Roept u maarquote:
[FAQ en FB] #132 De ongeschreven regels vind je hier nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, ik pas hem wel aan (hier). Wat moet het worden?
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag uit het vorige topic.quote:
[FAQ en FB] #132 Deel #129 - De ongeschreven regels vind je hier nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:20 schreef GGMM het volgende:
[FAQ en FB] #132 De ongeschreven regels vind je hier niet
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[FAQ en FB] #132 Deel #129 - De ongeschreven regels vind je hier niet
Past ook wel
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag uit het vorige topic.
(dit is een reactie op jou, geen TT-suggestie)
Mwa, trollen, zuigen, zeiken en jennen van andere users zijn ze ook nergens happig op. Topics verkloten houdt ook niemand van. Ik kan er in de loop van de dag misschien nog wel een paar verzinnen die logisch zijn, maar dat zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:15 schreef GGMM het volgende:
Zijn er nog meer ongeschreven regels??
Of wil je dat niet zeggen omdat je ze dan niet meer ongeschreven zijn?
Uhm, ik denk dat ik hetzelfde heb gezegd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Mwa, trollen, zuigen, zeiken en jennen van andere users zijn ze ook nergens happig op. Topics verkloten houdt ook niemand van. Ik kan er in de loop van de dag misschien nog wel een paar verzinnen die logisch zijn, maar dat zien we dan wel weer.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, trollen, zuigen, zeiken en jennen van andere users zijn ze ook nergens happig op.
Ik had het echt over ongeschreven regels...quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:17 schreef JanCees het volgende:
080303_74597_accept-32x32%20copy.png We gaan normaal met elkaar om.
Je zegt nu precies het tegenovergestelde van wat Drizzt net zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef DonRaja het volgende:
En in VBL doen we in principe niet aan Lapo mag nieuw topic openen
Huh, ik zeg toch hetzelfde als Drizzt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Raja kwam, zag en overwon.
Raja, hoe voelt het voor jou eigenlijk om met zulke incapabale collega's te moeten samenwerken? Al die jaren op de belgische arbeidsmarkt komen nu wel van pas zeker?
Hehe, dat kan gebeuren he. Wij waren het ook niet altijd eens.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zegt nu precies het tegenovergestelde van wat Drizzt net zegt.
Ik doe ook geen SC. Drizzt zegt net dat het een ongeschreven regel is dat degene die de lapo maakt het nieuwe topic mag openen en hij beweert dat dit zó bekend is dat ik dat wel had moeten weten. Jij spreekt dat nu tegen. Dat is toch raar?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, ik zeg toch hetzelfde als Drizzt?
Maar goed, hier geen SC aub.
Begrijp je dat het voor users nogal verwarrend is als jullie elkaar voor de schermen tegen spreken?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, dat kan gebeuren he. Wij waren het ook niet altijd eens.
Ok heb ff met Drizzt overlegd. Lapo regel is er niet in VBL. Voor iedereen duidelijk nu?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijp je dat het voor users nogal verwarrend is als jullie elkaar voor de schermen tegen spreken?
Wij deden dat tenminste áchter de schermen.
Mooiquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok heb ff met Drizzt overlegd. Lapo regel is er niet in VBL. Voor iedereen duidelijk nu?
Kun je leven met een compromis?quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi
Dan zou ik het waarderen als m'n TT teruggezet wordt.
Done, ik overleg overigens alles wel met Drizzt hoor. Die is alleen een beetje druk op het moment.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Het siert je ook dat je wel inhoudelijk ingaat op m'n posts, itt Drizzt.
Niet druk genoeg dat hij niet wel gewoon in de SC en het Twente topic kan posten blijkbaar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Done, ik overleg overigens alles wel met Drizzt hoor. Die is alleen een beetje druk op het moment.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijp je dat het voor users nogal verwarrend is als jullie elkaar voor de schermen tegen spreken?
Wij deden dat tenminste áchter de schermen.
Uh... ja.quote:
Zou je mij geen woorden in de mond willen leggen? Ik ben namelijk helemaal niet tevreden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben blij dat iedereen tevreden is. Dat doet me goed
Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil mij hier even verontschuldigen voor mijn kinderachtige gedrag van gisteren. Was stikchagrijnig (persoonlijke redenen) en reageerde dat hier af.
Mijn excuses aan GGMM.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil mij hier even verontschuldigen voor mijn kinderachtige gedrag van gisteren. Was stikchagrijnig (persoonlijke redenen) en reageerde dat hier af.
Mijn excuses aan GGMM.
Tong80 moet gewoon het juiste topic opzoeken in plaats van voor elke post die hij wil plaatsen een nieuw topic te openen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 07:35 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Misschien kunnen er wat topics worden samengevoegd om de diarree van tong80 m.b.t. De Kuip in te dammen?
VBL / Verbouwplan De Kuip van de baan
VBL / BAM opweg naar de nieuwe Kuip......
VBL / De soap over de Kuip.......
VBL / Revolutionair plan BAM behoudt magie van de Kuip
VBL / Nieuw plan van red de Kuip.....
SPT / Rotterdam gaat 90 miljoen investeren in sportpark bij Kuip
VBL / College Rotterdam kiest voor nieuwe Kuip
GC / Wat is erger ?
Nou mooi, dan zijn we er uitquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Tong80 moet gewoon het juiste topic opzoeken in plaats van voor elke post die hij wil plaatsen een nieuw topic te openen.
Vertel jij het aan tong80?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou mooi, dan zijn we er uit
Tong weet al dat ik vind dat zijn posts ook wel in de centrale topics kunnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Vertel jij het aan tong80?
Al het nieuws over de afgelaste verbouwing van de Kuip mag in dat topic inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
Je mag het hem ook best ff vertellen Johannes, dit is wel een beetje matigjes. Prima dat het in z'n topics niet over hemzelf moet gaan continu, maar je kan ook best ff vermelden dat hij ál niet nieuws over de Kuip in dát topic kan gooien, en niet voor iedere scheet een apart topic openen.
Ja lieverd, dat moet je tegen Tong zeggen, niet tegen mij.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al het nieuws over de afgelaste verbouwing van de Kuip mag in dat topic inderdaad.
Als je uit Zaltbommel komt juich je voor NIVO.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:41 schreef Caland het volgende:
Inb4 een post van tong80 waarin hij gaat benadrukken dat hij Ajacied is.
Mijn ode aan de grote tong80, legendarische rechtsbuiten van NIVO Sparta.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je uit Zaltbommel komt juich je voor NIVO.
Held.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik stopte hier met lezen:
[ afbeelding ]
Behalve negeren? Die gast moet aan één of andere zware medicatie zitten, dat kan niet anders...quote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef Muto het volgende:
Ken er niks gedaan worden tegen die Klaasweetalles in het Feyenoordtopic?
Wat tragischquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Paxcon, die geen moderator is van VBL, heeft de TT van het Studio Voetbal-topic aangepast.
Dat opzich is al een klacht, want gastmodden mag niet als daar niet de noodzaak toe is.
Maar helaas verspreidt hij ook nog eens leugens over mij.
Raar ook om de TT van een televisieprogramma aan te zitten passen om een user te kakken te zetten...
Het gaat om dit topic: VBL / [Studio Voetbal #360] GGMM valt niet op mannen
Oeioeioeiquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Paxcon, die geen moderator is van VBL, heeft de TT van het Studio Voetbal-topic aangepast.
Dat opzich is al een klacht, want gastmodden mag niet als daar niet de noodzaak toe is.
Raar ook om de TT van een televisieprogramma aan te zitten passen om een user te kakken te zetten...
Potentiële rel ditquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
meid het is wat.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik ben TSquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
En bij het openen van het topic had je de kans een TT in te vullen.quote:
Ik neem het mee naar achterquote:Op zondag 15 maart 2015 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
En bij het openen van het topic had je de kans een TT in te vullen.
Je misbruikt je rechten als moderator nu om het achteraf te doen.
Even los van het feit dat je mij aanvalt en het hele forum zo'n TT ziet. Ja dat is voor mij natuurlijk ook niet leuk als je zo te kakken wordt gezet.
Dat mag hij via dm doen.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.
Nu nog een excuus van Paxcon en dan kunnen we dit nare incident achter ons laten.
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.
Nu nog een excuus van Paxcon en dan kunnen we dit nare incident achter ons laten.
NEEEquote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was dit hele gebeuren maar een grapje. TT boeide me geen reet.
Dom varken.
Dat lijkt me erg leuk, zeker als johannes ook komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik wil het wel goedmaken door je een keer uit te nodigen voor een adembenemende wedstrijd in de Euroborg
Ik weet niet of hij je alweer vertrouwt, maar dat moet absoluut mogelijk zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg leuk, zeker als johannes ook komt.
Lijkt me erg leuk.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij je alweer vertrouwt, maar dat moet absoluut mogelijk zijn
Zijn doel is juist om zo over te komen. Lekker beetje irritant doen. Lijkt mij niet de bedoeling.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Behalve negeren? Die gast moet aan één of andere zware medicatie zitten, dat kan niet anders...
Goede vraag, ik verander het ff terug naar Victor Fischer. Maar check achter even of er iets mis is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:37 schreef GGMM het volgende:
Topicreeks: PHPforumbeta
Waarom is de naam van deze reeks 'PHPforumbeta' ?
Bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede vraag, ik verander het ff terug naar Victor Fischer. Maar check achter even of er iets mis is.
Ik heb het even gevraagd, aanpassen werkt namelijk niet. Er staat steeds weer opnieuw PHPforumbeta...quote:
Donequote:Op donderdag 19 maart 2015 18:55 schreef GGMM het volgende:
VBL / Ajax - Dnepr
Kan gewoon in
VBL / [RTL/FOX Europa League: Knock-out-fase] Sierdgod #25
Net als de uitwedstrijd.
Donequote:Op maandag 30 maart 2015 10:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
Ik klikte op nieuw topic en tt en op stonden er direct in. Geen idee hoe dat kan maar ik ben er blij mee. Topic hoeft dus alleen nog gekoppeld te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |