Stuurt ie dan zijn kanarie op mij af?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen als Specsavers te dicht bij mijn moeder in de buurt komt.
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:13 schreef sp3c het volgende:
ik vind Vaduz zijn burgerking fetisch een beetje freaky hoor
vanaf nu is Duindorp niet meer de matigste user in deze slowchat
gefeliciteerd ofzo
wacht maar tot je het feit dat je niet meer de matigste bent helemaal verwerkt hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind iedereen even matig in deze slowchat.
*jouquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?
Jezelf dus ook?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind iedereen even matig in deze slowchat.
je moeder had het je best mogen vertellen wmbquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat ik het geheimpje van jouw en je vriendinnetje ontdekt heb?
Ja, natuurlijk. Dat staat er ook.quote:
Mijn moeder kent geen 'prachtmensen' zoals jij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moeder had het je best mogen vertellen wmb
Vaduz wil niet luisteren naar de UI-politie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Mensen zonder UI voegen nooit wat toe. Sp3c kan tenminste nog naar mijn UI kijken als hij mijn posts negeert.
Ze sturen maar lekker een paar notes ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vaduz wil niet luisteren naar de UI-politie.
Niets mis mee.quote:
kennen is een groot woord maar ze verkoopt me altijd mijn king wingsquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Mijn moeder kent geen 'prachtmensen' zoals jij.
Jij bent echt een groot fantast. Is het daar gezellig in het Pieter Baan Centrum?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
kennen is een groot woord maar ze verkoopt me altijd mijn king wings
dat had ze best met je mogen delen wmb, ik ben niet zo lastig
Duits.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:25 schreef Karina het volgende:
vaduz klinkt ook best allochtonerig trouwens.
Spaans.
natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:24 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij bent echt een groot fantast. Is het daar gezellig in het Pieter Baan Centrum?
Welke kamer zit je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk
overal waar ik ben is het gezellig
een beetje fantasie is een groots geschenk
de mijne natuurlijk domoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |