Dan moet je ook niet zeuren, blijkbaar is dat wederzijds....quote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
Geen behoefte aan, maar het zit je wel dwars wat zij allemaal uithaaltquote:Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.
Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
Fijne vriend heb je. Dat hij niet stopt met appen is wel te begrijpen, maar dit antwoord slaat werkelijk nergens op. Ik zou mij maar eens focussen op je relatie ipv. je schoonzus. Praten met haar gaat denk ik niets opleveren maar zal het juist verergeren omdat je schoonzus dan ziet dat het je diep raakt (wat waarschijnlijk haar doel is).quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Maar TS vraagt zich niet af waarom haar relatie slecht is, en waarom ze slecht ligt in de familie...quote:Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
Stop dan eens met dat gemaar. Iedereen en z'n moeder weet nu wel dat jij het oh zo moeilijk ermee hebt. Dat constant benadrukken remt jouw verdere ontwikkeling en is voor iedereen ronduit afstotelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan..
Ja, je schoonzus heeft kennelijk wel wat beters te doen dan te zeuren over dingen waar ze niets aan verandert en zij doet wel moeite om het gezellig te maken èn te houden.quote:Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen. Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes.
Ja ja, jouw gevoelens, blabla, zo kut en naar, jaddajadda, ik kan er niets aan doen boehoehoe. Hangende plaat joh. This shit is getting real old, dus geen woorden meer maar daden.quote:Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Top, nou zet hem op hè meid!quote:Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
Ben erg benieuwd hoe je dat van plan bent te gaan doen.quote:Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |