Als het zo moet dan kan je het beter in je ondertitel vermeldenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:51 schreef tong80 het volgende:
Weer een tong80 topic. Da's pas erg.
Hebben we die ook alvast gehad.
Het Rijksmuseum zou 6 jaar duren. De Nieuwe Kuip staat voor 2018 gepland.quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:52 schreef MPC60 het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze niet net zolang over de nieuwe kuip doen.
Differ before Deffer.quote:
Heb je de internationale pers gelezen en gezien over het nieuwe rijksmuseum ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:01 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind het allebei waanzin, maar een voor een verbouwing van een museum vind ik 320 miljoen toch echt de meest belachelijke begroting. 320 miljoen voor een stadion is ook idioot, maar dan heb je tenminste nog een nieuw stadion.
Verder Beg to Differ.quote:
Ik niet aan Ariva. kut collectebussen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
nieuwe kuip, maar ik geef dan ook niet om voetbal.
jouw goed recht jong.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik niet aan Ariva. kut collectebussen.
Ben helaas te oud voor Wajong.quote:
Ja, jouw mening stond van te voren al vast natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de internationale pers gelezen en gezien over het nieuwe rijksmuseum ?
Denk niet dat ze de nieuwe Kuip als magistraal zullen benoemen.
Nee hoor. Heb ik die ergens gespuit ?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, jouw mening stond van te voren al vast natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |