Nee dat weet ik niet. Want heb ik zelf namelijk geen last van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is gewoon mad, struggles van de leven weet je.
Daarom ben je boos?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:51 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wil je laten zien hoe goed jij met je bellenblaas vriendjes het forum modereert censureert. Zo goed dat je een heel topic een dag liet staan, omdat ze op het schoolplein op je brilletje hebben gestampt en het toen niet kon zien.
Hij wil nu mijn brilletje stampen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Daarom ben je boos?
Maar is het dan nog leuk voor je om hier rond te hangen?
Kan je dan niet beter naar een forumonderdeel waar ze je wel serieus nemen?
Samen met specularium op het schoolplein, nadat sp3c jullie op de BurgerKing getrakteert heeft zeker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef timmmmm het volgende:
Bellenblaas is wel echt leuk. Daar kan ik nu nog steeds van genieten
Wij weten dat dus ook niet. Totdat we zijn doktersrapport krijgen blijft het gissen wat er mis is in zijn grijze massa.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Want heb ik zelf namelijk geen last van.
Dat is zo geregeld als je zo door gaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil nu mijn brilletje stampen.
Terwijl ik helemaal geen brilletje heb.
Inderdaad die hebben ze al kapotgestampt en ze hebben niet eens 50 cent gegeven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij wil nu mijn brilletje stampen.
Terwijl ik helemaal geen brilletje heb.
Maar die is persoonlijk en kunnen derden niet aankomen dus blijft het gissen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij weten dat dus ook niet. Totdat we zijn doktersrapport krijgen blijft het gissen wat er mis is in zijn grijze massa.
Wat heb jij tegen bellenblaas joh?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Samen met specularium op het schoolplein, nadat sp3c jullie op de BurgerKing getrakteert heeft zeker?
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ruikt je onderbroek ook naar vissticks?
Ik ben een volwassen man en heb in tegenstelling tot anderen hier geen belang in het leggen van contacten op het schoolplein.quote:
Kan je niet beter gewoon verder gaan met je huiswerk over Piet van Haut?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.
Jij bent best wel stoer eigenlijk. Sorry dat ik je net mongool noemdequote:Op woensdag 18 maart 2015 12:57 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee verschoon die dagelijks, dat hij bij jou zo hard stinkt, komt omdat ze op het schoolplein over jou heen pissen.
Denken dat ik huiswerk hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan je niet beter gewoon verder gaan met je huiswerk over Piet van Haut?
Zo gedraag je je niet en waarom zou je dan een topic openen om te vragen wie het is?!?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:59 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik huiswerk hebToen Piet van Haut groot was in Belgie waren sommige users hier nog niet geboren.
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo gedraag je je niet en waarom zou je dan een topic openen om te vragen wie het is?!?
Woon/kom je uit België?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.
Ik denk dat ik jou vaatdoek ga noemen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:03 schreef vaduz het volgende:
[..]
Omdat ik toen in het buitenland was en het Belgische nieuws een tijdje niet heb gevolgd. Dit heb ik toen op mijn lijstje gezet en nu leek het wel eens tijd om hierna te informeren.
Hoeveel van mijn topics heb je moeten lezen, eer je bij deze uitkwam, stalker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vaatdoek ga noemen.
nee man Vaduz is een Duitserquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |