Jahoorquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechtold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
De rechters in Nederland zijn een grap betreft de criminialiteit.
Heb je hier ook cijfers voor. Gemiddelde straf voor moord, gemiddelde straf voor zware mishandeling enzo?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechtold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
De rechters in Nederland zijn een grap betreft de criminialiteit.
okquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
Pechtold doet het slecht. Terwijl Wilders totaal door de Nederlandse klei zinkt.
±P
Druk eens even op ctrl+shift alsjeblieft, ik erger me aan de plusminussenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
Pechtold doet het slecht. Terwijl Wilders totaal door de Nederlandse klei zinkt.
±P
Fixedquote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef tong80 het volgende:
En hoe is dat gerelateerd?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:39 schreef 10minuteman het volgende:
Pechthold
Beste gezondheidsstelsel etc etc etc.
Ja, wat dacht je van die onrechtmatige toeslagen richting Marrokko, Bulgerije en Turkije?
Just saying man.
Voor de kijkcijfers he.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom fractievoorzitters uit de tweede kamer aan het debatteren zijn over de EU en andere zaken aan de vooravond van PS en waterschapsverkiezingen? Gaat nergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |