Nou weten we dat ook weer!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht maar in Luxemburg zijn geen bronnen volgens mij.
Heb je matig gezocht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:20 schreef Karina het volgende:
Ik heb even gezocht maar in Luxemburg zijn geen bronnen volgens mij.
Weer een bewijsstuk dat er tussen de moderatoren lieden zich bevinden, die zich met duistere zaakjes bezighouden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind oudjes altijd wel spannend. Met die lellende vellen zo waar je je gezicht in kan begraven
Maar je geeft toe dat je een intieme relatie met haar hebt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou mijn oma echt niet zo durven betitelen
quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66-stemmer gespot, met je groene pompoms
Ik ken je oma niet, misschien heb ik wel een intieme relatie met haar. Dat kan ik zo niet zeggen. Als je nou zou zeggen of ze lekker is of niet, zou ik hier wellicht antwoord op kunnen gevenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar je geeft toe dat je een intieme relatie met haar hebt?
Stemmer van de partij voor naastenliefde en diversiteit gespot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
D66-stemmer gespot, met je groene pompoms
'koken'?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef timmmmm het volgende:
Met mijn oma heb ik een erg goede relatie ja, ik ga er over een paar uur heen om voor der te koken
Je hebt toch net van mijn fetisj gehoord? Ik stem SP natuurlijk, die delen sponsjes uit om bejaarden mee te wassenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:36 schreef vaduz het volgende:
[..]
Stemmer van de partij voor naastenliefde en diversiteit gespot.
Geef maar toe dat je vrienden bent met Martijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt toch net van mijn fetisj gehoord? Ik stem SP natuurlijk, die delen sponsjes uit om bejaarden mee te wassen
Ik ken één Martijn, maar die is een beetje raar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je vrienden bent met Martijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |