en vanavond bij Pauw ook die vangt gewoon 4000 euro om Wilders 2 keer af te zeikenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:43 schreef TLC het volgende:
[..]
die komt dadelijk bij Matthijs aan tafel om hierover te praten
Ik vind je een beetje dom en ongefundeerd overkomen, ik zou wat aan mijn argumentatieskills werken als ik jou wasquote:Op maandag 16 maart 2015 18:41 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Denk eens na? Best stelsel betreft sociale zorg en werk. Omdat alles lekker makkelijk gaat.
Als je herseninhoud niet groter is dan die in de doorsnee incestkop kun je hem best grappig vinden inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:42 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt over Greet maar humor heeft ie wel.
opheffen die NPO alleen daarom hoop ik al dat Sander Dekker zijn plannen mag afmakenquote:Op maandag 16 maart 2015 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Sander Dekker moet maar snel dat nieuwe tv-landschap erdoor heen jagen.
Alsof het een voetbalwedstrijd isquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
Fijn zo'n nabeschouwing, dan kan alles nog even rustig worden herhaald voor de SBS6 kijkers die normaal gesproken niet op Nederland 1 komen.
Nou nou, wat een taalgebruik weer.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je herseninhoud niet groter is dan die in de doorsnee incestkop kun je hem best grappig vinden inderdaad.
Vooral die overgewaardeerde kwalbak van een presentatorquote:
Voor vier ton belastinggeld.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vooral die overgewaardeerde kwalbak van een presentator![]()
Schandaligquote:
Weinigzeggende, provocerende 'grappen' zouden een Wilders-aanhanger wel moeten liggen lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nou nou, wat een taalgebruik weer.
En een nabeschouwing van de nabeschouwing in Dwdd en de nabeschouwing van de nabeschouwing van de nabeschouwing in Pauwquote:Op maandag 16 maart 2015 18:45 schreef NaturalScience het volgende:
Fijn zo'n nabeschouwing, dan kan alles nog even rustig worden herhaald voor de SBS6 kijkers die normaal gesproken niet op Nederland 1 komen.
Ik ben geen Wilders-aanhanger dus ga nu maar weer tegen je moeder blaffen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weinigzeggende, provocerende 'grappen' zouden een Wilders-aanhanger wel moeten liggen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |