Ja. En nu?quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.
*danquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zat jij in een ander tijdperk als ik op school.
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.quote:
Nou nou nou.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.
Wir haben es nicht gewusst.quote:
Ja nee, hier begrijpt dus echt niemand ook maar een kut van.quote:
Ech verstinn Lëtzebuergesch.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee, hier begrijpt dus echt niemand ook maar een kut van.
Ga nou maar gewoon de Anschluss van Luxemburg regelen, dan maak je jezelf nog nuttig.quote:
Dat topic heb ik helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hoeveel van mijn topics heb je moeten lezen, eer je bij deze uitkwam, stalker.
Dan moet je wel een creatieve geest hebben, geef maar gewoon toe dat je me stalkt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat topic heb ik helemaal niet gezien.
Ik maakte gewoon gebruik van mijn creatieve geest.
Zou je wel willen zeker, een mannelijke stalker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan moet je wel een creatieve geest hebben, geef maar gewoon toe dat je me stalkt.
Nee aljeblieft niet zeg. Het is al erg genoeg dat ik via sp3c uitnodigingen krijg om samen met jullie naar de BurgerKing te gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je wel willen zeker, een mannelijke stalker?
Wat is dat met die Burger King fetisj van je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee aljeblieft niet zeg. Het is al erg genoeg dat ik via sp3c uitnodigingen krijg om samen met jullie naar de BurgerKing te gaan.
Vraag ik me ook af, heb wel een vermoeden, maar kan hier geen DM's publiceren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat met die Burger King fetisj van jeSpecularium?
Ben ja al bij Danny aan het lobbyen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, enig gevoel voor humor kan hem niet ontzegd worden
FB / Voorstel voor het openen van een nieuw forum.
Nee ik vind stoelverwarming vies, net alsof je in je broek hebt gepist en ik ga tv kijken. Toedeloe.quote:
Is er dan iemand die dit grappig vindt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
Eerlijk is eerlijk, enig gevoel voor humor kan hem niet ontzegd worden
FB / Voorstel voor het openen van een nieuw forum.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Latert het volgende:
Wat is iedereen hier toch vijandelijk naar elkaar tegenwoordig.
Ik moest een beetje glimlachen jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er dan iemand die dit grappig vindt?
Hoi Latert. Tegen jou niet hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:32 schreef Latert het volgende:
Wat is iedereen hier toch vijandelijk naar elkaar tegenwoordig.
Krijg je ervan als je een Duitser bent.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik mag enkel voor de 2e kamer en het Europees parlement stemmen.
Alsof dat iets uitmaaktquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 130973 verhaallijnen gemist ondertussen.
Is net als bij GTST, je kunt jaren missen en na 2 uitzendingen ben je bij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:38 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 130973 verhaallijnen gemist ondertussen.
De laatste keer dat ik het zag werd in van een boot afgetikt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef Mani89 het volgende:
Is Arnie inmiddels al gevonden in de jungle?
Ja, die is daar iets te lang blijven hangen.quote:
Jij fantaseert over de moederlijke figuren van andere users. Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
De moeder van Elflettering lijkt me ook superheet.
*jouwquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij fantaseert over de moederlijke figuren van andere users. Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.
*jequote:
*jouwquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt niet lekker in jou hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |