abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150726702
Hallo allemaal,

Ik wil even vragen om jullie advies.

zal het verhaal even vertellen,

Ik heb nu bijna 4 jaar een vriend en wonen samen en hebben samen een prachtige dochter. Dat gaat allemaal verder prima tussen ons.

Alleen het botert al niet vanaf het begin tussen mij en mijn schoonzus ( vriendin van zwager) op verjaardagen of andere feestjes , zijn er weinig woorden tussen ons, eigenlijk praten we nooit tegen elkaar. Zij kijkt mij vaak met een hatende blik aan.
Voor de rest lijkt ze dol te zijn op mijn vriend.. Op elk feestje word mijn vriend uitgenodigd bij hun thuis (zwager, en schoonzus) mijn vriend kan erg goed op schieten met zijn broer dus is daar wel vaak in het weekend.

Ik word eigenlijk nooit uitgenodigd bij hun thuis, omdat zij niks met mij heeft en ook niet open staat voor goed contact, dit is wat zij mij zelf heeft verteld.

Maar nou wat mij toch wel het meesten stoort is dat zij, wel erg vaak mijn vriend appt.
De laatste tijd gebeurd het vaker dan hoe het eerder was.
Zo heeft ze laatst gestuurd naar mijn vriend,
Ik mis jou wel en **** (ons dochtertje) kom snel maar weer langs als ***** (zwager) terug is.

Ze mist dus mijn vriend en mijn dochtertje... En dat terwel mijn vriend het weekend daarvoor nog bij hun thuis was op bezoek bij z'n broer.

En ook zo mijn vriend heeft examens , en als mijn vriend zal willen wilt zij wel mijn vriend overhoren of ergens anders mee helpen. Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****(dochter) passen.

Of ze stuurt vaak ook appjes hoe het met hem gaat. En dan afsluiten met wat kusjes en soms hartjes.

Ik vind dit allemaal erg vreemd hoe vaak zijn mijn vriend appt.. Ze doet dit vooral als haar vriend er niet is.
Ik vind het vooral vreemd omdat ze al vanaf het begin niet erg aardig doet naar mij.

Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.

Misschien ben ik ook gewoon een zeur.. Maar het stoort mij wel met de dag meer.

Ik weet dus niet hoe ik hier goed mee om kan gaan? Ik maak me elke keer weer boos als zij weer is appt.
pi_150726844
Dus dat is de vriendin van de broer van jouw vriend? En daar dan weer de postbode van?

Verder vertrouw je je vriend of niet natuurlijk. Zo ja: hoef je ook niet boos te worden en ben je een jaloerse kut :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:49:48 #3
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_150726885
:X hou het maar goed in de gaten. voor je het weet ligt je man met haar in bed -O-
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
pi_150727022
Ik zie echt een uitstekend onderwerp voor een gesprek op een verjaardag. Het vraagt wel wat lef maar je kan vragen he hoe zit dat nou met die hartjes en zulks? Dan gaat zij waarschijnlijk zeggen dat het niks bijzonders is. Zo heb je haar even aan de tand gevoeld en zul je gerust zijn dat zij waarschijnlijk niks tegen jou heeft.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:55:41 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150727042
Gewoon een keer over beginnen als zijn broer erbij zit. Grote kans dat hij er helemaal niks vanaf weet :')
pi_150727079
Ik zou op de vrouw af vragen of ze je vent wil neuken.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:57:28 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150727103
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.

Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150727131
En stuurt je vriend ook kusjes en hartjes terug ?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:59:23 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727157
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.

Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
Ben het niet altijd met lienekien eens, maar ik zou dit ook een vreemde situatie vinden.

Prima dat het contact tussen jou en je schoonzus (is dat eigenlijk wel je schoonzus :? ) niet al te best is, maar dat hij wel uitgenodigd word en jij niet is wel wat apart. Zeker met al die hartjes en kusjes enzo.

Nadeel is wel dat als je er wat van zegt dat het contact met je schoonzus er niet veel beter van zal worden :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:00:15 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727191
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:01:58 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150727246
Ik begrijp dat dit vervelend is, misschien eens praten met je zwager? Contact met hem is wel goed toch?
Misschien kan hij inzicht geven over waarom ze je niet mag.

En dan misschien ook terloops melden dat je je niet zo prettig voelt bij haar berichtjes, kan goed zijn dat hij er geen weet van heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150727264
Die liggen binnenkort te kengen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_150727284
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:03:02 #14
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150727292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.

quote:
Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:04:00 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.

[..]

Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:06:03 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150727381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
Ze hebben het er samen over gehad dus dan weet hij het wel, is het in ieder geval niet stiekem. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:07:23 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150727420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Kingstown het volgende:
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
Ah, had natuurlijk even de PoHi aan moeten klikken.
pi_150727759
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)

Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
pi_150727813
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
pi_150727958
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...

Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.

Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:28:24 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_150727989
Eens een gesprek over koetjes en kalfjes beginnen?

En dan langzamerhand vragen wat de hartjes en kusjes voor haar betekenen
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150727992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)

Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?

Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
pi_150728126
"Achter gesloten deuren"

"Waargebeurde verhalen"

"Overspel in de liefde"

De horror. :'(

Nee, maar je vriend stelt zich was lafjes op, en ik zou wel even op een hele luchtige, zover dat mogelijk is, in bijzijn van je zwager zeggen dat jij doorgaans hartjes en kusjes naar je eigen vriend stuurt en niet naar je zwager, dus of zij daarin ook even wat terughoudender kan zijn. Gewoon uit respect naar jou en naar haar eigen vent.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 10:35:09 ]
pi_150728242
Het lukt je schoonzus aardig om je op te naaien TS.

Vanuit jouw verhaal klinkt ze als een behoorlijk intrigante, vraag jezelf af of je een familieruzie wil ontketenen en een mogelijke breuk met je vriend. Als je dat niet wil negeer het secreet dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150728313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?

Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.

Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.

Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.

Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
pi_150728432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...

Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.

Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
Dat is ook wel zo idd.
Het is ook zo dat hij een hele goede band heeft met zijn broer en hem echt als beste vriend ziet. Wat erg mooi is natuurlijk.
Daarom is hij graag met zijn broer.
Vriend is vaker bij z'n broer dan zijn broer bij ons. Wie weet wilt schoonzus dat niet hebben.

Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.

Bedankt.
pi_150728438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
pi_150728541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
pi_150728548
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo mee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
pi_150728636
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Zij heeft geen kinderen met haar man?
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.

Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen voor het probleem dat haar afwijzing voor jou oplevert en hem zover te krijgen dat hij je iig steunt.

Ik denk overigens dat hij het heus wel merkt, hoe jij en die schoonzus en deels ook kennelijk die schoonmoeder onderling vitten en kijven..
Maar zoals de meeste mannen heeft hij helemaal geen zin zn nest in zulk een wespennest te steken (en meestal terecht, zulke vrouwenconflicten zijn niet gericht op een 'oplossing' in de zin dat een van de strijdende partijen op een gegeven moment verliest, maar hebben de neiging gewoon eindeloos door te gaan en zoveel mogelijk enrgie op te slurpen)

[ Bericht 28% gewijzigd door RM-rf op 17-03-2015 10:58:04 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_150728649
quote:

[..]

Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.

Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.

Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Laat je toch niet zo kennen, muts!
Of je praat het uit of je negeert haar volkomen.
Door berichtjes te sturen maak je jezelf alleen maar belachelijk.
pi_150728656
quote:
Ik zou dat soort dingen nooit via whatsapp, sms of email doen, maar altijd in face to face gesprek of over de telefoon. Via tekst escaleert zoiets veel te snel omdat er geen direct hoor en wederhoor is. Als je het niet durft te zeggen, hou dan je mond dicht of speel het via je vriend.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150728753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Zij heeft geen kinderen met haar man?

[..]

Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.

Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen.

Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.

Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
pi_150728793
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt voor jou, alsof hij jouw gevoelens niet serieus neemt. Aan de andere kant kan hij dat misschien net zo voelen, alsof jij hem niet vertrouwt.

Ondertussen speelt er naast je gebrek aan zelfvertrouwen nog een probleem en dat is het contact met je schoonmoeder. Misschien kun je daar eens proberen het contact te verbeteren, zodat je je meer aangesloten voelt bij de familie?
pi_150728992
*eens
pi_150730379
Ze mag je duidelijk niet en probeert je op te naaien via je vriend.
pi_150730945
Rare situatie, ik ken het hele verhaal niet, maar als mijn schoonzus mij iedere keer vraagt en mijn kind en mijn vriendin niet zou ik haar een dikke middelvinger opsteken en dat ze maar zal accepteren dat ik mijn vriendin ook gewoon meeneem. Ik heb het idee dat ik iets mis in dit verhaal of je vriend is gewoon een slappe zak. Wat zegt je vriend erop dat zij wel je vriend en jullie dochter op visite willen en jou niet? Of vind hij dat je er ook daarover niet zo moet zeuren?
pi_150732074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Met hartjes en kusjes natuurlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150734585
quote:
pi_150735171
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.

Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
pi_150735338
quote:

[..]

In dat geval zou ik mij gewoon netjes gedragen.

Mijn vriendin mag mijn broer zn vriendin ook totaal niet omdat ze ook vaak dronken is (zelfs bij een dinner die mijn ouders betalen) en dan krijg je ook nare situaties. Gewoon geen manieren tov mijn ouders.

Mijn vriendin heeft verder totaal geen contact met mijn broer naast als we met z'n allen zijn. Zegt het gewoon op de "vrouw" af als ze vind dat iets niet kan.

Maarja, vrouwen, lekker stoken vinden ze natuurlijk veel leuker. Ik zou als ik jou was met je vriend praten en eventueel met je "schoonzus". Dat je vriend haar kant kiest vind ik niet normaal.

En je vriend moet tegen haar vertellen dat hij niet wilt dat ze hartjes etc naar hem stuurt. Hij is net zo schuldig (eigenlijk nog meer). Hij laat het allemaal lekker toe.
pi_150735423
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.

Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
Contact met zijn broer betekent niet dat hij contact moet hebben met zijn broer zijn vriendin.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:30:11 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150736594
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.

In beide gevallen vind ik dat de oplossing bij je vriend ligt en dat je het ook met hem moet bespreken. In beide gevallen moet hij jou meer betrekken bij de relatie met zijn broer + vriendin. Hij is de aangewezen persoon om te laten zien dat jullie een stel zijn, dat jullie in principe het liefst met zijn allen komen, en dat de uitnodiging enkel aan vriend+dochter gericht jou zodoende buitensluiten. Hier hoeft je vriend niet eens wat over te zeggen, hij moet je gewoon vaker meenemen, of terugappen, "leuk, we komen allemaal". Doen alsof zijn neus bloed en jou meenemen.

Als je vriend ook denkt dat je schoonzus zit te hengelen dan moet hij naast bovenstaanse wat aan die berichtjes doen. Dat wil zeggen, minder naar haar alleen reageren, maar zijn broer ook in de communicatie betrekken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150737856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef AgLarrr het volgende:
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.

Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:27:19 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150738189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
Dat is ook mijn ervaring, maar goed, dat mogen TS en haar vriend lekker zelf uitvogelen wat mij betreft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150739096
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef dopfles1 het volgende:
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.

Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
dit dus.

en hij hoort ook te zeggen als ie wordt uitgenodigd, en jij niet; ik kom alleen als zij ook is uitgenodigd. wat is dat voor een onzin zeg, en hoezo pikt hij dat zomaar? (en daar volgt uit, hoezo pik jij dat van je vriend? )

en als ie dan zo'n goed kontact met dat mens heeft, laat hem dan even een verzoeningsmoment regelen, dat alles wordt uitgepraat over die schoonmoederruzie, en dan is het klaar.
en als zij daar geen zin in heeft, hoort je vriend haar gewoon te laten vallen en voor jou te kiezen en zn broer dan maar zonder haar erbij te ontmoeten.
pi_150740333
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂

En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)

En weer wat kusjes hier en daar..

Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
pi_150740642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂

En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)

En weer wat kusjes hier en daar..

Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:54:42 #49
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150740856
quote:
Aangezien vrouwen erom bekend staan in elkaars gezicht de waarheid te zeggen? :D
Dit, dus.
pi_150740888
quote:
Ik mis jou wel en ****** (ons dochtertje)
quote:
Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****** (dochter) passen.
TS haar dochter heet Sterre :') :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150740981
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Ja lachen he👍 me zwager ook
pi_150741019
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
Ja ik wil het ook eigenlijk tegen haar zeggen dat ik het vervelend vind worden.

Maarja, wie weet is dat wel wat ze wil
pi_150742309
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:')

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
pi_150743111
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:03:03 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150743320
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja lachen he👍 me zwager ook
Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dit, dus.
pi_150743326
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
pi_150745180
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:25:16 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150747051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef mrs.bashful het volgende:
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
pi_150747665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
Tuurlijk. Ze zal er vast wel ergens een treffen die met de wolven mee wil huilen.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_150748577
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
pi_150748692
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_150752662
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..
pi_150752719
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
Mag hij haar nog wel aankijken of is dat ook al teveel van het goeie ?
pi_150752864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
pi_150753287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
Waar haal je die vergelijkingen toch vandaan :') briljant.
pi_150754844
Ik vraag me af waarom lieve, sociale, nuchtere mensen vaak zoveel moeite hebben om kinderen te krijgen en figuren als TS de ene na de andere Shaniqua, Laquisha, Rodney en Priscilla uitpoepen. Als je zo instabiel bent op, aan je PoHi te zien, vrijwel iedere front moet je NIET aan kinderen beginnen, infantiele psycho.

Succes met je vriend Wesley. Ik hoop dat hij en zijn WhatsApp-sletje Djamilla niet al te veel hartjes en kusjes meer uit zullen wisselen.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_150755872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dat zijn altijd de mensen die de wereld meer genen gunnen van hunzelf, al is het hier niet zeker dat het kind de opvoeding gaat overleven. :')
pi_150757610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..

Kansloze vriend heb je dan.

[ Bericht 12% gewijzigd door dopfles1 op 18-03-2015 09:05:14 ]
pi_150757737
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:34 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Kansloze vriend heb je dan.
Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

pi_150763222
ga net zulke smsjes sturen aan die broer.
pi_150763385
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
pi_150763564
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten.
Symptoombestrijding om je druk te maken over wat plaatsjes of symbooltjes op Whatsapp...

Het probleem van de TS is die ruzie in de familie, kennelijk vooral tussen de schoonzussen, terwijl de twee broers erg goed met elkaar kunnen opschieten en ook graag en vaak bij elkaar zijn...

Ikzelf schat de kans eerder erg laag in dat die schoonzus werkelijk flirt, of de broer van haar man wil versieren... En juist daarom lijkt het me nutteloos de man van de TS al op voorhand aan te vallen op een toekomstig 'vreemdgaan' wat eigenlijk niet reeel is.
Hij heeft volgens mij best gelijk als hij aangeeft dat 'die schoonzus hooguit een beetje overdreven vriendelijk doet, maar geen verdere bedoelingen heeft' (in de zin van versieren)... mogelijk verzwijgt hij hooguit wel wat hij doorheeft over de slechte verstandhouding tussen die schoonzus (misschien ook de rest van de familie) en zn vrouw.... Dààrover zou TS eens eerlijk en open met haar man moeten praten, ook hoe dat te veranderen.

Ik vermoed wel dat die schoonzus zich zo opstelt om een 'wig' te drijven tussen 'de familie' (zijzelf, haar man en dus diens broer en de dochter van TS) en zo TS te 'isoleren'...

Als de TS wil proberen op een constructieve manier iets te veranderen, zal ze toch een wijze moeten vinden zich te integreren in de familie van haar man (de tweede optie, haar man en diens broer uit elkaar te drijven en haar man te dwingen zn broer minder te zien, lijkt me lastiger; al is het een strategie die vrouwen sneller toepassen, gewoon het conflict laten escaleren).
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:19:06 #73
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763641
Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.

Of dat overtuigend gaat zijn weet jij alleen. Maar je moet niet een goed gesprek aangaan met iemand die toch schijt aan je heeft.

Niets mis met escalatie. Veruit de meeste mensen trekken zich direct terug.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150763753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef Jibberwism het volgende:

Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan (soms) slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man ..

enkel ruziezoeken om achteraf te kunnen zeggen 'dat je lekker van je afgebeten hebt' wegens wat emoticons opWhatsapp, maar vervolgens wel utieindelijk ook een probleem te krijgen met haar man, die vervolgens met zn geliefde broer opeens een conflict krijgt, deels vanwege een beschuldiging dat hij met diens vrouw zou flirten is een situatie waar je winstkansen erg, erg gering zijn... lijkt me eerder snel op een tokkiedrama uit te lopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2015 09:29:42 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:31:36 #75
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd, belangrijk punt dat ik vergeten ben. Anders absoluut niet doen.

En tokkie achtig? Juist niet.

Ik zie het nut niet in van een gesprek aangaan met iemand die duidelijk is geweest.

En als TS haar man als een of andere lapzwans het maar allemaal moeluk moeluk vindt en dus lekker z'n snor drukt, dan hoef je daar ook niets van te verwachten.

Het was overigens anders geweest als de vrouw in kwestie niet duidelijk was geweest over haar standpunt. Dan had ik zeker een gesprek aangeraden :)
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:32:30 #76
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150764008
En ze kan het natuurlijk ook zo laten. Ook een optie.
pi_150764013
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Jibberwism het volgende:
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd,
'grof afrekenen' ...?

Nuja, wat stel je voor dat TS dan moet doen... iets met scherpe keukenmessen of Arsenicum?

quote:
En als TS haar man als een of andere lapzwans het maar allemaal moeluk moeluk vindt en dus lekker z'n snor drukt, dan hoef je daar ook niets van te verwachten.
Toch is het de Man van TS... en tot nu toe heeft ze nog niet aangegeven dat ze een scheiding overweegt en van hem afwil.... enkel, als TS het conflict lekker gaat laten esaleren, wetende dat haar man niet noodzakelijk haar ruggedekking gaat geven, is de kans er groot dat dat een resultaat kan zijn.
Dat het leid tot een afstand tussen beide echtgenoten (overigens ook eyxact het doel dat ik vermoed bij het gedrag van die schoonzus, die daarbij vast in dr vuitstje zal lachen en haar plannetje ziet opgaan)

Dat is het domme eraan als je lekker gaat 'escaleren' en ruzie-zoeken, zonder een goed te letten op wat je strategie is en wat je nu eigenlijk wil bereiken

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef Jibberwism het volgende:
En ze kan het natuurlijk ook zo laten. Ook een optie.
dat is een derde en imho ook erg domme optie...

Ik zou de TS juist aanraden te zorgen dat ze met haar echtgenoot duidelijk op een rij komt... eens goed met hem erover praten over die familierelatie en hoe zij daarbuiten valt door die schoonzus en dat hij haar best wel meer mag ssteunen..
maar zonder die echtgenoot direkt aan te vallen op een vermeend 'vreemdgaan' (die whatsapp berichtjes zijn hooguit een klein symptoom van een groter probleem).

Pas als TS en haar man duidelijk op één lijn zitten, zou een confrontatie met die schoonzus zin hebben

[ Bericht 35% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2015 09:39:41 ]
pi_150764693
quote:

[..]

Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
En zoals ik al eerder had uitgelegd, sommige vrouwen stuur hartjes en kusjes zonder het door te hebben. Hoe weet jij nou dat de schoonzus het doet om te pesten? Ts heeft daar last van, dus moet ze met haar vriend en haar schoonzus erover hebben als een volwassen vrouw. Haar vriend hoort dan idd aan haar kant te staan. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?
pi_150764968
Wat jullie zeggen klopt idd.

Maar zoals ik eerder al aangaf zegt mijn vriend er weinig over en als ik er over begin moet ik niet zo zeuren er over.
En hij er verder niet iets aan kan veranderen omdat schoonzus en ik problemen hebben, en hij daar niet tussen wil komen.

Ik kan ook moeilijk zeggen ga niet meer naar je broer toe want dan is dat wijf van hem er ook. Ik vind het prima als hij daar heen gaat.

Ik ben daar niet welkom door haar.. Ik heb al gezegd als je broer langs wil komen bij ons thuis is schoonzus wel welkom hoor zolang ze normaal doet.

Maar dat geld dus niet voor haar.

Ik begrijp gewoon niet wat haar probleem naar mij toe is.
  woensdag 18 maart 2015 @ 10:12:48 #80
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150765119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

'grof afrekenen' ...?

Nuja, wat stel je voor dat TS dan moet doen... iets met scherpe keukenmessen of Arsenicum?

[..]

Toch is het de Man van TS... en tot nu toe heeft ze nog niet aangegeven dat ze een scheiding overweegt en van hem afwil.... enkel, als TS het conflict lekker gaat laten esaleren, wetende dat haar man niet noodzakelijk haar ruggedekking gaat geven, is de kans er groot dat dat een resultaat kan zijn.
Dat het leid tot een afstand tussen beide echtgenoten (overigens ook eyxact het doel dat ik vermoed bij het gedrag van die schoonzus, die daarbij vast in dr vuitstje zal lachen en haar plannetje ziet opgaan)

Dat is het domme eraan als je lekker gaat 'escaleren' en ruzie-zoeken, zonder een goed te letten op wat je strategie is en wat je nu eigenlijk wil bereiken

[..]

dat is een derde en imho ook erg domme optie...

Ik zou de TS juist aanraden te zorgen dat ze met haar echtgenoot duidelijk op een rij komt... eens goed met hem erover praten over die familierelatie en hoe zij daarbuiten valt door die schoonzus en dat hij haar best wel meer mag ssteunen..
maar zonder die echtgenoot direkt aan te vallen op een vermeend 'vreemdgaan' (die whatsapp berichtjes zijn hooguit een klein symptoom van een groter probleem).

Pas als TS en haar man duidelijk op één lijn zitten, zou een confrontatie met die schoonzus zin hebben
Ach, in de ochtenden ben ik sws wat meer van de confrontatie moet je maar denken ;)

Ik kan me geheel vinden in je nuanceringen. Mijn advies ging uit van een situatie waarin de man van TS niet thuisgeeft.

Grof afrekenen is wat men doet na het feit dat men wenste af te wenden. Kan me moeilijk voorstellen dat dat toelichting behoeft.
pi_150765554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar zoals ik eerder al aangaf zegt mijn vriend er weinig over en als ik er over begin moet ik niet zo zeuren er over.
Misschien komt het ook als zeuren over als je erover blijft beginnen, omdat het je dwars zit en je verder (in zijn ogen) niet zo veel aan doet?

quote:
En hij er verder niet iets aan kan veranderen omdat schoonzus en ik problemen hebben, en hij daar niet tussen wil komen.
Nou ja, ik snap hem ook wel een beetje. Hij zit al tussen zijn familie en jou in, dus ik kan het wel begrijpen dat hij geen zin in verdere escalatie heeft.
Aan de andere kant, want al meer wordt gezegd, is dat hij ook wel een beetje loyaal naar jou toe mag zijn. Hij kent je schoonzus, dus misschien heeft hij wel een idee hoe jij haar zou kunnen benaderen om eens te praten?

quote:
Ik ben daar niet welkom door haar.. Ik heb al gezegd als je broer langs wil komen bij ons thuis is schoonzus wel welkom hoor zolang ze normaal doet.
Het komt alleen door haar en jij hebt zelf geen enkele blaam in dit verhaal? Lijkt me geen goede of realistische houding.
Komt je zwager ook wel bij jullie langs? Zou je hem misschien kunnen vragen hoe je haar zou kunnen benaderen om de relatie te verbeteren?

Maar dat geld dus niet voor haar.

quote:
Ik begrijp gewoon niet wat haar probleem naar mij toe is.
Dat ga je ook niet begrijpen als je op afstand blijft en je van alles in je hoofd loopt te halen met alle irritaties van dien. Wat dat betreft snap ik je vriend ook wel als hij zegt dat het iets tussen jullie is. Relaties verbeter je doorgaans niet door passief achterover te hangen.
pi_150765674
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Volgens mij is dit het belangrijkste punt waaraan je moet werken...

vergeet je boosheid over x-jes en emoticons. Wek ook liever niet de indruk dat je serieus denkt dat je man met die schoonzus een flirt hebben. (tenzij je daarvoor betere redenen hebt dan wat symbooljtes in een Whatsapp-chat).

maar bespreek wél met je man hoe om te gaan met jouw situatie en de houding van je familie... Daar kan en mag hij zich zeker niet zomaar 'wegdraaien' (hooguit misschien waar het werkelijk enkel om een persoonlijke 'moeilijke omgang' tussen jou en je schoonzus gaat, echter als het werkelijk zo is dat jij weggeghouden wordt van familie-treffen waar de rest van de familie en je man en je dochter wél welkom zijn, is dat gewoon een vorm van buitensluiten).

Imho mag je hem zeker duidelijk maken dat je van hem een vorm van steun verwacht... en ook dat hij jou duidelijk support tov de rest van de familie.
Of hij het wil of niet, hij is het 'draaipunt' hierin en kan een hoop veranderen als hij zich heel sterk en resoluut opstelt... ook bv die schoonzus aeen bepaalde grens aanduidt (en die grens zou zeker moeten liggen voor het 'buitensluiten' wat nu gebeurt).

Overigens, is hij het 'kleine broertje'.. Hoe is zijn relatie tov die broer exact? Kijkt hij bv erg op tegen die broer?
pi_150801506
Ik word wel uitgenodigd door schoonmoeder bij haar thuis met verjaardagen ofzo ben ik altijd welkom daar. Maar als schoonzus dat weet , komt zij soms niet mee omdat ik er dan ben. Of gaat veel eerder weg dan normaal.

Ik ben alleen niet welkom bij schoonzus/broer thuis omdat zij dat niet wilt hebben.

Mijn vriend gaat bijna elk weekend wel naar z'n broer en meestal is dat bij hun thuis.
Ik zeg daar dan ook niks meer over en laat hem lekker gaan..
Maar vind het vaak wel een rare situatie. En ik blijf mij dan afvragen wat zij nou zo erg tegen mij heeft?

Ik denk wel dat mijn vriend tegen z'n broer opkijkt hij zit in het leger. En dat vind hij heel tof. Het is eigenlijk z'n broer(tje) dus vriend is de oudste.

Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker dingetjes in huis komt goed.❤

En dat ze hoorde dat mijn vriend bij z'n ma zou slapen maar dat ze natuurlijk ook altijd bij hun mogen slapen en dat zal nog wel een dag mogen.

En dan weer met kusjes en hartjes er bij.

Ik word echt gek van dat mens want ik weet niet goed wat haar doel is.

Want ze appt ineens elke dag.. Dat was voorheen wel wat minder en echt niet met al die smileys.

Het komt denk wel heel zeikerig over dat ik dat hier steeds neer zet.. Maar ik kan hier zo slecht mee omgaan..
Omdat ik ook ergens wel zo idee heb dat ze mijn vriend aan haar kant wilt hebben.. En mij jaloers wil krijgen ofzo.
Ik wil echt dat ze op gaat houden met die appjes elke dag weer of anders niet zo onwijs slijmerig.
pi_150801570
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word wel uitgenodigd door schoonmoeder bij haar thuis met verjaardagen ofzo ben ik altijd welkom daar. Maar als schoonzus dat weet , komt zij soms niet mee omdat ik er dan ben. Of gaat veel eerder weg dan normaal.

Ik ben alleen niet welkom bij schoonzus/broer thuis omdat zij dat niet wilt hebben.

Mijn vriend gaat bijna elk weekend wel naar z'n broer en meestal is dat bij hun thuis.
Maar vind het vaak wel een rare situatie. En ik blijf mij dan afvragen wat zij nou zo erg tegen mij heeft?

Ik denk wel dat mijn vriend tegen z'n broer opkijkt hij zit in het leger. En dat vind hij heel tof. Het is eigenlijk z'n broer(tje) dus vriend is de oudste.

Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker hapjes in huis komt goed.❤

En dat ze hoorde dat mijn vriend bij z'n ma zou slapen maar dat ze natuurlijk ook altijd bij hun mogen slapen en dat zal nog wel een dag mogen.

Want ze appt ineens elke dag.. Dat was voorheen wel wat minder en echt niet met al die smileys.

Het komt denk wel heel zeikerig over dat ik dat hier steeds neer zet.. Maar ik kan hier zo slecht mee omgaan..
Omdat ik ook ergens wel zo idee heb dat ze mijn vriend aan haar kant wilt hebben.. En mij jaloers wil krijgen ofzo.
Ik wil echt dat ze op gaat houden met die appjes elke dag weer of anders niet zo onwijs slijmerig.
pi_150801675
quote:
Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder
Die vriend van jou is ook maar een mak lammetje. Hij laat zich door jou het huis uit sturen na een na een ruzietje en durft niet tegen zijn schoonzus te zeggen dat ze zich normaal moet gedragen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 06:54:44 #86
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150801680
quote:

Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker dingetjes in huis komt goed.❤

Hoe weet je nou wat ze aan hem appte als je hem het huis uit had gestuurd? Of was hij nog bezig te vetrekken en liet hij toen nog even gezellig aan je zien wat zij appte?
pi_150801688
Nee z'n mobiel lag op tafel en zag toen de berichten binnen komen
pi_150801692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Die vriend van jou is ook maar een mak lammetje. Hij laat zich door jou het huis uit sturen na een na een ruzietje en durft niet tegen zijn schoonzus te zeggen dat ze zich normaal moet gedragen.
Voornamelijk dit dus ja. En hij mag ook wel eens wat ttegen zijn broertje zeggen: "hej, waarom is mijn vriendin niet welkom bij jullie thuis?"
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 19 maart 2015 @ 06:58:47 #89
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150801699
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:56 schreef Bloempje91 het volgende:
En wat ga je er nou aan doen?
pi_150801704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou het leek mij beter als wij even niet net elkaar zouden zijn.

Maar heb zo idee dat hij die aandacht van haar wel best vind en het misschien raar vind staan als hij er wat van moet zeggen.
pi_150801706
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat ga je er nou aan doen?
Ik heb dus geen idee..
Want mijn vriend lijkt het wel best te vinden. En vind dat we de 'ruzie' zelf moeten oplossen.. En dat ik er niet zoveel achter moet zoeken , achter haar berichten.

Maar ik vind dat je geen hartjes en kusjes hoort te sturen naar je zwager.. En elke dag weer appen.
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:06:02 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150801718
Gelukkig bestaan er nog fora!
  donderdag 19 maart 2015 @ 07:07:03 #93
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150801723
Je vriend het huis uit sturen om een ruzie vind ik echt niet kunnen, het is ook zijn huis!

Daarnaast kom je er maar op een manier achter, en dat is er over praten met zwager en schoonzus.

Misschien vind ze je niet goed genoeg voor hem en wil ze laten zien dat hij daar welkom is, misschien vind ze hem leuk. Door het te vragen kom je er achter.
pi_150801758
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:07 schreef snakelady het volgende:
Je vriend het huis uit sturen om een ruzie vind ik echt niet kunnen, het is ook zijn huis!

Daarnaast kom je er maar op een manier achter, en dat is er over praten met zwager en schoonzus.

Misschien vind ze je niet goed genoeg voor hem en wil ze laten zien dat hij daar welkom is, misschien vind ze hem leuk. Door het te vragen kom je er achter.
Het is idd ook zijn huis. Maar hij was het er mee eens dat het beter is als we even niet met elkaar zouden zijn.

Ja ik wil best een keer met mijn schoonzus praten maar ik denk niet dat zij dat wil.
En zij zal mij natuurlijk nooit eerlijk zeggen dat zij mijn vriend leuk vind
pi_150801771
En misschien mag ze me wel niet omdat ze gwn harstikke jaloers is dat ik zo'n leuke vriend heb😂..
pi_150801785
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:12 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Het is idd ook zijn huis. Maar hij was het er mee eens dat het beter is als we even niet met elkaar zouden zijn.

Ja ik wil best een keer met mijn schoonzus praten maar ik denk niet dat zij dat wil.
En zij zal mij natuurlijk nooit eerlijk zeggen dat zij mijn vriend leuk vind
Stop met zeiken en denken, ga gewoon met haar praten. Dat is nu al meer dan 10x gezegd.
pi_150801826
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Stop met zeiken en denken, ga gewoon met haar praten. Dat is nu al meer dan 10x gezegd.
Gelijk hebben jullie ja.
Ik ga dat ook doen.
Maar ik moet nog even kijken hoe ik dat ga aanpakken.. Met haar alleen praten of met vriend en zwager er bij.. Ook niet zo verstandig denk ik het via de app te bespreken..
pi_150803891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 07:14 schreef Bloempje91 het volgende:
En misschien mag ze me wel niet omdat ze gwn harstikke jaloers is dat ik zo'n leuke vriend heb😂..
Of heeft ze medelijden met hem en gunt hem een liefde die wat meer doet om onderdeel uit te maken van zijn familie ipv te blijven zeuren, maar niets te doen. Kun je het wel afschuiven op je schoonzusje waravan je denkt dat ze het niet wil, lekker makkelijk. Nee, dan liever ruzie maken met je vriend, want dat is wel wat zij wil.

Kom op zeg, je bent een volwassen meid. Ongeacht wat schoonzus wel of niet doet, het ontslaat jou niet van je eigen verantwoording.

Laat in godsnaam je telefoon er buiten, want dit soort shit doe je echt beter face to face. En begin ook niet met ja, maar jij appt mijn vriend verwijten als je serieus genomen wil worden.
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:16:22 #99
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_150810057
quote:

Spreek haar er dan face to face op aan!!

En als je dat niet doet, moet je ook niet meer zeuren.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 19 maart 2015 @ 13:26:56 #100
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_150810408
Ik ken je verhaal hoor, ik was ook een mak lammetje die niet goed iets durfde te zeggen. Ik had een vriendin die ik helemaal niet zo mocht en durfde daar niet eerlijk over te zijn.

Na een lange tijd ergeren toch maar gedaan, en werkelijk een last die van je schouders afvalt.
Dus stap over die drempel, ga naar de mokkel toe en vraag het gewoon face to face wat haar probleem is.
pi_150818749
Dat ga ik ook zeker doen.

Ik maak me echt te boos over haar.. Elke keer als ze weer appt met haar geslijm.
Ik kan daar echt niet mee omgaan omdat ze zo hatend doet naar mij. En dan mijn vriend maar denken ah wat is het toch een lief meisje. Dat is geloof ik ook wat ze wil..
pi_150818977
Ze stuurt echt teveel hartjes en kusjes . Vriend doet het niet terug ofzo. Alleen als gesprek eindigt een kruisje ofzo.

Ik word er gewoon eng van elke keer als zij weer appt en ik ben met mijn vriend samen . Maar mijn vriend boeit het echt niet dat zij zoveel appt en met al die smileys.

Elke keer voel ik weer die woede en ben in in staat haar gewoon te appen. Maar dat is natuurlijk wel erg laf..

Dus de volgende keer als ik haar is zie zeg ik het face to face.
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:03:48 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150819014
Ik vind je vriend je grootste probleem, dat die het allemaal wel best vindt.
pi_150819091
Zolang jij liever lekker boos op haar wil blijven en je voornamelijk daarmee bezig houdt, is het ook weer niet zo haar dat hij raar lief vindt. Je stuurt hem immers zelf weg hè...
pi_150819129
Ja dat vind ik ook erg ja.
Maar daar verander ik geloof ik toch niks aan.
Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:13:01 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150819278
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat vind ik ook erg ja.
Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
Als dat zo is, dan schiet je er ook niks mee op om met haar te praten. Dan heeft ze alleen maar meer lol van haar gedrag.
pi_150819515
Ja ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doet..
Zij hoopt sowieso wel dat wij uit elkaar gaan.. Vriend is nou weer naar z'n broer en slaapt daar geloof ik .. Omdat het effe niet zo lekker loopt tussen mij en vriend. Daar geniet zij vollop van.
pi_150820234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee, lekker boos in je eentje thuis zitten, dat zet zoden aan de dijk van je relatie!

quote:
Echt, het zelfmedelijden druipt er vanaf. Lekker giftig door smeulen en straks haar volledig de schuld geven van dit alles.
Stop met janken over haar en verander wat je wel kan: Jezelf en het contact met je vriend.
  donderdag 19 maart 2015 @ 18:46:28 #109
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150820295
Ik heb medelijden met je dochter.
Dit, dus.
pi_150821931
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:22:20 #111
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150824005
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
Je vent slaapt bij zijn broer en schoonzus waar jouw hele drama om draait?

Dat gaat echt super prima.
Dit, dus.
  donderdag 19 maart 2015 @ 20:24:50 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150824103
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je vriend je grootste probleem, dat die het allemaal wel best vindt.
dus dat.

Ts:

Met haar praten zou ik dan ook niet doen. Schiet je denk ik niks mee op. Alleen meer kans dat ze jou beschuldigt van problemen maken.

Zorgen dat je met je vriend op 1 lijn zit.

Die appjes zou ik ook niet accepteren. Maar daar gaat het niet om. Jouw vriend zou, mi, moeten redeneren dat als het jou unhappy maakt, dat dat de bedoeling niet kan zijn. Dus dat hij daar wat aan doet.
pi_150826054
Nou, ik zie een scheiding aankomen.

Niet alles zo maar accepteren van je vriend TS. De fout zit grotendeels bij hem.

Hij heeft een fucking dochter en dan gaat hij ergens anders slapen? Wat een verantwoordelijkheidsgevoel zeg.
pi_150832817
Ja dat irriteert mij dus ook.

Maar ik heb gister zelf gezegt blijf maar beter nachtje weg.
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
Maargoed hij blijft liever nog nachtje weg.
  donderdag 19 maart 2015 @ 23:40:54 #115
236046 NotYou
tigerblood
pi_150833287
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat irriteert mij dus ook.

Maar ik heb gister zelf gezegt blijf maar beter nachtje weg.
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_150833452
quote:
6s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje. :9~
Nou hou dat lekker maar achterwegen 😆
pi_150833495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Gut, wat verrassend dit.
Hem welkom heten in jullie eigen huis... ;(
Geen voorstel gedaan om een en ander eens fatsoenlijk uit te praten, al dan niet met een hartje erbij?
pi_150833723
Jawel. Maar hij wou nog niet naar huis
  vrijdag 20 maart 2015 @ 00:31:18 #119
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_150834820
Door dit topic weet ik mijn vriendin nog beter te waarderen. :9

Waar je je toch allemaal niet druk over kan maken....
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_150836413
Waarom ben je niet welkom bij schoonzus thuis? Weet je dat wel zeker (graag met onderbouwing) of denk je dat alleen maar?
(Ze mag gewoon niet of geen idee zijn geen goeden antwoorden.)

Laat je vriend/man morgen thuis komen bij z'n gezin en praat over de situatie.
Jullie worden geen vriendinnen, dat is duidelijk. Stel hem echter wel grenzen. Als jij daadwerkelijk daar niet in huis mag komen gaat hij maar eens verhaal halen en de situatie proberen te lijmen.

[ Bericht 7% gewijzigd door bronnen op 20-03-2015 02:11:09 ]
pi_150836461
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:46 schreef Buitendam het volgende:
Dit dus...

quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
Kan niet prima gaan met een vader die (tijdelijk) afwezig is en een labiele moeder die de vader heeft weggestuurd...

Wat voor problemen hebben jullie nog meer?

Mbt die hartjes en kusjes, laat het eerst zitten.
Zorg dat de boel weer gelijmd wordt tussen jou en je vriend/man(/schoonfamilie).
Lijkt me prioriteit nr 1. Je man moet ik tussentijd niet reageren op je schoonzus of haar desnoods blokken.
Wil/doet hij dit niet situatie accepteren en de rest van je leven een onzeker en labiel meisje blijven of je alvast voorbereiden op een definitieve breuk...

Succes en sterkte.
pi_150870826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 18:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doet..
Zij hoopt sowieso wel dat wij uit elkaar gaan.. Vriend is nou weer naar z'n broer en slaapt daar geloof ik .. Omdat het effe niet zo lekker loopt tussen mij en vriend. Daar geniet zij vollop van.
Je beseft toch hopelijk wel dat je met de manier waarop je nu doet je precies bereikt wat ZIJ wil, en het omgekeerde van wat JIJ wil. Ik zou maken dat het weer goed komt tussen jou en je vriend...
pi_150888707
Ja dat weet ik ook.
Dat is ook wat ze graag wil
Ze stuurt ook vandaag naar m'n vriend, wel gewoon vaak langs komen he bij ons , nu je weer naar huis bent..
Vinden (zwager) en ik gezellig.

Heel irritant mens vind ik het..

Maar gelukkig gaat het allemaal weer goed tussen mij en vriend. :)
pi_150895748
Oké, en nu niet meer jaloers worden als ze kusjes stuurt in een whats app berichtje. Dat doet ze echt alleen maar om jou te stangen en om je weg te werken. Als ze seks met je vriend heeft, dan zal ook haar relatie aan diggelen liggen, dus dat zal ze niet snel gaan doen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:11:11 #125
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150897649
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2015 06:56 schreef Bloempje91 het volgende:
en als je nou onder zijn naam eens terug appt met de vraag wat schoonzus precies tegen jou heeft?

*niet het hele topic gelezen trouwens.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zondag 22 maart 2015 @ 00:52:16 #126
33189 RM-rf
1/998001
pi_150900880
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:48 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar gelukkig gaat het allemaal weer goed tussen mij en vriend.
wat bedoel je met 'alles is nu goed'...?

Is het conflict nu opgelost, of is er hooguit een tussenfase waar hij weer thuis is, jij lief tegen hem doet. maar hij nog steeds van mening is dat hij volledig buiten dat conflict tussen jou en je schoonzus staat ?
pi_150987815
Nee tussen schoonzus en mij is nog niks op gelost.
Mijn vriend vind dat dat ons probeem is. En hij wil daar niet tussen zitten. Maar het stoort mij het meest dat ZIJ hem appt.

Wil haar ook wel duidelijk maken dat ik goed klaar Ben met haar als het op deze manier blijft gaan. Zij Moet MN vriend is met rust laten.
pi_150988539
Fijne instelling heeft die vriend van jou ...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150988745
Waarom gaat je vriend eigenlijk überhaupt op haar berichtjes in? Je zegt dat hij niet net zo terugdoet, maar hij kan toch ook gewoon helemaal niks terugsturen? Het is niet alsof haar berichten van levensbelang zijn en een antwoord moeten hebben. Ik zou toch eens goed met je vriend gaan praten hierover.
pi_150988967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:30 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom gaat je vriend eigenlijk überhaupt op haar berichtjes in? Je zegt dat hij niet net zo terugdoet, maar hij kan toch ook gewoon helemaal niks terugsturen? Het is niet alsof haar berichten van levensbelang zijn en een antwoord moeten hebben. Ik zou toch eens goed met je vriend gaan praten hierover.
Ja dat vind ik ook apart.
Maar ik mag daar niks over zeggen van hem.
Hij zegt ik bepaal zelf met wie ik app.. Ik moet me er niet zo mee bemoeien.
pi_150989084
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:36 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook apart.
Maar ik mag daar niks over zeggen van hem.
Hij zegt ik bepaal zelf met wie ik app.. Ik moet me er niet zo mee bemoeien.
In principe is dat ook zo, maar als jij toch aangeeft dat je je daar niet prettig bij voelt is hij best wel lomp om dat gewoon af te doen als 'dat bepaal ik zelf wel'.
pi_150989143
Hij zegt als je er niet mee kan leven Moet je het maar uit maken.

Ik vind het wel erg.. Of ik ben idd een zeur.
pi_150989234
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Bloempje91 het volgende:
Hij zegt als je er niet mee kan leven Moet je het maar uit maken.
Klinkt als een bevestiging dat het inderdaad goed zit tussen jou en vriend.

quote:
Ik vind het wel erg.. Of ik ben idd een zeur.
Je bent een zeur als je door blijft gaan tegen je vriend en zelf niets doet om iets te veranderen ja.
pi_150989241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:40 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

In principe is dat ook zo, maar als jij toch aangeeft dat je je daar niet prettig bij voelt is hij best wel lomp om dat gewoon af te doen als 'dat bepaal ik zelf wel'.
Ja zeker weten..
Ik heb er nu ruzie over.
Hij vind als hij elk uur met haar zal willen appen hij dat mag doen. En ik mag er niks meer over zeggen..

Ik kan hier echt kwaad om worden
pi_150989310
Echt... Klinkt als een hele fijne relatie.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 16:47:31 #136
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150989346
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja zeker weten..
Ik heb er nu ruzie over.
Hij vind als hij elk uur met haar zal willen appen hij dat mag doen. En ik mag er niks meer over zeggen..

Ik kan hier echt kwaad om worden
Wat ga je er aan doen? Nog meer ruzie maken?
pi_150989478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Klinkt als een bevestiging dat het inderdaad goed zit tussen jou en vriend.

[..]

Je bent een zeur als je door blijft gaan tegen je vriend en zelf niets doet om iets te veranderen ja.
Wat kan ik er verder aan veranderen.. Hij blijft toch wel appen en zij ook.
Ik Ben niet goed bij MN hoofd omdat ik over zoiets ruzie maak, vind hij.
Hij zit haar nu als de normale en mij als een idioot. Omdat ik hier over zeur.
Hij vind het wel allemaal die berichten van haar zo te merken
pi_150989570
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat ga je er aan doen? Nog meer ruzie maken?
Nee liever niet.
Maar ik vind het aardig vervelend dat hij niet wil in zien wat een slijmbal het wel niet is..
En dat hij zovaak als hij zelf zal willen met haar mag appen.
pi_150989607
Je zeurt alleen tegen je vriend en hier, dus nee. Dan gaat er niks veranderen. En ja, zij komt nu beter uit de verf, want richt zich op het aanhalen van de banden, terwijl jij lekker opgaat in je boosheid en ruzie maakt met je vriend. Als je hem vertrouwt zoals je zegt, waarom zou je dan in vredesnaam door blijven ruzien met hem als hij er verder niets aan gaat doen?
pi_150989893
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Best wel grappig dit.
Don't let the cute fool you!
pi_150989913
Ik stop nu ook maar met ruzien want ga er niks mee bereiken.
Hij vind mij alleen maar als een gestoorde over komen.

Maar het lijkt er wel zo op dat hij die aandacht van haar wel leuk vind..
En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in hoop dingen wel stuk meer volwassen is dan mij. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
pi_150990291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef Bloempje91 het volgende:
Vindt je dat heel erg raar als jij met name ruzie wil maken over haar, dat hij dan gezelligheid elders op gaat zoeken?

quote:
En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in hoop dingen wel stuk meer volwassen is dan mij. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
Of het is simplistisch weg bij het gezeur van jou, zonder dat hij jullie vergelijkt.
pi_150990328
quote:

[..]

Een taart bakken voor je zwager vind ik niet echt raar. Sinds wanneer zit er een seksuele lading achter het bakken van een taart? :')

*Gaat taart bakken voor zwager*

Verder snap ik je dilemma wel, maar pak je het echt volledig verkeerd aan. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2015 17:25:31 ]
pi_150991220
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:18 schreef Myrr het volgende:

[..]

Een taart bakken voor je zwager vind ik niet echt raar. Sinds wanneer zit er een seksuele lading achter het bakken van een taart? :')

*Gaat taart bakken voor zwager*

Verder snap ik je dilemma wel, maar pak je het echt volledig verkeerd aan. :')
Hoe had ik het volgens jou moeten aan pakken
  dinsdag 24 maart 2015 @ 18:03:50 #145
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_150991516
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

en als je nou onder zijn naam eens terug appt met de vraag wat schoonzus precies tegen jou heeft?

*niet het hele topic gelezen trouwens.
Heb je dit weleens gevraagd, wat die meid precies tegen jou heeft? Heb ik nl. nog niet gelezen of dat wel of niet het geval is dat je dat gevaagd hebt.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_150991737
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 17:49 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Hoe had ik het volgens jou moeten aan pakken
Niet door je vriend die kant op te verjagen in ieder geval. Daarnaast had ik het al lang geleden aangepakt door op de man af te stappen en het probleem te bespreken.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2015 18:14:43 ]
pi_150998920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 15:59 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee tussen schoonzus en mij is nog niks op gelost.
Mijn vriend vind dat dat ons probeem is. En hij wil daar niet tussen zitten. Maar het stoort mij het meest dat ZIJ hem appt.

Wil haar ook wel duidelijk maken dat ik goed klaar Ben met haar als het op deze manier blijft gaan. Zij Moet MN vriend is met rust laten.
Je doet jaloers en bezitterig. Daar houden mannen niet van. Zeker niet als je boos gaat lopen mokken.
pi_150999147
Ik zou een stoeptegel door haar voorruit keilen.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 22:01:51 #149
33189 RM-rf
1/998001
pi_151001717
quote:
Ik stop nu ook maar met ruzien want ga er niks mee bereiken.
Hij vind mij alleen maar als een gestoorde over komen.

heb je wel eens overwogen dat je je druk maakt over eigenlijk de verkeerde zaken...?

Je man heeft eigenlijk namelijk gelijk dat _als_ hij verder niet wil dat jij je drukmaakt over het contact dat hij zélf met zn schoonzus heeft, hij ergens wel gelijk heeft.
Je 'beschuldigingen' dat hij misschien wel vreemd met haar zou gaan, lijken niet erg overtuigend ... en als het gewoon dus een whatsapp gesprek is tussen twee personen die zelf dat contact ook willen hebben, heb je als derde niet zomaar het recht dat te willen 'verbieden'.

Wél heb je volgens mij best een zeker recht je man aan te spreken op het gebrek aa steun dat hij jou geeft... enkel, dat hor ik nergens in je klachten door... het lijkt wel dat je enkel wil klagen over het gedrag van die schoonzus waarmee je een conflict hebt, (waarvan je man aangegeven heeft dat hij verder buiten dat conflict wil bijven en dat ziet als ets dat tusen jullie beiden loopt).

Veel nuttiger zou zij als je eens met je man zou praten over 'zijn' gedrag.. waarom hij je verder niet steunt of een backup geeft en hoe jullie samen de relatie met zijn familie kunnen verbeteren... daar komt op dit moment helemaal niks van zij kant en juist dààr is het wel degelijk zo dat hij een zekere plicht heeft je te helpen.

Die schoonzus is eerder een irrelevant persoon.. een symptoom van problemen die jij en je man nu hebben.

Ik heb een beetje de indruk dat je denkt dat de problemen tusen jou en je man opeens 'weg' zijn als hij niet meer whatsappt met die schoonzus, maar dat is niet zo.
pi_151004868
quote:
Die schoonzus is eerder een irrelevant persoon.. een symptoom van problemen die jij en je man nu hebben.
Ik denk eerder dat het andersom is. De schoonzus (en wellicht andere mensen in de familie) vinden dat TS de kwade genius is die het liefst buiten de familie geplaatst moet worden, en met de manier waaop ze doen slagen ze er wonderwel in.
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:34:53 #151
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_151007519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef jaha het volgende:

[..]

Je doet jaloers en bezitterig. Daar houden mannen niet van. Zeker niet als je boos gaat lopen mokken.
Ik hou weer niet van makke schaapjes die niet voor zichzelf op durven te komen. En vind dat topicstartster een terechte klacht heeft. En dat ze schoonzus maar eens moet vragen wat er nu precies aan de hand is en waarom zij haar niet mag..
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:41:48 #152
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151009801
Je hebt een kindje met je vriend? En hij zou dat allemaal opgeven om te blijven appen met haar, terwijl hij weet dat ze jou niet mag?

Zou toch de relatie eens onder de loep nemen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151011076
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat het andersom is. De schoonzus (en wellicht andere mensen in de familie) vinden dat TS de kwade genius is die het liefst buiten de familie geplaatst moet worden, en met de manier waaop ze doen slagen ze er wonderwel in.
Het is voor TS weinig relevant de hele tijd te bevestigen hoe 'slecht' die schoonzus is, en daarover ruzie te gaan maken ... daaraan is niks te veranderen of 'op te lossen'.

Om constructief te werken aan een oplossing moet je kijken naar wat er veranderd kan worden en wie je aan kunt spreken om te werken aan een oplossing...

Op dat punt moet de TS zich imho niet zo gefixeerd concentreren op die schoonzus, maar vooral op haar relatie met haar man... dààr ligt haar échte probleem, dat die beiden kennelijk geen goede communicatie hebben, niet voor elkaar opkomen.
pi_151028576
Sowieso geldt in iedere vorm van menselijke interactie dat je beter eerst naar jezelf kunt kijken. Dat is namelijk het makkelijkst veranderbaar. :Y
pi_151028625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ik hou weer niet van makke schaapjes die niet voor zichzelf op durven te komen. En vind dat topicstartster een terechte klacht heeft. En dat ze schoonzus maar eens moet vragen wat er nu precies aan de hand is en waarom zij haar niet mag..
Prima. Ik schets alleen dat haar houding vooral meer weerstand van haar vriendje lijkt op te leveren. Je kunt 100% gelijk hebben, maar zo los je er geen ruzie mee op.
pi_151118897
Ik weet even niet wat ik nu beste kan doen..

Schoonzus wil graag vandaag op ons dochtertje passen samen met een vriendin. zo dat haar dochtertje en mijn dochtertje samen kunnen spelen..

Maar ik vind het natuurlijk wel leuk voor mijn dochertje als ze samen kan spelen.. Maar ik en schoonzus hebben nog niks op gelost..
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:00:03 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151118912
Want dat heb je wel geprobeerd?
pi_151119040
Niet doen dus.
Sowieso je leent je kind niet even uit, plus eerst zorgen voor een goede band.
pi_151119139
Nee nog niet geprobeerd.

Ik leen mijn kind indd niet even uit.
Mijn kind speelt wel graag met haar kind.
Maar ik vind het apart dat schoonzus op wil passen met een vriendin.. Ik ben gewoon thuis. Vriend zegt dat het leuk hoor ons dochtertje is.. Pff
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:11:36 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151119155
Wat is er op tegen? Kun jij wat leuks gaan doen, alleen of met je vriend samen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:13:54 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151119210
Zolang ze je dochter niet meeneemt naar de kapper voor een kek kapsel....Maar gewoon een uurthe spelen kan geen kwaad. Ze heeft het via je vriend gevraagd? Wel zelf je kind wegbrengen en ophalen, ipv je vriend.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:18:27 #162
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151119327
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:13 schreef Marrije het volgende:
Zolang ze je dochter niet meeneemt naar de kapper voor een kek kapsel....Maar gewoon een uurthe spelen kan geen kwaad. Ze heeft het via je vriend gevraagd? Wel zelf je kind wegbrengen en ophalen, ipv je vriend.
Dit dus.
En doe moeite aardig te doen. Laat merken dat je het aardig van haar vind dat ze het aanbiedt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151119356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee nog niet geprobeerd.

Maar ik vind het apart dat schoonzus op wil passen met een vriendin.. Ik ben gewoon thuis. Vriend zegt dat het leuk hoor ons dochtertje is.. Pff
Jij maakt echt graag overal een probleem van he?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:20:08 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151119366
quote:
Nee nog niet geprobeerd.

Ga die ruzie in je hoofd alsjeblieft niet uitspelen over het hoofdje van je kind. Die vindt het leuk om te spelen met haar nichtje, daar gaat het om.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151119390
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 16:53 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Nee liever niet.
Maar ik vind het aardig vervelend dat hij niet wil in zien wat een slijmbal het wel niet is..
En dat hij zovaak als hij zelf zal willen met haar mag appen.
Je bent een dictator in de relatie.
pi_151119407
Het is verder niet nodig want ik ga niet weg.
Vriend gaat even klussen bij vriend met zn broer.
Dus schoonzus is dan met de vriendin van die vriend.

Dus dan passen ze denk ik wel op tot eind van de dag..
pi_151119417
Wetende dat je wat met de relatie wilt gaan doen zou rust geven.
Je zou je nu wel een roepende in de woestijn voelen, doe daar iets effectiefs mee.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:23:08 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151119437
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:

Het is LEUK voor je KIND. Sjeesus.
pi_151119472
Stelletje heldere lichten hier.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:25:20 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151119490
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je zou je nu wel een roepende in de woestijn voelen, doe daar iets effectiefs mee.
Nou! Verlichtend, deze brij.
pi_151119492
quote:

Heel volwassen, deze ruzie over de rug van je kind uitvechten. Kan je straks weer huilie doen dat ze zoveel meer volwassen overkomt enzo, en jezelf afvragen hoe dat toch komt.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:32:31 #172
236046 NotYou
tigerblood
pi_151119697
quote:
Ik stop nu ook maar met ruziën want ga er niks mee bereiken.
Hij vindt mij alleen maar als een gestoorde overkomen.

Maar het lijkt er wel zo op dat hij die aandacht van haar wel leuk vindt..
En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in een hoop dingen wel een stuk meer volwassener is dan mij ik. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
Is één van die dingen toevallig taalgebruik? (Zelfs na de vele hierboven aangebrachte verbeteringen is het nog niet om aan te zien. :') )

Serieus though: goed mogelijk is het voor hem een verademing haar foutloze, scherp geformuleerde berichten te lezen. *O* _O-
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:51:55 #173
236046 NotYou
tigerblood
pi_151120187
quote:

Dat wordt trouwens sowieso batsen als die broer ooit eens uitgezonden wordt. :9~ Zeg me niet dat ik de enige ben die dit dacht. *O*
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:54:07 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151120234
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Jij weer?

Leg eens uit. Hoe is zij een roepende in de woestijn?
pi_151120240
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat wordt trouwens sowieso batsen als die broer ooit eens uitgezonden wordt. :9~ Zeg me niet dat ik de enige ben die dit dacht. *O*
Wie batst er met wie?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 10:56:24 #176
236046 NotYou
tigerblood
pi_151120280
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Wie batst er met wie?
Wie denk je? Uit dezelfde post:

quote:

Je suis Charlie Sheen
pi_151120332
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij weer?

Leg eens uit. Hoe is zij een roepende in de woestijn?
Ja ik weer O+
Hinnik.

Problemen los je niet op door te schreeuwen, te lopen droeftoeten, jouw visie door te drukken.
Jouw reactie was wel tamelijk gepast hoor.

Ik ken het topic niet hoor, maar ik hoor een vrouw, al dan niet in de war, die zich niet gehoord voelt. En zichzelf alleen maar meer in de hoek gedreven gaat voelen.
Terwijl ze een hand op haar schouders nodig heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 11:04:17 ]
pi_151120427
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:56 schreef NotYou het volgende:
Wie denk je? Uit dezelfde post:
Ik zou het er niet uithalen. :*
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:05:21 #179
236046 NotYou
tigerblood
pi_151120461
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Ik zou het er niet uithalen. :*
Dat zal je "goddelijke lichaam" dan wel zijn. :')
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:05:51 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151120473
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Ja ik weer O+
Hinnik.

Problemen los je niet op door te schreeuwen, te lopen droeftoeten, jouw visie door te drukken.
Jouw reactie was wel tamelijk gepast hoor.

Ik ken het topic niet hoor, maar ik hoor een van vrouw, al dan niet in de war, die zich niet gehoord voelt. En zichzelf alleen maar meer in de hoek gedreven gaat voelen.
Terwijl ze een hand op haar schouders nodig heeft.
Ja, je mist duidelijk de context bij deze. Ze wordt wel gehoord, dus ze is niet roepende in de woestijn, maar ze hoort zelf nogal slecht want ze doet bijzonder weinig met veelvuldig gegeven adviezen.
pi_151120506
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat zal je "goddelijke lichaam" dan wel zijn. :')
Onmisbaar.
pi_151120538
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, je mist duidelijk de context bij deze. Ze wordt wel gehoord, dus ze is niet roepende in de woestijn, maar ze hoort zelf nogal slecht want ze doet bijzonder weinig met veelvuldig gegeven adviezen.
Daar moet ze dan wel voor open staan en voornamelijk aan toe zijn en zich gesteund voelen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:13:37 #183
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151120630
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Daar moet ze dan wel voor open staan en voornamelijk aan toe zijn en zich gesteund voelen.
Ze neemt toch zelf het initiatief om steeds topics over haar problemen te openen. Dan is het op zijn minst merkwaardig dat ze verder zo weinig open lijkt te staan voor het advies dat ze krijgt.

Om maar een voorbeeld te noemen: het is nu vaak genoeg genoemd dat haar vriend haar zou moeten steunen dus dat ze daar moet beginnen met haar probleem op te lossen. Maar ze blijft maar doorgaan over die schoonzus.
pi_151120696
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze neemt toch zelf het initiatief om steeds topics over haar problemen te openen. Dan is het op zijn minst merkwaardig dat ze verder zo weinig open lijkt te staan voor het advies dat ze krijgt.

Om maar een voorbeeld te noemen: het is nu vaak genoeg genoemd dat haar vriend haar zou moeten steunen dus dat ze daar moet beginnen met haar probleem op te lossen. Maar ze blijft maar doorgaan over die schoonzus.
Angst om vriend te verliezen/confronteren?

Zou mooi zijn als daar een begin word gemaakt, met of zonder professionele hulp.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:17:49 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151120743
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Angst om vriend te verliezen/confronteren?

Zou mooi zijn als daar een begin word gemaakt, met of zonder professionele hulp.
Ja, zou mooi zijn als ze daar een begin van enig initiatief toe zou vertonen.
pi_151120826
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, zou mooi zijn als ze daar een begin van enig initiatief toe zou vertonen.
Maar vriendje heeft niets door?
Bloempje maar hopen om hem, signalen uitzenden en niets terug (woestijn).
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:21:50 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151120847
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Maar vriendje heeft niets door?
Bloempje maar hopen om hem, signalen uitzenden en niets terug (woestijn).
Heeft wat niet door? Lees je het topic wel?
pi_151120887
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft wat niet door? Lees je het topic wel?
Nee jij bent mijn messenger.
Ik lees later wel door, nu weg.
O+
pi_151120940
Leuk hè, Social Media?
pi_151121211
Als ik die posts van hardromacore lees waan ik mij midden in het einde van Interstellar.
pi_151121340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik weet even niet wat ik nu beste kan doen..
Wat dacht je van deze draad nog eens door lezen, je prioriteiten bedenken en daar eens naar handelen?

quote:
Maar ik vind het natuurlijk wel leuk voor mijn dochertje als ze samen kan spelen.. Maar ik en schoonzus hebben nog niks op gelost..
Wat heeft je kind te maken met jouw passieve gedrag jegens schoonzus?

quote:
Nee nog niet geprobeerd.
Waarom heb je dat nog niet geprobeerd?

quote:
Niet alleen je vriend zegt dat het leuk is voor je dochtertje, je typt het hier zelf ook.

Er is niets aparts aan een middagje spelen met een vriendinnetje, ook al wil jij er meer van denken en het persoonlijk opvatten.

quote:
Je kind heeft geen playdate's nodig?

quote:
En?

quote:
Prima toch?

Het lijkt serieus een thema te worden dat je anderen hun lol niet gunt, omdat jij niet lekker in je vel zit. Dan moet je ook niet zeuren dat mensen inderdaad liever buiten de deur zijn, dan met jou thuis te zitten terwijl je zeurt en ruzie maakt, zonder zelf actie te ondernemen.

Heb je zelf niks buiten de deur te doen trouwens?
Bakkie koffie ergens leuten met een vriendin ter afleiding van je cirkelredenering over je schoonzus bijvoorbeeld?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:47:09 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_151121497
nah

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 28-03-2015 12:00:48 ]
Resistance is futile.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:51:06 #193
236046 NotYou
tigerblood
pi_151121591
nah

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 28-03-2015 12:00:37 ]
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 28 maart 2015 @ 11:59:22 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151121763
ja doe ff leuk... niet alles hoeft verbaggerd te worden...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151122526
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 11:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Nee jij bent mijn messenger.
Ik lees later wel door, nu weg.
O+
Ik zie het al hij weet het wel.
Ts toon inderdaad lef en zeg dat jij die appjes niet fijn vindt.
Maar dat heb je al gedaan aan je vriend.

Dus confronteer schoonzus.
Mocht het niet oplossen, ga bij die vent weg.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:49:00 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_151123080
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Ik zie het al hij weet het wel.
Ts toon inderdaad lef en zeg dat jij die appjes niet fijn vindt.
Maar dat heb je al gedaan aan je vriend.

Dus confronteer schoonzus.
Mocht het niet oplossen, ga bij die vent weg.
ja leuk voor dochter :'). Ik zie het meer als een perceptie die voor de problemen zorgt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_151123249
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Re het volgende:

[..]

ja leuk voor dochter :'). Ik zie het meer als een perceptie die voor de problemen zorgt.
Niet willen scheiden voor de kinderen :').

Het is ook het uiterste, eerst maar eens flink te keer gaan tegen schoonzus/vriend.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 12:56:57 #198
236046 NotYou
tigerblood
pi_151123309
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Niet willen scheiden voor de kinderen :').

Het is ook het uiterste, eerst maar eens flink te keer gaan tegen schoonzus/vriend.
Of gewoon naar haar allemaal berichtjes met hartjes en kusjes sturen.
Je suis Charlie Sheen
pi_151123383
quote:
3s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef NotYou het volgende:

[..]

Of gewoon naar haar allemaal berichtjes met hartjes en kusjes sturen.
Of naar haar zwager.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2015 13:00:30 ]
pi_151124195
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:59 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Of naar haar zwager.
Of doe eens gek, gewoon je partner vertrouwen.
pi_151133146
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Of doe eens gek, gewoon je partner vertrouwen.
Niet iedereen is daar even goed in.
pi_151195269
En Bloem, hoe gaat het met jou? O+

[ Bericht 61% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2015 17:29:54 ]
  maandag 30 maart 2015 @ 17:27:26 #203
33189 RM-rf
1/998001
pi_151195501
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2015 17:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En Bloem, hoe gaat het met jou?
Nu nog XXX eronder en een hartje O+
pi_151218832
Is het gebruikelijk bij jullie om 'je vriend weg te sturen naar z'n moeder omdat jullie ruzie hebben om wat dingen'?? Vreemd, maar ruzie maken hoort bij een relatie lijkt mij. Bij z'n moeder moeten logeren na een ruzie 'om wat dingen' lijkt mij nogal de verkeerde aanpak...?

Deze relatie loopt binnenkort op de klippen vermoed ik zo....
Het leven is te kort om bezig te zijn met spijt....
pi_151278779
Nee dat niet.
Normaal gebeurd dat ook niet.

Maar hoe het met mij gaat? Wel oke..
Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.

Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
pi_151278906
Ik Ben elke keer in staat haar een bericht te sturen dat ze is moet stoppen of minderen met hem te appen.

Maar mijn vriend heeft er geen problemen mee. Dus doe ik dat maar weer niet... Maar het blijft vervelend.
pi_151279382
Handel naar jouw gedachtes.
Vertel hem dat je zou willen dat het stopt.
Vertel hem hoe jij je voelt en hoe erg je ermee in je maag zit.
Dat je het fijn zou vinden dat etcetc.
Laat hem dit topic lezen >:)
pi_151280760
Ja dat heb ik al allemaal duidelijk gemaakt, maar daar trekt hij zich echt niks van aan.
Het is nu ook zo als zij appt verwijderd hij haar berichten , dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet dat ik het ga lezen.. En hij gek word van mijn gezeik.

Ik kan het ook wel begrijpen dat het voor hem erg vervelend is als ik vaak zo heftig reageer.. Maar het maakt mij elke keer weer zo boos en hij ook elke keer op haar in gaat.

Het is ook gewoon vervelend omdat zij heel duidelijk laat merken dat ze niks van mij moet weten.

Ik kan hier gewoon echt heel slecht mee om gaan😒
  woensdag 1 april 2015 @ 23:08:17 #209
236046 NotYou
tigerblood
pi_151280838
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.

Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
Gelukkig maar dat jullie een kind hebben. _O-
Je suis Charlie Sheen
pi_151285165
Je moet niet zo aan je vriendje denken.
Laat haar niet meer appen, als er wat is kan ze bellen (en niet plotsklaps).
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).

1. Zij mag niet hem appen.
2. Zij belt maar.
3. Vertel haar wat je vind.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2015 08:22:28 ]
pi_151285302
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).

2. Zij belt maar.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.
Alleen heeft TS haar waardigheid al enigszins verloren en heeft ze haar relatie te verliezen. Iets wat vrij realistisch wordt als ze bovenstaand advies op gaat volgen. Dat verbod gaan vriendlief en schoonzus niet pikken, vrij terecht lijkt me ook. Zij zullen daarnaast echt wel besproken hebben waarom vriendlief met ruzie uit logeren gaat bij hen, dus TS mening over schoonzus zal heus wel bekend zijn.

TS, nog meer boos doen tegen je vriend gaat de afstand tussen jullie alleen maar vergroten. Dan kun je de schuld geven aan je schoonzus, maar daarmee doe je zelf ook niets om de situatie te verbeteren. Sterker nog, je maakt het gewoon nog verder kapot. Wil je zo graag je gelijk krijgen dat je bereid bent om je gezin op te offeren? Ga dan vooral zo door en volg bovenstaand advies op.
pi_151285834
quote:

vind je dat een 'normale' eis die een partner zomaar mag stellen...?
Gewoon zonder verdere discussie 'verbieden' dat iemand contact heeft met een schoonzus, enkel omdat 'zij' toevallig die schoonzus niet kan lijden?

Het gedrag van de man van TS is niet al te jofel in de zin dat hij discussies daarover uit de weg gaat en dat probleem tussen zn schoonzus en zn vrouw doodleuk laat 'door-sudderen'...

maar dat hij niet zomaar toegeeft aan zulk een eenzijdige jij-mag-niet-met-haar-appen-eis van zn vrouw vind ik an sich wel begrijpelijk... ikzelf zou ook niet willen dat mn partner zomaar te bepalen heeft met wie ik wel of niet contact heb
pi_151285863
Het laatste wat ik wil is wel mijn gezin op offeren..
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben. Maar altijd wel als ik zie dat zij weer is savonds appt als wij samen op de bank zitten.. Word ik zo kwaad en dat mijn vriend er Dan ook op in gaat.

Misschien zal ik het wat minder erg vinden als schoonzus ook gewoon normaal zal doen tegen mij.. Maar Dan als nog mag ze echt wel wat minder contact zoeken, het is vaak zo dat ze vraagt hoe het met hem gaat enzo.. En hij vind dat geloof ik wel erg leuk die aandacht omdat ze ook wel erg aardig over komt..

Misschien is het vreemd van mij, maar ik heb best wel zo idee dat schoonzus mijn vriend stiekem wel erg leuk vind. Maar dat zal wel een rare situatie zijn.

Ik zit er toch wel eens aan Te denken om haar face to face er op aan te spreken, wat de reden is waarom ze zo doet.. Ik denk niet dat ze echt eerlijk naar mij zal zijn, maar ik zal het zien. En ja boos naar mijn vriend moet ik maar niet meer doen want idd ik verpest dan wel onze relatie. Want hij heeft er verder geen moeite mee met haar appjes dus hij zal daar toch niet iets over zeggen.
pi_151285898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben.
waarom vind je het zo belangrijk 'wat zij ervan vind'...?

Is het niet belangrijker om gewoon zélf je problemen met je man op te lossen, zonder dat het daarbij veel uitmaakt 'wat je schoonzus ervan vind' ?

Ook lijkt het me verder volledig irrelevant om het met 'haar' te willen uitspreken... je relatieproblemen zijn met je man en daarbij is die schoonzus hooguit een symptoom... maar met je man moet je het oplossen...

Die ruzie met je schoonzus oplossen lukt je vermoedelijk toch nooit, maar met je man misschien wel, als jullie eens met elkaar leren te communiceren (en nee, communiceren is geen eenrichtingsverkeer en hem enkel een 'whatsapp-verbod opleggen met iemand anders, of hem een paar daagjes buiten je huis zetten als je je zin niet krijgt).

Sterker nog, misschien krijg je meer bij je man bereikt, als je jezelf ook eens als 'aardig' voordoet, en bij hem eerst 'vraagt naar hoe het met hem gaat' (ern vervolgens die positieve stemming gebruiken om wel degelijk te bespreken wat jou dwarszit, en hem overtuigen dat hij jou misschien een beetje te vaak negeert, je het niet leuk vind dat als jullie samen zijn, hij meer aandacht voor zn telefoon heeft, en je graag zou hebben dat die zn telefoon wat meer weglegt als jullie samen zijn, maar zonder er direkt een ruzie van te maken)

[ Bericht 17% gewijzigd door RM-rf op 02-04-2015 10:26:41 ]
  donderdag 2 april 2015 @ 09:30:01 #215
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_151286078
quote:
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben. Maar altijd wel als ik zie dat zij weer is savonds appt als wij samen op de bank zitten.. Word ik zo kwaad en dat mijn vriend er Dan ook op in gaat.

Misschien zal ik het wat minder erg vinden als schoonzus ook gewoon normaal zal doen tegen mij.. Maar Dan als nog mag ze echt wel wat minder contact zoeken, het is vaak zo dat ze vraagt hoe het met hem gaat enzo.. En hij vind dat geloof ik wel erg leuk die aandacht omdat ze ook wel erg aardig over komt..

Misschien is het vreemd van mij, maar ik heb best wel zo idee dat schoonzus mijn vriend stiekem wel erg leuk vind. Maar dat zal wel een rare situatie zijn.

Ik zit er toch wel eens aan Te denken om haar face to face er op aan te spreken, wat de reden is waarom ze zo doet.. Ik denk niet dat ze echt eerlijk naar mij zal zijn, maar ik zal het zien. En ja boos naar mijn vriend moet ik maar niet meer doen want idd ik verpest dan wel onze relatie. Want hij heeft er verder geen moeite mee met haar appjes dus hij zal daar toch niet iets over zeggen.
Hoe vaak hebben we hier al niet gezegd: spreek haar er face to face op aan.
Zo lang je dat niet doet moet je ook niet zeiken.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_151287078
quote:
En toch is dat precies wat je doet, want je houdt je vrijwel alleen maar bezig met wat je schoonzus doet ipv aan je gezin te werken.

quote:
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben.
Is dit weer iets wat jij meent te weten of heb je ook daadwerkelijk bewijs?
Zelfs al is ze een kutwijf, dan is het niet raar dat ze een vinger aan de pols houdt bij je vriend. Hij zit immers in een niet zo leuke relatie thuis, wat ook mee zal spelen in het feit dat hij graag in deze mate contact met haar onderhoudt.

quote:
Maar altijd wel als ik zie dat zij weer is savonds appt als wij samen op de bank zitten.. Word ik zo kwaad en dat mijn vriend er Dan ook op in gaat.
Natuurlijk niet leuk als je samen bent. Probeer eens af te spreken een avondje samen jullie telefoons weg te leggen voor wat qualitytime.

quote:
Misschien zal ik het wat minder erg vinden als schoonzus ook gewoon normaal zal doen tegen mij..
Schoonzus is echt niet je enige probleem en je wil wederom de bal bij haar leggen, terwijl je zelf niet normaal doet (tegen je vriend).

quote:
Maar Dan als nog mag ze echt wel wat minder contact zoeken, het is vaak zo dat ze vraagt hoe het met hem gaat enzo.. En hij vind dat geloof ik wel erg leuk die aandacht omdat ze ook wel erg aardig over komt..
Schoonzus die interesse stelt in hoe het met hem gaat vs. vriendin die alleen maar boos is op schoonzus, in herhaling valt en ruzie zoekt. Je houdt het probleem mede in stand dus.

quote:
Misschien heeft ze medelijden dat hij thuis ruzie heeft met zijn vriendin. Je vriend is close met zn broer en je gaf eerder aan hem te vertrouwen. Dus zelfs als dit haar duivelse plan is, dan zou het nog niet zo'n issue moeten zijn. Ondertussen is het dat wel, want zolang zij de evil witch is kun je lekker je handen in onschuld wassen terwijl je thuis weer gezellig boos zit te wezen zonder zelf een kut uit te voeren ter verbetering. En dat terwijl je zegt je gezin niet op te willen offeren, staat schoonzs toch op nr. 1 qua aandacht van jou. Dat is een rare situatie ja.

quote:
Ik zit er toch wel eens aan Te denken om haar face to face er op aan te spreken, wat de reden is waarom ze zo doet..
Omdat ze zich zorgen maakt om d'r zwager die constant ruzie krijgt thuis met zijn vriendin.

Vraag haar liever hoe jullie de relatie tussen jullie twee kunnen verbeteren zodat je vriend en je kind er niet zo tussen in hoeven te zitten.

quote:
Ik denk niet dat ze echt eerlijk naar mij zal zijn, maar ik zal het zien.
Je moet echt eens kappen met gelijk willen hebben, dit soort recht praten van je eigen denkwijze en dito gedrag is funest voor iedere omgang.

quote:
En ja boos naar mijn vriend moet ik maar niet meer doen want idd ik verpest dan wel onze relatie. Want hij heeft er verder geen moeite mee met haar appjes dus hij zal daar toch niet iets over zeggen.
Het gaat niet om het niet meer boos zijn, maar laat ik je niet verder stimuleren in je passieve boosheid. Gaat erom wat je met die boosheid doet. Dat alleen maar af blijven richten op je vriend, terwijl je weet dat dit niks verandert en jij niet doet wat je wel kan veranderen, daar moet je mee kappen.
pi_151287171
TS, dit is niet gezond. Je hebt een obsessie. Stop er mee of zoek hulp.

Fuck haar en haar mening. Gewoon links laten liggen. Het is toch van de zotte dat je haar zoveel invloed op je laat hebben?
"Pools are perfect for holding water"
pi_151305590
Of je kunt ermee omgaan en laat het zo.

Of je kunt dit niet, en dan zul je je vriend duidelijk moeten vertellen dat hij bij haar mag gaan wonen als dit zo blijft.

Nu ben je in elk geval ongelukkig dus niets doen is geen optie.

Persoonlijk vind ik je vriend ook maar een lamlul door zo om te gaan met de vriendin van zijn broer.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_151320511
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..

Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..

Pff, niet echt leuk om te horen.

Het weekend is er ook pass brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:28:35 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151320528
Je valt nogal in herhaling.
pi_151320541
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..

Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..

Het weekend is er ook paas brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
pi_151320552
Ja dat klopt. Maar ik weet gewoon niet er mee om te gaan
pi_151320559
;(
Handel eens naar wat jij wil.
  vrijdag 3 april 2015 @ 09:31:38 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151320567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Je kunt ook niks met de adviezen?
pi_151320880
Psycholoog bezoeken ?
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:36:24 #226
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_151321856
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:37:51 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151321879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
Hij heeft haar met kind geschopt, dat was zijn grootste fout. :@ :@
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:10:04 #228
33189 RM-rf
1/998001
pi_151322530
quote:

Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Dat is dus eigenlijk precies hetzelfde antwoord als je man gaf op de vraag waarom die broer niet bij jullie komt en vermoedelijk ook waarom je man vaak weggaat.

Dàt is echter precies het probleem dat je met je man zult moeten bespreken... desnoods met een relatietherapeut, want als dat zo blijft, is het een doodsteek aan iedere relatie als beide partners zich niet prettig met elkaar voelen en/of elkaar steunen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:15:07 #229
236046 NotYou
tigerblood
pi_151322665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen. :@
Je suis Charlie Sheen
pi_151322768
quote:

2. Zij belt maar.
Yes, ultimatums en eisen stellen in een relatie, daar gaat het vast beter door _O_
pi_151322805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat heb ik al allemaal duidelijk gemaakt, maar daar trekt hij zich echt niks van aan.
Het is nu ook zo als zij appt verwijderd hij haar berichten , dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet dat ik het ga lezen.. En hij gek word van mijn gezeik.

Ik kan het ook wel begrijpen dat het voor hem erg vervelend is als ik vaak zo heftig reageer.. Maar het maakt mij elke keer weer zo boos en hij ook elke keer op haar in gaat.

Het is ook gewoon vervelend omdat zij heel duidelijk laat merken dat ze niks van mij moet weten.

Ik kan hier gewoon echt heel slecht mee om gaan😒
Je reageert zo omdat je aan het verliezen bent van iemand die leuker, gezelliger, slimmer en simpelweg beter in het leven staat dan jij.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:20:25 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_151322824
Vraag hem wat hij van haar kontje vindt! (Of is het meer een borstenman?)
Je suis Charlie Sheen
pi_151323340
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.

Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
pi_151323434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Als ik het topic zo lees dan ben je inderdaad op weg een gestoorde gek t worden.

Doen eens even normaal zeg. Je bbent volwassen toch? Geen 15 meer?

Ik zal er maar een metafoor tegenaan gooien. Liefde is als een hand strandzand, hoe harder je knijpt om het vast te houden hoe meer het uit je handen glipt. De kunst is om losjes je hand op te houden en deze voorzichtig te openen.
Whatever...
pi_151323492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Misschien eens een gesprek aangaan met een psycholoog?

Je hele topic staat bol van aannames over wat anderen denken/doen mbt. jou maar je hebt het bij niemand geverifieerd.
De enige bij wie je het wel hebt uitgesproken is je vriend en die zegt dat je nu overkomt als een gek, misschien heeft je vriend wel gelijk en moet je eens goed kijken waar die ideeën vandaan komen.
pi_151323501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
Bovenstaande geeft anders ook duidelijk aan dat jij net zo goed stug doet tegen hen.
Doe eens gek en probeer tijdens die brunch eens geinteresseerd te doen in hun leven. Doe actief mee aan de gesprekken en laat zien dat de kwaliteit van het contact je wel wat kan schelen. Dat je bereidt bent om zelf ook wat te doen enzo.

Dit gaat het niet even fixen, maar hiermee kun je wel een heel belangrijke eerste stap zetten.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:43:17 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_151323526
quote:
:'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:49:38 #238
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_151323735
quote:

Het weekend is er ook pass brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....

quote:
Ik moest lachen..... :D
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_151324092
quote:

Is er iets wat jij überhaupt wel leuk vind om te doen?
pi_151326305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....

Misschien moet TS eens de boezem in eigen hand steken. Het enige wat ze schrijft is dat schoonzus dit of dat doet, en vriend doet dit of dat. Maar TS lijkt niet te beseffen dat het waarschijnlijk haar gedrag is wat hem weg jaagt. Regelrecht in de armen van schoonzus.
pi_151354714
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:49:51 #242
206322 Seam
Pillz-E
pi_151355202
Waarom trek je je zoveel aan want één iemand in de familie van je vind. Zo iemand zit er altijd wel tussen, je mag zelfs blij zijn dat het maar één iemand is en niet meer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:04:50 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151355475
quote:

ik vind dat geen goed idee, je schoonzus aanspreken op die appjes. En al helemaaaal niet tijdens een paasbrunch met de hele familie. Dan doe je je naam als sfeerverpester ook wel eer aan. Probeer het gezellig te houden.
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:32:01 #244
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_151356071
Ik denk dat aanspreken zeker een goed idee is. Maar volgens mij is het probleem eerder dat Ts zich buitengesloten voelt dan die appjes. En gezien er een voorgeschiedenis is kan me wel voorstellen dat niet iedereen vriendelijk tegen haar doet.

Ts zou kunnen aangeven dat ze het heel jammer vind dat er geen goed contact is en dat graag anders zou zien. Het geeft een betere opening dan stil chagrijnig gaan zitten wachten tot ze weer naar huis kan. De familie zalvook merken dat ze t niet naar haar zin heeft, en blijkbaar is het punt dat ze moeite doen dat te veranderen al voorbij.
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:13:10 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151358375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
Wat is graag zeggen?
pi_151375301
quote:
Jeetje mineetje, wat een treurig lijden stel je hier weer ten toon zeg.
Ik hoop dat je er het beste van gemaakt hebt en niet alleen gehoopt hebt dat dingen automagisch verbeterden zonder dat jij enig initiatief hoeft te tonen.

Verder ben ik net als Copycat wel nieuwsgierig naar het graag zeggen, al ga ik er van uit dat je dit zelf ook had gekund en niet puur de taak van schoonzus is...
  zondag 5 april 2015 @ 00:55:44 #247
236046 NotYou
tigerblood
pi_151377425
Topicwending: Gok hier over hoeveel maanden TS en vriend uit elkaar zijn wegens "uit elkaar gegroeid"! _O_

Ik zeg 7 maanden. *O*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 5 april 2015 @ 03:40:38 #248
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_151379157
Wat een topic... TS irriteert zich al maanden zonder de betrokkende aan te soreken..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_151379629
En Bloem, hoe is het gegaan? O+
pi_151379718
Het probleem zit bij je eigen relatie en je vriend.
Make my day!
  zondag 5 april 2015 @ 09:00:21 #251
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_151379967
Jezus TS.. Je zegt in elk bericht in dit topic zo ongeveer hetzelfde.

Doe er gewoon eens iets aan in plaats van hier lopen zeuren. :)

*; *; *; O+ Xxx
  zondag 5 april 2015 @ 09:15:35 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151380151
"Ik ben naar de brunch geweest, maar ik heb geen woord gewisseld met mijn schoonzus. Iedereen zat gezellig te kletsen, maar ik voelde me helemaal niet op mijn plaats. Alsof ik niet bij de familie hoor. Mijn vriend had het ook naar zijn zin en had er helemaal geen oog voor dat ik me zo rot voelde. Hij en mijn schoonzus zaten steeds met elkaar te lachen. Ik snap niet waarom ze zo'n hekel aan me heeft. Ik voel me nu nog rotter en ik kan hier echt slecht mee omgaan. Wat moet ik doen?"
pi_151380199
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:15 schreef Lienekien het volgende:
"Ik ben naar de brunch geweest, maar ik heb geen woord gewisseld met mijn schoonzus. Iedereen zat gezellig te kletsen, maar ik voelde me helemaal niet op mijn plaats. Alsof ik niet bij de familie hoor. Mijn vriend had het ook naar zijn zin en had er helemaal geen oog voor dat ik me zo rot voelde. Hij en mijn schoonzus zaten steeds met elkaar te lachen. Ik snap niet waarom ze zo'n hekel aan me heeft. Ik voel me nu nog rotter en ik kan hier echt slecht mee omgaan. Wat moet ik doen?"
Verkeerde account.
  zondag 5 april 2015 @ 09:20:31 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151380217
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2015 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verkeerde account.
Het moge duidelijk zijn dat de aanhalingstekens er niet voor niets staan.
  zondag 5 april 2015 @ 09:20:35 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151380218
quote:
6s.gif Op zondag 5 april 2015 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verkeerde account.
Oh, shoot :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 5 april 2015 @ 09:20:37 #256
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151380219
"En ze sloeg me inderdaad over met graag zeggen."
  zondag 5 april 2015 @ 09:21:16 #257
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151380226
quote:
9s.gif Op zondag 5 april 2015 09:20 schreef Copycat het volgende:
"En ze sloeg me inderdaad over met graag zeggen."
Wat betekent dat eigenlijk?
pi_151380264
quote:
Ik heb 1 pagina van dit topic gelezen, en dit nu al vier keer langs zien komen in zowat exact dezelfde bewoordingen.
Ik denk dat ik de rest maar even oversla qua lezen.
Mokkel met stuntstok
  zondag 5 april 2015 @ 09:29:20 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151380373
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:

Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien een poldervariant op saying grace?
pi_151380386
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat de aanhalingstekens er niet voor niets staan.
Je snapt mijn grapje toch wel? :'(
pi_151380427
quote:
9s.gif Op zondag 5 april 2015 09:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien een poldervariant op saying grace?
Ik ken alleen maar "ik zie u graag", maar dat zal het wel niet zijn.
  zondag 5 april 2015 @ 10:14:42 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151381016
Ik verwacht eerder iets als, 'ik heb haar op die appjes aangesproken, maar ze zei dat ze geen behoefte had om het daar met mij over te hebben, dat het iets is tussen haar en mijn vriend. Mijn vriend werd boos op mij dat ik problemen aan het maken was op de paasbrunch, maar ik vroeg het heel rustig, zij reageerde overdreven. Ik begrijp niet dat hij mij de schuld geeft'.
  zondag 5 april 2015 @ 10:33:02 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151381295
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ken alleen maar "ik zie u graag", maar dat zal het wel niet zijn.
Dat zegt de schoonzus toch tegen de verkering van TS?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151381334
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 09:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

gedag zeggen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 april 2015 @ 10:40:56 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151381386
Nou nee, ik heb niet het idee dat iemand naar de bekende weg vraagt, maar "graag zeggen" kan ik ook niets mee.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151381414
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 10:40 schreef Leandra het volgende:
Nou nee, ik heb niet het idee dat iemand naar de bekende weg vraagt, maar "graag zeggen" kan ik ook niets mee.
ik dacht dat ze een typ of spelfout had gemaakt en las gewoon gedag zeggen :@ dus dan denk ik
nu, misschien bedoeld ze dat wel, maar kan ook niet zo zijn natuurlijk...
pi_151381897
TS heeft schoonzus vermoord?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zondag 5 april 2015 @ 11:16:39 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151381937
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef FANN het volgende:

ik dacht dat ze een typ of spelfout had gemaakt en las gewoon gedag zeggen :@ dus dan denk ik
nu, misschien bedoeld ze dat wel, maar kan ook niet zo zijn natuurlijk...
Ze schrijft het twee keer. Maar misschien denkt ze wel dat graag zeggen gedag zeggen is.
pi_151381948
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 11:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ze schrijft het twee keer. Maar misschien denkt ze wel dat graag zeggen gedag zeggen is.
ja, anders weet ik het ook niet, is wel een vreemde verspreking...
  zondag 5 april 2015 @ 11:18:01 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151381956
Dahaag! Grahaag!
pi_151382038
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 11:18 schreef Copycat het volgende:
Dahaag! Grahaag!
:+

maar het staat er ook gewoon vreemd en als je er gedag van maakt klopt het weer wel ...

quote:
Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen..
Dus mijn hoofd maakte er vanzelf ''gedag''van (8>
pi_151387310
"gedag zeggen" bedoelde ik indd😂.

Maaare , het was gezellig moet ik zeggen.
Schoonzus niet tegen gepraat.
pi_151389003
Ik heb echt zo'n beeld bij dit topic:

pi_151396307
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef Bloempje91 het volgende:
"gedag zeggen" bedoelde ik indd😂.

Maaare , het was gezellig moet ik zeggen.
Schoonzus niet tegen gepraat.
Had ik het zomaar goed? :+
pi_151396625
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef FANN het volgende:

[..]

^O^
pi_151396654
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

^O^
nou ja het was een gokje :P
pi_151396759
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Wat goed van jou joh!
pi_151396783
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Wat goed van jou joh!
ja ja ja genoeg over mij, het was dus gezellig?
pi_151397595
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Wat goed van jou joh!
Teleurgesteld in jezelf?
pi_151398449
Nee dat niet.

Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
pi_151398509
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Dan moet je ook niet zeuren, blijkbaar is dat wederzijds....
  maandag 6 april 2015 @ 02:37:47 #282
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_151409766
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Geen behoefte aan, maar het zit je wel dwars wat zij allemaal uithaalt :') Dat jouw verhaal hier nog serieus genomen wordt en je een heel topic gevuld hebt..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_151412134
Ik wil alles eerst uit praten met haar. Was er niet een goed moment voor
pi_151412449
Verstandig van je.
pi_151414273
quote:
Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Fijne vriend heb je. Dat hij niet stopt met appen is wel te begrijpen, maar dit antwoord slaat werkelijk nergens op. Ik zou mij maar eens focussen op je relatie ipv. je schoonzus. Praten met haar gaat denk ik niets opleveren maar zal het juist verergeren omdat je schoonzus dan ziet dat het je diep raakt (wat waarschijnlijk haar doel is).
Je hebt gewoon een hater te pakken, dus deal with it.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:21:46 #286
443064 goforfun2012
Heerlijk vaag
pi_151486457
Gewoon jouw schoonzus keer hard schoppen dan doet ze daarna vast lief. :P Nee joh gewoon lekker rustig blijven en je niet gek laten maken.
pi_151486860
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
  woensdag 8 april 2015 @ 16:35:49 #288
236046 NotYou
tigerblood
pi_151486904
TS moet gewoon gaan whatsappen met mannelijke Fok!kers. Weet haar vriend ook eens hoe het voelt. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151486955
Nog een paar posts en we zijn eraf, of gebeurt er nog wat?
pi_151495390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
Maar TS vraagt zich niet af waarom haar relatie slecht is, en waarom ze slecht ligt in de familie... |:(

Als ze haar best doet om zelf een fijnere persoonlijkheid te worden maakt ze het leven voor haar zelf veel leuker, voor haar vriend fijner én zal schoonzus weinig meer te stoken over hebben met haar app-berichtjes.

Nu is ze gewoon de trollen aan het voeden...
  woensdag 8 april 2015 @ 21:32:27 #291
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_151497063
Wahahauw, snap je niet dat als jij je vriend zijn appjes leest en vervolgens boos wordt om wat een ander stuurt je maar één ding bereikt? Namelijk dat hij die appjes voor je gaat verwijderen en echt stiekem dingen gaat doen. ^O^
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
pi_151499067
Ik zou eerst aan de problemen tussen jou en je vriend werken daarna de rest.
pi_151547933
De vriendin van zijn broer nodigt hem uit als haar vriend ook aanwezig is en stelt belangstellend vragen hoe het met hem gaat. Niet zo gek als zij en haar vriend weten wat voor vriendin broer heeft . Verder kom je niet over als een leuk mens, dus ik zou ook geen behoefte hebben ook maar iets met je te bespreken. Gedraag je eens volwassen en probeer tenminste iets van een voorbeeld voor je kind te zijn. Die heeft behoefte aan een moeder, niet aan een jaloerse kleuter
pi_151595050
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..

Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
pi_151595506
Het probleem is vooral dat je niet weet wat het daadwerkelijke probleem is.
Stel jezelf de vraag waarom je relatie met je vriend in moeilijk vaarwater terecht gekomen is. Dat komt niet door de appjes alleen en indien wel moet je je daaroverheen zetten. Want een goede relatie zal inhouden dat dergelijke aandachtsgeile appjes in slechte bodem zullen vallen.
Ten tweede moet je de oorzaken zien te achterhalen waarom je slecht binnen de familie valt, en als je dat weet kun je er wat aan doen. Bedenk dat je alleen je eigen gedrag kan veranderen. Dat is nu eenmaal het leven: andere mensen daar doe je niets aan ;)
pi_151595930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan..
Stop dan eens met dat gemaar. Iedereen en z'n moeder weet nu wel dat jij het oh zo moeilijk ermee hebt. Dat constant benadrukken remt jouw verdere ontwikkeling en is voor iedereen ronduit afstotelijk.

quote:
Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen. Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes.
Ja, je schoonzus heeft kennelijk wel wat beters te doen dan te zeuren over dingen waar ze niets aan verandert en zij doet wel moeite om het gezellig te maken èn te houden.

quote:
Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Ja ja, jouw gevoelens, blabla, zo kut en naar, jaddajadda, ik kan er niets aan doen boehoehoe. Hangende plaat joh. This shit is getting real old, dus geen woorden meer maar daden.

quote:
Top, nou zet hem op hè meid!
  maandag 13 april 2015 @ 06:34:12 #297
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_151635303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..

Ben erg benieuwd hoe je dat van plan bent te gaan doen.

Hoe moet dit nog goed komen. Als je al zo lang wantrouwend bent, wat moet jou er dan nog van overtuigen dat je wantrouwen onterecht is?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_151635527
Drie
pi_151635529
Twee
pi_151635533
Één
pi_151635536
O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: