JR-style grapjequote:Op maandag 16 maart 2015 18:29 schreef timmmmm het volgende:
De vis wordt daar duur betaald, ik geef het een 8
Ik krijg ook uitslag van Pechtold.quote:
Ben je echt zo dom, of doe je maar alsof?quote:Op maandag 16 maart 2015 18:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wilders: "Nederland moet een nazi-staat worden"
wow
Zo dom is hij echtquote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom, of doe je maar alsof?
Ik vind dat best schandalig, dergelijke promotie van het nazisme.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
een beetje verkiezingsuitslagquote:
Dat eerste.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zijn woorden, niet de mijnequote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Klopt. Daar kun je niet meer normaal boodschappen doenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij loopt op het moment trouwens stage in Zwitserland. Alles is daar stérvensduur
Zeg dat maar tegen je vriendin!quote:
quote:
Dat jij het verschil niet kent tussen 'nazistaat' en de veel beter omschreven term 'natiestaat' ligt aan jou, niet aan hem.quote:
wow, ook nog verdedigenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat jij het verschil niet kent tussen 'nazistaat' en de veel beter omschreven term 'natiestaat' ligt aan jou, niet aan hem.
De terreur van de koekoeksklok wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Zorro het volgende:
Hebben ze in Zwitserland ook niet, terreur.
vertel dat ze maar eens in Syrie daar hebben ze niet eens een douchequote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Baconbus het volgende:
Terreur. Er gaan meer mensen dood die uitglijden in de douche.
+subscribequote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef timmmmm het volgende:
Van alle partijen in het Europees Parlement stemt de PVV volgens onderzoek het vaakst prorussisch #funfact
laten we een bom op jouw huis anders gooien, kan ookquote:Op maandag 16 maart 2015 18:32 schreef Sked het volgende:
Ik herhaal het nog maar eens: Gooi een bom op het hele midden-oosten, boor alle olie op en stuur alle inteeltproducten daarheen
Dat is dan wel weer jammer.quote:
Ik verdedig niets, ik geef alleen aan dat jij te dom bent om te schijten.quote:
Zwitsers verdienen dan ook veel meer dan wij. Duur voor ons, normaal voor hun.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:30 schreef timmmmm het volgende:
Een vriendin van mij loopt op het moment trouwens stage in Zwitserland. Alles is daar stérvensduur
Vertel nog eens wat nieuwsquote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik verdedig niets, ik geef alleen aan dat jij te dom bent om te schijten.
Ik vertel het liever aan de mensen hier, die zijn zo bang dat ze vergeten een matje in de douche te leggen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vertel dat ze maar eens in Syrie daar hebben ze niet eens een douche
Dat wist iedereen al.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze motie.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
laten we een bom op jouw huis anders gooien, kan ook
Tuurlijk is dat zoquote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ja we kennen geen aanslagen en gijzelingen onder het CDA.
Pechthold valt me tegen trouwens. Pak 'm eens op feiten.
'Wilders : 'De meeste terroristen zijn moslims.'
Is dat zo ?
Godverdomme, kom ik op de frontpage terecht.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
PVV: meest pro-Russische partij van heel Europa
Nee, maar 5% van alle terroristen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef tong80 het volgende:
Ja we kennen geen aanslagen en gijzelingen onder het CDA.
Pechthold valt me tegen trouwens. Pak 'm eens op feiten.
'Wilders : 'De meeste terroristen zijn moslims.'
Is dat zo ?
Rusland.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Ah, typisch pvv weer op de man spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Duur voor ons, dus slecht voor hun export.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zwitsers verdienen dan ook veel meer dan wij. Duur voor ons, normaal voor hun.
Normaal kom ik alleen dankzij Pino112 of Donroyco op de frontpage.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, kom ik op de frontpage terecht.
niks mis mee alsof Rusland het grote kwaad is.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
Nee.quote:
Oke manquote:Op maandag 16 maart 2015 18:37 schreef 10minuteman het volgende:
Pechthold heeft geen idee hoe Nederland werkt. Met moord kom je al weg met een paar jaar celstraf. Zware mishandeling onvoorwaardelijk schoffelen.
De rechters in Nederland zijn een grap betreft de criminialiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |