abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151396654
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

^O^
nou ja het was een gokje :P
pi_151396759
quote:
11s.gif Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef FANN het volgende:

[..]

Had ik het zomaar goed? :+
Wat goed van jou joh!
pi_151396783
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Wat goed van jou joh!
ja ja ja genoeg over mij, het was dus gezellig?
pi_151397595
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2015 19:59 schreef Bloempje91 het volgende:

[..]

Wat goed van jou joh!
Teleurgesteld in jezelf?
pi_151398449
Nee dat niet.

Het was best gezellig gister.
Niet gepraat met schoonzus had ik ook geen behoeften aan.
pi_151398509
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Dan moet je ook niet zeuren, blijkbaar is dat wederzijds....
  maandag 6 april 2015 @ 02:37:47 #282
341139 vaagjunior
Paul Fan! :D
pi_151409766
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2015 20:38 schreef Bloempje91 het volgende:
Nee dat niet.

Geen behoefte aan, maar het zit je wel dwars wat zij allemaal uithaalt :') Dat jouw verhaal hier nog serieus genomen wordt en je een heel topic gevuld hebt..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012
pi_151412134
Ik wil alles eerst uit praten met haar. Was er niet een goed moment voor
pi_151412449
Verstandig van je.
pi_151414273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 09:27 schreef Bloempje91 het volgende:
Vroeg dan ook waarom komt je broer nooit bij ons thuis? Antwoord van hem: Blijkbaar Ben je niet gezellig ..
Fijne vriend heb je. Dat hij niet stopt met appen is wel te begrijpen, maar dit antwoord slaat werkelijk nergens op. Ik zou mij maar eens focussen op je relatie ipv. je schoonzus. Praten met haar gaat denk ik niets opleveren maar zal het juist verergeren omdat je schoonzus dan ziet dat het je diep raakt (wat waarschijnlijk haar doel is).
Je hebt gewoon een hater te pakken, dus deal with it.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 8 april 2015 @ 16:21:46 #286
443064 goforfun2012
Heerlijk vaag
pi_151486457
Gewoon jouw schoonzus keer hard schoppen dan doet ze daarna vast lief. :P Nee joh gewoon lekker rustig blijven en je niet gek laten maken.
pi_151486860
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
  woensdag 8 april 2015 @ 16:35:49 #288
236046 NotYou
tigerblood
pi_151486904
TS moet gewoon gaan whatsappen met mannelijke Fok!kers. Weet haar vriend ook eens hoe het voelt. _O_
Je suis Charlie Sheen
pi_151486955
Nog een paar posts en we zijn eraf, of gebeurt er nog wat?
pi_151495390
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:34 schreef Myrr het volgende:
Is die focus op je schoonzus niet een manier om niet met je slechte relatie te hoeven dealen?
Maar TS vraagt zich niet af waarom haar relatie slecht is, en waarom ze slecht ligt in de familie... |:(

Als ze haar best doet om zelf een fijnere persoonlijkheid te worden maakt ze het leven voor haar zelf veel leuker, voor haar vriend fijner én zal schoonzus weinig meer te stoken over hebben met haar app-berichtjes.

Nu is ze gewoon de trollen aan het voeden...
  woensdag 8 april 2015 @ 21:32:27 #291
441366 QueenKong
xoxo Queen Kong
pi_151497063
Wahahauw, snap je niet dat als jij je vriend zijn appjes leest en vervolgens boos wordt om wat een ander stuurt je maar één ding bereikt? Namelijk dat hij die appjes voor je gaat verwijderen en echt stiekem dingen gaat doen. ^O^
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.
pi_151499067
Ik zou eerst aan de problemen tussen jou en je vriend werken daarna de rest.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_151547933
De vriendin van zijn broer nodigt hem uit als haar vriend ook aanwezig is en stelt belangstellend vragen hoe het met hem gaat. Niet zo gek als zij en haar vriend weten wat voor vriendin broer heeft . Verder kom je niet over als een leuk mens, dus ik zou ook geen behoefte hebben ook maar iets met je te bespreken. Gedraag je eens volwassen en probeer tenminste iets van een voorbeeld voor je kind te zijn. Die heeft behoefte aan een moeder, niet aan een jaloerse kleuter
pi_151595050
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..

Ik ga hard werken aan mijn relatie en dan ook vooral aan al mijn onzekerheden..
pi_151595506
Het probleem is vooral dat je niet weet wat het daadwerkelijke probleem is.
Stel jezelf de vraag waarom je relatie met je vriend in moeilijk vaarwater terecht gekomen is. Dat komt niet door de appjes alleen en indien wel moet je je daaroverheen zetten. Want een goede relatie zal inhouden dat dergelijke aandachtsgeile appjes in slechte bodem zullen vallen.
Ten tweede moet je de oorzaken zien te achterhalen waarom je slecht binnen de familie valt, en als je dat weet kun je er wat aan doen. Bedenk dat je alleen je eigen gedrag kan veranderen. Dat is nu eenmaal het leven: andere mensen daar doe je niets aan ;)
pi_151595930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan..
Stop dan eens met dat gemaar. Iedereen en z'n moeder weet nu wel dat jij het oh zo moeilijk ermee hebt. Dat constant benadrukken remt jouw verdere ontwikkeling en is voor iedereen ronduit afstotelijk.

quote:
Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen. Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes.
Ja, je schoonzus heeft kennelijk wel wat beters te doen dan te zeuren over dingen waar ze niets aan verandert en zij doet wel moeite om het gezellig te maken èn te houden.

quote:
Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..
Ja ja, jouw gevoelens, blabla, zo kut en naar, jaddajadda, ik kan er niets aan doen boehoehoe. Hangende plaat joh. This shit is getting real old, dus geen woorden meer maar daden.

quote:
Top, nou zet hem op hè meid!
  maandag 13 april 2015 @ 06:34:12 #297
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_151635303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 23:14 schreef Bloempje91 het volgende:
Ik moet mij idd wat volwassener gedragen. Maar ik kan erg moeilijk hier mee omgaan.. Omdat ik er vreemde gedachtens bij heb, bij de appjes van haar, hoe zij naar mijn vriend toe doet. Ik heb soms echt het idee dat schoonzus mijn vriend best leuk vind.. En mijn vriend haar aandacht wel leuk vind, als ik ze soms zie appen Dan zie ik mijn vriend glimlachen om haar appjes. Waarschijnlijk zie ik spoken (hoop ik) en komt alles door mijn onzekerheid.. Ik vind het echt heel vervelend dat gevoel elke keer als schoonzus een bericht stuurt en mijn vriend er op reageert. Voel ik boosheid en ook jaloezie..

Ben erg benieuwd hoe je dat van plan bent te gaan doen.

Hoe moet dit nog goed komen. Als je al zo lang wantrouwend bent, wat moet jou er dan nog van overtuigen dat je wantrouwen onterecht is?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_151635527
Drie
pi_151635529
Twee
pi_151635533
Één
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')