Doen!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:27 schreef fietsie het volgende:
Nog maar even zien. Misschien steek ik de houtoven wel aan voor wat kook-experimenten.
Jemig, dat is drie keer meer dan ik!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdienstenquote:
Ach, vandaar!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het was de nacht er voor ongeveer 4 uur en de nacht/dag er voor amper wegens nachttdiensten
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 12 uur geslapenEn ook echt diep geslapen
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!quote:
Hoe laat gaat die open danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef Isabeau het volgende:
Daarom denk ik ook altijd bullshit als ze zeggen dat je slaap niet kan inhalenWant als ik nu 7 uur had geslapen was ik volgens mij nog steeds bek af geweest.
*zwaai* Ey Loontje, goed zeg!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen!
Ik val nog steeds gestaag (en eigenlijk best wel snel) af.
Vandaag ga ik fietsen. 18 km.
Ik heb een vriendinnetje die traint voor de halve marathon. Ik hou haar gezelschap.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik dat alleen al lees voel ik mijn kont al!
Succes! Waar fiets je naartoe?
Dat zegt m'n moeder ook altijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:32 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Je had het waarschijnlijk gewoon nodig.
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
Heel goed! Ik ben wat later. Blijkbaar is Landal niet voorbereid op hele vroege vertrekkers want de receptie is nog dicht
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veelquote:
Gaan jullie nog wandelen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En zo komen we natuurlijk nooit op tijd op Spitsbergen
Is toch een prachtig resultaat, en dat allemaal door de hulp van die prachtige gespierde meneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goedemorgen. Yes! Ik ben ook blij! 4,5 kg in de laatste 4 weken, dat vind ik dan wel weer (te) veel
En begrijp ik nou dat jij het weekend voor jezelf hebt?
Mehhhh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:35 schreef Isabeau het volgende:
En we zitten hier ook nog verkeerd ook!
[ afbeelding ]
Ja, Lonaa, we gaan ook nog wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |