Ben het niet altijd met lienekien eens, maar ik zou dit ook een vreemde situatie vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.
Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
quote:Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.
[..]
Ze hebben het er samen over gehad dus dan weet hij het wel, is het in ieder geval niet stiekem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
Ah, had natuurlijk even de PoHi aan moeten klikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Kingstown het volgende:
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)
Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?
Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
Dat is ook wel zo idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...
Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.
Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo mee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
Zij heeft geen kinderen met haar man?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.
Laat je toch niet zo kennen, muts!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.
Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Ik zou dat soort dingen nooit via whatsapp, sms of email doen, maar altijd in face to face gesprek of over de telefoon. Via tekst escaleert zoiets veel te snel omdat er geen direct hoor en wederhoor is. Als je het niet durft te zeggen, hou dan je mond dicht of speel het via je vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zij heeft geen kinderen met haar man?
[..]
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.
Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen.
Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt voor jou, alsof hij jouw gevoelens niet serieus neemt. Aan de andere kant kan hij dat misschien net zo voelen, alsof jij hem niet vertrouwt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
Met hartjes en kusjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou op de vrouw af vragen of ze je vent wil neuken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
In dat geval zou ik mij gewoon netjes gedragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.
Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.
Contact met zijn broer betekent niet dat hij contact moet hebben met zijn broer zijn vriendin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.
Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef AgLarrr het volgende:
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.
Dat is ook mijn ervaring, maar goed, dat mogen TS en haar vriend lekker zelf uitvogelen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
dit dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef dopfles1 het volgende:
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.
Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen ventquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂
En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)
En weer wat kusjes hier en daar..
Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
Aangezien vrouwen erom bekend staan in elkaars gezicht de waarheid te zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ik mis jou wel en ****** (ons dochtertje)
TS haar dochter heet Sterrequote:Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****** (dochter) passen.
Ja ik wil het ook eigenlijk tegen haar zeggen dat ik het vervelend vind worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]![]()
Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.
En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef mrs.bashful het volgende:
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
Tuurlijk. Ze zal er vast wel ergens een treffen die met de wolven mee wil huilen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
Mag hij haar nog wel aankijken of is dat ook al teveel van het goeie ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet?
Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.
Waar haal je die vergelijkingen toch vandaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
Dat zijn altijd de mensen die de wereld meer genen gunnen van hunzelf, al is het hier niet zeker dat het kind de opvoeding gaat overleven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Me of mijn?
En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Kansloze vriend heb je dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..
Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.
Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..
Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend
Symptoombestrijding om je druk te maken over wat plaatsjes of symbooltjes op Whatsapp...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten.
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef Jibberwism het volgende:
Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd, belangrijk punt dat ik vergeten ben. Anders absoluut niet doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?
Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?
Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.
'Escalatie' kan slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man
'grof afrekenen' ...?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:31 schreef Jibberwism het volgende:
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd,
Toch is het de Man van TS... en tot nu toe heeft ze nog niet aangegeven dat ze een scheiding overweegt en van hem afwil.... enkel, als TS het conflict lekker gaat laten esaleren, wetende dat haar man niet noodzakelijk haar ruggedekking gaat geven, is de kans er groot dat dat een resultaat kan zijn.quote:En als TS haar man als een of andere lapzwans het maar allemaal moeluk moeluk vindt en dus lekker z'n snor drukt, dan hoef je daar ook niets van te verwachten.
dat is een derde en imho ook erg domme optie...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef Jibberwism het volgende:
En ze kan het natuurlijk ook zo laten. Ook een optie.
En zoals ik al eerder had uitgelegd, sommige vrouwen stuur hartjes en kusjes zonder het door te hebben. Hoe weet jij nou dat de schoonzus het doet om te pesten? Ts heeft daar last van, dus moet ze met haar vriend en haar schoonzus erover hebben als een volwassen vrouw. Haar vriend hoort dan idd aan haar kant te staan. Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
Ach, in de ochtenden ben ik sws wat meer van de confrontatie moet je maar denkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'grof afrekenen' ...?
Nuja, wat stel je voor dat TS dan moet doen... iets met scherpe keukenmessen of Arsenicum?
[..]
Toch is het de Man van TS... en tot nu toe heeft ze nog niet aangegeven dat ze een scheiding overweegt en van hem afwil.... enkel, als TS het conflict lekker gaat laten esaleren, wetende dat haar man niet noodzakelijk haar ruggedekking gaat geven, is de kans er groot dat dat een resultaat kan zijn.
Dat het leid tot een afstand tussen beide echtgenoten (overigens ook eyxact het doel dat ik vermoed bij het gedrag van die schoonzus, die daarbij vast in dr vuitstje zal lachen en haar plannetje ziet opgaan)
Dat is het domme eraan als je lekker gaat 'escaleren' en ruzie-zoeken, zonder een goed te letten op wat je strategie is en wat je nu eigenlijk wil bereiken
[..]
dat is een derde en imho ook erg domme optie...
Ik zou de TS juist aanraden te zorgen dat ze met haar echtgenoot duidelijk op een rij komt... eens goed met hem erover praten over die familierelatie en hoe zij daarbuiten valt door die schoonzus en dat hij haar best wel meer mag ssteunen..
maar zonder die echtgenoot direkt aan te vallen op een vermeend 'vreemdgaan' (die whatsapp berichtjes zijn hooguit een klein symptoom van een groter probleem).
Pas als TS en haar man duidelijk op één lijn zitten, zou een confrontatie met die schoonzus zin hebben
Misschien komt het ook als zeuren over als je erover blijft beginnen, omdat het je dwars zit en je verder (in zijn ogen) niet zo veel aan doet?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar zoals ik eerder al aangaf zegt mijn vriend er weinig over en als ik er over begin moet ik niet zo zeuren er over.
Nou ja, ik snap hem ook wel een beetje. Hij zit al tussen zijn familie en jou in, dus ik kan het wel begrijpen dat hij geen zin in verdere escalatie heeft.quote:En hij er verder niet iets aan kan veranderen omdat schoonzus en ik problemen hebben, en hij daar niet tussen wil komen.
Het komt alleen door haar en jij hebt zelf geen enkele blaam in dit verhaal? Lijkt me geen goede of realistische houding.quote:Ik ben daar niet welkom door haar.. Ik heb al gezegd als je broer langs wil komen bij ons thuis is schoonzus wel welkom hoor zolang ze normaal doet.
Dat ga je ook niet begrijpen als je op afstand blijft en je van alles in je hoofd loopt te halen met alle irritaties van dien. Wat dat betreft snap ik je vriend ook wel als hij zegt dat het iets tussen jullie is. Relaties verbeter je doorgaans niet door passief achterover te hangen.quote:Ik begrijp gewoon niet wat haar probleem naar mij toe is.
Volgens mij is dit het belangrijkste punt waaraan je moet werken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar zoals ik eerder al aangaf zegt mijn vriend er weinig over en als ik er over begin moet ik niet zo zeuren er over.
En hij er verder niet iets aan kan veranderen omdat schoonzus en ik problemen hebben, en hij daar niet tussen wil komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word wel uitgenodigd door schoonmoeder bij haar thuis met verjaardagen ofzo ben ik altijd welkom daar. Maar als schoonzus dat weet , komt zij soms niet mee omdat ik er dan ben. Of gaat veel eerder weg dan normaal.
Ik ben alleen niet welkom bij schoonzus/broer thuis omdat zij dat niet wilt hebben.
Mijn vriend gaat bijna elk weekend wel naar z'n broer en meestal is dat bij hun thuis.
Ik zeg daar dan ook niks meer over en laat hem lekker gaan..
Maar vind het vaak wel een rare situatie. En ik blijf mij dan afvragen wat zij nou zo erg tegen mij heeft?
Ik denk wel dat mijn vriend tegen z'n broer opkijkt hij zit in het leger. En dat vind hij heel tof. Het is eigenlijk z'n broer(tje) dus vriend is de oudste.
Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker hapjes in huis komt goed.❤
En dat ze hoorde dat mijn vriend bij z'n ma zou slapen maar dat ze natuurlijk ook altijd bij hun mogen slapen en dat zal nog wel een dag mogen.
En dan weer met kusjes en hartjes er bij.
Ik word echt gek van dat mens want ik weet niet goed wat haar doel is.
Want ze appt ineens elke dag.. Dat was voorheen wel wat minder en echt niet met al die smileys.
Het komt denk wel heel zeikerig over dat ik dat hier steeds neer zet.. Maar ik kan hier zo slecht mee omgaan..
Omdat ik ook ergens wel zo idee heb dat ze mijn vriend aan haar kant wilt hebben.. En mij jaloers wil krijgen ofzo.
Ik wil echt dat ze op gaat houden met die appjes elke dag weer of anders niet zo onwijs slijmerig.
Die vriend van jou is ook maar een mak lammetje. Hij laat zich door jou het huis uit sturen na een na een ruzietje en durft niet tegen zijn schoonzus te zeggen dat ze zich normaal moet gedragen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder
Hoe weet je nou wat ze aan hem appte als je hem het huis uit had gestuurd? Of was hij nog bezig te vetrekken en liet hij toen nog even gezellig aan je zien wat zij appte?quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word wel uitgenodigd door schoonmoeder bij haar thuis met verjaardagen ofzo ben ik altijd welkom daar. Maar als schoonzus dat weet , komt zij soms niet mee omdat ik er dan ben. Of gaat veel eerder weg dan normaal.
Ik ben alleen niet welkom bij schoonzus/broer thuis omdat zij dat niet wilt hebben.
Mijn vriend gaat bijna elk weekend wel naar z'n broer en meestal is dat bij hun thuis.
Maar vind het vaak wel een rare situatie. En ik blijf mij dan afvragen wat zij nou zo erg tegen mij heeft?
Ik denk wel dat mijn vriend tegen z'n broer opkijkt hij zit in het leger. En dat vind hij heel tof. Het is eigenlijk z'n broer(tje) dus vriend is de oudste.
Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker dingetjes in huis komt goed.❤
En dat ze hoorde dat mijn vriend bij z'n ma zou slapen maar dat ze natuurlijk ook altijd bij hun mogen slapen en dat zal nog wel een dag mogen.
Want ze appt ineens elke dag.. Dat was voorheen wel wat minder en echt niet met al die smileys.
Het komt denk wel heel zeikerig over dat ik dat hier steeds neer zet.. Maar ik kan hier zo slecht mee omgaan..
Omdat ik ook ergens wel zo idee heb dat ze mijn vriend aan haar kant wilt hebben.. En mij jaloers wil krijgen ofzo.
Ik wil echt dat ze op gaat houden met die appjes elke dag weer of anders niet zo onwijs slijmerig.
Voornamelijk dit dus ja. En hij mag ook wel eens wat ttegen zijn broertje zeggen: "hej, waarom is mijn vriendin niet welkom bij jullie thuis?"quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die vriend van jou is ook maar een mak lammetje. Hij laat zich door jou het huis uit sturen na een na een ruzietje en durft niet tegen zijn schoonzus te zeggen dat ze zich normaal moet gedragen.
En wat ga je er nou aan doen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:56 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee z'n mobiel lag op tafel en zag toen de berichten binnen komen
Nou het leek mij beter als wij even niet net elkaar zouden zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Die vriend van jou is ook maar een mak lammetje. Hij laat zich door jou het huis uit sturen na een na een ruzietje en durft niet tegen zijn schoonzus te zeggen dat ze zich normaal moet gedragen.
Ik heb dus geen idee..quote:
Het is idd ook zijn huis. Maar hij was het er mee eens dat het beter is als we even niet met elkaar zouden zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:07 schreef snakelady het volgende:
Je vriend het huis uit sturen om een ruzie vind ik echt niet kunnen, het is ook zijn huis!
Daarnaast kom je er maar op een manier achter, en dat is er over praten met zwager en schoonzus.
Misschien vind ze je niet goed genoeg voor hem en wil ze laten zien dat hij daar welkom is, misschien vind ze hem leuk. Door het te vragen kom je er achter.
Stop met zeiken en denken, ga gewoon met haar praten. Dat is nu al meer dan 10x gezegd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:12 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Het is idd ook zijn huis. Maar hij was het er mee eens dat het beter is als we even niet met elkaar zouden zijn.
Ja ik wil best een keer met mijn schoonzus praten maar ik denk niet dat zij dat wil.
En zij zal mij natuurlijk nooit eerlijk zeggen dat zij mijn vriend leuk vind
Gelijk hebben jullie ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stop met zeiken en denken, ga gewoon met haar praten. Dat is nu al meer dan 10x gezegd.
Of heeft ze medelijden met hem en gunt hem een liefde die wat meer doet om onderdeel uit te maken van zijn familie ipv te blijven zeuren, maar niets te doen. Kun je het wel afschuiven op je schoonzusje waravan je denkt dat ze het niet wil, lekker makkelijk. Nee, dan liever ruzie maken met je vriend, want dat is wel wat zij wil.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:14 schreef Bloempje91 het volgende:
En misschien mag ze me wel niet omdat ze gwn harstikke jaloers is dat ik zo'n leuke vriend heb😂..
Spreek haar er dan face to face op aan!!quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Nou is er gister van alles weer gebeurd .. Ruzie om wat dingetjes. Ik heb mijn vriend weg gestuurd naar z'n moeder en dat vond schoonzus natuurlijk geweldig , ze appte gelijk gezellig dat je vanavond ook langs komt bij je broer. Ik haal wat lekker dingetjes in huis komt goed.❤
Als dat zo is, dan schiet je er ook niks mee op om met haar te praten. Dan heeft ze alleen maar meer lol van haar gedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat vind ik ook erg ja.
Maar daar verander ik geloof ik toch niks aan.
Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
Nee, lekker boos in je eentje thuis zitten, dat zet zoden aan de dijk van je relatie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar daar verander ik geloof ik toch niks aan.
Echt, het zelfmedelijden druipt er vanaf. Lekker giftig door smeulen en straks haar volledig de schuld geven van dit alles.quote:Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
Je vent slaapt bij zijn broer en schoonzus waar jouw hele drama om draait?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
dus dat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je vriend je grootste probleem, dat die het allemaal wel best vindt.
En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat irriteert mij dus ook.
Maar ik heb gister zelf gezegt blijf maar beter nachtje weg.
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
Maargoed hij blijft liever nog nachtje weg.
Nou hou dat lekker maar achterwegen 😆quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje.
Gut, wat verrassend dit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
Maargoed hij blijft liever nog nachtje weg.
Dit dus...quote:
Kan niet prima gaan met een vader die (tijdelijk) afwezig is en een labiele moeder die de vader heeft weggestuurd...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
Je beseft toch hopelijk wel dat je met de manier waarop je nu doet je precies bereikt wat ZIJ wil, en het omgekeerde van wat JIJ wil. Ik zou maken dat het weer goed komt tussen jou en je vriend...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doet..
Zij hoopt sowieso wel dat wij uit elkaar gaan.. Vriend is nou weer naar z'n broer en slaapt daar geloof ik .. Omdat het effe niet zo lekker loopt tussen mij en vriend. Daar geniet zij vollop van.
en als je nou onder zijn naam eens terug appt met de vraag wat schoonzus precies tegen jou heeft?quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:56 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee z'n mobiel lag op tafel en zag toen de berichten binnen komen
wat bedoel je met 'alles is nu goed'...?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:48 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar gelukkig gaat het allemaal weer goed tussen mij en vriend.
Ja dat vind ik ook apart.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:30 schreef Polenbatser het volgende:
Waarom gaat je vriend eigenlijk überhaupt op haar berichtjes in? Je zegt dat hij niet net zo terugdoet, maar hij kan toch ook gewoon helemaal niks terugsturen? Het is niet alsof haar berichten van levensbelang zijn en een antwoord moeten hebben. Ik zou toch eens goed met je vriend gaan praten hierover.
In principe is dat ook zo, maar als jij toch aangeeft dat je je daar niet prettig bij voelt is hij best wel lomp om dat gewoon af te doen als 'dat bepaal ik zelf wel'.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:36 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook apart.
Maar ik mag daar niks over zeggen van hem.
Hij zegt ik bepaal zelf met wie ik app.. Ik moet me er niet zo mee bemoeien.
Klinkt als een bevestiging dat het inderdaad goed zit tussen jou en vriend.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:41 schreef Bloempje91 het volgende:
Hij zegt als je er niet mee kan leven Moet je het maar uit maken.
Je bent een zeur als je door blijft gaan tegen je vriend en zelf niets doet om iets te veranderen ja.quote:Ik vind het wel erg.. Of ik ben idd een zeur.
Ja zeker weten..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:40 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
In principe is dat ook zo, maar als jij toch aangeeft dat je je daar niet prettig bij voelt is hij best wel lomp om dat gewoon af te doen als 'dat bepaal ik zelf wel'.
Wat ga je er aan doen? Nog meer ruzie maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja zeker weten..
Ik heb er nu ruzie over.
Hij vind als hij elk uur met haar zal willen appen hij dat mag doen. En ik mag er niks meer over zeggen..
Ik kan hier echt kwaad om worden
Wat kan ik er verder aan veranderen.. Hij blijft toch wel appen en zij ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt als een bevestiging dat het inderdaad goed zit tussen jou en vriend.
[..]
Je bent een zeur als je door blijft gaan tegen je vriend en zelf niets doet om iets te veranderen ja.
Nee liever niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat ga je er aan doen? Nog meer ruzie maken?
Vindt je dat heel erg raar als jij met name ruzie wil maken over haar, dat hij dan gezelligheid elders op gaat zoeken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar het lijkt er wel zo op dat hij die aandacht van haar wel leuk vind..
Of het is simplistisch weg bij het gezeur van jou, zonder dat hij jullie vergelijkt.quote:En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in hoop dingen wel stuk meer volwassen is dan mij. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
Een taart bakken voor je zwager vind ik niet echt raar. Sinds wanneer zit er een seksuele lading achter het bakken van een taart?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
Hoe had ik het volgens jou moeten aan pakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een taart bakken voor je zwager vind ik niet echt raar. Sinds wanneer zit er een seksuele lading achter het bakken van een taart?
*Gaat taart bakken voor zwager*
Verder snap ik je dilemma wel, maar pak je het echt volledig verkeerd aan.![]()
Heb je dit weleens gevraagd, wat die meid precies tegen jou heeft? Heb ik nl. nog niet gelezen of dat wel of niet het geval is dat je dat gevaagd hebt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 23:11 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
en als je nou onder zijn naam eens terug appt met de vraag wat schoonzus precies tegen jou heeft?
*niet het hele topic gelezen trouwens.
Niet door je vriend die kant op te verjagen in ieder geval. Daarnaast had ik het al lang geleden aangepakt door op de man af te stappen en het probleem te bespreken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:49 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Hoe had ik het volgens jou moeten aan pakken
Je doet jaloers en bezitterig. Daar houden mannen niet van. Zeker niet als je boos gaat lopen mokken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:59 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee tussen schoonzus en mij is nog niks op gelost.
Mijn vriend vind dat dat ons probeem is. En hij wil daar niet tussen zitten. Maar het stoort mij het meest dat ZIJ hem appt.
Wil haar ook wel duidelijk maken dat ik goed klaar Ben met haar als het op deze manier blijft gaan. Zij Moet MN vriend is met rust laten.
heb je wel eens overwogen dat je je druk maakt over eigenlijk de verkeerde zaken...?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik stop nu ook maar met ruzien want ga er niks mee bereiken.
Hij vind mij alleen maar als een gestoorde over komen.
Maar het lijkt er wel zo op dat hij die aandacht van haar wel leuk vind..
En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in hoop dingen wel stuk meer volwassen is dan mij. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
Ik denk eerder dat het andersom is. De schoonzus (en wellicht andere mensen in de familie) vinden dat TS de kwade genius is die het liefst buiten de familie geplaatst moet worden, en met de manier waaop ze doen slagen ze er wonderwel in.quote:Die schoonzus is eerder een irrelevant persoon.. een symptoom van problemen die jij en je man nu hebben.
Ik hou weer niet van makke schaapjes die niet voor zichzelf op durven te komen. En vind dat topicstartster een terechte klacht heeft. En dat ze schoonzus maar eens moet vragen wat er nu precies aan de hand is en waarom zij haar niet mag..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:59 schreef jaha het volgende:
[..]
Je doet jaloers en bezitterig. Daar houden mannen niet van. Zeker niet als je boos gaat lopen mokken.
Het is voor TS weinig relevant de hele tijd te bevestigen hoe 'slecht' die schoonzus is, en daarover ruzie te gaan maken ... daaraan is niks te veranderen of 'op te lossen'.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het andersom is. De schoonzus (en wellicht andere mensen in de familie) vinden dat TS de kwade genius is die het liefst buiten de familie geplaatst moet worden, en met de manier waaop ze doen slagen ze er wonderwel in.
Prima. Ik schets alleen dat haar houding vooral meer weerstand van haar vriendje lijkt op te leveren. Je kunt 100% gelijk hebben, maar zo los je er geen ruzie mee op.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:34 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik hou weer niet van makke schaapjes die niet voor zichzelf op durven te komen. En vind dat topicstartster een terechte klacht heeft. En dat ze schoonzus maar eens moet vragen wat er nu precies aan de hand is en waarom zij haar niet mag..
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:13 schreef Marrije het volgende:
Zolang ze je dochter niet meeneemt naar de kapper voor een kek kapsel....Maar gewoon een uurthe spelen kan geen kwaad. Ze heeft het via je vriend gevraagd? Wel zelf je kind wegbrengen en ophalen, ipv je vriend.
Jij maakt echt graag overal een probleem van he?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee nog niet geprobeerd.
Ik leen mijn kind indd niet even uit.
Mijn kind speelt wel graag met haar kind.
Maar ik vind het apart dat schoonzus op wil passen met een vriendin.. Ik ben gewoon thuis. Vriend zegt dat het leuk hoor ons dochtertje is.. Pff
Ga die ruzie in je hoofd alsjeblieft niet uitspelen over het hoofdje van je kind. Die vindt het leuk om te spelen met haar nichtje, daar gaat het om.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:10 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee nog niet geprobeerd.
Ik leen mijn kind indd niet even uit.
Mijn kind speelt wel graag met haar kind.
Maar ik vind het apart dat schoonzus op wil passen met een vriendin.. Ik ben gewoon thuis. Vriend zegt dat het leuk hoor ons dochtertje is.. Pff
Je bent een dictator in de relatie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:53 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Nee liever niet.
Maar ik vind het aardig vervelend dat hij niet wil in zien wat een slijmbal het wel niet is..
En dat hij zovaak als hij zelf zal willen met haar mag appen.
Het is LEUK voor je KIND. Sjeesus.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Het is verder niet nodig want ik ga niet weg.
Vriend gaat even klussen bij vriend met zn broer.
Dus schoonzus is dan met de vriendin van die vriend.
Dus dan passen ze denk ik wel op tot eind van de dag..
Nou! Verlichtend, deze brij.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wetende dat je wat met de relatie wilt gaan doen zou rust geven.
Je zou je nu wel een roepende in de woestijn voelen, doe daar iets effectiefs mee.
Heel volwassen, deze ruzie over de rug van je kind uitvechten. Kan je straks weer huilie doen dat ze zoveel meer volwassen overkomt enzo, en jezelf afvragen hoe dat toch komt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Vriend gaat even klussen bij vriend met zn broer.
Dus dan passen ze denk ik wel op tot eind van de dag..
Is één van die dingen toevallig taalgebruik? (Zelfs na de vele hierboven aangebrachte verbeteringen is het nog niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:05 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik stop nu ook maar met ruziën want ga er niks mee bereiken.
Hij vindt mij alleen maar als een gestoorde overkomen.
Maar het lijkt er wel zo op dat hij die aandacht van haar wel leuk vindt..
En kan soms dingen zo brengen alsof zij wel in een hoop dingen wel een stuk meer volwassener is dan mij ik. En mij dus echt als een zeikerd ziet en haar erg mag en daarom er niks aan wilt doen.
Dat wordt trouwens sowieso batsen als die broer ooit eens uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Jij weer?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:22 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wetende dat je wat met de relatie wilt gaan doen zou rust geven.
Je zou je nu wel een roepende in de woestijn voelen, doe daar iets effectiefs mee.
Wie batst er met wie?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat wordt trouwens sowieso batsen als die broer ooit eens uitgezonden wordt.Zeg me niet dat ik de enige ben die dit dacht.
Wie denk je? Uit dezelfde post:quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:43 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja ik weerquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij weer?
Leg eens uit. Hoe is zij een roepende in de woestijn?
Dat zal je "goddelijke lichaam" dan wel zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:03 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet uithalen.
Ja, je mist duidelijk de context bij deze. Ze wordt wel gehoord, dus ze is niet roepende in de woestijn, maar ze hoort zelf nogal slecht want ze doet bijzonder weinig met veelvuldig gegeven adviezen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:58 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ja ik weer![]()
Hinnik.
Problemen los je niet op door te schreeuwen, te lopen droeftoeten, jouw visie door te drukken.
Jouw reactie was wel tamelijk gepast hoor.
Ik ken het topic niet hoor, maar ik hoor een van vrouw, al dan niet in de war, die zich niet gehoord voelt. En zichzelf alleen maar meer in de hoek gedreven gaat voelen.
Terwijl ze een hand op haar schouders nodig heeft.
Onmisbaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat zal je "goddelijke lichaam" dan wel zijn.
Daar moet ze dan wel voor open staan en voornamelijk aan toe zijn en zich gesteund voelen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, je mist duidelijk de context bij deze. Ze wordt wel gehoord, dus ze is niet roepende in de woestijn, maar ze hoort zelf nogal slecht want ze doet bijzonder weinig met veelvuldig gegeven adviezen.
Ze neemt toch zelf het initiatief om steeds topics over haar problemen te openen. Dan is het op zijn minst merkwaardig dat ze verder zo weinig open lijkt te staan voor het advies dat ze krijgt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:09 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Daar moet ze dan wel voor open staan en voornamelijk aan toe zijn en zich gesteund voelen.
Angst om vriend te verliezen/confronteren?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze neemt toch zelf het initiatief om steeds topics over haar problemen te openen. Dan is het op zijn minst merkwaardig dat ze verder zo weinig open lijkt te staan voor het advies dat ze krijgt.
Om maar een voorbeeld te noemen: het is nu vaak genoeg genoemd dat haar vriend haar zou moeten steunen dus dat ze daar moet beginnen met haar probleem op te lossen. Maar ze blijft maar doorgaan over die schoonzus.
Ja, zou mooi zijn als ze daar een begin van enig initiatief toe zou vertonen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Angst om vriend te verliezen/confronteren?
Zou mooi zijn als daar een begin word gemaakt, met of zonder professionele hulp.
Maar vriendje heeft niets door?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zou mooi zijn als ze daar een begin van enig initiatief toe zou vertonen.
Heeft wat niet door? Lees je het topic wel?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:20 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Maar vriendje heeft niets door?
Bloempje maar hopen om hem, signalen uitzenden en niets terug (woestijn).
Nee jij bent mijn messenger.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft wat niet door? Lees je het topic wel?
Wat dacht je van deze draad nog eens door lezen, je prioriteiten bedenken en daar eens naar handelen?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:58 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik weet even niet wat ik nu beste kan doen..
Wat heeft je kind te maken met jouw passieve gedrag jegens schoonzus?quote:Maar ik vind het natuurlijk wel leuk voor mijn dochertje als ze samen kan spelen.. Maar ik en schoonzus hebben nog niks op gelost..
Waarom heb je dat nog niet geprobeerd?quote:
Niet alleen je vriend zegt dat het leuk is voor je dochtertje, je typt het hier zelf ook.quote:Mijn kind speelt wel graag met haar kind.
Je kind heeft geen playdate's nodig?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
En?quote:Vriend gaat even klussen bij vriend met zn broer.
Prima toch?quote:Dus dan passen ze denk ik wel op tot eind van de dag..
Ik zie het al hij weet het wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 11:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nee jij bent mijn messenger.
Ik lees later wel door, nu weg.
ja leuk voor dochterquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:29 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik zie het al hij weet het wel.
Ts toon inderdaad lef en zeg dat jij die appjes niet fijn vindt.
Maar dat heb je al gedaan aan je vriend.
Dus confronteer schoonzus.
Mocht het niet oplossen, ga bij die vent weg.
Niet willen scheiden voor de kinderenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja leuk voor dochter. Ik zie het meer als een perceptie die voor de problemen zorgt.
Of gewoon naar haar allemaal berichtjes met hartjes en kusjes sturen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:54 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Niet willen scheiden voor de kinderen.
Het is ook het uiterste, eerst maar eens flink te keer gaan tegen schoonzus/vriend.
Of naar haar zwager.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Of gewoon naar haar allemaal berichtjes met hartjes en kusjes sturen.
Niet iedereen is daar even goed in.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of doe eens gek, gewoon je partner vertrouwen.
Nu nog XXX eronder en een hartjequote:
Gelukkig maar dat jullie een kind hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Normaal gebeurd dat ook niet.
Maar hoe het met mij gaat? Wel oke..
Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.
Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
Alleen heeft TS haar waardigheid al enigszins verloren en heeft ze haar relatie te verliezen. Iets wat vrij realistisch wordt als ze bovenstaand advies op gaat volgen. Dat verbod gaan vriendlief en schoonzus niet pikken, vrij terecht lijkt me ook. Zij zullen daarnaast echt wel besproken hebben waarom vriendlief met ruzie uit logeren gaat bij hen, dus TS mening over schoonzus zal heus wel bekend zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je moet niet zo aan je vriendje denken.
Laat haar niet meer appen, als er wat is kan ze bellen (en niet plotsklaps).
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).
1. Zij mag niet hem appen.
2. Zij belt maar.
3. Vertel haar wat je vind.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.
vind je dat een 'normale' eis die een partner zomaar mag stellen...?quote:
waarom vind je het zo belangrijk 'wat zij ervan vind'...?quote:Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Het laatste wat ik wil is wel mijn gezin op offeren..
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben.
Hoe vaak hebben we hier al niet gezegd: spreek haar er face to face op aan.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben. Maar altijd wel als ik zie dat zij weer is savonds appt als wij samen op de bank zitten.. Word ik zo kwaad en dat mijn vriend er Dan ook op in gaat.
Misschien zal ik het wat minder erg vinden als schoonzus ook gewoon normaal zal doen tegen mij.. Maar Dan als nog mag ze echt wel wat minder contact zoeken, het is vaak zo dat ze vraagt hoe het met hem gaat enzo.. En hij vind dat geloof ik wel erg leuk die aandacht omdat ze ook wel erg aardig over komt..
Misschien is het vreemd van mij, maar ik heb best wel zo idee dat schoonzus mijn vriend stiekem wel erg leuk vind. Maar dat zal wel een rare situatie zijn.
Ik zit er toch wel eens aan Te denken om haar face to face er op aan te spreken, wat de reden is waarom ze zo doet.. Ik denk niet dat ze echt eerlijk naar mij zal zijn, maar ik zal het zien. En ja boos naar mijn vriend moet ik maar niet meer doen want idd ik verpest dan wel onze relatie. Want hij heeft er verder geen moeite mee met haar appjes dus hij zal daar toch niet iets over zeggen.
En toch is dat precies wat je doet, want je houdt je vrijwel alleen maar bezig met wat je schoonzus doet ipv aan je gezin te werken.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Is dit weer iets wat jij meent te weten of heb je ook daadwerkelijk bewijs?quote:Dat is ook wat zij graag wilt, zij geniet er alleen maar van als wij ruzie hebben.
Natuurlijk niet leuk als je samen bent. Probeer eens af te spreken een avondje samen jullie telefoons weg te leggen voor wat qualitytime.quote:Maar altijd wel als ik zie dat zij weer is savonds appt als wij samen op de bank zitten.. Word ik zo kwaad en dat mijn vriend er Dan ook op in gaat.
Schoonzus is echt niet je enige probleem en je wil wederom de bal bij haar leggen, terwijl je zelf niet normaal doet (tegen je vriend).quote:Misschien zal ik het wat minder erg vinden als schoonzus ook gewoon normaal zal doen tegen mij..
Schoonzus die interesse stelt in hoe het met hem gaat vs. vriendin die alleen maar boos is op schoonzus, in herhaling valt en ruzie zoekt. Je houdt het probleem mede in stand dus.quote:Maar Dan als nog mag ze echt wel wat minder contact zoeken, het is vaak zo dat ze vraagt hoe het met hem gaat enzo.. En hij vind dat geloof ik wel erg leuk die aandacht omdat ze ook wel erg aardig over komt..
Misschien heeft ze medelijden dat hij thuis ruzie heeft met zijn vriendin. Je vriend is close met zn broer en je gaf eerder aan hem te vertrouwen. Dus zelfs als dit haar duivelse plan is, dan zou het nog niet zo'n issue moeten zijn. Ondertussen is het dat wel, want zolang zij de evil witch is kun je lekker je handen in onschuld wassen terwijl je thuis weer gezellig boos zit te wezen zonder zelf een kut uit te voeren ter verbetering. En dat terwijl je zegt je gezin niet op te willen offeren, staat schoonzs toch op nr. 1 qua aandacht van jou. Dat is een rare situatie ja.quote:Misschien is het vreemd van mij, maar ik heb best wel zo idee dat schoonzus mijn vriend stiekem wel erg leuk vind. Maar dat zal wel een rare situatie zijn.
Omdat ze zich zorgen maakt om d'r zwager die constant ruzie krijgt thuis met zijn vriendin.quote:Ik zit er toch wel eens aan Te denken om haar face to face er op aan te spreken, wat de reden is waarom ze zo doet..
Je moet echt eens kappen met gelijk willen hebben, dit soort recht praten van je eigen denkwijze en dito gedrag is funest voor iedere omgang.quote:Ik denk niet dat ze echt eerlijk naar mij zal zijn, maar ik zal het zien.
Het gaat niet om het niet meer boos zijn, maar laat ik je niet verder stimuleren in je passieve boosheid. Gaat erom wat je met die boosheid doet. Dat alleen maar af blijven richten op je vriend, terwijl je weet dat dit niks verandert en jij niet doet wat je wel kan veranderen, daar moet je mee kappen.quote:En ja boos naar mijn vriend moet ik maar niet meer doen want idd ik verpest dan wel onze relatie. Want hij heeft er verder geen moeite mee met haar appjes dus hij zal daar toch niet iets over zeggen.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..
Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Pff, niet echt leuk om te horen.
Het weekend is er ook paas brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Je kunt ook niks met de adviezen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat klopt. Maar ik weet gewoon niet er mee om te gaan
Hij heeft haar met kind geschopt, dat was zijn grootste fout.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Dat is dus eigenlijk precies hetzelfde antwoord als je man gaf op de vraag waarom die broer niet bij jullie komt en vermoedelijk ook waarom je man vaak weggaat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Yes, ultimatums en eisen stellen in een relatie, daar gaat het vast beter doorquote:Op donderdag 2 april 2015 08:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je moet niet zo aan je vriendje denken.
Laat haar niet meer appen, als er wat is kan ze bellen (en niet plotsklaps).
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).
1. Zij mag niet hem appen.
2. Zij belt maar.
3. Vertel haar wat je vind.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.
Je reageert zo omdat je aan het verliezen bent van iemand die leuker, gezelliger, slimmer en simpelweg beter in het leven staat dan jij.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat heb ik al allemaal duidelijk gemaakt, maar daar trekt hij zich echt niks van aan.
Het is nu ook zo als zij appt verwijderd hij haar berichten , dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet dat ik het ga lezen.. En hij gek word van mijn gezeik.
Ik kan het ook wel begrijpen dat het voor hem erg vervelend is als ik vaak zo heftig reageer.. Maar het maakt mij elke keer weer zo boos en hij ook elke keer op haar in gaat.
Het is ook gewoon vervelend omdat zij heel duidelijk laat merken dat ze niks van mij moet weten.
Ik kan hier gewoon echt heel slecht mee om gaan😒
Als ik het topic zo lees dan ben je inderdaad op weg een gestoorde gek t worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Normaal gebeurd dat ook niet.
Maar hoe het met mij gaat? Wel oke..
Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.
Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
Misschien eens een gesprek aangaan met een psycholoog?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat klopt. Maar ik weet gewoon niet er mee om te gaan
Bovenstaande geeft anders ook duidelijk aan dat jij net zo goed stug doet tegen hen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..
Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Pff, niet echt leuk om te horen.
Het weekend is er ook pass brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Ik moest lachen.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.
Is er iets wat jij überhaupt wel leuk vind om te doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
Misschien moet TS eens de boezem in eigen hand steken. Het enige wat ze schrijft is dat schoonzus dit of dat doet, en vriend doet dit of dat. Maar TS lijkt niet te beseffen dat het waarschijnlijk haar gedrag is wat hem weg jaagt. Regelrecht in de armen van schoonzus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....
ik vind dat geen goed idee, je schoonzus aanspreken op die appjes. En al helemaaaal niet tijdens een paasbrunch met de hele familie. Dan doe je je naam als sfeerverpester ook wel eer aan. Probeer het gezellig te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.
Wat is graag zeggen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
Jeetje mineetje, wat een treurig lijden stel je hier weer ten toon zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
Verkeerde account.quote:Op zondag 5 april 2015 09:15 schreef Lienekien het volgende:
"Ik ben naar de brunch geweest, maar ik heb geen woord gewisseld met mijn schoonzus. Iedereen zat gezellig te kletsen, maar ik voelde me helemaal niet op mijn plaats. Alsof ik niet bij de familie hoor. Mijn vriend had het ook naar zijn zin en had er helemaal geen oog voor dat ik me zo rot voelde. Hij en mijn schoonzus zaten steeds met elkaar te lachen. Ik snap niet waarom ze zo'n hekel aan me heeft. Ik voel me nu nog rotter en ik kan hier echt slecht mee omgaan. Wat moet ik doen?"
Het moge duidelijk zijn dat de aanhalingstekens er niet voor niets staan.quote:
Wat betekent dat eigenlijk?quote:Op zondag 5 april 2015 09:20 schreef Copycat het volgende:
"En ze sloeg me inderdaad over met graag zeggen."
Ik heb 1 pagina van dit topic gelezen, en dit nu al vier keer langs zien komen in zowat exact dezelfde bewoordingen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien een poldervariant op saying grace?quote:
Je snapt mijn grapje toch wel?quote:Op zondag 5 april 2015 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat de aanhalingstekens er niet voor niets staan.
Ik ken alleen maar "ik zie u graag", maar dat zal het wel niet zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 09:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen weten. Misschien een poldervariant op saying grace?
gedag zeggen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik dacht dat ze een typ of spelfout had gemaakt en las gewoon gedag zeggenquote:Op zondag 5 april 2015 10:40 schreef Leandra het volgende:
Nou nee, ik heb niet het idee dat iemand naar de bekende weg vraagt, maar "graag zeggen" kan ik ook niets mee.
Ze schrijft het twee keer. Maar misschien denkt ze wel dat graag zeggen gedag zeggen is.quote:Op zondag 5 april 2015 10:42 schreef FANN het volgende:
ik dacht dat ze een typ of spelfout had gemaakt en las gewoon gedag zeggendus dan denk ik
nu, misschien bedoeld ze dat wel, maar kan ook niet zo zijn natuurlijk...
ja, anders weet ik het ook niet, is wel een vreemde verspreking...quote:Op zondag 5 april 2015 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze schrijft het twee keer. Maar misschien denkt ze wel dat graag zeggen gedag zeggen is.
quote:
Dus mijn hoofd maakte er vanzelf ''gedag''vanquote:Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen..
Had ik het zomaar goed?quote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef Bloempje91 het volgende:
"gedag zeggen" bedoelde ik indd😂.
Maaare , het was gezellig moet ik zeggen.
Schoonzus niet tegen gepraat.
Dan moet je ook niet zeuren, blijkbaar is dat wederzijds....quote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
Geen behoefte aan, maar het zit je wel dwars wat zij allemaal uithaaltquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
Fijne vriend heb je. Dat hij niet stopt met appen is wel te begrijpen, maar dit antwoord slaat werkelijk nergens op. Ik zou mij maar eens focussen op je relatie ipv. je schoonzus. Praten met haar gaat denk ik niets opleveren maar zal het juist verergeren omdat je schoonzus dan ziet dat het je diep raakt (wat waarschijnlijk haar doel is).quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Maar TS vraagt zich niet af waarom haar relatie slecht is, en waarom ze slecht ligt in de familie...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
Stop dan eens met dat gemaar. Iedereen en z'n moeder weet nu wel dat jij het oh zo moeilijk ermee hebt. Dat constant benadrukken remt jouw verdere ontwikkeling en is voor iedereen ronduit afstotelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan..
Ja, je schoonzus heeft kennelijk wel wat beters te doen dan te zeuren over dingen waar ze niets aan verandert en zij doet wel moeite om het gezellig te maken èn te houden.quote:Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen. Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes.
Ja ja, jouw gevoelens, blabla, zo kut en naar, jaddajadda, ik kan er niets aan doen boehoehoe. Hangende plaat joh. This shit is getting real old, dus geen woorden meer maar daden.quote:Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Top, nou zet hem op hè meid!quote:Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
Ben erg benieuwd hoe je dat van plan bent te gaan doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |