abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150740981
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

TS haar dochter heet Sterre :') :X
Ja lachen he👍 me zwager ook
pi_150741019
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
Ja ik wil het ook eigenlijk tegen haar zeggen dat ik het vervelend vind worden.

Maarja, wie weet is dat wel wat ze wil
pi_150742309
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
:')

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
pi_150743111
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:03:03 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150743320
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja lachen he👍 me zwager ook
Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dit, dus.
pi_150743326
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
pi_150745180
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:25:16 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150747051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef mrs.bashful het volgende:
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
pi_150747665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
Tuurlijk. Ze zal er vast wel ergens een treffen die met de wolven mee wil huilen.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_150748577
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
pi_150748692
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_150752662
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..
pi_150752719
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
Mag hij haar nog wel aankijken of is dat ook al teveel van het goeie ?
pi_150752864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
pi_150753287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
Waar haal je die vergelijkingen toch vandaan :') briljant.
pi_150754844
Ik vraag me af waarom lieve, sociale, nuchtere mensen vaak zoveel moeite hebben om kinderen te krijgen en figuren als TS de ene na de andere Shaniqua, Laquisha, Rodney en Priscilla uitpoepen. Als je zo instabiel bent op, aan je PoHi te zien, vrijwel iedere front moet je NIET aan kinderen beginnen, infantiele psycho.

Succes met je vriend Wesley. Ik hoop dat hij en zijn WhatsApp-sletje Djamilla niet al te veel hartjes en kusjes meer uit zullen wisselen.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_150755872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dat zijn altijd de mensen die de wereld meer genen gunnen van hunzelf, al is het hier niet zeker dat het kind de opvoeding gaat overleven. :')
pi_150757610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..

Kansloze vriend heb je dan.

[ Bericht 12% gewijzigd door dopfles1 op 18-03-2015 09:05:14 ]
pi_150757737
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:34 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Kansloze vriend heb je dan.
Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

pi_150763222
ga net zulke smsjes sturen aan die broer.
pi_150763385
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
pi_150763564
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten.
Symptoombestrijding om je druk te maken over wat plaatsjes of symbooltjes op Whatsapp...

Het probleem van de TS is die ruzie in de familie, kennelijk vooral tussen de schoonzussen, terwijl de twee broers erg goed met elkaar kunnen opschieten en ook graag en vaak bij elkaar zijn...

Ikzelf schat de kans eerder erg laag in dat die schoonzus werkelijk flirt, of de broer van haar man wil versieren... En juist daarom lijkt het me nutteloos de man van de TS al op voorhand aan te vallen op een toekomstig 'vreemdgaan' wat eigenlijk niet reeel is.
Hij heeft volgens mij best gelijk als hij aangeeft dat 'die schoonzus hooguit een beetje overdreven vriendelijk doet, maar geen verdere bedoelingen heeft' (in de zin van versieren)... mogelijk verzwijgt hij hooguit wel wat hij doorheeft over de slechte verstandhouding tussen die schoonzus (misschien ook de rest van de familie) en zn vrouw.... Dààrover zou TS eens eerlijk en open met haar man moeten praten, ook hoe dat te veranderen.

Ik vermoed wel dat die schoonzus zich zo opstelt om een 'wig' te drijven tussen 'de familie' (zijzelf, haar man en dus diens broer en de dochter van TS) en zo TS te 'isoleren'...

Als de TS wil proberen op een constructieve manier iets te veranderen, zal ze toch een wijze moeten vinden zich te integreren in de familie van haar man (de tweede optie, haar man en diens broer uit elkaar te drijven en haar man te dwingen zn broer minder te zien, lijkt me lastiger; al is het een strategie die vrouwen sneller toepassen, gewoon het conflict laten escaleren).
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:19:06 #73
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763641
Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.

Of dat overtuigend gaat zijn weet jij alleen. Maar je moet niet een goed gesprek aangaan met iemand die toch schijt aan je heeft.

Niets mis met escalatie. Veruit de meeste mensen trekken zich direct terug.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150763753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef Jibberwism het volgende:

Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan (soms) slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man ..

enkel ruziezoeken om achteraf te kunnen zeggen 'dat je lekker van je afgebeten hebt' wegens wat emoticons opWhatsapp, maar vervolgens wel utieindelijk ook een probleem te krijgen met haar man, die vervolgens met zn geliefde broer opeens een conflict krijgt, deels vanwege een beschuldiging dat hij met diens vrouw zou flirten is een situatie waar je winstkansen erg, erg gering zijn... lijkt me eerder snel op een tokkiedrama uit te lopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2015 09:29:42 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:31:36 #75
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd, belangrijk punt dat ik vergeten ben. Anders absoluut niet doen.

En tokkie achtig? Juist niet.

Ik zie het nut niet in van een gesprek aangaan met iemand die duidelijk is geweest.

En als TS haar man als een of andere lapzwans het maar allemaal moeluk moeluk vindt en dus lekker z'n snor drukt, dan hoef je daar ook niets van te verwachten.

Het was overigens anders geweest als de vrouw in kwestie niet duidelijk was geweest over haar standpunt. Dan had ik zeker een gesprek aangeraden :)
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')