagen of specifieke deelnemers. :)
pi_150817554
Goed! Nu Masterchef @ BBC iplayer! :)
pi_150817663
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:12 schreef minilot het volgende:
Goed! Nu Masterchef @ BBC iplayer! :)
Vergeet het ook steeds ...goed plan @ terug kijken (kodi aanslingeren gaat)
pi_150818574
Awww, de Britse deelnemers! O+ Nu al knus en warmpjes en jeej. *O*
pi_150818608
Pffffff wat een dag! }:|

Gelukkig afgelopen. *O*
pi_150818613
Ik vind de jury eigenlijk wel een verbetering, in ieder geval eens wat commentaar.

Maar ik irriteer me dood aan dat Spaanse wijf. :')
pi_150818628
vind Tony net een barbier.... @masterchef
pi_150818630
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Pffffff wat een dag! }:|
Wat dan?! Spui het! Daar zijn we voor :)
pi_150818661
Zo rijles, zie er al de hele dag tegenop. ;( En als ik terugkom eens wat gezondere lunches verzinnen. Die makkelijk voor te bereiden en mee te nemen zijn. Ik heb nu telkens zo'n last van mijn maag. ;(
pi_150818697
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:49 schreef Myraela het volgende:
Zo rijles, zie er al de hele dag tegenop. ;( En als ik terugkom eens wat gezondere lunches verzinnen. Die makkelijk voor te bereiden en mee te nemen zijn. Ik heb nu telkens zo'n last van mijn maag. ;(
Ja, zit je soms steeds broodjes pulledpork-kroket te eten daar tussen de middag? ;) Niet gezond nee, maar wat zullen je collega's jaloers zijn! *)

Sterkte met je rijles! :* Waar zie je precies tegenop?
pi_150818717
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:51 schreef minilot het volgende:
Ja, zit je soms steeds broodjes pulledpork-kroket te eten daar tussen de middag? ;) Niet gezond nee, maar wat zullen je collega's jaloers zijn! *)
Hahaha, die zijn helaas al op. ;( Die zijn de maagpijn waard. :D
pi_150818733
Gewoon tegen alles. :') Ik wil gewoon afrijden en er klaar mee zijn. Ik ben moe, kan mijn hoofd er niet bijhouden en heb geen zin in commentaar. :')
pi_150818752
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:52 schreef Myraela het volgende:
Gewoon tegen alles. :') Ik wil gewoon afrijden en er klaar mee zijn. Ik ben moe, kan mijn hoofd er niet bijhouden en heb geen zin in commentaar. :')
Afzeggen geen optie dan, vraag me af of het zo veel zoden aan de dijk zet?
pi_150818755
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil gewoon afrijden en er klaar mee zijn. Ik ben moe, kan mijn hoofd er niet bijhouden en heb geen zin in commentaar. :')
Duidelijk!

Goed je best doen dan maar hč? :+
pi_150818788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:53 schreef liedetector het volgende:
Afzeggen geen optie dan, vraag me af of het zo veel zoden aan de dijk zet?
Ik heb al 40 lessen gehad en als ik te lang niet rijd dan ga ik ineens weer enorme stappen achteruit. :') Dat is een beetje zonde van het geld. Als ik eenmaal in de auto zit valt het allemaal wel mee, maar ik zie er altijd wel enorm tegenop.
pi_150818817
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
Vooral oervervelende mensen. Die gast met dat knotje in de jury komt zó irritant over!
En driekwart van de kandidaten zijn vooral bezig met het neerzetten van zichzelf als personage, vooralsnog weinig zichtbaar kooktalent of zelfs maar creativiteit. Kreeg er echt een beetje jeuk van. Gewoon niet interessant om naar te kijken. Vooral storend.
Dat dus.. en de zender is bijkans nog erger dan de vorige :X
pi_150818825
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb al 40 lessen gehad en als ik te lang niet rijd dan ga ik ineens weer enorme stappen achteruit. :') Dat is een beetje zonde van het geld. Als ik eenmaal in de auto zit valt het allemaal wel mee, maar ik zie er altijd wel enorm tegenop.
Dat snap ik wel. Doorbijten kerel! Hopsakee! *pats op de billen* Rijden jij.
pi_150818870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat dan?! Spui het! Daar zijn we voor :)
Ik vertelde maanden geleden toch over die meneer die overal een slaatje uit wil slaan en steeds na werkzaamheden 'schade' claimt (o.a. aan aftands tuinmeubilair)? Nou, dat loopt dus nog steeds en heeft me vandaag zeker drie uur gekost. }:| :') Ik heb het hele verhaal in een tijdlijn gezet en dit aangekaart bij het VvE-bestuur met het voorstel om samen om de tafel te gaan om een strategie te verzinnen om met deze meneer om te gaan, want hij kost heel veel mensen heel veel onnodige tijd.

Het toeval wil dat meneer zich kandidaat heeft gesteld voor een bestuursfunctie en is benoemd (vergadering kon niet weten hoe en wat en zijn kandidaatstelling was een verrassing), tot grote ergernis van het uitstekend functionerende zittende bestuur. Het is iemand die continu aan het polariseren is, conflicten opzoekt, verhalen totaal verdraait etc. Dus het zittende bestuur wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer van hem af, want hij frustreert de boel terwijl alles juist goed liep.
pi_150818876
Deegjes maken :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_150818892
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat dus.. en de zender is bijkans nog erger dan de vorige :X
En het lijkt ook wel alsof zich voor de Nederlandse editie voornamelijk mensen aanmelden die zichzelf willen laten zien en daar ontzettend mee bezig zijn.

Als ik dan nu naar de Britse editie kijk (ben halverwege de eerste aflevering), dan heb ik daarbij het gevoel dat het werkelijk om het koken zelf gaat en dat de deelnemers er echt daarvoor staan.

Maar goed, dat kan ook een vooringenomenheid bij mij zijn, het blijft subjectief natuurlijk. Maar da's het gevoel dat ik erbij krijg.
pi_150818929
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, whoppa! Werk ze!
pi_150818939
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

En het lijkt ook wel alsof zich voor de Nederlandse editie voornamelijk mensen aanmelden die zichzelf willen laten zien en daar ontzettend mee bezig zijn.

Als ik dan nu naar de Britse editie kijk (ben halverwege de eerste aflevering), dan heb ik daarbij het gevoel dat het echt om het koken gaat en dat de deelnemers er echt daarvoor staan.

Maar goed, dat kan ook een vooringenomenheid bij mij zijn, het blijft subjectief natuurlijk. Maar da's het gevoel dat ik erbij krijg.
Beetje wel idd.. Niet zo erg als bij de USA versie maar ik zie het ook een beetje.. Bij de Aussies liggen die mensen er het eerst uit en bij de Britse versie zijn ze sowieso zeldzaam..
pi_150818948
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vertelde maanden geleden toch over die meneer die overal een slaatje uit wil slaan en steeds na werkzaamheden 'schade' claimt (o.a. aan aftands tuinmeubilair)? Nou, dat loopt dus nog steeds en heeft me vandaag zeker drie uur gekost. }:| :') Ik heb het hele verhaal in een tijdlijn gezet en dit aangekaart bij het VvE-bestuur met het voorstel om samen om de tafel te gaan om een strategie te verzinnen om met deze meneer om te gaan, want hij kost heel veel mensen heel veel onnodige tijd.

Het toeval wil dat meneer zich kandidaat heeft gesteld voor een bestuursfunctie en is benoemd (vergadering kon niet weten hoe en wat en zijn kandidaatstelling was een verrassing), tot grote ergernis van het uitstekend functionerende zittende bestuur. Het is iemand die continu aan het polariseren is, conflicten opzoekt, verhalen totaal verdraait etc. Dus het zittende bestuur wil eigenlijk ook zo snel mogelijk weer van hem af, want hij frustreert de boel terwijl alles juist goed liep.
Och, dat moet inderdaad frustrerend zijn zeg! Vooral ook dat er zoveel tijd in zo iemand gaat zitten terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2015 @ 18:01:07 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_150818954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik dan nu naar de Britse editie kijk (ben halverwege de eerste aflevering), dan heb ik daarbij het gevoel dat het echt om het koken gaat en dat de deelnemers er echt daarvoor staan.

Hebben ze overgenomen van Australië.

In de UK versie krijgen we het persoonlijke pas in de finale. Terwijl Australië en NL is het van: Ik heb hier een aardbeiensmoothie en dat doet mij denken aan mijn buurman van tien jaar geleden *traan*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_150818992
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef borisz het volgende:

[..]

Hebben ze overgenomen van Australië.
Dan heb je het vooral over de opdrachten. Maar de mensen doen het uit zichzelf (op een vervelende manier) al.. Dat vind ik bij de aussies meevallen over het algemeen. :)
pi_150819010
Ik zie bij de Britse ook vaak blozende wangetjes en gestotter en bescheidenheid en, nou ja, gewoon een soort onwennige 'oei, ik sta voor de camera, terwijl ik eigenlijk vooral wil koken'-vibe..

Terwijl ik bij Nederlandse deelnemers bij dit soort programmas vaak zo'n verschrikkelijk gemaakte manier van jezelf presenteren zie, alsof ze allemaal een goedkoop soort mediatraining hebben gehad. Buh!

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 19-03-2015 18:13:51 ]
pi_150819016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, dat moet inderdaad frustrerend zijn zeg! Vooral ook dat er zoveel tijd in zo iemand gaat zitten terwijl je dat eigenlijk helemaal niet wilt..
Weg van de ministe weerstand is om het maar gewoon te vergoeden. Maar ja, dan is het de volgende keer weer raak natuurlijk.
pi_150819055
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Weg van de ministe weerstand is om het maar gewoon te vergoeden. Maar ja, dan is het de volgende keer weer raak natuurlijk.
Zeker bij zo iemand ja. Als je weet dat je voor altijd van iemand af bent als je een keer als organisatie onterecht het onderspit delft, dan is dat vaak wel de beste oplossing. Maar in de situatie die jij omschrijft schep je daarmee vooral een precedent waardoor je nooit meer van iemand afkomt. :')
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:08:54 #169
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150819161
Mijn pijn toptien
1 stoten, te strakke broek dragen
2 dagelijkse pijn aan pezen in arm
3 hoofdpijn
4 Spuit bij de tandarts/kleine brandwondjes/teen stoten
5 Trommelvlies prik zonder verdoving
6 Trap in Ballen/massage bij ontstoken pezen
7 Kaakholte ontsteking/ grote brandwonden
8 Van een natte marmere trap aflazeren in Spanje waarbij mijn hele rug zwart was van de bloeduitstortingen
9 Verbrijzelde arm
10 Een of andere steekbeest in Nicaragua weet niet wat het was, maar het deed echt vreselijk pijn, hield ca een dag aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150819213
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn pijn toptien
1 Te strakke broek dragen
(..)
6 Trap in Ballen
Twee dingen in de lijst die van doen hebben met je zaakje! Arme ziel!
pi_150819229
(misschien wel drie, omdat we niet weten waar het Nicaraguaanse steekbeest je prikte)
pi_150819263
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Als je het gaat vergoeden benadeel je dus alle andere bewoners. Dat zou ik als bewoner niet accepteren. Wij hadden dezelfde issues tijdens het grote standleidingen-project.
pi_150819355
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Als je het gaat vergoeden benadeel je dus alle andere bewoners. Dat zou ik als bewoner niet accepteren. Wij hadden dezelfde issues tijdens het grote standleidingen-project.
Dat idd. Wil ik ook echt niet. :N Hij moet gewoon aangesproken worden, maar hij heeft totaal niet door welk effect zijn gedrag op anderen heeft lijkt het.
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:21:38 #174
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_150819533
quote:

SPOILER
Wow, knap hoor dat je dat allemaal doet! _O_
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:21:57 #175
45206 Pietverdriet
pi_150819540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Twee dingen in de lijst die van doen hebben met je zaakje! Arme ziel!
Nee, te strakke broek gewoon om mij middel pijn, steekbeest was op mijn rug, kon dus ook niet zien wat het was
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:23:06 #176
45206 Pietverdriet
pi_150819575
quote:

SPOILER
Poeh, verdien je hier nog aan?
pi_150819714
Gefeli Lonaa met de cm's!

Gefeli Uniek met vakantie!

Ik ben gewoon al thuis en heb nog getankt en boodschappen gedaan ook :o
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_150819735
Het is niet waar, FFT! :o
pi_150819768
Ik geloof het zelf ook niet :o
Zal ik terug naar kantoor gaan? :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:29:58 #180
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_150819780
Fijn om te horen FFT, geniet ervan :*
pi_150819850
Jeej FFT voor vroeg thuis zijn!
pi_150819892
Mijn eten was simpel, doch doeltreffend en lekker.

Patatjes uit de oven en daarbij sjasliek van de BBQ, zonder sjasliek en BBQ. :') Kortom: Stukken kip, paprika, ui, courgette en spek in de pan, op hoog vuur zodat goed kleur, peper, zout, za'atar, klaar!
Sausje van kwark met frambozenazijn en gaan. :9
pi_150820011
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli Lonaa met de cm's!

Gefeli Uniek met vakantie!

Ik ben gewoon al thuis en heb nog getankt en boodschappen gedaan ook :o
_O_
pi_150820037
quote:
2s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:33 schreef Lonaa het volgende:
Mijn eten was simpel, doch doeltreffend en lekker.

Patatjes uit de oven en daarbij sjasliek van de BBQ, zonder sjasliek en BBQ. :') Kortom: Stukken kip, paprika, ui, courgette en spek in de pan, op hoog vuur zodat goed kleur, peper, zout, za'atar, klaar!
Sausje van kwark met frambozenazijn en gaan. :9
Klinkt beter dan de macaroni-schotel van gister die ik opwarmde :P Ik mis mijn eigen keuken wel een beetje in zo'n huisje :X
pi_150820057
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vanwaar de vraag? :)
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:45:19 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150820254
De asperges zijn nog niet op hun best. Vond ze vooral te dik en wat houterig. Moeten nog maar een paar weken wachten voordat we de volgende batch gaan aanschaffen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:47:30 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150820331
Overigens .... over pijn gesproken. Vanavond in het programma 'Katja's Bodyscan' op NPO1 gata het helemaal over pijn.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_150820382
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, al moet ik er in de huidige situatie met de beperkte middelen geen uurloon over berekenen :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_150820567
Van werk naar huis aan het lopen. Had gedacht dat het veel kouder zou zijn omdat het de hele dag al zo bewolkt was, maar het is buiten eigenlijk best lekker! :)
pi_150820614
Sun, Anton Corbijn in het gemeentemuseum in Den Haag. Nog eentje voor je lijst met mogelijkheden die je vermoedelijk toch niet gaat doen :Y)
pi_150820632
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:54 schreef minilot het volgende:
Van werk naar huis aan het lopen. Had gedacht dat het veel kouder zou zijn omdat het de hele dag al zo bewolkt was, maar het is buiten eigenlijk best lekker! :)
Het is heerlijk :D
pi_150820856
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef PdeHoog het volgende:
Sun, Anton Corbijn in het gemeentemuseum in Den Haag. Nog eentje voor je lijst met mogelijkheden die je vermoedelijk toch niet gaat doen :Y)
Jawel. Gemeentemuseum én Fotografiemuseum. Móeten we zien :Y Corbijn O+

Hij zat gisteren in DWDD en zo kwamen we er achter dat hij exposeert als wij daar zijn *O*
pi_150820949
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Jawel. Gemeentemuseum én Fotografiemuseum. Móeten we zien :Y Corbijn O+
Ik ga denk ik het weekend van 11 april. Een van mijn kennissen was ook geinteresseerd dus ze moet ff haar agenda checken :+
pi_150821327
Eerst het gemeentemuseum voor een chronologische tentoonstelling en dan het fotomuseum voor de 'beste werken'.. ;)
pi_150821410

_O_ deze kende ik niet, prachtig O+
pi_150821494
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst het gemeentemuseum voor een chronologische tentoonstelling en dan het fotomuseum voor de 'beste werken'.. ;)
Ah. Ik zat me al af te vragen wat het verschil was :D
pi_150821589
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah. Ik zat me al af te vragen wat het verschil was :D
Zitten ook nooit eerder vertoonde foto's bij in het fotografiemuseum dacht ik :)
pi_150821723
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zitten ook nooit eerder vertoonde foto's bij in het fotografiemuseum dacht ik :)
Hmmmm....dat worden dan drie tentoonstellingen. Gemeentemuseum heeft vanaf 4 april ook een landschapsexpositie.
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:23:22 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150821789
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ deze kende ik niet, prachtig O+
Idris _O_
  donderdag 19 maart 2015 @ 19:24:34 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150821833
Grappig, ik ben altijd enorm van de details bij mannen, bij Idris Elba vind ik hem op de 'losse onderdelen' helemaal niet bijzonder, maar het geheel wel erg aangenaam om naar te kijken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')