Nee, een zinloze herhaling van zetten. Puur voor de kijkcijfers, want verder dient het nergens voor. Alsof er één D66-stemmer te vinden is die overweegt om op Wilders te stemmen, of andersom.quote:
Het zijn vertegenwoordigers van hun partij en ze spreken dus namens de personen waar jij wel op kunt stemmen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:59 schreef Ryon het volgende:
door mensen op wie ik nu niet kan stemmen.
Kereltje Pechtold, ken je klassiekers.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:20 schreef Kanjer het volgende:
Daar gaat er maar eentje winnen en dat is niet mannetje peggold.
Je kan zo een bingokaart maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:27 schreef KoosVogels het volgende:
Meneer Pechtold, waarom haat u Nederland?
Typisch dat jij je geluk af laat hangen van de politiek.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:33 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ken alleen de 16,5 miljoen verliezers.
Het woord geluk heb ik nergens in de bek genomen. Het is wel frappant dat het bij verkiezingen altijd over winnen en verliezen gaat. Linksom of rechtsom is de burger altijd de lul.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch dat jij je geluk af laat hangen van de politiek.
Ach, dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het woord geluk heb ik nergens in de bek genomen. Het is wel frappant dat het bij verkiezingen altijd over winnen en verliezen gaat. Linksom of rechtsom is de burger altijd de lul.
Schoothondje en grote gedoger, zo werd Cohen genoemd.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd voor de bingo
Het is een feit dat het zo gepeild is.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef luxerobots het volgende:
Feiten? Of peilingen? Nogal een verschil.
Niet live op NPO-site?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:18 schreef Klokov het volgende:
Is er ergens een stream? Ik vond de reclame ervoor wel aansprekend.
Zie edit: http://www.npo.nl/live/npo-1quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zie edit: http://www.npo.nl/live/npo-1
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilders doet weer aan kortetermijndenken.
D66 zit niet in Rutte 2quote:Op maandag 16 maart 2015 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij staat D66 en de PVV gelijk, D66 in Rutte 2, Wilders in Rutte 1
Met de crisis dan, die Wilders Pechtold in de scoenen wil schuivenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:20 schreef timmmmm het volgende:
Volgens mij staat D66 en de PVV gelijk, D66 in Rutte 2, Wilders in Rutte 1
Dat ja, begint al erg zwak.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, alles is de schuld van D66. En als Samsom tegenover hem had gestaan, dan was alles de schuld van de PvdA.
twitter:LavieJanRoos twitterde op maandag 16-03-2015 om 18:15:10Het enige dat Wilders moet gebruiken.. En klaar. http://t.co/jY6CpQC7c5 reageer retweet
Tsja, dat is populismequote:Op maandag 16 maart 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
Aha, alles is de schuld van D66. En als Samsom tegenover hem had gestaan, dan was alles de schuld van de PvdA.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
Ik vond de reactie van Pechtold eigenlijk grappiger. Zo cynisch.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:22 schreef GGMM het volgende:
De one-liner terror-oehoe doet het goed onder de proleten.
Zondequote:Op maandag 16 maart 2015 18:22 schreef Ryan3 het volgende:
Terror Oehoe?.
Die staat niet op de kaart.
Dat lijkt me logisch, en Wilders zat niet in Rutte 1. D66 is echter feitelijk even groot een gedoger nu als Wilders in Rutte 1. Als je zegt dat je VVD en PvdA steunt waar ze tekort komen in de eerste kamer, in ruil voor wat hun eigen punten. Net als Greet dat in Rutte 1 afgesproken heeft.quote:
De PVV is voor mensen die bruin geen mooie kleur vindenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:23 schreef Evertjan het volgende:
D66 is voor mensen die grijs een mooie kleur vinden
PVV is voor mensen die roomblank een mooie kleur vinden.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:23 schreef Evertjan het volgende:
D66 is voor mensen die grijs een mooie kleur vinden
Dit was vast niet ingestudeerd nee, dit kwam zo bij hem op hoor jongensquote:Op maandag 16 maart 2015 18:24 schreef Tem het volgende:
Gisteren heeft Martin Bosma, terror-oehoe verzonnen en Geert gooit hem er heel spontaan in.
Broer van?quote:
Ik weet ook wel dattie Mingelen heet hoorquote:
zit hij niet vanavond bij Pauw?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dattie Mingelen heet hoor
Jammer dat die gestopt is met dit soort dingen. Hij was daar altijd erg goed mee vond ik
Alles voor de kijkcijfers. Een debat van Buma tegen van der Staaij doet het niet zo goed.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:23 schreef Klokov het volgende:
Even los van het debat zelf. Waarom komt dit op de publieke tv? Er zijn waarschijnlijk 10 mensen die twijfelen tussen D66 en de PVV
Komt wel erg nationalistisch over jaquote:Op maandag 16 maart 2015 18:26 schreef tong80 het volgende:
Het gaat nergens over. Wilders. De slechtste debatter ooit in Nederland. Genieten van deze amoebe.
Haalt er de Nazi's bij.
doe mij dan maar Marcus Bakker de oude communist daar kon je het ook niet mee eens zijn maar die man kon wel een debat voerenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:26 schreef tong80 het volgende:
Het gaat nergens over. Wilders. De slechtste debatter ooit in Nederland. Genieten van deze amoebe.
Haalt er de Nazi's bij.
JR-style grapjequote:Op maandag 16 maart 2015 18:29 schreef timmmmm het volgende:
De vis wordt daar duur betaald, ik geef het een 8
Ik krijg ook uitslag van Pechtold.quote:
Ben je echt zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wilders: "Nederland moet een nazi-staat worden"
wow
Zo dom is hij echtquote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, of doe je maar alsof?
Ik vind dat best schandalig, dergelijke promotie van het nazisme.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
een beetje verkiezingsuitslagquote:
Dat eerste.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn woorden, niet de mijnequote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt. Daar kun je niet meer normaal boodschappen doenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij loopt op het moment trouwens stage in Zwitserland. Alles is daar stérvensduur
Zeg dat maar tegen je vriendin!quote:
quote:
Dat jij het verschil niet kent tussen 'nazistaat' en de veel beter omschreven term 'natiestaat' ligt aan jou, niet aan hem.quote:
wow, ook nog verdedigenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet kent tussen 'nazistaat' en de veel beter omschreven term 'natiestaat' ligt aan jou, niet aan hem.
De terreur van de koekoeksklok wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze in Zwitserland ook niet, terreur.
vertel dat ze maar eens in Syrie daar hebben ze niet eens een douchequote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Baconbus het volgende:
Terreur. Er gaan meer mensen dood die uitglijden in de douche.
+subscribequote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Van alle partijen in het Europees Parlement stemt de PVV volgens onderzoek het vaakst prorussisch #funfact
laten we een bom op jouw huis anders gooien, kan ookquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens: Gooi een bom op het hele midden-oosten, boor alle olie op en stuur alle inteeltproducten daarheen
Dat is dan wel weer jammer.quote:
Ik verdedig niets, ik geef alleen aan dat jij te dom bent om te schijten.quote:
Zwitsers verdienen dan ook veel meer dan wij. Duur voor ons, normaal voor hun.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij loopt op het moment trouwens stage in Zwitserland. Alles is daar stérvensduur
Vertel nog eens wat nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verdedig niets, ik geef alleen aan dat jij te dom bent om te schijten.
Ik vertel het liever aan de mensen hier, die zijn zo bang dat ze vergeten een matje in de douche te leggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vertel dat ze maar eens in Syrie daar hebben ze niet eens een douche
Dat wist iedereen al.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze motie.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
laten we een bom op jouw huis anders gooien, kan ook
Tuurlijk is dat zoquote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ja we kennen geen aanslagen en gijzelingen onder het CDA.
Pechthold valt me tegen trouwens. Pak 'm eens op feiten.
'Wilders : 'De meeste terroristen zijn moslims.'
Is dat zo ?
Godverdomme, kom ik op de frontpage terecht.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
PVV: meest pro-Russische partij van heel Europa
Nee, maar 5% van alle terroristen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ja we kennen geen aanslagen en gijzelingen onder het CDA.
Pechthold valt me tegen trouwens. Pak 'm eens op feiten.
'Wilders : 'De meeste terroristen zijn moslims.'
Is dat zo ?
Rusland.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Ah, typisch pvv weer op de man spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Duur voor ons, dus slecht voor hun export.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zwitsers verdienen dan ook veel meer dan wij. Duur voor ons, normaal voor hun.
Normaal kom ik alleen dankzij Pino112 of Donroyco op de frontpage.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, kom ik op de frontpage terecht.
niks mis mee alsof Rusland het grote kwaad is.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Nee.quote:
Oke manquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechthold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
De rechters in Nederland zijn een grap betreft de criminialiteit.
Jahoorquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechtold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
Heb je hier ook cijfers voor. Gemiddelde straf voor moord, gemiddelde straf voor zware mishandeling enzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechtold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
okquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
Pechtold doet het slecht. Terwijl Wilders totaal door de Nederlandse klei zinkt.
±P
Druk eens even op ctrl+shift alsjeblieft, ik erger me aan de plusminussenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
Pechtold doet het slecht. Terwijl Wilders totaal door de Nederlandse klei zinkt.
±P
Fixedquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
En hoe is dat gerelateerd?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef 10minuteman het volgende:
Pechthold
Beste gezondheidsstelsel etc etc etc.
Ja, wat dacht je van die onrechtmatige toeslagen richting Marrokko, Bulgerije en Turkije?
Just saying man.
Voor de kijkcijfers he.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom fractievoorzitters uit de tweede kamer aan het debatteren zijn over de EU en andere zaken aan de vooravond van PS en waterschapsverkiezingen? Gaat nergens over.
Dat hypetrain.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom fractievoorzitters uit de tweede kamer aan het debatteren zijn over de EU en andere zaken aan de vooravond van PS en waterschapsverkiezingen? Gaat nergens over.
Alleen als ze ook weer terug mogen komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef Confetti het volgende:
Terroristen laten gaan is wel echt bizar beleid.
Lees je het nieuws wel? Vrij algemeen bekend. Zoek anders de statistieken maar op.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je hier ook cijfers voor. Gemiddelde straf voor moord, gemiddelde straf voor zware mishandeling enzo?
Zo niet, kunnen we dit natuurlijk niet zo serieus nemen allemaal
Ik wilde wel op Wilders stemmen, maar door dit debat ga ik mijn mening herzien.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet op Wilders stemmen dit jaar denk ik.
Voormalig Joegoslavië.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Evertjan het volgende:
moeder en kinderen kunnen mij gestolen worden dat krijg je als je trouwt met een hoofddoek uit het Midden Oosten
Omdat kijkcijfersquote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, dit was me toch weer een debat vol nieuwe inzichten zeg.
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Dat vraag ik me ook al weken af.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Net zoveel als dit hele flutdebat.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
Die 2 josti's van AD en Telegraaf, wat is daar de meerwaarde van?
Johan Derksen kon niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
Die 2 josti's van AD en Telegraaf, wat is daar de meerwaarde van?
Als we zo gaan doen kan de NPO best commercieel gaan.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Lees je het nieuws wel? Vrij algemeen bekend. Zoek anders de statistieken maar op.
dat is meestal ook wel een betere keuze bij dit soort verkiezingenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:42 schreef Sked het volgende:
Ik zou bijna op een lokale partij gaan stemmen
Dat zou wel gaaf zijn. Samen met Maarten van Rossem graagquote:
die komt dadelijk bij Matthijs aan tafel om hierover te pratenquote:
Zeker beschamend, maar die knakker met die bril had wel een valide punt dat het niet kies was van Pechtold om te beginnen over het bange leven van Geertje gezien de bedreigingen en beveiligingen en alles.quote:
Jij beweert iets, dan zou het fijn zijn als je dat onderbouwt. Ja, ik lees het nieuws. Daar komen altijd de excessen op. Daarom ben ik benieuwd waar je dit vandaan haalt, want ik waag te betwijfelen dat als dit de excessen zijn, het ook eerder rgel is dan uitzondering, zoals jij beweert. Onderbouwen dus graag, anders niet zo zeurenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Lees je het nieuws wel? Vrij algemeen bekend. Zoek anders de statistieken maar op.
en vanavond bij Pauw ook die vangt gewoon 4000 euro om Wilders 2 keer af te zeikenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:43 schreef TLC het volgende:
[..]
die komt dadelijk bij Matthijs aan tafel om hierover te praten
Ik vind je een beetje dom en ongefundeerd overkomen, ik zou wat aan mijn argumentatieskills werken als ik jou wasquote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Denk eens na? Best stelsel betreft sociale zorg en werk. Omdat alles lekker makkelijk gaat.
Als je herseninhoud niet groter is dan die in de doorsnee incestkop kun je hem best grappig vinden inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Greet maar humor heeft ie wel.
opheffen die NPO alleen daarom hoop ik al dat Sander Dekker zijn plannen mag afmakenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander Dekker moet maar snel dat nieuwe tv-landschap erdoor heen jagen.
Alsof het een voetbalwedstrijd isquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
Fijn zo'n nabeschouwing, dan kan alles nog even rustig worden herhaald voor de SBS6 kijkers die normaal gesproken niet op Nederland 1 komen.
Nou nou, wat een taalgebruik weer.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je herseninhoud niet groter is dan die in de doorsnee incestkop kun je hem best grappig vinden inderdaad.
Vooral die overgewaardeerde kwalbak van een presentatorquote:
Voor vier ton belastinggeld.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vooral die overgewaardeerde kwalbak van een presentator![]()
Schandaligquote:
Weinigzeggende, provocerende 'grappen' zouden een Wilders-aanhanger wel moeten liggen lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nou, wat een taalgebruik weer.
En een nabeschouwing van de nabeschouwing in Dwdd en de nabeschouwing van de nabeschouwing van de nabeschouwing in Pauwquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
Fijn zo'n nabeschouwing, dan kan alles nog even rustig worden herhaald voor de SBS6 kijkers die normaal gesproken niet op Nederland 1 komen.
Ik ben geen Wilders-aanhanger dus ga nu maar weer tegen je moeder blaffen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinigzeggende, provocerende 'grappen' zouden een Wilders-aanhanger wel moeten liggen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |