Neem aan dat je overal kunt rondlopen als je eenmaal binnen bentquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....dat worden dan drie tentoonstellingen. Gemeentemuseum heeft vanaf 4 april ook een landschapsexpositie.
Ik bekijk het vanaf de buitenkant en zakelijk, bedoel het als hint van, hou in de gaten dat het een bedrijf is en geen bedeling. Dat is IRL ook mijn ding zeg maar, bedrijven en ondernemers helpen. Spar vaak met jonge ondernemers en zelfstandigen (pro bono), om ze te helpen te slagen.quote:
Twee jaar lang van arts naar arts gelopen die me allemaal niet hielpen en waarschijnlijk niet serieus namen, mij drie of vier keer laten masseren door een echte pro en sindsdien nooit meer last gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:39 schreef Molo het volgende:
Piet, ik ben in Lissabon ook van een natte marmeren trap af gedonderd. Echt lang last van gehad
I feel your pain
Brrr. Zo erg was het bij mij niet gelukkig. Week of drie, toen was alles over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Twee jaar lang van arts naar arts gelopen die me allemaal niet hielpen en waarschijnlijk niet serieus namen, mij drie of vier keer laten masseren door een echte pro en sindsdien nooit meer last gehad.
Mijn ontsteken pezen kwamen (waarschijnlijk) ook van het schilderen van mijn huis, de massage daarvan die zorgden dat het dragelijk werd en uiteindelijk verdween waren zeer pijnlijk, ga liever naar de tandarts.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:46 schreef Molo het volgende:
Wel een half jaar last gehad van een lang opgerekte pees door het schilderen van twee klassieke draaitrappen achter elkaar en dus uuuuren achter elkaar in een rare houding zitten
Ah well, eigen schuld
Dat denk / hoop ik welquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neem aan dat je overal kunt rondlopen als je eenmaal binnen bentWij gaan gewoon 1 hele dag daarvoor uittrekken.. en dan zien we wel hoelang we bezig zijn.
Ze vroeg me of het erg pijnlijk was, ik zei dat ze me in mijn kloten trapte.quote:
Ohquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
deze kende ik niet, prachtig
Trustuh Moloowquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef Molo het volgende:
Zo, ik stort me toch in hier... Energie crash
Fuck this shit, ik ga lekker tukken
Ik bedoel meer: wat doet jou vermoeden dat dat mogelijk niet het geval zou zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bekijk het vanaf de buitenkant en zakelijk, bedoel het als hint van, hou in de gaten dat het een bedrijf is en geen bedeling. Dat is IRL ook mijn ding zeg maar, bedrijven en ondernemers helpen. Spar vaak met jonge ondernemers en zelfstandigen (pro bono), om ze te helpen te slagen.
Verhouding hoeveelheid werk tot omzetquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel meer: wat doet jou vermoeden dat dat mogelijk niet het geval zou zijn?
De uren kunnen we nu nog onmogelijk op letten, we hebben een kneedmachine waar max 3 broden in gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verhouding hoeveelheid werk tot omzet
Sterkte, ik duim voor jullie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
De uren kunnen we nu nog onmogelijk op letten, we hebben een kneedmachine waar max 3 broden in gaan.
Alles staat al klaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sterkte, ik duim voor jullie!
Zoals die andere dikzak zeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles staat al klaar.
Wat zal het héérlijk zijn als we straks een 20kg-kneedmachine hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |