In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Vermeer is een klootzak.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
Die had erin gemoeten, Vermeer verneukt voetbalhistorie. Bedankt Vermeer.
Terechtquote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Sked het volgende:
Ze slaan de helft van de wedstrijden gewoon over
Dat zal hard aan komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Een leuke TT mag per TR worden ingediend
Die van GGMM valt helaas af
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Arno is de marionet van Chef Voetbal.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:43 schreef Paxcon het volgende:
Nee. Laat GGMM het vragen aan Arno via Twitterquote:Op zondag 15 maart 2015 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Maar niemand hier weet dus wat de achtergrondmuziek is?
Je eigen TR kiezenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de 7 TRs
Ik heb de beste uitgezocht
Sjef Martinitoren was beter.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Bedankt voor de 7 TRs
Ik heb de beste uitgezocht
okquote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GMM en ik vinden dit niet grappig.
Wil je aan Arno vragen op twitter wat de achtergrondmuziek is van het overzicht van de Eredivisie wedstrijden?quote:
Beetje kinderachtige humor.quote:
Zoals verwacht dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
Darri is gratis vertrokken met de nodige clausules
Ja, het is waar. Anders zou het geen TT zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Is het waar wat in de TT staat!?!?!? Dus toch!
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
Feiten verkondigen is geen plagenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat we GGMM moeten plagen om zijn seksuele voorkeur.
Jij krijgt mij niet boos!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.
Omdat hij zo heerlijk normaal is gebleven.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten nog wel wat opties bij een aantal spelers, maar er is veel werk aan de winkel.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC gaat het volgend jaar heel, heel, heel moeilijk krijgen
Nee, we zeggen immers ook niks over jouw kopquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Dave Roelvink is een mooi ketelbinkie voor GGMM.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Oh ik had hem net veranderd, wat jammer ditquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [FAQ en FB] #132 -3 De ongeschreven regels vind je hier niet
DAT ZAL JE LEREN
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Omdat hij zo heerlijk normaal is gebleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
Caland vindt dit een leuk en grappig nummer.quote:
Twee punten sinds de winterstop, maar Vitesse verloor de eerste twee potjes na de winterstop en Feyenoord heeft een hels programmaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Vitesse is twee puntjes ingelopen op Feyenoord toch? van 9 naar 7. Waarom doet Jack nou of Vitesse bijna derde is?
4-2 dit datquote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind die Guidetti hype echt enorm, enorm, enorm, enorm, enorm treurig.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben er al. Er staat nu 'niet' bij zie ik. Iedereen tevreden?
Messi gaat weg, Bijker gaat weg. Nu kun je an sich met Reijnen en Macintosh wel wegkomen en Nienhuis gaat echt niet vertrekken. Van der Streek zie ik ook niet zomaar vertrekken maar Bakker wel. Ogbeche gaat ook echt niet blijven. Dus dan zit je weer met Narsingh - Barto - weetikwie en middenveld wordt ook een groot probleem. Backposities zijn nu al dramaquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat opties bij een aantal spelers, maar er is veel werk aan de winkel.
Ging je huisalarm af bij de melding van GGMM?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Bedankt Ron.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef DonRaja het volgende:
Ook van SES toch?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Hopelijk spreek je Paxcon achter de schermen nog even aan op dit gedrag. Hij is mod van EXA, niet van VBL..
Ik ben ook mod van SES, jammer dat je je niet goed geinformeerd hebt.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Hopelijk spreek je Paxcon achter de schermen nog even aan op dit gedrag. Hij is mod van EXA, niet van VBL..
Bijker kan je missen als kiespijn.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Messi gaat weg, Bijker gaat weg. Nu kun je an sich met Reijnen en Macintosh wel wegkomen en Nienhuis gaat echt niet vertrekken. Van der Streek zie ik ook niet zomaar vertrekken maar Bakker wel. Ogbeche gaat ook echt niet blijven. Dus dan zit je weer met Narsingh - Barto - weetikwie en middenveld wordt ook een groot probleem. Backposities zijn nu al drama
Het zit je best diep.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Ron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |