abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 11:49:45 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_136658130
Het verbouwde Feyenoord-stadion van de stichting Red de Kuip kan 70.000 supporters herbergen. De voetbaltempel op Zuid kost dan 145 miljoen euro. Steun van de stad is niet nodig.

De initiatiefnemers presenteerden hun aangepaste plan gisteren aan de Kuip-trojka, die alle plannen voor een nieuw of gerenoveerd stadion onderzoekt. 'We hebben op verzoek van Feyenoord ons voorstel verder uitgewerkt. Door het verlengen van de nieuwe, derde ring kunnen we die 70.000 mensen kwijt,' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.

Een afsluitbaar dak op 'Red de Kuip' wordt afgeraden. 'Het kán wel, maar dat vraagt dan een investering van zo'n 40 miljoen euro méér. Dat verdien je niet terug met voetbal alleen. Dan zul je extra evenementen moeten aantrekken.'

Behalve de al bestaande partners als bouwer Besix, ingenieursbureau IOB en hijs- en takelgigant Mammoet heeft zich nu ook adviesbureau Hypercube bij dit gezelschap gevoegd. Dit heeft becijferd dat de 145 miljoen op eigen kracht op tafel te leggen is.

Directeur Pieter Nieuwenhuis: 'We willen 30 procent eigen geld inbrengen. Dat is de buffer waarmee we makkelijker bij de banken geld kunnen lenen. Dat we goedkoper zijn dan de rest, werkt in ons voordeel.'

Red de Kuip denkt de klus in 14 à 16 maanden te kunnen klaren. Daarbij wordt een derde ring op de bestaande constructie gezet en een 'schil' rond het monument gebouwd. Daarin komen alle voorzieningen. Bij het stadion komt een parkeerplaats voor 3000 auto's.

Volgens Eekelaar kan de omzet van de voetbalclub omhoog naar 93 miljoen euro. 'Dat is beschikbaar voor spelers én het optimaliseren van de organisatie.' Hypercube heeft berekend dat Feyenoord zo vier keer in de tien jaar kampioen kan worden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136658381
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:Hypercube heeft berekend dat Feyenoord zo vier keer in de tien jaar kampioen kan worden.
Dan laat maar zitten
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 12:04:14 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_136658648
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dan laat maar zitten
Geen staanplaatsen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136658957
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:56 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dan laat maar zitten
Ze mogen eerst eens 4x in de 40 jaar proberen. _O-
Oh.
pi_136661363
4 keer in de 10 jaar... Hoe is dat meetbaar? Nietszeggende propaganda.

Verder wordt dit onderwerp gewoon in het Feyenoordtopic besproken.
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 13:35:31 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_136662045
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
4 keer in de 10 jaar... Hoe is dat meetbaar? Nietszeggende propaganda.

Verder wordt dit onderwerp gewoon in het Feyenoordtopic besproken.
Vraag een slotje aan en ga terug naar je sectarium.

Dacht dat interlands in De Kuip werden gespeeld.

pi_136670148
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lach jij nu om je eigen grap?
pi_136671267
stort die gammele bak dan niet gewoon in mekaar, met een extra ring?
  Trouwste user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 20:29:08 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_136678401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:
stort die gammele bak dan niet gewoon in mekaar, met een extra ring?
Ach, ze hebben al weinig sterretjes, kunnen wel een extra ring gebruiken.

pi_136678554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

o grrr
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:36:11 #11
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_136678758
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Feyenoorders houden niet zo van sterren, dat is meer iets voor Joden.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
pi_136678912
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

xd
Ik ben inmiddels overleden.
pi_136691732
Tja zo komen er steeds weer nieuwe plannen voor renovatie, je kan beter met de tijd het hele complex afbreken en er dan iets fatsoenlijks voor in de plaats zetten waar iedereen tevreden mee is.

Renovatie is uiteindelijk alleen maar afstel dus of je laat het staan en wacht tot er wel financiële middelen zijn (als dat 20 jaar duurt dan moet dat maar) óf je gaat vol voor nieuwbouw aub geen halfbakken oplossingen zoals dat RDK .
blablablabla
pi_136697094
Red de Kuip :')
Die snappen het duidelijk niet, die staren zich alleen maar blind op capaciteit.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 februari 2014 @ 11:25:33 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_136697230
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:42 schreef Helpmefok het volgende:

"De Kuip" bestaat niet. Stadion Feyenoord daarentegen.

Waarom noemen ze zich niet 'Red het Feyenoordstadion' ?

:T
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 februari 2014 @ 11:28:30 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_136697315
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tong80 had z'n quota nog niet gehaald.
Leg eens uit. Als ik m'n quota zou willen halen zou ik wel in de VBL-SC posten en melden wat ik heb gegeten.

pi_136697343
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
Tja zo komen er steeds weer nieuwe plannen voor renovatie, je kan beter met de tijd het hele complex afbreken en er dan iets fatsoenlijks voor in de plaats zetten waar iedereen tevreden mee is.
Aldus de man die nog nooit in de Kuip geweest is.

quote:
Renovatie is uiteindelijk alleen maar afstel
Op basis van welke argumenten? :'). Het plan van BAM geeft aan dat een renovatie de levensduur van de nieuwe Kuip tientallen jaar rekt.

quote:
dus of je laat het staan en wacht tot er wel financiële middelen zijn (als dat 20 jaar duurt dan moet dat maar)
Tegen die tijd speel je om degradatie.

quote:
óf je gaat vol voor nieuwbouw
De mening van Elan mensen en heren, meer waard dan de onderzoeken van talloze organisaties die aangeven dat een verbouwing financieel wel degelijk haalbaar is ^O^

quote:
aub geen halfbakken oplossingen zoals dat RDK .
RDK is halfbakken. BAM, VW met haar verbouwing zijn dat zeker niet.

:W. Nu weer terug in het blatende schapenhok.
pi_136697581
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit. Als ik m'n quota zou willen halen zou ik wel in de VBL-SC posten en melden wat ik heb gegeten.

I stand corrected. Je posts zijn allemaal zeer belangrijk en inhoudelijk subliem. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_136698052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

Op basis van welke argumenten? :'). Het plan van BAM geeft aan dat een renovatie de levensduur van de nieuwe Kuip tientallen jaar rekt.

[..]

[..]

De mening van Elan mensen en heren, meer waard dan de onderzoeken van talloze organisaties die aangeven dat een verbouwing financieel wel degelijk haalbaar is ^O^

[..]

Het BAM-plan was ook pure aids.
pi_136698285
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het BAM-plan was ook pure aids.
Geweldig dat jij daar inzichten in hebt. Het plan is nog niet eens openbaar. :').
pi_136699651
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geweldig dat jij daar inzichten in hebt. Het plan is nog niet eens openbaar. :').
Niet? :')

http://www.nieuws.top010.(...)euwe-kuip-bekend.htm

Daarnaast heb je bij het behouden van De Kuip ook nog de nodige gebreken: de beenruimte voldoet op beide ringen niet aan de huidige standaard, het veld kan niet naar buiten worden verplaatst wat ervoor zorgt dat er maar een beperkt aantal concerten kan worden gehouden, minder ruimtes die je kunt verhuren, etc.
Een nieuw stadion biedt veel meer perspectief.
pi_136700604
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ga deze discussie niet weer hier voeren.
Elk ander initiatief dan nieuwbouw is een definitieve strop voor de club Feyenoord. Is ook zeer uitgebreid besproken in het Feyenoordtopic alleen toen was jij geband voor een jaartje of wat weinig zin in een herhaling van zetten maar je kunt zelf bedenken dat bij een nieuw stadion de eventuele sponsors de weg volledig vrij hebben om hun eigen concepten en ideeën met bijvoorbeeld de VIP-boxen uit te werken en bij RKD of andere initiatieven men beperkt is in de mogelijkheden..
blablablabla
pi_136701208
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ga deze discussie niet weer hier voeren.
Elk ander initiatief dan nieuwbouw is een definitieve strop voor de club Feyenoord. Is ook zeer uitgebreid besproken in het Feyenoordtopic alleen toen was jij geband voor een jaartje of wat weinig zin in een herhaling van zetten maar je kunt zelf bedenken dat bij een nieuw stadion de eventuele sponsors de weg volledig vrij hebben om hun eigen concepten en ideeën met bijvoorbeeld de VIP-boxen uit te werken en bij RKD of andere initiatieven men beperkt is in de mogelijkheden..
Wat een ongelofelijke hoeveelheid ongefundeerde stront. De discussie in het Feyenoordtopic was allesbehalve conclusiedefinierend. If anything, ervaren de meeste supporters alleen maar meer onduidelijkheid.

En nu opbokken met die ongefundeerde spetterpoep :W
pi_136701871
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke hoeveelheid ongefundeerde stront. De discussie in het Feyenoordtopic was allesbehalve conclusiedefinierend. If anything, ervaren de meeste supporters alleen maar meer onduidelijkheid.

En nu opbokken met die ongefundeerde spetterpoep :W
Omdat er nog geen besluit is, duh.
Verder hecht ik net iets (zeker op het gebied van het stadion) meer waarde aan de woorden van een Happel of Tomasso dan het geblaat van jou hier.
blablablabla
pi_136701919
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat er nog geen besluit is, duh.
Verder hecht ik net iets (zeker op het gebied van het stadion) meer waarde aan de woorden van een Happel of Tomasso dan het geblaat van jou hier.
Happel is tegen nieuwbouw, totaalimbiciel :W. is fervent supporter van RdK. Kom nou niet in DM en hier namedroppen, ik zie die man op tweewekelijkse basis :') en heb echt wel een idee hoe hij over mij en over dit onderwerp denkt.

Doei :W

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2014 13:51:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')