Jouw obsessie begint wel vervelende vormen aan te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ja zeg, die jongen heeft echt hulp nodig.
Tot hoe laat mag je op internet van de begeleiding?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef vaduz het volgende:
Ja zeg, die jongen heeft echt hulp nodig.
Ik heb geen begeleiding, denk dat je mij weer verward met je alter-ego sp3cquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je op internet van de begeleiding?
Hej bekkie he. Niets over sp3cquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik heb geen begeleiding, denk dat je mij weer verward met je alter-ego sp3c
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.quote:
DM's mogen niet. En dat is niet gek ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.
sp3c is liefquote:
Hij heeft net als specularium een dubbel gezicht. Als het daglicht dooft houden beide heren zich bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een ieder die hun wandaden aan de kaak durft te stellen, beschuldigen zij van hoererij. Terwijl ze zich hiervan zelf bedienen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:58 schreef Tally het volgende:
[..]
DM's mogen niet. En dat is niet gek ook.
[..]
sp3c is lief
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee vind hij vies. Jammer dat ik geen DM's kan posten, dan konden jullie getuigen zijn van het reilen en zeilen van deze user.
Niets mis met hoeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hij heeft net als specularium een dubbel gezicht. Als het daglicht dooft houden beide heren zich bezig met zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Een ieder die hun wandaden aan de kaak durft te stellen, beschuldigen zij van hoererij. Terwijl ze zich hiervan zelf bedienen.
Zo kinderachtig anderen te beschuldigen van je eigen wangedragingenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.
Op de dagbesteding zal je best achter de pc mogen. Lijkt me niet meer dan logisch!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat je je daar als een TBS'er gedraagt.
Is je moeder een beetje lekker Vaduz?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat vaduz zoiets zegt over zijn moeder.
Hi hi ha ho, kon je nou echt niet iets grappigers verzinnen. Mijn moeder integenstelling tot die van zekere personen hier erkent het belang van het huwelijks verbond.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het ook raar dat vaduz zoiets zegt over zijn moeder.
Hoe dacht je anders dat specularium hier posttequote:Op woensdag 18 maart 2015 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Op de dagbesteding zal je best achter de pc mogen. Lijkt me niet meer dan logisch!
Werk en privé gescheiden houden! Goed plan!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hi hi ha ho, kon je nou echt niet iets grappigers verzinnen. Mijn moeder integenstelling tot die van zekere personen hier erkent het belang van het huwelijks verbond.
Begrijpend lezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Werk en privé gescheiden houden! Goed plan!
Op dezelde wijze als de heren mods hier, die niet willen begrijpen dat er ook nieuws plaatsvind buiten Nederland.quote:
Nou nieuws. Alles is wel een keer gebeurd, gezegd of gedaan. Maar okay.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Op dezelde wijze als de heren mods hier, die niet willen begrijpen dat er ook nieuws plaatsvind buiten Nederland.
Van die mensen als jou hebben we niet nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef Specularium het volgende:
Ik zie nu een website, dingen die je kunt doen in vaduz.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:07 schreef Karina het volgende:
Waarom heet het eigenlijk 'nieuws'? Als het al is gebeurd is het 'ouds'.
Ja. Ga er niet op antwoorden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:08 schreef vaduz het volgende:
Zullen we dit forum maar opheffen?
P.S.: Heb je mijn DM gezien?
Over wie ging die DM? Juist.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik had het tegen Karina sjaak. Denken dat de wereld om jou draait
Het verschil tussen berichten en degene die ze verstuurt niet begrijpenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Over wie ging die DM? Juist.
De wereld draait wel om mij.
.
Die aids die je wilt lezen staat gewoon in je eigen inbox.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het verschil tussen berichten en degene die ze verstuurt niet begrijpen
We willen graag weten of je moeder lekker is. Ik vind het wel jammer dat je hier niet op reageert. Schaam je je soms voor je moeder?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:13 schreef vaduz het volgende:
[..]
Het verschil tussen berichten en degene die ze verstuurt niet begrijpen
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:15 schreef Fylax het volgende:
Gaat lekker daar, fittie in het Mariska topic.
Oh oeps verkeerdquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.
Deed je dat nog niet dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die aids die je wilt lezen staat gewoon in je eigen inbox.
Dus niet anderen gaan lastigvallen over DM's.
Anders moeten we vervelend gaan doen.
Pas maar op, je krijgt nu 2 notes en de toegang to NWS wordt je binnekort ontzegd. En waag het niet Luxemburgse bronnen te gebruiken!quote:
Ga je dan weer censureren?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog niet. Als je je gezeur gaat verplaatsen naar NWS topics, dan wel.
Nou weten we dat ook weer!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht maar in Luxemburg zijn geen bronnen volgens mij.
Heb je matig gezocht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht maar in Luxemburg zijn geen bronnen volgens mij.
Weer een bewijsstuk dat er tussen de moderatoren lieden zich bevinden, die zich met duistere zaakjes bezighouden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind oudjes altijd wel spannend. Met die lellende vellen zo waar je je gezicht in kan begraven
Maar je geeft toe dat je een intieme relatie met haar hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou mijn oma echt niet zo durven betitelen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66-stemmer gespot, met je groene pompoms
Ik ken je oma niet, misschien heb ik wel een intieme relatie met haar. Dat kan ik zo niet zeggen. Als je nou zou zeggen of ze lekker is of niet, zou ik hier wellicht antwoord op kunnen gevenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar je geeft toe dat je een intieme relatie met haar hebt?
Stemmer van de partij voor naastenliefde en diversiteit gespot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66-stemmer gespot, met je groene pompoms
'koken'?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef timmmmm het volgende:
Met mijn oma heb ik een erg goede relatie ja, ik ga er over een paar uur heen om voor der te koken
Je hebt toch net van mijn fetisj gehoord? Ik stem SP natuurlijk, die delen sponsjes uit om bejaarden mee te wassenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef vaduz het volgende:
[..]
Stemmer van de partij voor naastenliefde en diversiteit gespot.
Geef maar toe dat je vrienden bent met Martijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt toch net van mijn fetisj gehoord? Ik stem SP natuurlijk, die delen sponsjes uit om bejaarden mee te wassen
Ik ken één Martijn, maar die is een beetje raar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je vrienden bent met Martijn.
Perma ban voor deze user, het is namelijk strikt verboden om hier Luxemburgs nieuws te posten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:38 schreef LTVDK het volgende:
http://www.wort.lu/en/com(...)5df00c88b46a8ce55a48
Het is de schuld van vaduz
banaanvraag ban hahahahquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Perma ban voor deze user, het is namelijk strikt verboden om hier Luxemburgs nieuws te posten.
Laat me raden, jullie hebben het altijd over kleine jongentjes. Ga jij ook mee met Specularium en sp3c naar de BurgerKing?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ken één Martijn, maar die is een beetje raar.
Oh had ik moeten weten, kan wel wat gratis sponsjes gebruiken, voor de badkamer dan he, niet voor bejaarden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt toch net van mijn fetisj gehoord? Ik stem SP natuurlijk, die delen sponsjes uit om bejaarden mee te wassen
Bekkie over onze LTVDK he?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:39 schreef vaduz het volgende:
[..]
Perma ban voor deze user, het is namelijk strikt verboden om hier Luxemburgs nieuws te posten.
Ik ben ouder dan je opa, gek.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want ik laat mij de mond snoeren door jochies als jij?
Moet je een youtube account hebben om te mogen zien. Ik doe geen zaken met google.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef Specularium het volgende:
Hier heb ik een filmpje voor vaduz.
Waarom ben je nou zo boos?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik vind jou een mongoolquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Moet je een youtube account hebben om te mogen zien. Ik doe geen zaken met google.
Exact en dat is niet veel ouder dan ik!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan je opa, gek.
Vraag maar aan Corrie.
Dan ben jij de oudste man de begraafplaats zeker. Wel knap dat je hier nog komt posten, doen anderen je niet na.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan je opa, gek.
Vraag maar aan Corrie.
Ik vraag het toch niet aan jouquote:
En toch wil ik van HEM horen waarom hij zo boos isquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
FB / urgent ?
Wil je laten zien hoe goed jij met je bellenblaas vriendjes het forum modereert censureert. Zo goed dat je een heel topic een dag liet staan, omdat ze op het schoolplein op je brilletje hebben gestampt en het toen niet kon zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wacht, er is meer!
FB / urgent ?
Hij is gewoon mad, struggles van de leven weet je.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef Tally het volgende:
[..]
En toch wil ik van HEM horen waarom hij zo boos is
Ik snap de kronkel in je hoofd niet. Ik zeg dat ik op bejaarden geil met hun bengelende huidjes en dan probeer je me in de schoenen te schuiven dat ik fan ben van stichting Martijn en op kleine jongetjes geil. Waar het hart vol van is....quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Laat me raden, jullie hebben het altijd over kleine jongentjes. Ga jij ook mee met Specularium en sp3c naar de BurgerKing?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wil je laten zien hoe goed jij met je bellenblaas vriendjes het forum modereert censureert. Zo goed dat je een heel topic een dag liet staan, omdat ze op het schoolplein op je brilletje hebben gestampt en het toen niet kon zien.
Wajooo dikke disquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wil je laten zien hoe goed jij met je bellenblaas vriendjes het forum modereert censureert. Zo goed dat je een heel topic een dag liet staan, omdat ze op het schoolplein op je brilletje hebben gestampt en het toen niet kon zien.
Nee dat weet ik niet. Want heb ik zelf namelijk geen last van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad, struggles van de leven weet je.
Daarom ben je boos?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hij wil nu mijn brilletje stampen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom ben je boos?
Maar is het dan nog leuk voor je om hier rond te hangen?
Kan je dan niet beter naar een forumonderdeel waar ze je wel serieus nemen?
Samen met specularium op het schoolplein, nadat sp3c jullie op de BurgerKing getrakteert heeft zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Bellenblaas is wel echt leuk. Daar kan ik nu nog steeds van genieten
Wij weten dat dus ook niet. Totdat we zijn doktersrapport krijgen blijft het gissen wat er mis is in zijn grijze massa.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Want heb ik zelf namelijk geen last van.
Dat is zo geregeld als je zo door gaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil nu mijn brilletje stampen.
Terwijl ik helemaal geen brilletje heb.
Inderdaad die hebben ze al kapotgestampt en ze hebben niet eens 50 cent gegeven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil nu mijn brilletje stampen.
Terwijl ik helemaal geen brilletje heb.
Maar die is persoonlijk en kunnen derden niet aankomen dus blijft het gissen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij weten dat dus ook niet. Totdat we zijn doktersrapport krijgen blijft het gissen wat er mis is in zijn grijze massa.
Wat heb jij tegen bellenblaas joh?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Samen met specularium op het schoolplein, nadat sp3c jullie op de BurgerKing getrakteert heeft zeker?
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ruikt je onderbroek ook naar vissticks?
Ik ben een volwassen man en heb in tegenstelling tot anderen hier geen belang in het leggen van contacten op het schoolplein.quote:
Kan je niet beter gewoon verder gaan met je huiswerk over Piet van Haut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.
Jij bent best wel stoer eigenlijk. Sorry dat ik je net mongool noemdequote:Op woensdag 18 maart 2015 12:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.
Denken dat ik huiswerk hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon verder gaan met je huiswerk over Piet van Haut?
Zo gedraag je je niet en waarom zou je dan een topic openen om te vragen wie het is?!?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik huiswerk hebToen Piet van Haut groot was in Belgie waren sommige users hier nog niet geboren.
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo gedraag je je niet en waarom zou je dan een topic openen om te vragen wie het is?!?
Woon/kom je uit België?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.
Ik denk dat ik jou vaatdoek ga noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.
Hoeveel van mijn topics heb je moeten lezen, eer je bij deze uitkwam, stalker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vaatdoek ga noemen.
nee man Vaduz is een Duitserquote:
Waar heb ik dan een duits topic geopend?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef sp3c het volgende:
werd daar gepest denk ik dus komtie hier duitse topics openen ofzo
dat wordt een leuke user in het EK forum straks denk ik
Je bedoelt dat ik nog nooit een topic in het Duits aangemaakt heb?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
ik ging zoeken tussen de gesloten topics maar ik kon het niet meer vinden
wat maak jij een hoop kuttopics aan man .. respect
Nu moet je vaduz meenemen naar de Burger King.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
Deze aids in een nog kuttere taal dan het Duits overigens NWS / 89 mensen hebben in februari asiel aangevraagd in Luxemburgquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
Was helemaal niet in het Duits. Lezen jongen, lezen!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef sp3c het volgende:
wel man over asielaanvragen ofzo
compleet onleesbaar natuurlijk want het was in het duits
Alsof er hier een BurgerKing is en ik mee zou gaan met die lui.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet je vaduz meenemen naar de Burger King.
ja diequote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze aids in een nog kuttere taal dan het Duits overigens NWS / 89 mensen hebben in februari asiel aangevraagd in Luxemburg
Is helemaal geen Duits artikel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die
dat Duitse artikel snapte ik geen fuck van man, dat kon net zo goed een aankondiging van het 4de rijk zijn
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn basisschool gewoon netjes afgemaakt maar daar kregen we geen Duits
nou en?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.
Ja. En nu?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
*danquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.
Wir haben es nicht gewusst.quote:
Ja nee, hier begrijpt dus echt niemand ook maar een kut van.quote:
Ech verstinn Lëtzebuergesch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee, hier begrijpt dus echt niemand ook maar een kut van.
Ga nou maar gewoon de Anschluss van Luxemburg regelen, dan maak je jezelf nog nuttig.quote:
Dat topic heb ik helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoeveel van mijn topics heb je moeten lezen, eer je bij deze uitkwam, stalker.
Dan moet je wel een creatieve geest hebben, geef maar gewoon toe dat je me stalkt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic heb ik helemaal niet gezien.
Ik maakte gewoon gebruik van mijn creatieve geest.
Zou je wel willen zeker, een mannelijke stalker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan moet je wel een creatieve geest hebben, geef maar gewoon toe dat je me stalkt.
Nee aljeblieft niet zeg. Het is al erg genoeg dat ik via sp3c uitnodigingen krijg om samen met jullie naar de BurgerKing te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel willen zeker, een mannelijke stalker?
Wat is dat met die Burger King fetisj van je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee aljeblieft niet zeg. Het is al erg genoeg dat ik via sp3c uitnodigingen krijg om samen met jullie naar de BurgerKing te gaan.
Vraag ik me ook af, heb wel een vermoeden, maar kan hier geen DM's publiceren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat met die Burger King fetisj van jeSpecularium?
Ben ja al bij Danny aan het lobbyen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, enig gevoel voor humor kan hem niet ontzegd worden
FB / Voorstel voor het openen van een nieuw forum.
Nee ik vind stoelverwarming vies, net alsof je in je broek hebt gepist en ik ga tv kijken. Toedeloe.quote:
Is er dan iemand die dit grappig vindt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, enig gevoel voor humor kan hem niet ontzegd worden
FB / Voorstel voor het openen van een nieuw forum.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Latert het volgende:
Wat is iedereen hier toch vijandelijk naar elkaar tegenwoordig.
Ik moest een beetje glimlachen jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er dan iemand die dit grappig vindt?
Hoi Latert. Tegen jou niet hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Latert het volgende:
Wat is iedereen hier toch vijandelijk naar elkaar tegenwoordig.
Krijg je ervan als je een Duitser bent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik mag enkel voor de 2e kamer en het Europees parlement stemmen.
Alsof dat iets uitmaaktquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 130973 verhaallijnen gemist ondertussen.
Is net als bij GTST, je kunt jaren missen en na 2 uitzendingen ben je bij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 130973 verhaallijnen gemist ondertussen.
De laatste keer dat ik het zag werd in van een boot afgetikt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Is Arnie inmiddels al gevonden in de jungle?
Ja, die is daar iets te lang blijven hangen.quote:
Jij fantaseert over de moederlijke figuren van andere users. Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
De moeder van Elflettering lijkt me ook superheet.
*jouwquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij fantaseert over de moederlijke figuren van andere users. Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.
*jequote:
*jouwquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.
Mijn moeder krijgt altijd van willekeurige figuren op straat complimenten dat ze haar zo mooi vinden, maar misschien denken ze dat ze een prostitué is. Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Heb jij een beetje moederlijk figuur Mani? Lekker mollig en zo?
Woon jij bij Henktown in de buurt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt altijd van willekeurige figuren op straat complimenten dat ze haar zo mooi vinden, maar misschien denken ze dat ze een prostitué is. Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
De moeder van Elflettering lijkt me ook superheet.
Val jij dan op mannen met een moederlijk figuur?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.
Of JIJ een moederlijk figuur hebt. Dus niet hoe je moeder eruit ziet
Dat is uiteindelijk waar het om draait in dit topic natuurlijk. Maar ja, ze is supermoederlijk, eigenlijk veel te moederlijk. Ik smeer dus nog steeds niet mijn eigen boterhammen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.
Of JIJ een moederlijk figuur hebt. Dus niet hoe je moeder eruit ziet
Jouw vader is toch internationaal kick-boxer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.
Waar lees je dat? Ik vraag het alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Val jij dan op mannen met een moederlijk figuur?
Deze man was nog iets te jong om Henktown te zijn, had wel gekund opzich.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woon jij bij Henktown in de buurt?
Ik lees het niet, ik interesseerde enkel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik vraag het alleen.
Is je vader een beetje lekker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.
Dat zou ik hier niet zeggen, straks wordt je nog ontvoerd richting de BurgerKing.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Oh je vraagt of ik een vrouwenfiguur heb? Nou ik ben 1.80 en ik weeg 66 kilo, dus reken maar uit.
Nou ik val niet op manboobs iigquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik lees het niet, ik interesseerde enkel.
Dan valt timmmmm alvast af, al heeft hij binnenkort wel een wasbord.quote:
*wordquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat zou ik hier niet zeggen, straks wordt je nog ontvoerd richting de BurgerKing.
Alleen als Specsavers te dicht bij mijn moeder in de buurt komt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jouw vader is toch internationaal kick-boxer?
nou sorry hoor Duindorp, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.
Denk maar niet dat die mannen die jou richting de BurgerKing afvoeren, maar enige tegenspraak dulden.quote:
Geslijm mag in mijn dm, hier is iedereen kwaad op elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou sorry hoor Duindorp, ik wist niet dat je kwaad werd
mijn nederigste excuses, je bent de held en waarschijnlijk zelfs de held van Duindorp
en ik denk dat je ook stiekem een superlekker ding bent
voor een Duindorper
Stuurt ie dan zijn kanarie op mij af?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen als Specsavers te dicht bij mijn moeder in de buurt komt.
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
ik vind Vaduz zijn burgerking fetisch een beetje freaky hoor
vanaf nu is Duindorp niet meer de matigste user in deze slowchat
gefeliciteerd ofzo
wacht maar tot je het feit dat je niet meer de matigste bent helemaal verwerkt hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind iedereen even matig in deze slowchat.
*jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?
Jezelf dus ook?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind iedereen even matig in deze slowchat.
je moeder had het je best mogen vertellen wmbquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?
Ja, natuurlijk. Dat staat er ook.quote:
Mijn moeder kent geen 'prachtmensen' zoals jij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder had het je best mogen vertellen wmb
Vaduz wil niet luisteren naar de UI-politie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Mensen zonder UI voegen nooit wat toe. Sp3c kan tenminste nog naar mijn UI kijken als hij mijn posts negeert.
Ze sturen maar lekker een paar notes ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vaduz wil niet luisteren naar de UI-politie.
Niets mis mee.quote:
kennen is een groot woord maar ze verkoopt me altijd mijn king wingsquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mijn moeder kent geen 'prachtmensen' zoals jij.
Jij bent echt een groot fantast. Is het daar gezellig in het Pieter Baan Centrum?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
kennen is een groot woord maar ze verkoopt me altijd mijn king wings
dat had ze best met je mogen delen wmb, ik ben niet zo lastig
Duits.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
vaduz klinkt ook best allochtonerig trouwens.
Spaans.
natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij bent echt een groot fantast. Is het daar gezellig in het Pieter Baan Centrum?
Welke kamer zit je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk
overal waar ik ben is het gezellig
een beetje fantasie is een groots geschenk
de mijne natuurlijk domoorquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post 2500![]()
Поздравляю!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post 2500![]()
zoek je een date ofzoquote:
In alle kamers onderhand al wel een aantal keer geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:33 schreef sp3c het volgende:
hoe weet jij zo goed welke kamernummers corresponderen met welke afdelingen
dit lijkt me een interessant verhaal, vertel ons er meer overquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
In alle kamers onderhand al wel een aantal keer geweest.
Is vertrouwelijke informatie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit lijkt me een interessant verhaal, vertel ons er meer over
Kunnen we niet gewoon weer op DWDD kankeren ofzo? Veel leukerquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg het ze Mani ik krijg er ook de kriebels van
Dorpsstraatquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat is zo beetje de grootste stad, kun je ook een straat aangeven enzo.
Is je maat nog wel te redden?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:40 schreef sp3c het volgende:
heb je hem ook
dit topic is niet meer te redden
Dat doen we in het DWDD topicquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon weer op DWDD kankeren ofzo? Veel leuker.
dit was klaarquote:
Volgens mij is Specu gewoon de account van Jan Mulderquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doen we in het DWDD topic
Oh wacht daar moeten we positief zijn tegenwoordig.
Ik weet uit ervaring dat hij iig niet zo hard schreeuwt als Janquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is Specu gewoon de account van Jan Mulder.
quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ook niet toen hij klaar was?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat hij iig niet zo hard schreeuwt als Jan
Dan moet je alleen snel je vingers wassen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je klaar bent hoef je niet meer te schreeuwen.
Dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je klaar bent hoef je niet meer te schreeuwen.
dit is gewoon doodzonde van die quote vind ikquote:
Uit het verband gerukt gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is gewoon doodzonde van die quote vind ik
Hoe dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Fokker komt het topic redden zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |