abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150726702
Hallo allemaal,

Ik wil even vragen om jullie advies.

zal het verhaal even vertellen,

Ik heb nu bijna 4 jaar een vriend en wonen samen en hebben samen een prachtige dochter. Dat gaat allemaal verder prima tussen ons.

Alleen het botert al niet vanaf het begin tussen mij en mijn schoonzus ( vriendin van zwager) op verjaardagen of andere feestjes , zijn er weinig woorden tussen ons, eigenlijk praten we nooit tegen elkaar. Zij kijkt mij vaak met een hatende blik aan.
Voor de rest lijkt ze dol te zijn op mijn vriend.. Op elk feestje word mijn vriend uitgenodigd bij hun thuis (zwager, en schoonzus) mijn vriend kan erg goed op schieten met zijn broer dus is daar wel vaak in het weekend.

Ik word eigenlijk nooit uitgenodigd bij hun thuis, omdat zij niks met mij heeft en ook niet open staat voor goed contact, dit is wat zij mij zelf heeft verteld.

Maar nou wat mij toch wel het meesten stoort is dat zij, wel erg vaak mijn vriend appt.
De laatste tijd gebeurd het vaker dan hoe het eerder was.
Zo heeft ze laatst gestuurd naar mijn vriend,
Ik mis jou wel en **** (ons dochtertje) kom snel maar weer langs als ***** (zwager) terug is.

Ze mist dus mijn vriend en mijn dochtertje... En dat terwel mijn vriend het weekend daarvoor nog bij hun thuis was op bezoek bij z'n broer.

En ook zo mijn vriend heeft examens , en als mijn vriend zal willen wilt zij wel mijn vriend overhoren of ergens anders mee helpen. Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****(dochter) passen.

Of ze stuurt vaak ook appjes hoe het met hem gaat. En dan afsluiten met wat kusjes en soms hartjes.

Ik vind dit allemaal erg vreemd hoe vaak zijn mijn vriend appt.. Ze doet dit vooral als haar vriend er niet is.
Ik vind het vooral vreemd omdat ze al vanaf het begin niet erg aardig doet naar mij.

Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.

Misschien ben ik ook gewoon een zeur.. Maar het stoort mij wel met de dag meer.

Ik weet dus niet hoe ik hier goed mee om kan gaan? Ik maak me elke keer weer boos als zij weer is appt.
pi_150726844
Dus dat is de vriendin van de broer van jouw vriend? En daar dan weer de postbode van?

Verder vertrouw je je vriend of niet natuurlijk. Zo ja: hoef je ook niet boos te worden en ben je een jaloerse kut :)
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:49:48 #3
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_150726885
:X hou het maar goed in de gaten. voor je het weet ligt je man met haar in bed -O-
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
pi_150727022
Ik zie echt een uitstekend onderwerp voor een gesprek op een verjaardag. Het vraagt wel wat lef maar je kan vragen he hoe zit dat nou met die hartjes en zulks? Dan gaat zij waarschijnlijk zeggen dat het niks bijzonders is. Zo heb je haar even aan de tand gevoeld en zul je gerust zijn dat zij waarschijnlijk niks tegen jou heeft.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:55:41 #5
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150727042
Gewoon een keer over beginnen als zijn broer erbij zit. Grote kans dat hij er helemaal niks vanaf weet :')
pi_150727079
Ik zou op de vrouw af vragen of ze je vent wil neuken.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:57:28 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150727103
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.

Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150727131
En stuurt je vriend ook kusjes en hartjes terug ?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 09:59:23 #9
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727157
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.

Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
Ben het niet altijd met lienekien eens, maar ik zou dit ook een vreemde situatie vinden.

Prima dat het contact tussen jou en je schoonzus (is dat eigenlijk wel je schoonzus :? ) niet al te best is, maar dat hij wel uitgenodigd word en jij niet is wel wat apart. Zeker met al die hartjes en kusjes enzo.

Nadeel is wel dat als je er wat van zegt dat het contact met je schoonzus er niet veel beter van zal worden :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:00:15 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727191
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:01:58 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150727246
Ik begrijp dat dit vervelend is, misschien eens praten met je zwager? Contact met hem is wel goed toch?
Misschien kan hij inzicht geven over waarom ze je niet mag.

En dan misschien ook terloops melden dat je je niet zo prettig voelt bij haar berichtjes, kan goed zijn dat hij er geen weet van heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_150727264
Die liggen binnenkort te kengen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_150727284
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:03:02 #14
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_150727292
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.

quote:
Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:04:00 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_150727333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.

[..]

Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:06:03 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_150727381
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
Ze hebben het er samen over gehad dus dan weet hij het wel, is het in ieder geval niet stiekem. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:07:23 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_150727420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Kingstown het volgende:
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
Ah, had natuurlijk even de PoHi aan moeten klikken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_150727759
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)

Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
pi_150727813
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
pi_150727958
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...

Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.

Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 17 maart 2015 @ 10:28:24 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_150727989
Eens een gesprek over koetjes en kalfjes beginnen?

En dan langzamerhand vragen wat de hartjes en kusjes voor haar betekenen
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_150727992
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)

Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?

Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
pi_150728126
"Achter gesloten deuren"

"Waargebeurde verhalen"

"Overspel in de liefde"

De horror. :'(

Nee, maar je vriend stelt zich was lafjes op, en ik zou wel even op een hele luchtige, zover dat mogelijk is, in bijzijn van je zwager zeggen dat jij doorgaans hartjes en kusjes naar je eigen vriend stuurt en niet naar je zwager, dus of zij daarin ook even wat terughoudender kan zijn. Gewoon uit respect naar jou en naar haar eigen vent.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2015 10:35:09 ]
pi_150728242
Het lukt je schoonzus aardig om je op te naaien TS.

Vanuit jouw verhaal klinkt ze als een behoorlijk intrigante, vraag jezelf af of je een familieruzie wil ontketenen en een mogelijke breuk met je vriend. Als je dat niet wil negeer het secreet dan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150728313
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?

Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.

Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.

Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.

Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
pi_150728432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...

Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.

Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
Dat is ook wel zo idd.
Het is ook zo dat hij een hele goede band heeft met zijn broer en hem echt als beste vriend ziet. Wat erg mooi is natuurlijk.
Daarom is hij graag met zijn broer.
Vriend is vaker bij z'n broer dan zijn broer bij ons. Wie weet wilt schoonzus dat niet hebben.

Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.

Bedankt.
pi_150728438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
pi_150728541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
pi_150728548
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo mee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
pi_150728636
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Zij heeft geen kinderen met haar man?
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.

Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen voor het probleem dat haar afwijzing voor jou oplevert en hem zover te krijgen dat hij je iig steunt.

Ik denk overigens dat hij het heus wel merkt, hoe jij en die schoonzus en deels ook kennelijk die schoonmoeder onderling vitten en kijven..
Maar zoals de meeste mannen heeft hij helemaal geen zin zn nest in zulk een wespennest te steken (en meestal terecht, zulke vrouwenconflicten zijn niet gericht op een 'oplossing' in de zin dat een van de strijdende partijen op een gegeven moment verliest, maar hebben de neiging gewoon eindeloos door te gaan en zoveel mogelijk enrgie op te slurpen)

[ Bericht 28% gewijzigd door RM-rf op 17-03-2015 10:58:04 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_150728649
quote:

[..]

Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.

Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.

Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Laat je toch niet zo kennen, muts!
Of je praat het uit of je negeert haar volkomen.
Door berichtjes te sturen maak je jezelf alleen maar belachelijk.
pi_150728656
quote:
Ik zou dat soort dingen nooit via whatsapp, sms of email doen, maar altijd in face to face gesprek of over de telefoon. Via tekst escaleert zoiets veel te snel omdat er geen direct hoor en wederhoor is. Als je het niet durft te zeggen, hou dan je mond dicht of speel het via je vriend.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150728753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Zij heeft geen kinderen met haar man?

[..]

Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.

Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen.

Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.

Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
pi_150728793
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt voor jou, alsof hij jouw gevoelens niet serieus neemt. Aan de andere kant kan hij dat misschien net zo voelen, alsof jij hem niet vertrouwt.

Ondertussen speelt er naast je gebrek aan zelfvertrouwen nog een probleem en dat is het contact met je schoonmoeder. Misschien kun je daar eens proberen het contact te verbeteren, zodat je je meer aangesloten voelt bij de familie?
pi_150728992
*eens
pi_150730379
Ze mag je duidelijk niet en probeert je op te naaien via je vriend.
pi_150730945
Rare situatie, ik ken het hele verhaal niet, maar als mijn schoonzus mij iedere keer vraagt en mijn kind en mijn vriendin niet zou ik haar een dikke middelvinger opsteken en dat ze maar zal accepteren dat ik mijn vriendin ook gewoon meeneem. Ik heb het idee dat ik iets mis in dit verhaal of je vriend is gewoon een slappe zak. Wat zegt je vriend erop dat zij wel je vriend en jullie dochter op visite willen en jou niet? Of vind hij dat je er ook daarover niet zo moet zeuren?
pi_150732074
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Met hartjes en kusjes natuurlijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150734585
quote:
pi_150735171
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.

Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
pi_150735338
quote:

[..]

In dat geval zou ik mij gewoon netjes gedragen.

Mijn vriendin mag mijn broer zn vriendin ook totaal niet omdat ze ook vaak dronken is (zelfs bij een dinner die mijn ouders betalen) en dan krijg je ook nare situaties. Gewoon geen manieren tov mijn ouders.

Mijn vriendin heeft verder totaal geen contact met mijn broer naast als we met z'n allen zijn. Zegt het gewoon op de "vrouw" af als ze vind dat iets niet kan.

Maarja, vrouwen, lekker stoken vinden ze natuurlijk veel leuker. Ik zou als ik jou was met je vriend praten en eventueel met je "schoonzus". Dat je vriend haar kant kiest vind ik niet normaal.

En je vriend moet tegen haar vertellen dat hij niet wilt dat ze hartjes etc naar hem stuurt. Hij is net zo schuldig (eigenlijk nog meer). Hij laat het allemaal lekker toe.
pi_150735423
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.

Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
Contact met zijn broer betekent niet dat hij contact moet hebben met zijn broer zijn vriendin.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 15:30:11 #43
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150736594
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.

In beide gevallen vind ik dat de oplossing bij je vriend ligt en dat je het ook met hem moet bespreken. In beide gevallen moet hij jou meer betrekken bij de relatie met zijn broer + vriendin. Hij is de aangewezen persoon om te laten zien dat jullie een stel zijn, dat jullie in principe het liefst met zijn allen komen, en dat de uitnodiging enkel aan vriend+dochter gericht jou zodoende buitensluiten. Hier hoeft je vriend niet eens wat over te zeggen, hij moet je gewoon vaker meenemen, of terugappen, "leuk, we komen allemaal". Doen alsof zijn neus bloed en jou meenemen.

Als je vriend ook denkt dat je schoonzus zit te hengelen dan moet hij naast bovenstaanse wat aan die berichtjes doen. Dat wil zeggen, minder naar haar alleen reageren, maar zijn broer ook in de communicatie betrekken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150737856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef AgLarrr het volgende:
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.

Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 16:27:19 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_150738189
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
Dat is ook mijn ervaring, maar goed, dat mogen TS en haar vriend lekker zelf uitvogelen wat mij betreft.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_150739096
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef dopfles1 het volgende:
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.

Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
dit dus.

en hij hoort ook te zeggen als ie wordt uitgenodigd, en jij niet; ik kom alleen als zij ook is uitgenodigd. wat is dat voor een onzin zeg, en hoezo pikt hij dat zomaar? (en daar volgt uit, hoezo pik jij dat van je vriend? )

en als ie dan zo'n goed kontact met dat mens heeft, laat hem dan even een verzoeningsmoment regelen, dat alles wordt uitgepraat over die schoonmoederruzie, en dan is het klaar.
en als zij daar geen zin in heeft, hoort je vriend haar gewoon te laten vallen en voor jou te kiezen en zn broer dan maar zonder haar erbij te ontmoeten.
pi_150740333
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂

En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)

En weer wat kusjes hier en daar..

Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
pi_150740642
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂

En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)

En weer wat kusjes hier en daar..

Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
  dinsdag 17 maart 2015 @ 17:54:42 #49
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150740856
quote:
Aangezien vrouwen erom bekend staan in elkaars gezicht de waarheid te zeggen? :D
Dit, dus.
pi_150740888
quote:
Ik mis jou wel en ****** (ons dochtertje)
quote:
Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****** (dochter) passen.
TS haar dochter heet Sterre :') :X
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_150740981
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

TS haar dochter heet Sterre :') :X
Ja lachen he👍 me zwager ook
pi_150741019
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
Ja ik wil het ook eigenlijk tegen haar zeggen dat ik het vervelend vind worden.

Maarja, wie weet is dat wel wat ze wil
pi_150742309
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:')

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
pi_150743111
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 19:03:03 #55
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_150743320
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 17:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Ja lachen he👍 me zwager ook
Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dit, dus.
pi_150743326
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.

En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
pi_150745180
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
  dinsdag 17 maart 2015 @ 20:25:16 #58
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150747051
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef mrs.bashful het volgende:
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
pi_150747665
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
Tuurlijk. Ze zal er vast wel ergens een treffen die met de wolven mee wil huilen.
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_150748577
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
pi_150748692
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
pi_150752662
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..
pi_150752719
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 20:57 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet? :')

Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
Mag hij haar nog wel aankijken of is dat ook al teveel van het goeie ?
pi_150752864
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
pi_150753287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
Waar haal je die vergelijkingen toch vandaan :') briljant.
pi_150754844
Ik vraag me af waarom lieve, sociale, nuchtere mensen vaak zoveel moeite hebben om kinderen te krijgen en figuren als TS de ene na de andere Shaniqua, Laquisha, Rodney en Priscilla uitpoepen. Als je zo instabiel bent op, aan je PoHi te zien, vrijwel iedere front moet je NIET aan kinderen beginnen, infantiele psycho.

Succes met je vriend Wesley. Ik hoop dat hij en zijn WhatsApp-sletje Djamilla niet al te veel hartjes en kusjes meer uit zullen wisselen.
Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
pi_150755872
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Me of mijn?

En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Dat zijn altijd de mensen die de wereld meer genen gunnen van hunzelf, al is het hier niet zeker dat het kind de opvoeding gaat overleven. :')
pi_150757610
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..

Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..

Kansloze vriend heb je dan.

[ Bericht 12% gewijzigd door dopfles1 op 18-03-2015 09:05:14 ]
pi_150757737
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:34 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Kansloze vriend heb je dan.
Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

pi_150763222
ga net zulke smsjes sturen aan die broer.
pi_150763385
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend :r

Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)
pi_150763564
quote:
2s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten.
Symptoombestrijding om je druk te maken over wat plaatsjes of symbooltjes op Whatsapp...

Het probleem van de TS is die ruzie in de familie, kennelijk vooral tussen de schoonzussen, terwijl de twee broers erg goed met elkaar kunnen opschieten en ook graag en vaak bij elkaar zijn...

Ikzelf schat de kans eerder erg laag in dat die schoonzus werkelijk flirt, of de broer van haar man wil versieren... En juist daarom lijkt het me nutteloos de man van de TS al op voorhand aan te vallen op een toekomstig 'vreemdgaan' wat eigenlijk niet reeel is.
Hij heeft volgens mij best gelijk als hij aangeeft dat 'die schoonzus hooguit een beetje overdreven vriendelijk doet, maar geen verdere bedoelingen heeft' (in de zin van versieren)... mogelijk verzwijgt hij hooguit wel wat hij doorheeft over de slechte verstandhouding tussen die schoonzus (misschien ook de rest van de familie) en zn vrouw.... Dààrover zou TS eens eerlijk en open met haar man moeten praten, ook hoe dat te veranderen.

Ik vermoed wel dat die schoonzus zich zo opstelt om een 'wig' te drijven tussen 'de familie' (zijzelf, haar man en dus diens broer en de dochter van TS) en zo TS te 'isoleren'...

Als de TS wil proberen op een constructieve manier iets te veranderen, zal ze toch een wijze moeten vinden zich te integreren in de familie van haar man (de tweede optie, haar man en diens broer uit elkaar te drijven en haar man te dwingen zn broer minder te zien, lijkt me lastiger; al is het een strategie die vrouwen sneller toepassen, gewoon het conflict laten escaleren).
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:19:06 #73
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763641
Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.

Of dat overtuigend gaat zijn weet jij alleen. Maar je moet niet een goed gesprek aangaan met iemand die toch schijt aan je heeft.

Niets mis met escalatie. Veruit de meeste mensen trekken zich direct terug.
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
pi_150763753
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef Jibberwism het volgende:

Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan (soms) slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man ..

enkel ruziezoeken om achteraf te kunnen zeggen 'dat je lekker van je afgebeten hebt' wegens wat emoticons opWhatsapp, maar vervolgens wel utieindelijk ook een probleem te krijgen met haar man, die vervolgens met zn geliefde broer opeens een conflict krijgt, deels vanwege een beschuldiging dat hij met diens vrouw zou flirten is een situatie waar je winstkansen erg, erg gering zijn... lijkt me eerder snel op een tokkiedrama uit te lopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door RM-rf op 18-03-2015 09:29:42 ]
  woensdag 18 maart 2015 @ 09:31:36 #75
440943 Jibberwism
Hekel aan alles.
pi_150763982
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?

Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?

Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.

'Escalatie' kan slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd, belangrijk punt dat ik vergeten ben. Anders absoluut niet doen.

En tokkie achtig? Juist niet.

Ik zie het nut niet in van een gesprek aangaan met iemand die duidelijk is geweest.

En als TS haar man als een of andere lapzwans het maar allemaal moeluk moeluk vindt en dus lekker z'n snor drukt, dan hoef je daar ook niets van te verwachten.

Het was overigens anders geweest als de vrouw in kwestie niet duidelijk was geweest over haar standpunt. Dan had ik zeker een gesprek aangeraden :)
Walk the streets for moestuin, you don't care if it's wrong or if it's right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')