Als LB is ie wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bijker kan je missen als kiespijn.
Iedere voetbalkenner kan zien welke Eredivisiespeler slaagt in het buitenland en welke niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Guidetti, de jeugdspeler van City die er hier 30 inschoot in de Nederlandse lollercompetitie.
Net als Uth, mislukt bij FC Köln II.
20 goals in 23 wedstrijden waarvan een stuk of 6 uit penalty'squote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef vluggejapie99 het volgende:
Guidetti, de jeugdspeler van City die er hier 30 inschoot in de Nederlandse lollercompetitie.
Net als Uth, mislukt bij FC Köln II.
Dat kunnen we wel gebruiken, we missen nogal wat penalsquote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
20 goals in 23 wedstrijden waarvan een stuk of 6 uit penalty's
quote:Op zondag 15 maart 2015 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk was dit hele gebeuren maar een grapje. TT boeide me geen reet.
Dom varken.
Enorme lul??? Wil jij een beetje op je taalgebruik letten jongeman!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Co, de enorme lul, wil altijd graag laten merken dat hij een uitgesproken mening heeft over een persoon.
Die heeft de tweet van GGMM gelezen, is gechoqueerdquote:
Sorry, sorry, sorry. Het indrukwekkende spel van Ajax heeft me nog altijd in de greep.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Enorme lul??? Wil jij een beetje op je taalgebruik letten jongeman!
hij heeft dan ook 0 dingen te zeggen.quote:
Zlatan terug bij Ajax.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zlatan is een beetje over bij PSG
Misschien is het een hint.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:56 schreef GGMM het volgende:
De schermen achter arno werden spontaan blauw.
Ja De Boer zal er mee kunnen opschieten.. Zlatan schopt die gewoon het trainingsveld afquote:
Propaganda.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
Kuipers floot dramatisch.
En die commentator bleef hem maar verdedigen.
Je moet dan ook niet naar die NOS commentator mongolen luisterenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef GGMM het volgende:
Kuipers floot dramatisch.
En die commentator bleef hem maar verdedigen.
Helaas had ik geen alternatief.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet naar die NOS commentator mongolen luisteren
okquote:Op zondag 15 maart 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
Morgen komen er twee Zweedse stagiaries werken op het bedrijf waar ik werk, ben benieuwd wat zij van Zlaten vinden.
Ja maar hij had hem op deense tijd staanquote:Op zondag 15 maart 2015 22:57 schreef Sked het volgende:
Perez had door dat het geen rood was
De volgende middag
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef Sked het volgende:
Ik zou Higler graag als UEFA scheidsrechter zien
Ook als hij een duel wintquote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
Boilesen gaat altijd liggen als hij een duel verliest.
Wat heeft zijn afkomst ermee te maken?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:01 schreef TheGeneral het volgende:
Cambuur - Heerenveen de lastigste wedstrijd om te fluiten aldus de Witte Chinees![]()
![]()
Dijks had daar kunnen staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:02 schreef Bombvis het volgende:
Boilesen. Als je denkt dat Nelom slecht is, kan je altijd nog naar Boilesen kijken
Mikey riep dat hij niet opgeroepen moest wordenquote:
De Bruyne selecteren en hopen dat hij komt.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:04 schreef Kingstown het volgende:
Ze hebben vandaag duidelijk niet naar Wolfsburg gekeken en vorige week ook niet.
Nou Luuk de Jong was een leuk grapjequote:Op zondag 15 maart 2015 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mikey riep dat hij niet opgeroepen moest worden
Iedereen moest toen achter de computer gniffelen.
Gelukkig niet, dan zouden we nooit meer lachenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik hoef mij niet meer te bewijzen.
[ afbeelding ]
Alsof alles wat ik zeg, per se humor MOET zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |