Als dat zo is, dan schiet je er ook niks mee op om met haar te praten. Dan heeft ze alleen maar meer lol van haar gedrag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat vind ik ook erg ja.
Maar daar verander ik geloof ik toch niks aan.
Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
Nee, lekker boos in je eentje thuis zitten, dat zet zoden aan de dijk van je relatie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:07 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar daar verander ik geloof ik toch niks aan.
Echt, het zelfmedelijden druipt er vanaf. Lekker giftig door smeulen en straks haar volledig de schuld geven van dit alles.quote:Daarom geniet zij er zo van , dan Wilt ze erg goed en lief over komen door die appjes.
Dus dan kiest hij sneller voor haar kant. Zij ziet het liefst onze relatie kapot gaan.
Je vent slaapt bij zijn broer en schoonzus waar jouw hele drama om draait?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
dus dat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind je vriend je grootste probleem, dat die het allemaal wel best vindt.
En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat irriteert mij dus ook.
Maar ik heb gister zelf gezegt blijf maar beter nachtje weg.
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
Maargoed hij blijft liever nog nachtje weg.
Nou hou dat lekker maar achterwegen 😆quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
En geef 'm eens ongelijk met zo'n lekker strak schoonzusje.
Gut, wat verrassend dit.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar dat word nu de tweede nacht. Ik zei al je bent gwn welkom hoor, net zo goed jou huis.
Maargoed hij blijft liever nog nachtje weg.
Dit dus...quote:
Kan niet prima gaan met een vader die (tijdelijk) afwezig is en een labiele moeder die de vader heeft weggestuurd...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:27 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor.
Dat gaat echt prima
Je beseft toch hopelijk wel dat je met de manier waarop je nu doet je precies bereikt wat ZIJ wil, en het omgekeerde van wat JIJ wil. Ik zou maken dat het weer goed komt tussen jou en je vriend...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja ik heb werkelijk geen idee waarom ze dit doet..
Zij hoopt sowieso wel dat wij uit elkaar gaan.. Vriend is nou weer naar z'n broer en slaapt daar geloof ik .. Omdat het effe niet zo lekker loopt tussen mij en vriend. Daar geniet zij vollop van.
en als je nou onder zijn naam eens terug appt met de vraag wat schoonzus precies tegen jou heeft?quote:Op donderdag 19 maart 2015 06:56 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee z'n mobiel lag op tafel en zag toen de berichten binnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |