Dat hypetrain.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom fractievoorzitters uit de tweede kamer aan het debatteren zijn over de EU en andere zaken aan de vooravond van PS en waterschapsverkiezingen? Gaat nergens over.
Alleen als ze ook weer terug mogen komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef Confetti het volgende:
Terroristen laten gaan is wel echt bizar beleid.
Lees je het nieuws wel? Vrij algemeen bekend. Zoek anders de statistieken maar op.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je hier ook cijfers voor. Gemiddelde straf voor moord, gemiddelde straf voor zware mishandeling enzo?
Zo niet, kunnen we dit natuurlijk niet zo serieus nemen allemaal
Ik wilde wel op Wilders stemmen, maar door dit debat ga ik mijn mening herzien.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef GGMM het volgende:
Ik ga niet op Wilders stemmen dit jaar denk ik.
Voormalig Joegoslavië.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Evertjan het volgende:
moeder en kinderen kunnen mij gestolen worden dat krijg je als je trouwt met een hoofddoek uit het Midden Oosten
Omdat kijkcijfersquote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom fractievoorzitters uit de tweede kamer aan het debatteren zijn over de EU en andere zaken aan de vooravond van PS en waterschapsverkiezingen? Gaat nergens over.
quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, dit was me toch weer een debat vol nieuwe inzichten zeg.
Nederland zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Dat vraag ik me ook al weken af.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Had je iets anders verwacht?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Janneke141 het volgende:
Net zoveel als dit hele flutdebat.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
Die 2 josti's van AD en Telegraaf, wat is daar de meerwaarde van?
Johan Derksen kon niet.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef Ryan3 het volgende:
Die 2 josti's van AD en Telegraaf, wat is daar de meerwaarde van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |