Het is gelukkig nog niet vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
mijn lekkers voor bij de koffie voor vanavond is mislukt
quote:
Kut, dat is hatelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik tot een jaar geleden ook niet. En ik woon al 3 jaar in Twente.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Dat vind ik voor spierpijn al best forsquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
4 in mijn geval. Ik heb best een beetje spierpijn.
Ik heb vrij weinig pijn als 1 en 2. Als ik pijn heb is dat vrij fors want de rest registreer ik niet als 'pijn' zeg maar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat vind ik voor spierpijn al best fors![]()
Als ik de pijnlijkste dingen die ik ooit gehad heb een cijfer zou moeten geven zou ik denk ik op zoiets komen:
1
2
3 Van fiets gepleurd beide knieën stuk / Flink in vingertop gesneden met mes
4
5 Geperforeerde blindedarm en een keer een naald door m'n duim
6 Kras op hoornvlies
7 Steentje onder nagel; de verdoving die nodig was om de nagel te verwijderen (in gewricht)
8
9
10
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:52 schreef Isegrim het volgende:
http://www.kozakken.nl/over-kozakken.html
Ik had er nog nooit van gehoord!
Mag dat van Dick?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!
Dat is wat ik mij ook als meest pijnlijke in beeld ja, vandaar dat ik 8/9/10 open heb gelaten. Overigens lijkt een been mij nog fijner.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef liedetector het volgende:
Ergste was denk ik wel een 9, van een trap gepleurd. Pols gebroken (tot daaraantoe) maar danzonder verdoving (schijnt niet te kunnen) je bovenarm zetten (want ook gebroken) met gewichten die dan dus aan je handen hangen (met die pols dus want zelfde kant) geloof dat ik dacht dat ik dood of out ging
In dat geval gaan we nog even door.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Jij hebt de wens te bevallen toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef minilot het volgende:
Ik kom wel weer terug als jullie het over iets anders hebben
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij hebt de wens te bevallen toch?
Ok!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:08 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval gaan we nog even door.
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelenquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo treuzel met voortplanten?
^^quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oh ik kan wel 1000 redenen bedenken om daar mee te treuzelen
Adopteren!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
Janou, ik heb er de laatste paar jaar nog maar eenjte over en dat is dat ik hartstikke een watje ben inzake fysieke ongemakken / pijn / dokters / prikjes
Isa in het ziekenhuis.quote:
Vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Isa in het ziekenhuis.
Pijnbroeder: Mevr. Isa, op een schaal van 1-10, hoeveel pijn heeft u momenteel?
Isa: nul!
Pijnbroeder: ik geef u toch maar wat naproxen voor de zekerheid
Isa![]()
Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:25 schreef minilot het volgende:
Bij deze Ilona zou het gaan van:
Mevrouw op de kamer bij Ilona: Ik roep de broeder wel even.
Broeder: Hoe gaat het?
Ilona: *maakt huilende roggelgeluiden
Broeder: Ik weet wel wat.
Broeder komt terug met een spuit 'Dit is morfine.'
Ilona: *pakt honkbalknuppel onder bed vandaan, mept broeder knockout en holt op een drafje het ziekenhuis uit*
Dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kom geen drugjes te kort hoor Lonaa
Maar je krijgt er zoveel voor terugquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:13 schreef minilot het volgende:
Janou, dat begrijp ik wel, maar ík heb er de laatste paar jaar nog maar eentje over en dat is dat ik hartstikke een watje ben inzake fysieke ongemakken / pijn / dokters / prikjes
Serieusquote:Op donderdag 19 maart 2015 12:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Welk een toeval, die ga ik morgen maken!
Brrrrrrrrquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn ergste pijn, als in 8 of 9 (ik ging er van van mijn stokje..) was toen mijn knieschijf naast mijn been zat ipv netjes op de knie..
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:37 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug
Ja, van de week zat iemand een kozakrecept tegen me aan te Twitteren en toen dacht ik: ok!quote:
Alles met knieën krijg ik de rillingen vanquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:39 schreef liedetector het volgende:
[..]
Brrrrrrrr
Ooit zo mega door mn knie gegaan dat ik het al bijna kan voelen
Ik heb mijn acute appendix op 5 watjequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:32 schreef Bluezz het volgende:
PijnEen dag geen pijn is een dag niet geleefd
1
2
3 koppijntjes xveel
4 chronische artrosepijn dan hier dan daar dagelijks, schommelt tussen 4 en 7
5 netjes opgeruimde uitscheurdoosch na bevallingen incl een sterilisatie
6
7
8 Kutknie rond de jaarwisseling dit jaar
9 Migraineaanval xtig , op mijn 16e acute appendix
10 Bevallen x3
Overigens maakte ik me vooraf vooral druk om misselijkheid. En daar heb ik uiteindelijk nauwelijks last van gehad.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik kom geen drugjes te kort hoor Lonaa
Poeh. Ik denk niet zo graag terug aan pijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]![]()
Hoe ziet jouw pijntop10 er uit dan?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Heel even he, ik ging net kijken of m'n mooie 50's jurkjes die ik van de zomer gekocht heb nog passen, wat voor maat ze waren want anders verkoop ik ze.
IS MIJN TAILLE MET 20 CM AFGENOMEN.![]()
![]()
Nice! Het was je ook echt aan te zien vorige week, dat er een stukje minder Lonaa isquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Heel even he, ik ging net kijken of m'n mooie 50's jurkjes die ik van de zomer gekocht heb nog passen, wat voor maat ze waren want anders verkoop ik ze.
IS MIJN TAILLE MET 20 CM AFGENOMEN.![]()
![]()
Lijkt me voor meeste mensen wel geldenquote:Op donderdag 19 maart 2015 14:15 schreef minilot het volgende:
(Ik zie nu dat toch wel heul veul van mijn pijnjtes komen voortkomen uit een stommiteit)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:31 schreef minilot het volgende:
Nou ja, als ik zo om me heen en hier kijk hebben mensen toch ook wel veel pijn door gedoe in het eigen lichaam, waar ze verder niks aan kunnen doen
Veel he?! Ik vind dat veel heftiger klinken dan '17 kg eraf' omdat dat veel moeilijker voor te stellen is ofzo.quote:
Tof!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nice! Het was je ook echt aan te zien vorige week, dat er een stukje minder Lonaa is
probeer volgende keer eens hoeksche rooie....smaakt er perfect bij!quote:Op donderdag 19 maart 2015 14:38 schreef golfer het volgende:
Dus vanavond wordt het dat met een beenhammetje en krieltjes en ei.
Oww the sisters!!!!!!!quote:
Hahaha!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tof!
Ik hoor het inmiddels ook steeds vaker.
Behalve dan mn moeder van het weekend. Die kwam de woonkamer in:
'Oooooooooh wat ben je dun geworden!'
Dus ik helemaal blij, loopt ze zo voor me heen naar de hond 'Ja ik kan echt wel zien hoor, dat je dunner bent geworden.'
Jawel, maar vind ik, fysiek, veel moeilijker voor te stellen ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Hahaha!
Ik vind zeventien kilo trouwens ook wel als veel klinken
En voor dat geld dan weer een kleiner jurkje kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anyway, feest!Maar wel m'n twee jurkjes verkopen.
Maar.. kunnen ze niet ingenomen worden?? Zonde om te verkopen toch!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel, maar vind ik, fysiek, veel moeilijker voor te stellen ofzo.
Anyway, feest!Maar wel m'n twee jurkjes verkopen.
Precies!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef minilot het volgende:
[..]
En voor dat geld dan weer een kleiner jurkje kopen.
Ik denk niet dat dat mooi wordt. En ik kan dat zelf niet. En ze zijn tweedehands best gewild. Als ik ze voor 40 euro per stuk kan verkopen, vind ik dat best tof.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar.. kunnen ze niet ingenomen worden?? Zonde om te verkopen toch!
Ok..quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat mooi wordt. En ik kan dat zelf niet. En ze zijn tweedehands best gewild. Als ik ze voor 40 euro per stuk kan verkopen, vind ik dat best tof.
Leuk. Puike clip ook, zeg!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:29 schreef liedetector het volgende:
en nu wordt het tijd dat ze NL ook een keer aan gaat doen!
Ik bof ontzettendquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Sisters of Merci, hoe tof! Helemaal vergeten. ..
Lonaa 20 cm jij gaat lekker zeg, erg leuk om te lezen. Wat vind je kerel ervan?
P je hebt echt de mooiste dagen qua weer gehad zeg, wat fijn
Cheers! Drank is wel een plan eigenlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Thuis en vakantie! Ruim 2 week, begin weer op een zaterdag
Liefste moet nog 4 dage/ nachten
Ik neem een kwart flesje prossecco in de zon met verse macadamia mix nootjes, net gehaald vd markt.
Proost!
Waar zit je precies? Geef me je coördinaten en ik geef jou terrasjes!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bof ontzettendJammer dat het geen echt terrasjesweer is en dat er verdacht weinig leuke terrasjes te vinden zijn in de omgeving. Of ik kijk er helemaal overheen elke keer
Terrassen zijn er helaas nog niet. Fijn dat je nog lekker hebt gewandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik bof ontzettendJammer dat het geen echt terrasjesweer is en dat er verdacht weinig leuke terrasjes te vinden zijn in de omgeving. Of ik kijk er helemaal overheen elke keer
Lieve schat, daar ben je te laat meequote:Op donderdag 19 maart 2015 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Waar zit je precies? Geef me je coördinaten en ik geef jou terrasjes!
Okee, vrouwtje Pee!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
ik lig op de bank met boek en een aantal Delicious.-en en kom er niet meer vanaf.
ze doet nu gewoon toch al half europa aan...maar nog steeds geen gig inNL of belgie ergens net over de grens...... bummer! laatst keulen kon ik nietquote:
Oiquote:
Klinkt okquote:Op donderdag 19 maart 2015 15:52 schreef TAV74 het volgende:
even tussendoor
Ik vond Marmozets op Lowlands erg gaaf, de cd bevalt me ook prima.
Hoewel ik dat tof vind, denk ik niet dat mijn lijf daarvoor gemaakt isquote:
Dat vind ik zelf muzikaal dan weer een beetje saaiïg en doorsnee klinken. Ziet er niettemin wel leuk uit!quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
BeccaMarmozets
live echt geweldig
Nee super afwisselend. Bij vlagen snoeihard, soms een beetje Auf der Maur achtig, dan weer Butterfly Effect, dan haast Joy Division.. Ieder nummer heeft een eigen sfeerquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik muzikaal dan weer een beetje saaiïg klinken. Ziet er wel leuk uit!
Oké ik las: koorddansen.. vond het al vreemd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 15:54 schreef minilot het volgende:
Ben nog even keihard aan het kantoordansen op de Sisters.![]()
Straks naar je filmpje luisteren Tav.
Niets nieuws op zich nee, wel een hele diverse cd, zeker voor zo'n jong bandje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 16:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf muzikaal dan weer een beetje saaiïg en doorsnee klinken. Ziet er niettemin wel leuk uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |