Ben het niet altijd met lienekien eens, maar ik zou dit ook een vreemde situatie vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.
Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
quote:Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.
[..]
Ze hebben het er samen over gehad dus dan weet hij het wel, is het in ieder geval niet stiekem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
Ah, had natuurlijk even de PoHi aan moeten klikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Kingstown het volgende:
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)
Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?
Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
Dat is ook wel zo idd.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:27 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...
Als hij verder neutraal op haar aandacht-zoekerij reageert, heb je niks te vrezen...
Wat je eerder aangeeft heeft hij vooral een erg close relatie met zn broer en gaat ook vooral langs wegens die broer (en niet wegens haar).
Hij zal vermoedelijk echter ook geen conflicten verder met die schoonzus willen, en ook niet met jou en zal pogen de heleboel een beetje te downplayen; Hij en zijn broer hebben helemaal niks te winnen als het conflict tussen jullie twee verder op de spits gedreven wordt.
Ik zou je hooguit aanraden wel een aantal 'regels' te stellen... bv op een normale manier aan hem aangeven dat je het niet fijn vind als hij altijd maar naar hen gaat, terwijl jij thuis moet blijven en niet uitgenodigt wordt..
Ga niet de 'boze heks' spelen of de boel enkel verder hoogspelen, maar wijs er vooral op dat jij verder geen conflict zoekt, maar daardoor niet erges op het sleeptouw wil belanden...
Bv zou het ook een goede oplossing zijn als die broer dan ook wat vaker naar julie uitgenodigt wordt (dan ook zonder zijn vrouw)
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:21 schreef Bloempje91 het volgende:
Mijn vriend stuurt trouwens geen hartjes terug wel eens een (x) maar verder niks bijzonders.
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je het met hem erover gehad of check je gewoon zijn telefoon?
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo mee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
Zij heeft geen kinderen met haar man?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar wat jij zegt 'regels' opstellen , ga ik zeker doen..
Want dit is niet leuk zo.
Laat je toch niet zo kennen, muts!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.
Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.
Maar tussen mij en mijn schoonmoeder gaat het weer prima. Alleen schoonzus blijft vreemd doen tegen mij... Soms denk ik wel eens zal ze jaloers zijn ergens op? Ik heb geen idee.
Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Ik zou dat soort dingen nooit via whatsapp, sms of email doen, maar altijd in face to face gesprek of over de telefoon. Via tekst escaleert zoiets veel te snel omdat er geen direct hoor en wederhoor is. Als je het niet durft te zeggen, hou dan je mond dicht of speel het via je vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar ik zat idd ook al te denken om haar een berichtje te sturen.. Dat ik het niet erg waardeer dat zij hartjes stuurt naar mijn vriend. Maar of het verstandig is? Want dat gaat weer heel de familie door denk ik...
Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Zij heeft geen kinderen met haar man?
[..]
Pas wel erg op op welke manier je dat doet... ga je ajb niet als Kenau gedragen die het goede contact tussen die broers wil verstoren, dat zal je man je niet in dank afnemen.
Maar probeer vooral begrip en duidelijkheid van zijn kant te krijgen.
Kan me voorstellen dat het niet prettig voelt voor jou, alsof hij jouw gevoelens niet serieus neemt. Aan de andere kant kan hij dat misschien net zo voelen, alsof jij hem niet vertrouwt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:46 schreef Bloempje91 het volgende:
Meestal als zij appt is dat savonds en zit mijn vriend naast mij en kan ik het zo nee lezen. Niet erg goed maar het knaagt mij gewoon.
En ook hebben wij het er over gehad.. Hij vind dat ik er niet zo over moet zeuren.
Met hartjes en kusjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou op de vrouw af vragen of ze je vent wil neuken.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
In dat geval zou ik mij gewoon netjes gedragen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:38 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)
Ik had teveel gedronken volgens schoonmoeder en zei op een botte manier , dat ik wel wat minder mag drinken.
Dus ik reageerde daar iets te heftig op, want ik dronk echt niet teveel.. Maar aangezien en eigenlijk nooit drank word genuttigd bij hun thuis, is het al snel veel voor haar.
Zo onstond er ruzie tussen mij en mijn schoonmoeder.. En dat heeft wel paar weken tot maanden geduurd eer we weer beetje leuk contact hadden.
En schoonzus trekt dat erg aan denk ik, omdat zij zo close is met haar.
Contact met zijn broer betekent niet dat hij contact moet hebben met zijn broer zijn vriendin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:55 schreef Bloempje91 het volgende:
[..]
Ja zij heeft ook een kindje met haar vriend.
Nee dat zal ik zeker niet doen.
Ik vind het juist erg tof dat hij zo goed contact met broer heeft dat is alleen maar mooi.
Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 15:30 schreef AgLarrr het volgende:
In het ergste geval loopt schoonzus te hengelen naar je vriend. In het beste geval is ze gewoon heel erg aardig.
Dat is ook mijn ervaring, maar goed, dat mogen TS en haar vriend lekker zelf uitvogelen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn nooit zonder bijbedoeling heel erg aardig met hartjes en kusjes... En nodigen zeker niet zonder bijbedoeling een man uit met kind, zonder de moeder.
dit dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:35 schreef dopfles1 het volgende:
Grappig dat je vriend zo leuk meedoet. Uberhaupt vreemd dat zij met je vriend whatsappt als je het mij vraagt.
Je vriend moet gewoon contact met haar verbreken en jou kant kiezen. Communicatie met zijn broer zijn vriendin kan gewoon via zijn broer neem ik aan.
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen ventquote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:36 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik word echt knettergek van dat mens. Ze appt mijn vriend voor de zoveelste keer omdat ze begreep dat hij geslaagd is. En komt weer met slijm verhalen dat ze al hij met alles klaar is en geslaagd is dan bakt ze een taart voor hem..😂
En ze vertelt er nog bij dat ze lekker op een terasje zit nu..(lekker boeiend)
En weer wat kusjes hier en daar..
Wat kan ik nou het beste doen
.. Elke keer als zij hem weer appt voel ik mij echt kwaad. Ze moet lekker haar eigen vriend gaan appen
Aangezien vrouwen erom bekend staan in elkaars gezicht de waarheid te zeggen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:56 schreef Scorpie het volgende:
quote:Ik mis jou wel en ****** (ons dochtertje)
TS haar dochter heet Sterrequote:Of als je rustig wilt leren ik wel even op ****** (dochter) passen.
Ja ik wil het ook eigenlijk tegen haar zeggen dat ik het vervelend vind worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn: Hey ik vind het prima dat je met hem appt, maar mag de kusjes en hartjes wat minder? Stuur het lekker naar je eigen vent
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]![]()
Haar vriend gaat er toch lekker in mee? Het probleem ligt bij haar vriend niet bij zijn broer zijn vriendin.
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee? Haar vriend stuurt geen hartjes en kusjes terug.
En als je de bezoekjes bedoelt in weekenden, ja dan ben ik het met je mee eens.
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:44 schreef mrs.bashful het volgende:
Ah je had nog niet genoeg reacties en schoppen onder je achterste op Viva-forum gekregen.
Je denkt ik doe het hier nog eens dunnetjes over.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/254817
Tuurlijk. Ze zal er vast wel ergens een treffen die met de wolven mee wil huilen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
prima toch, dat ze op meerdere fora om meningen vraagt.
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat hij het niet wil dat ze zo "klef" doet naar hem alleen al om zijn vriendin te pesten (wat over duidelijk is).
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is een man, het is whatsapp, waarschijnlijk denkt hij dat het geen kwaad kan, ik ken namelijk veel meisjes/vrouwen die vaak zulke emoticons gebruiken, ook onderling, hoeft niks te betekenen. Maar ts vindt het vervelend, dus zij moet het gewoon zeggen als een volwassen persoon ipv via via, beetje huilen bij haar vriend.
Mag hij haar nog wel aankijken of is dat ook al teveel van het goeie ?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
En dat zij hier moeite mee heeft boeit haar vriend dus niet?
Natuurlijk boeit het hem niet dat zij die emoticons gebruikt, ze doet het om haar te pesten, dat snapt die vriend ook wel. Daarom moet hij voor TS opkomen en zeggen dat hij er niet van gediend is. Zo moeilijk is het toch niet?
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.
Waar haal je die vergelijkingen toch vandaanquote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nou ja zeg!
Ik zou een sexy lingeriesetje aantrekken en met de slagroomspuit aan de gang gaan, dat vind je vriend vast een leuker taartje.
Dat zijn altijd de mensen die de wereld meer genen gunnen van hunzelf, al is het hier niet zeker dat het kind de opvoeding gaat overleven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Me of mijn?
En dan jezelf voortplanten. De tragiek...
Kansloze vriend heb je dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja hij denkt er heel anders over dan mij..
Maar ik vind het dus niet horen dat je naar je zwager hartjes en kusjes stuurt..
Ook dat ze zij dat als hij geslaagd is zij een taart gaat bakken voor hem.
Mijn vriend zegt er eigenlijk niet veel over.. Alleen dat het ons probleem is dit. Jullie moeten dat zelf oplossen..
Taart bakken voor de broer van je vriend is raar. Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten. Best wel kinderachtig. Haar vriend ziet dit ook, dus hij kan er best wat van zeggen. (hoe vaak moet ik het nog uitleggen zodat jij het ook snapt?)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Idd, hoe durft ze een taart te bakken voor hem.
Wat een man whore is haar vriend
Symptoombestrijding om je druk te maken over wat plaatsjes of symbooltjes op Whatsapp...quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:06 schreef dopfles1 het volgende:
Maar het gaat hier om de hartjes en kusjes die ze stuurt om TS te pesten.
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:19 schreef Jibberwism het volgende:
Neem dr een keer apart en zeg heel koeltjes dat je grof afrekent met mensen die pakken wat van jou is.
Je moet het wel waar kunnen en willen maken idd, belangrijk punt dat ik vergeten ben. Anders absoluut niet doen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
En wat denk je dat gebeurt als dat verhaal vervolgens door schoonzus in het familiaire roddelcircuit gegooid wordt?
Kan het niet zijn dat het gedrag van die schoonzus niet zozeer bedoeld is om haar schoonbroer in bed te krijgen, maar vooral de ongeliefde vrouw van dr broer te provoceren ?
Dan zijn tokkie-achtige bedreigingen, die je toch niet kunt waarmaken, en mogelijk ook tot een conflict tussen TS en haar man (die nu eenmaal wel veel met zn broer optrekt) meestal niet de meest werkzame oplossing.
'Escalatie' kan slim zijn als je de sterkste positie hebt.... niet als je al geisoleerd staat en het meest reele gevaar is dat er een 'wig' gedreven wordt (of de al bestaande ig verder vergroot) door de schoonfamilie tussen TS en haar man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |