abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:36:24 #226
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_151321856
1) Als ik jouw vriend was had ik jou al lang het huis uit geschopt.
2) Als ik jouw vriend was, dan had ik jou al heel lang het huis uit geschopt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 april 2015 @ 10:37:51 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151321879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
Hij heeft haar met kind geschopt, dat was zijn grootste fout. :@ :@
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:10:04 #228
33189 RM-rf
1/998001
pi_151322530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:

Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Dat is dus eigenlijk precies hetzelfde antwoord als je man gaf op de vraag waarom die broer niet bij jullie komt en vermoedelijk ook waarom je man vaak weggaat.

Dàt is echter precies het probleem dat je met je man zult moeten bespreken... desnoods met een relatietherapeut, want als dat zo blijft, is het een doodsteek aan iedere relatie als beide partners zich niet prettig met elkaar voelen en/of elkaar steunen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:15:07 #229
236046 NotYou
tigerblood
pi_151322665
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:36 schreef jpg97 het volgende:
Maar jij bent dan ook een gedateerde, matige compressiemethode voor afbeeldingen. :@
Je suis Charlie Sheen
pi_151322768
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 08:21 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Je moet niet zo aan je vriendje denken.
Laat haar niet meer appen, als er wat is kan ze bellen (en niet plotsklaps).
En sowieso meld haar ook wat je ervan vindt, je hebt niks te verliezen joh (behalve je waardigheid).

1. Zij mag niet hem appen.
2. Zij belt maar.
3. Vertel haar wat je vind.
4. Vertel haar dat je haar niet mag en dat jij haar appjes aan jou vriend niet meer wil.
Yes, ultimatums en eisen stellen in een relatie, daar gaat het vast beter door _O_
pi_151322805
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 23:06 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat heb ik al allemaal duidelijk gemaakt, maar daar trekt hij zich echt niks van aan.
Het is nu ook zo als zij appt verwijderd hij haar berichten , dat doet hij waarschijnlijk omdat hij weet dat ik het ga lezen.. En hij gek word van mijn gezeik.

Ik kan het ook wel begrijpen dat het voor hem erg vervelend is als ik vaak zo heftig reageer.. Maar het maakt mij elke keer weer zo boos en hij ook elke keer op haar in gaat.

Het is ook gewoon vervelend omdat zij heel duidelijk laat merken dat ze niks van mij moet weten.

Ik kan hier gewoon echt heel slecht mee om gaan😒
Je reageert zo omdat je aan het verliezen bent van iemand die leuker, gezelliger, slimmer en simpelweg beter in het leven staat dan jij.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:20:25 #232
236046 NotYou
tigerblood
pi_151322824
Vraag hem wat hij van haar kontje vindt! (Of is het meer een borstenman?)
Je suis Charlie Sheen
pi_151323340
Dat klopt ja , zo voelt het idd ook.

Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
pi_151323434
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:11 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Normaal gebeurd dat ook niet.

Maar hoe het met mij gaat? Wel oke..
Alleen zit me weer boos Te maken omdat ze me vriend weer appt hoe het met hem gaat..
En me vriend er op in gaat en ze nu aan het appen zijn en ik er niet mee moet bemoeien.

Ik kan mij elke keer zo erg boos maken, ook omdat mijn vriend er altijd in mee gaat. En hij mij als een gestoorde gek ziet.
Als ik het topic zo lees dan ben je inderdaad op weg een gestoorde gek t worden.

Doen eens even normaal zeg. Je bbent volwassen toch? Geen 15 meer?

Ik zal er maar een metafoor tegenaan gooien. Liefde is als een hand strandzand, hoe harder je knijpt om het vast te houden hoe meer het uit je handen glipt. De kunst is om losjes je hand op te houden en deze voorzichtig te openen.
Whatever...
pi_151323492
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:30 schreef Bloempje91 het volgende:
Ja dat klopt. Maar ik weet gewoon niet er mee om te gaan
Misschien eens een gesprek aangaan met een psycholoog?

Je hele topic staat bol van aannames over wat anderen denken/doen mbt. jou maar je hebt het bij niemand geverifieerd.
De enige bij wie je het wel hebt uitgesproken is je vriend en die zegt dat je nu overkomt als een gek, misschien heeft je vriend wel gelijk en moet je eens goed kijken waar die ideeën vandaan komen.
pi_151323501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Morgen hebben wij een brunch met zijn familie en mijn vriend vraagt mij ook mee, ik zal schoonzus dan ook zien na een lange tijd. Ik heb gezegd tegen vriend dat ik deze keer wel mee ga. Maar ik zie hier best tegen op. Omdat ik nooit een fijn gevoel heb als ik daar zit. Ik zit er maar een beetje bij. En ga meer voor mijn vriend mee inp van dat ik het ook echt gezellig vind. Misschien dat ik schoonzus morgen er over aan spreek, over haar vele appjes naar mijn vriend en wat haar reden is dat zij zo stug doet naar mij. En dan toch tot een oplossing komen..
Bovenstaande geeft anders ook duidelijk aan dat jij net zo goed stug doet tegen hen.
Doe eens gek en probeer tijdens die brunch eens geinteresseerd te doen in hun leven. Doe actief mee aan de gesprekken en laat zien dat de kwaliteit van het contact je wel wat kan schelen. Dat je bereidt bent om zelf ook wat te doen enzo.

Dit gaat het niet even fixen, maar hiermee kun je wel een heel belangrijke eerste stap zetten.
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:43:17 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_151323526
quote:
:'(
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 april 2015 @ 11:49:38 #238
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_151323735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik vind het ook raar van mijn vriend ja hoe hij naar mijn schoonzus doet. Maar ik probeer het Te accepteren maar vind het erg moeilijk..

Hij vertelde mij dat hij vanavond weer naar zn broer gaat op bezoek.. (vriend zit daar bijna elk weekend wel, of bij zn moeder, die woont in de buurt.) elke keer als hij naar hun gaat heb ik het er moeilijk mee.. Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..

Pff, niet echt leuk om te horen.

Het weekend is er ook pass brunch bij zn moeder thuis en zn familie komt dan incl vriendin van broer, vriend.
Ik zie er erg tegen op om mee te gaan.. Want ik voel mij nooit op mijn gemak bij hun thuis. Ik voel gewoon veel spanningen en echt met mij gepraat word er niet. Dus heb ik al gauw , laatmaar ik ga niet mee.. Zit liever ergens waar ik mij wel prettig voel.
Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....

quote:
Ik moest lachen..... :D
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_151324092
quote:

Is er iets wat jij überhaupt wel leuk vind om te doen?
pi_151326305
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 11:49 schreef avotar het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom hij dan per se elk weekend naar zijn broer moet. Blijkbaar vind hij dat ook gezelliger dan bij jou zitten?
Misschien moet je je eens afvragen wat je nog doet bij hem, ondanks de kleine....

Misschien moet TS eens de boezem in eigen hand steken. Het enige wat ze schrijft is dat schoonzus dit of dat doet, en vriend doet dit of dat. Maar TS lijkt niet te beseffen dat het waarschijnlijk haar gedrag is wat hem weg jaagt. Regelrecht in de armen van schoonzus.
pi_151354714
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
  zaterdag 4 april 2015 @ 12:49:51 #242
206322 Seam
Pillz-E
pi_151355202
Waarom trek je je zoveel aan want één iemand in de familie van je vind. Zo iemand zit er altijd wel tussen, je mag zelfs blij zijn dat het maar één iemand is en niet meer.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:04:50 #243
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151355475
quote:

ik vind dat geen goed idee, je schoonzus aanspreken op die appjes. En al helemaaaal niet tijdens een paasbrunch met de hele familie. Dan doe je je naam als sfeerverpester ook wel eer aan. Probeer het gezellig te houden.
  zaterdag 4 april 2015 @ 13:32:01 #244
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_151356071
Ik denk dat aanspreken zeker een goed idee is. Maar volgens mij is het probleem eerder dat Ts zich buitengesloten voelt dan die appjes. En gezien er een voorgeschiedenis is kan me wel voorstellen dat niet iedereen vriendelijk tegen haar doet.

Ts zou kunnen aangeven dat ze het heel jammer vind dat er geen goed contact is en dat graag anders zou zien. Het geeft een betere opening dan stil chagrijnig gaan zitten wachten tot ze weer naar huis kan. De familie zalvook merken dat ze t niet naar haar zin heeft, en blijkbaar is het punt dat ze moeite doen dat te veranderen al voorbij.
  zaterdag 4 april 2015 @ 15:13:10 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151358375
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik heb zo de bruch bij schoonouders.. Ik zie er best tegen op.. Schoonzus is daar ook. En heb geen idee hoe ik tegen haar zal doen.. Of graag moet zeggen , aangezien zij mij altijd overslaat met graag zeggen.. Ik hoop dat ondanks alles nog een gezellige dag word en eindelijk de problemen op gelost worden
Wat is graag zeggen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_151375301
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:28 schreef Bloempje91 het volgende:
Jeetje mineetje, wat een treurig lijden stel je hier weer ten toon zeg.
Ik hoop dat je er het beste van gemaakt hebt en niet alleen gehoopt hebt dat dingen automagisch verbeterden zonder dat jij enig initiatief hoeft te tonen.

Verder ben ik net als Copycat wel nieuwsgierig naar het graag zeggen, al ga ik er van uit dat je dit zelf ook had gekund en niet puur de taak van schoonzus is...
  zondag 5 april 2015 @ 00:55:44 #247
236046 NotYou
tigerblood
pi_151377425
Topicwending: Gok hier over hoeveel maanden TS en vriend uit elkaar zijn wegens "uit elkaar gegroeid"! _O_

Ik zeg 7 maanden. *O*
Je suis Charlie Sheen
  zondag 5 april 2015 @ 03:40:38 #248
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_151379157
Wat een topic... TS irriteert zich al maanden zonder de betrokkende aan te soreken..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_151379629
En Bloem, hoe is het gegaan? O+
pi_151379718
Het probleem zit bij je eigen relatie en je vriend.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')