Had ik twee jaar geleden gedaan, bleken het zure kersen te zijn...quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef z80 het volgende:
vandaag 3 fruitboompjes gehaald en in de grond gezet.
2* peer: Conference en Alexander Lucas en 1 appel: jonagold
eens zien of het wat wordt.
Je hebt de amplitude, de intensiteit van de pijn, en de duur van de pijn, combinatie van de twee zijn mijn lijstje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef z80 het volgende:
aan pijn lijstjes doe ik niet. de zeurende en aanhoudende pijn zijn namelijk veel erger dan de korte felle pijn bij de tandarts die een ontsteking probeert weg te halen door een tand heen en af en toe een zenuw raakt
het kersen boompje wat er al een paar jaar staat geeft alleen maar blad. bloesem heb ik er nog niet in gezien. het appelboompje wat er naast staat hangt elk jaar knetter vol.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had ik twee jaar geleden gedaan, bleken het zure kersen te zijn...
(Fruitbomen van de aldi...)
Wij hebben sinds vorige week in de tuin een beginnend bessenstruikje met de olijke rasnaam 'Jonkheer van Tets'. Vooral dáárom gekochtquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef z80 het volgende:
vandaag 3 fruitboompjes gehaald en in de grond gezet.
2* peer: Conference en Alexander Lucas en 1 appel: jonagold
eens zien of het wat wordt.
Ik neem aan dat die heup op 10 moet staan qua pijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn aalbessenstruik krijgt weer knopjes
Pijn:
1. gebroken heup
2. zware longontsteking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bazennaam!quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Wij hebben sinds vorige week in de tuin een beginnend bessenstruikje met de olijke rasnaam 'Jonkheer van Tets'. Vooral dáárom gekocht
Nou moe!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:44 schreef Molo het volgende:
http://m.telegraaf.nl/bui(...)ingzonsverduistering
![]()
Wel beetje jammer dat die beer nu daarom afgeschoten is...
Ik wil ook wel een hei om op te zitten straks! Maar ik moet de zonsverduistering helaas vanaf een industrieterrein aanschouwen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 06:58 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenZometeen opstaan, laatste dingetjes checken en inpakken, alles in de auto mikken en op naar Isa om op de hei de zonsverduistering te bekijken
Jammer dat het bewolkt isquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:00 schreef minilot het volgende:
Vrolijke onvolledige eclipsdag iedereen!
Wij vierden mijn verjaardagsfeestje op die dag (ben jarig op de 14e) omdat ik dat zo gaaf vondquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:20 schreef minilot het volgende:
Toffe verslaggeving met Anette van Trigt en Erwin Krol uit '99!
Mijn vriendje Jos (we hadden toen nét verkering!) ging destijds met zijn werk in een gehuurde bus naar een plek in noord-Frankrijk waar de volledige eclips goed te zien was. Had ik graag bij geweest!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wij vierden mijn verjaardagsfeestje op die dag (ben jarig op de 14e) omdat ik dat zo gaaf vond
We aten erna kaasfondue
Je zou mijn facebook tijdlijn eens moeten zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:40 schreef minilot het volgende:
Wat ik me afvraag, spat de gemiddelde wicca nou uit elkaar van spirituele opwinding als de zonnewende én een zonsverduistering zo mooi samenvallen, of valt dat wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |