In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vermeer is een klootzak.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
Die had erin gemoeten, Vermeer verneukt voetbalhistorie. Bedankt Vermeer.
Terechtquote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Ze slaan de helft van de wedstrijden gewoon over
Dat zal hard aan komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Een leuke TT mag per TR worden ingediend
Die van GGMM valt helaas af
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Arno is de marionet van Chef Voetbal.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Laat GGMM het vragen aan Arno via Twitterquote:Op zondag 15 maart 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Maar niemand hier weet dus wat de achtergrondmuziek is?
Je eigen TR kiezenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de 7 TRs
Ik heb de beste uitgezocht
Sjef Martinitoren was beter.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de 7 TRs
Ik heb de beste uitgezocht
okquote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GMM en ik vinden dit niet grappig.
Wil je aan Arno vragen op twitter wat de achtergrondmuziek is van het overzicht van de Eredivisie wedstrijden?quote:
Beetje kinderachtige humor.quote:
Zoals verwacht dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
Darri is gratis vertrokken met de nodige clausules
Ja, het is waar. Anders zou het geen TT zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Is het waar wat in de TT staat!?!?!? Dus toch!
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
Feiten verkondigen is geen plagenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat we GGMM moeten plagen om zijn seksuele voorkeur.
Jij krijgt mij niet boos!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.
Omdat hij zo heerlijk normaal is gebleven.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten nog wel wat opties bij een aantal spelers, maar er is veel werk aan de winkel.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC gaat het volgend jaar heel, heel, heel moeilijk krijgen
Nee, we zeggen immers ook niks over jouw kopquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Dave Roelvink is een mooi ketelbinkie voor GGMM.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Oh ik had hem net veranderd, wat jammer ditquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [FAQ en FB] #132 -3 De ongeschreven regels vind je hier niet
DAT ZAL JE LEREN
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Omdat hij zo heerlijk normaal is gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
Caland vindt dit een leuk en grappig nummer.quote:
Twee punten sinds de winterstop, maar Vitesse verloor de eerste twee potjes na de winterstop en Feyenoord heeft een hels programmaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Vitesse is twee puntjes ingelopen op Feyenoord toch? van 9 naar 7. Waarom doet Jack nou of Vitesse bijna derde is?
4-2 dit datquote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die Guidetti hype echt enorm, enorm, enorm, enorm, enorm treurig.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben er al. Er staat nu 'niet' bij zie ik. Iedereen tevreden?
Messi gaat weg, Bijker gaat weg. Nu kun je an sich met Reijnen en Macintosh wel wegkomen en Nienhuis gaat echt niet vertrekken. Van der Streek zie ik ook niet zomaar vertrekken maar Bakker wel. Ogbeche gaat ook echt niet blijven. Dus dan zit je weer met Narsingh - Barto - weetikwie en middenveld wordt ook een groot probleem. Backposities zijn nu al dramaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat opties bij een aantal spelers, maar er is veel werk aan de winkel.
Ging je huisalarm af bij de melding van GGMM?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Bedankt Ron.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ook van SES toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Hopelijk spreek je Paxcon achter de schermen nog even aan op dit gedrag. Hij is mod van EXA, niet van VBL..
Ik ben ook mod van SES, jammer dat je je niet goed geinformeerd hebt.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Hopelijk spreek je Paxcon achter de schermen nog even aan op dit gedrag. Hij is mod van EXA, niet van VBL..
Bijker kan je missen als kiespijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi gaat weg, Bijker gaat weg. Nu kun je an sich met Reijnen en Macintosh wel wegkomen en Nienhuis gaat echt niet vertrekken. Van der Streek zie ik ook niet zomaar vertrekken maar Bakker wel. Ogbeche gaat ook echt niet blijven. Dus dan zit je weer met Narsingh - Barto - weetikwie en middenveld wordt ook een groot probleem. Backposities zijn nu al drama
Het zit je best diep.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Als LB is ie wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijker kan je missen als kiespijn.
Iedere voetbalkenner kan zien welke Eredivisiespeler slaagt in het buitenland en welke niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Guidetti, de jeugdspeler van City die er hier 30 inschoot in de Nederlandse lollercompetitie.
Net als Uth, mislukt bij FC Köln II.
20 goals in 23 wedstrijden waarvan een stuk of 6 uit penalty'squote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Guidetti, de jeugdspeler van City die er hier 30 inschoot in de Nederlandse lollercompetitie.
Net als Uth, mislukt bij FC Köln II.
Dat kunnen we wel gebruiken, we missen nogal wat penalsquote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
20 goals in 23 wedstrijden waarvan een stuk of 6 uit penalty's
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was dit hele gebeuren maar een grapje. TT boeide me geen reet.
Dom varken.
Enorme lul??? Wil jij een beetje op je taalgebruik letten jongeman!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Co, de enorme lul, wil altijd graag laten merken dat hij een uitgesproken mening heeft over een persoon.
Die heeft de tweet van GGMM gelezen, is gechoqueerdquote:
Sorry, sorry, sorry. Het indrukwekkende spel van Ajax heeft me nog altijd in de greep.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Enorme lul??? Wil jij een beetje op je taalgebruik letten jongeman!
hij heeft dan ook 0 dingen te zeggen.quote:
Zlatan terug bij Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan is een beetje over bij PSG
Misschien is het een hint.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
De schermen achter arno werden spontaan blauw.
Ja De Boer zal er mee kunnen opschieten.. Zlatan schopt die gewoon het trainingsveld afquote:
Propaganda.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
Kuipers floot dramatisch.
En die commentator bleef hem maar verdedigen.
Je moet dan ook niet naar die NOS commentator mongolen luisterenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
Kuipers floot dramatisch.
En die commentator bleef hem maar verdedigen.
Helaas had ik geen alternatief.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar die NOS commentator mongolen luisteren
okquote:Op zondag 15 maart 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen komen er twee Zweedse stagiaries werken op het bedrijf waar ik werk, ben benieuwd wat zij van Zlaten vinden.
Ja maar hij had hem op deense tijd staanquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
Perez had door dat het geen rood was
De volgende middag
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
Ik zou Higler graag als UEFA scheidsrechter zien
Ook als hij een duel wintquote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
Boilesen gaat altijd liggen als hij een duel verliest.
Wat heeft zijn afkomst ermee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Cambuur - Heerenveen de lastigste wedstrijd om te fluiten aldus de Witte Chinees![]()
![]()
Dijks had daar kunnen staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:02 schreef Bombvis het volgende:
Boilesen. Als je denkt dat Nelom slecht is, kan je altijd nog naar Boilesen kijken
Mikey riep dat hij niet opgeroepen moest wordenquote:
De Bruyne selecteren en hopen dat hij komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
Ze hebben vandaag duidelijk niet naar Wolfsburg gekeken en vorige week ook niet.
Nou Luuk de Jong was een leuk grapjequote:Op zondag 15 maart 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mikey riep dat hij niet opgeroepen moest worden
Iedereen moest toen achter de computer gniffelen.
Gelukkig niet, dan zouden we nooit meer lachenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet meer te bewijzen.
[ afbeelding ]
Alsof alles wat ik zeg, per se humor MOET zijn.
Waarheidquote:
Jezus manquote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij liep de benen onder zijn kont uit.
Zo doen ze dat in Limburg.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef Bombvis het volgende:
Sta op voor Nanninga. Wat een slecht spandoek zeg
Ik moet mijn eer van waardeloze grappen maken hoog houdenquote:
Mocht je wat interessants hebben, ik wil wel wat van je ervenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel verder kan leven zo.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel verder kan leven zo.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mocht je wat interessants hebben, ik wil wel wat van je erven
HAHA GRAPJE NATUURLIJK.quote:
Oh, jammerquote:
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd niet grappig
Ookal vraag je het niet aan mij, antwoord ik toch; ik zou Coco wel doenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?
Zou je haar ook willen steunen in de strijd tegen reuma?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ookal vraag je het niet aan mij, antwoord ik toch; ik zou Coco wel doen
Ik zou haar mentaal willen steunen jaquote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou je haar ook willen steunen in de strijd tegen reuma?
? van dat reumaleger?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?
Goeie reclame wel , ze vraagt haar mede-reumagenoten en niet de hele Nederlandse bevolking voor hulpquote:
gaat hij zijn nieuwe plaat nog zingen? You never walk alone?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lee Towers nu bij WNL op zondag jongens.
Fixedquote:Op zondag 15 maart 2015 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat hij zijn nieuwe plaat nog zingen? You never walk wolluk alone?
Leuk johannes. Leuk.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een informatieve TT, ik wist dat niet.
Heb je misschien nog een anekdote over Dick Nanninga in een bioscoop?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zat vroeger op de schouders van Nanninga en toen liepen we langs de ramen en toen klopte ik op de ramen en zei ik: ''Goedenavond!''
Toevallig genoeg wel! Weet je, in onze tijd was het heel gebruikelijk dat je op maandagavond naar de bioscoop ging als profvoetballer. Wij gingen altijd in Groningen, spuuglelijke stad moet ik zeggen, naar de bioscoop en toen ging Dick Nanninga ook mee en met Dick kon je geweldig lachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een anekdote over Dick Nanninga in een bioscoop?
Jammer dat Cavaliers het verneukt, maar ik weet toevallig dat ook hij feitelijke onjuistheden betreurt.quote:
Zijn leven scheen een act te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat johannes_vermeer personage lijkt me erg vriendelijk, ik zou graag meer over hem willen horen.
Die zou ik ook graag eens willen ontmoetenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Cavaliers het verneukt, maar ik weet toevallig dat ook hij feitelijke onjuistheden betreurt.
Dat johannes_vermeer personage lijkt me erg vriendelijk, ik zou graag meer over hem willen horen.
Mensen die dat zeggen kijken naar de Lama's.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn leven scheen een act te zijn.
Dat moet mogelijk zijn, toevallig gaat Cavaliers hem deze zomer trakteren op enkele La Chouffes.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zou ik ook graag eens willen ontmoeten
Dat denk ik niet, aangezien ik de Miguel against the field weddenschap ga winnen. Tenzij je deze nog steeds niet durft te accepteren.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet mogelijk zijn, toevallig gaat Cavaliers hem deze zomer trakteren op enkele La Chouffes.
Kijkt Stijn naar de Lama's?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen kijken naar de Lama's.
Je bent me er sowieso nog een paar verschuldigd, als het om speciaalbier gaat vergeet ik niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, aangezien ik de Miguel against the field weddenschap ga winnen. Tenzij je deze nog steeds niet durft te accepteren.
Ik post het liever in dit topic, ik verwacht namelijk dat Mani dezelfde weddenschap met mij aangaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent me er sowieso nog een paar verschuldigd, als het om speciaalbier gaat vergeet ik niks.
In mijn dm mag je me vertellen wat deze weddenschap exact inhoudt.
Ik lach om jouw voorspelling.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik post het liever in dit topic, ik verwacht namelijk dat Mani dezelfde weddenschap met mij aangaat.
Miguel, je weet wel, de betere versie van Quintana, tegen het volledige Nederlandse veld in de Giro. Degene die na drie weken koers het hoogste staat in het eindklassement, wint de weddenschap. Uitval/materiaalpech/valpartij/you name it telt allemaal niet, tenzij de ronde nog niet begonnen is.
10 La Chouffes.
Welke voorspelling?quote:
100 is me iets te gortig. 15.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe het voor 100. Die puisterige snottebel staat na een week te huilen om zijn moeder.
Ik vind de nummers waar jij mee strooit getuigen van geen enkel respect voor het speciaalbier, bijna alsof we het over een krat Grolsch hebben ofzo. Walgelijk walgelijk walgelijk.quote:
Ik zag op YouTube iemand pauwel kwak atten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink niet alleen speciaalbier, wat ik zuip het!
Tja, was het opzich wel eens dat er wat meer nuance mag komen in dat eenzijdige verhaal van de media. Volgensmij zei Co niet per se dat die niet geschorst/ontslagen moet worden, maar eerder dat het incident tot op de bodem moet worden uitgezocht en op basis daarvan een beslissing moet worden genomen. Daar kon ik me wel in vinden.quote:Op maandag 16 maart 2015 03:27 schreef Perico het volgende:
Ik KOTS op Studio Kotsbal en ben acuut gestopt met kijken toen de Witte Chinees en Cootzak Adriaanse even de mishandeling van een vrouw gingen goedpraten.
Niets gebeurd, vrouw schuld, Marokkanen en Turk niet eens schorsen joh.
Dit moet toch echt betekenen dat deze twee ransapen nooit meer op tv mogen komen en dat dit programma voorgoed verdwijnt.
Hij zei ook dat die twee die er bij stonden en verder niks deden geen blaam treft.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, was het opzich wel eens dat er wat meer nuance mag komen in dat eenzijdige verhaal van de media. Volgensmij zei Co niet per se dat die niet geschorst/ontslagen moet worden, maar eerder dat het incident tot op de bodem moet worden uitgezocht en op basis daarvan een beslissing moet worden genomen. Daar kon ik me wel in vinden.
Als Arno praat luister ik niet eens.
Ik zeg niet dat Co 100% gelijk heeft of dat die knaapjes de onschuld zelve zijn, maar ik vind wel dat al die mensen die puur op basis van krantenkoppen oordelen fout bezig zijn. Kijk een paar dagen later en de situatie blijkt heel anders in elkaar te steken, terwijl daar vervolgens veel minder aandacht aan wordt besteed dan de eerste berichtgeving. Puur omdat dat niet past bij het beeld dat we al hebben gevormd. Daarom vond ik het helemaal niet erg dat het enigszins genuanceerd werd.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei ook dat die twee die er bij stonden en verder niks deden geen blaam treft.
Ik vond dat ook niet erg maar de nuancering had genuanceerder gekund.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Co 100% gelijk heeft of dat die knaapjes de onschuld zelve zijn, maar ik vind wel dat al die mensen die puur op basis van krantenkoppen oordelen fout bezig zijn. Kijk een paar dagen later en de situatie blijkt heel anders in elkaar te steken, terwijl daar vervolgens veel minder aandacht aan wordt besteed dan de eerste berichtgeving. Puur omdat dat niet past bij het beeld dat we al hebben gevormd. Daarom vond ik het helemaal niet erg dat het enigszins genuanceerd werd.
Vanuit perspectief psv welquote:
Neuh oke, groot is wellicht overdrevenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was geen grote kans man. Slecht ingeschoten recht op de keeper af.
Analyserenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk sinds weken (maanden) weer eens sv... Wat doet van halst daar?
Contract met Fox, is de NOS al voor beboet.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk sinds weken (maanden) weer eens sv... Wat doet van halst daar?
Maar waaromquote:
Niemand anders wildequote:
Jan Peter Balkenende?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
JPB is ineens weer een goede speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |