Mijn moeder krijgt altijd van willekeurige figuren op straat complimenten dat ze haar zo mooi vinden, maar misschien denken ze dat ze een prostitué is. Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Heb jij een beetje moederlijk figuur Mani? Lekker mollig en zo?
Woon jij bij Henktown in de buurt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder krijgt altijd van willekeurige figuren op straat complimenten dat ze haar zo mooi vinden, maar misschien denken ze dat ze een prostitué is. Ze heeft ook een bejaarde stalker die haar in het dorp achterna loopt in winkels enzo, dat vind ik wel grappig. Zij niet zo.
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
De moeder van Elflettering lijkt me ook superheet.
Val jij dan op mannen met een moederlijk figuur?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.
Of JIJ een moederlijk figuur hebt. Dus niet hoe je moeder eruit ziet
Dat is uiteindelijk waar het om draait in dit topic natuurlijk. Maar ja, ze is supermoederlijk, eigenlijk veel te moederlijk. Ik smeer dus nog steeds niet mijn eigen boterhammen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn vraag niet Mani.
Of JIJ een moederlijk figuur hebt. Dus niet hoe je moeder eruit ziet
Jouw vader is toch internationaal kick-boxer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.
Waar lees je dat? Ik vraag het alleen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Val jij dan op mannen met een moederlijk figuur?
Deze man was nog iets te jong om Henktown te zijn, had wel gekund opzich.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Woon jij bij Henktown in de buurt?
Ik lees het niet, ik interesseerde enkel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik vraag het alleen.
Is je vader een beetje lekker?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit er momenteel vlak naast. Maar helaas voor je: mijn vader is ook in de buurt.
Dat zou ik hier niet zeggen, straks wordt je nog ontvoerd richting de BurgerKing.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef Mani89 het volgende:
Oh je vraagt of ik een vrouwenfiguur heb? Nou ik ben 1.80 en ik weeg 66 kilo, dus reken maar uit.
Nou ik val niet op manboobs iigquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:08 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik lees het niet, ik interesseerde enkel.
Dan valt timmmmm alvast af, al heeft hij binnenkort wel een wasbord.quote:
*wordquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat zou ik hier niet zeggen, straks wordt je nog ontvoerd richting de BurgerKing.
Alleen als Specsavers te dicht bij mijn moeder in de buurt komt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jouw vader is toch internationaal kick-boxer?
nou sorry hoor Duindorp, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kanker op sp3c, met je matige kutposts, gadverdamme.
Denk maar niet dat die mannen die jou richting de BurgerKing afvoeren, maar enige tegenspraak dulden.quote:
Geslijm mag in mijn dm, hier is iedereen kwaad op elkaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou sorry hoor Duindorp, ik wist niet dat je kwaad werd
mijn nederigste excuses, je bent de held en waarschijnlijk zelfs de held van Duindorp
en ik denk dat je ook stiekem een superlekker ding bent
voor een Duindorper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |