http://www.rtl.lu/letzebuerg/archiv/614707.html#quote:89 Demandë fir Asyl zu Lëtzebuerg am Februar
Am Februar hunn eng 89 Persounen zu Lëtzebuerg Asyl ugefrot. Dat geet aus den neiste Statistiken vun der Direction de l'immigration ervir.
Déi meescht vun den Demandeurs d'asile ware mat 38 Leit aus dem Kosovo.
Wat d'afrikanesch Länner ugeet, sou hu vun do 17 Leit gefrot fir Asyl ze kréien, déi meescht aus Erythrea, Nigeria an dem Cameroun.
Am Februar sinn awer och 125 Decisioune geholl ginn: deemno kruten 17 Persounen de Flüchtlings-Statut. 57 Mol gouf d'international Protectioun refuséiert.
Natierlech goufen et de leschte Mount och Retouren, an zwar 90. 19 Retouren waren forcéiert, 71 Persoune si fraiwëlleg zréck an hirr Heemecht zréckgaangen; déi meescht a Bosnien-Herzegowina.
Nee, ik wilde het hebben over asielzoekers.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 06:49 schreef Basp1 het volgende:
Ja en waar wil je het over hebben, dat Luxemburgs door 10 mensen in NL gelezen kan worden?
nou ik niet prettige dag dan nog met dit topic waarbij geen enkele allochtone Nederlander de openingspost kan lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het hebben over asielzoekers.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het hebben over asielzoekers.
Ik dacht dat op fok! voornamelijk autochtonen zaten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
nou ik niet prettige dag dan nog met dit topic waarbij geen enkele allochtone Nederlander de openingspost kan lezen.
In een discussie over asielzoekers in Luxemburg zijn wij allochtonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik dacht dat op fok! voornamelijk autochtonen zaten.
Nee hoor. Op FOK zitten alleen maar allochtonen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In een discussie over asielzoekers in Luxemburg zijn wij allochtonen.
Hoezo dat? Woont heel fok! in Luxemburg en is heel fok! te lui om te integreren?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is ook echt verboden om buitenlands nieuws te lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:26 schreef DroogDok het volgende:
Vaduz ligt in Liechtenstein toch, niet in Luxemburg.
integreren doen we met de grafische rekenmachine, die kan ook differentiëren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoezo dat? Woont heel fok! in Luxemburg en is heel fok! te lui om te integreren?
Integreren met de grafische rekenmachinequote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
integreren doen we met de grafische rekenmachine, die kan ook differentiëren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:28 schreef T-lecom het volgende:
Mooi in balans. 89 nieuwe aanvragen en 90 terugkeerders, waarvan 19 gedwongen en 71 vrijwillig.
Bij de nieuwe aanvragen 38 uit Kosovo en 17 uit Afrika.
De meeste in luxemburg zijn van buitenlandse afkomst.... Bv iets van 20% van de bevolking behoort van tot de Lusoburguês, van portugese afkomst (deze hebben ook enkel nog de portugese nationaliteit) en meer dan de helft van de bevolking heeft bv geen stemrecht omdat ze niet de luxemburgische nationaliteit hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |