Ben het niet altijd met lienekien eens, maar ik zou dit ook een vreemde situatie vinden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Het is eerder 'mijn vriend en zijn schoonzus' of 'ik en mijn vriend'.
Dat jouw vriend het maar ok vindt dat jij niet wordt uitgenodigd en dat schoonzus veel investeert in de band met haar zwager. Daar zou ik een probleem mee hebben. Eerder met mijn vriend dus, die maar doet of dat allemaal normaal is, dan met die schoonzus.
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe weet jij trouwens wat er in die appjes staat?
quote:Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij ze gewoon laten lezen, hoe weet ze anders dat hij er verder niks in ziet? Dan moeten ze het er toch met elkaar over gehad hebben lijkt me.
[..]
Ze hebben het er samen over gehad dus dan weet hij het wel, is het in ieder geval niet stiekem.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor, al krijg ik ook de gedacht dat ze misschien zijn appjes zit te lezen. Dat lees (hihi) je hier wel vaker in dit soort relatieproblemen.
Ah, had natuurlijk even de PoHi aan moeten klikken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:02 schreef Kingstown het volgende:
TS is nog niet verlost van haar paranoia en zoekt nog steeds overal wat achter.
R&P / Paranoia of niet?!
Het enige wat voor jou van belang zou moeten zijn is hoe je vriend op haar reageert...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:42 schreef Bloempje91 het volgende:
Maar mijn vriend reageert verder erg nuchter op haar berichtjes, en ziet het niet als wat ergs.
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:20 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb idd wel eens wat paranoia gedachten.(Wat je zoal lees in mijn andere topics)
Maar is dit zo vrij normaal dan dat zij mijn vriend zovaak appt en dan met kusjes en hartjes er bij? Ik voel me er wat vreemd bij.. Ook omdat ik niet uitgenodigd word,en vriend wel.
Al moet ik zeggen er is wel hoop gebeurd , ruzie gehad net schoonmoeder en schoonzus trekt dat zich denk erg aan. Omdat zij erg goed met schoonmoeder op kan schieten.
En ja ook wel eens ruzie gehad met mijn vriend , wat zij ook nogal aan trekt.
Ik had mij een beetje misdragen met oudjaarsavond bij schoonmoeder thuis..(2 jaar terug ong)quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ging de ruzie over met je schoonmoeder?
Hartjes en kusjes idd wel vreemd. Gewoon haar aanspreken, ze mag je toch al niet, dus lekker eerlijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |