Ik heb al 10 jaar geen tv en richt me alleen op dingen die mij interesseren qua boeken, dus ik mis wel eens watquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:51 schreef minilot het volgende:
Windigo, da;'s een supergrote deeltjesversneller in Genève! Heb je daar serieus nog nooit van gehoord? Is de afgelopen jaren veel in het nieuws geweest.
Zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider
Kranten! Internet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb al 10 jaar geen tv en richt me alleen op dingen die mij interesseren qua boeken, dus ik mis wel eens wat
Ik vermijd het nieuws de laatste paar jaar een beetje, zodat ik niet zoals vroeger me overal boos over maakquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Kranten! Internet!![]()
Ik haal mijn informatie ook al jaren niet meer van tv.
Gaaf!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:57 schreef minilot het volgende:
Ik (linksonder) tijdens een rondlijding bij CERN in Zwitserland. Een paar meter boven de deeltjesversneller!![]()
[ afbeelding ]
Beste dagtripje ever!![]()
Varkensfiletlapje in dezelfde marinade doen voor de gastvrouwquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen! Vanavond weer vriendinnenavond met hapjes.
Ik heb lekkere spareribs gisteren gekochtmaar bedenk me nu ineens dat de gastvrouw geen vlees met botjes lust
Vlees lossnijden/-plukken van de gegaarde spareribs een optie? Geef haar gewoon mes en vork.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb lekkere spareribs gisteren gekochtmaar bedenk me nu ineens dat de gastvrouw geen vlees met botjes lust
Nou eh... iets wat op werken lijkt hoop ik. Als ik ergens de inspiratie vandaan kan halen.quote:
Lusten? Is dat dan een kwestie van het kunnen proeven van de botten?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Uuh, zit al vanaf 06:30 op kantoor. Ik ga zo samen met één van onze monteurs kijken of we op de één of andere manier op het dak hier kunnen komen voor beter zich op zonsverduistering.quote:
Ik ben tijdens de aanbouw er in geweest. Tenminste, de plek waar de sensoren en dergelijke terecht zijn gekomen. En een stuk tunnelquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:57 schreef minilot het volgende:
Ik (linksonder) tijdens een rondlijding bij CERN in Zwitserland. Een paar meter boven de deeltjesversneller!![]()
[ afbeelding ]
Beste dagtripje ever!![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de aanbouw er in geweest. Tenminste, de plek waar de sensoren en dergelijke terecht zijn gekomen. En een stuk tunnel.
Tijdens mijn studie de kans gekregen om daar een dag heen te gaan. Ik weet niet waarom ze het toen open gesteld hadden, maar het was wel 1 van de eerste keren dat het open gesteld was voor bepaalde doelgroepen (waaronder studenten).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom was je daar? Wat deed je er? Vond je het ubertof?
Ik heb afgelopen 2 dagen bijelkaar 1000km gereden met de auto dus ik vond dat ik vanmorgen even mocht uitslapen en ben dus maar om 7:30 begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Uuh, zit al vanaf 06:30 op kantoor. Ik ga zo samen met één van onze monteurs kijken of we op de één of andere manier op het dak hier kunnen komen voor beter zich op zonsverduistering.![]()
Ergens begin van de middag lopend naar huis, dan misschien een klein dutje (heb vannacht maar vier uur geslapen en da's wel erg schamel) en verder weet ik het nog niet.![]()
Werk ze jij!
En ik hou niet van een leeg huis.Maar volgens mij vind jij het wel leuk, dus veel plezier dit weekend!
Doen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:27 schreef fietsie het volgende:
Nog maar even zien. Misschien steek ik de houtoven wel aan voor wat kook-experimenten.
Jemig, dat is drie keer meer dan ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdienstenquote:
Ach, vandaar!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdiensten
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!quote:
Hoe laat gaat die open danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarom denk ik ook altijd bullshit als ze zeggen dat je slaap niet kan inhalenWant als ik nu 7 uur had geslapen was ik volgens mij nog steeds bek af geweest.
*zwaai* Ey Loontje, goed zeg!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Ik val nog steeds gestaag (en eigenlijk best wel snel) af.
Vandaag ga ik fietsen. 18 km.
Ik heb een vriendinnetje die traint voor de halve marathon. Ik hou haar gezelschap.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!
Succes! Waar fiets je naartoe?
Dat zegt m'n moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:32 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veelquote:
Gaan jullie nog wandelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergen
Is toch een prachtig resultaat, en dat allemaal door de hulp van die prachtige gespierde meneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veel
En begrijp ik nou dat jij het weekend voor jezelf hebt?
Mehhhh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
We hebben geen route, alleen een kaartquote:
Ja herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is toch een prachtig resultaat, en dat allemaal door de hulp van die prachtige gespierde meneer?![]()
Jup. Hele spul tokkelt zo richting zuiden des lands. En ik bikkel door op t werk. En dan daarna kijken wat ik ga doen.
Als eeuwig chaoot natuurlijk niets vooruit bedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |