Waar heb ik dan een duits topic geopend?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:23 schreef sp3c het volgende:
werd daar gepest denk ik dus komtie hier duitse topics openen ofzo
dat wordt een leuke user in het EK forum straks denk ik
Je bedoelt dat ik nog nooit een topic in het Duits aangemaakt heb?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
ik ging zoeken tussen de gesloten topics maar ik kon het niet meer vinden
wat maak jij een hoop kuttopics aan man .. respect
Nu moet je vaduz meenemen naar de Burger King.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
Deze aids in een nog kuttere taal dan het Duits overigens NWS / 89 mensen hebben in februari asiel aangevraagd in Luxemburgquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:33 schreef sp3c het volgende:
Was helemaal niet in het Duits. Lezen jongen, lezen!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef sp3c het volgende:
wel man over asielaanvragen ofzo
compleet onleesbaar natuurlijk want het was in het duits
Alsof er hier een BurgerKing is en ik mee zou gaan met die lui.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet je vaduz meenemen naar de Burger King.
ja diequote:Op woensdag 18 maart 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze aids in een nog kuttere taal dan het Duits overigens NWS / 89 mensen hebben in februari asiel aangevraagd in Luxemburg
Is helemaal geen Duits artikel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja die
dat Duitse artikel snapte ik geen fuck van man, dat kon net zo goed een aankondiging van het 4de rijk zijn
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:46 schreef sp3c het volgende:
ik heb mijn basisschool gewoon netjes afgemaakt maar daar kregen we geen Duits
nou en?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |