Hij heeft haar met kind geschopt, dat was zijn grootste fout.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Dat is dus eigenlijk precies hetzelfde antwoord als je man gaf op de vraag waarom die broer niet bij jullie komt en vermoedelijk ook waarom je man vaak weggaat.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Yes, ultimatums en eisen stellen in een relatie, daar gaat het vast beter doorquote:Op donderdag 2 april 2015 08:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je moet niet zo aan je vriendje denken.
Laat haar niet meer appen, als er wat is kan ze bellen (en niet plotsklaps).
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).
1. Zij mag niet hem appen.
2. Zij belt maar.
3. Vertel haar wat je vind.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.
Je reageert zo omdat je aan het verliezen bent van iemand die leuker, gezelliger, slimmer en simpelweg beter in het leven staat dan jij.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat heb ik al allemaal duidelijk gemaakt, maar daar trekt hij zich echt niks van aan.
Het is nu ook zo als zij appt verwijderd hij haar berichten , dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet dat ik het ga lezen.. En hij gek word van mijn gezeik.
Ik kan het ook wel begrijpen dat het voor hem erg vervelend is als ik vaak zo heftig reageer.. Maar het maakt mij elke keer weer zo boos en hij ook elke keer op haar in gaat.
Het is ook gewoon vervelend omdat zij heel duidelijk laat merken dat ze niks van mij moet weten.
Ik kan hier gewoon echt heel slecht mee om gaan😒
Als ik het topic zo lees dan ben je inderdaad op weg een gestoorde gek t worden.quote:Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Normaal gebeurd dat ook niet.
Maar hoe het met mij gaat? Wel oke..
Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.
Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
Misschien eens een gesprek aangaan met een psycholoog?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat klopt. Maar ik weet gewoon niet er mee om te gaan
Bovenstaande geeft anders ook duidelijk aan dat jij net zo goed stug doet tegen hen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..
Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Pff, niet echt leuk om te horen.
Het weekend is er ook pass brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Ik moest lachen.....quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen.
Is er iets wat jij überhaupt wel leuk vind om te doen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
Misschien moet TS eens de boezem in eigen hand steken. Het enige wat ze schrijft is dat schoonzus dit of dat doet, en vriend doet dit of dat. Maar TS lijkt niet te beseffen dat het waarschijnlijk haar gedrag is wat hem weg jaagt. Regelrecht in de armen van schoonzus.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef avotar het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....
ik vind dat geen goed idee, je schoonzus aanspreken op die appjes. En al helemaaaal niet tijdens een paasbrunch met de hele familie. Dan doe je je naam als sfeerverpester ook wel eer aan. Probeer het gezellig te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.
Wat is graag zeggen?quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
Jeetje mineetje, wat een treurig lijden stel je hier weer ten toon zeg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |