Dan laat maar zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:49 schreef tong80 het volgende:Hypercube heeft berekend dat Feyenoord zo vier keer in de tien jaar kampioen kan worden.
Geen staanplaatsen ?quote:
Vraag een slotje aan en ga terug naar je sectarium.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef SjaakBauer het volgende:
4 keer in de 10 jaar... Hoe is dat meetbaar? Nietszeggende propaganda.
Verder wordt dit onderwerp gewoon in het Feyenoordtopic besproken.
Lach jij nu om je eigen grap?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze mogen eerst eens 4x in de 40 jaar proberen.
Ach, ze hebben al weinig sterretjes, kunnen wel een extra ring gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:
stort die gammele bak dan niet gewoon in mekaar, met een extra ring?
o grrrquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben al weinig sterretjes, kunnen wel een extra ring gebruiken.
Feyenoorders houden niet zo van sterren, dat is meer iets voor Joden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, ze hebben al weinig sterretjes, kunnen wel een extra ring gebruiken.
xdquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze mogen eerst eens 4x in de 40 jaar proberen.
Waarom noemen ze zich niet 'Red het Feyenoordstadion' ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:42 schreef Helpmefok het volgende:
"De Kuip" bestaat niet. Stadion Feyenoord daarentegen.
Leg eens uit. Als ik m'n quota zou willen halen zou ik wel in de VBL-SC posten en melden wat ik heb gegeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tong80 had z'n quota nog niet gehaald.
Aldus de man die nog nooit in de Kuip geweest is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:44 schreef Elan het volgende:
Tja zo komen er steeds weer nieuwe plannen voor renovatie, je kan beter met de tijd het hele complex afbreken en er dan iets fatsoenlijks voor in de plaats zetten waar iedereen tevreden mee is.
Op basis van welke argumenten?quote:Renovatie is uiteindelijk alleen maar afstel
Tegen die tijd speel je om degradatie.quote:dus of je laat het staan en wacht tot er wel financiële middelen zijn (als dat 20 jaar duurt dan moet dat maar)
De mening van Elan mensen en heren, meer waard dan de onderzoeken van talloze organisaties die aangeven dat een verbouwing financieel wel degelijk haalbaar isquote:óf je gaat vol voor nieuwbouw
RDK is halfbakken. BAM, VW met haar verbouwing zijn dat zeker niet.quote:aub geen halfbakken oplossingen zoals dat RDK .
I stand corrected. Je posts zijn allemaal zeer belangrijk en inhoudelijk subliem.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Als ik m'n quota zou willen halen zou ik wel in de VBL-SC posten en melden wat ik heb gegeten.
Het BAM-plan was ook pure aids.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de man die nog nooit in de Kuip geweest is.
[..]
Op basis van welke argumenten?. Het plan van BAM geeft aan dat een renovatie de levensduur van de nieuwe Kuip tientallen jaar rekt.
[..]
Tegen die tijd speel je om degradatie.
[..]
De mening van Elan mensen en heren, meer waard dan de onderzoeken van talloze organisaties die aangeven dat een verbouwing financieel wel degelijk haalbaar is
[..]
RDK is halfbakken. BAM, VW met haar verbouwing zijn dat zeker niet.. Nu weer terug in het blatende schapenhok.
Geweldig dat jij daar inzichten in hebt. Het plan is nog niet eens openbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het BAM-plan was ook pure aids.
Niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geweldig dat jij daar inzichten in hebt. Het plan is nog niet eens openbaar..
Ga deze discussie niet weer hier voeren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aldus de man die nog nooit in de Kuip geweest is.
[..]
Op basis van welke argumenten?. Het plan van BAM geeft aan dat een renovatie de levensduur van de nieuwe Kuip tientallen jaar rekt.
[..]
Tegen die tijd speel je om degradatie.
[..]
De mening van Elan mensen en heren, meer waard dan de onderzoeken van talloze organisaties die aangeven dat een verbouwing financieel wel degelijk haalbaar is
[..]
RDK is halfbakken. BAM, VW met haar verbouwing zijn dat zeker niet.. Nu weer terug in het blatende schapenhok.
Wat een ongelofelijke hoeveelheid ongefundeerde stront. De discussie in het Feyenoordtopic was allesbehalve conclusiedefinierend. If anything, ervaren de meeste supporters alleen maar meer onduidelijkheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga deze discussie niet weer hier voeren.
Elk ander initiatief dan nieuwbouw is een definitieve strop voor de club Feyenoord. Is ook zeer uitgebreid besproken in het Feyenoordtopic alleen toen was jij geband voor een jaartje of wat weinig zin in een herhaling van zetten maar je kunt zelf bedenken dat bij een nieuw stadion de eventuele sponsors de weg volledig vrij hebben om hun eigen concepten en ideeën met bijvoorbeeld de VIP-boxen uit te werken en bij RKD of andere initiatieven men beperkt is in de mogelijkheden..
Omdat er nog geen besluit is, duh.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke hoeveelheid ongefundeerde stront. De discussie in het Feyenoordtopic was allesbehalve conclusiedefinierend. If anything, ervaren de meeste supporters alleen maar meer onduidelijkheid.
En nu opbokken met die ongefundeerde spetterpoep
Happel is tegen nieuwbouw, totaalimbicielquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er nog geen besluit is, duh.
Verder hecht ik net iets (zeker op het gebied van het stadion) meer waarde aan de woorden van een Happel of Tomasso dan het geblaat van jou hier.
is dit een bash naar GGMM?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Als ik m'n quota zou willen halen zou ik wel in de VBL-SC posten en melden wat ik heb gegeten.
Weet je nog in welke delen die discussie was?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga deze discussie niet weer hier voeren.
Elk ander initiatief dan nieuwbouw is een definitieve strop voor de club Feyenoord. Is ook zeer uitgebreid besproken in het Feyenoordtopic alleen toen was jij geband voor een jaartje of wat weinig zin in een herhaling van zetten maar je kunt zelf bedenken dat bij een nieuw stadion de eventuele sponsors de weg volledig vrij hebben om hun eigen concepten en ideeën met bijvoorbeeld de VIP-boxen uit te werken en bij RKD of andere initiatieven men beperkt is in de mogelijkheden..
Een paar nietszeggende hoofdlijnen en plaatjes. Het gaat natuurlijk om de financiering, exploitatie, evt gebiedsontwikkeling e.d. Waar nog vrij weinig duidelijk over is. Daarvoor moeten we op de echte inhoudelijke plannen wachten. Die nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet?
http://www.nieuws.top010.(...)euwe-kuip-bekend.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarnaast heb je bij het behouden van De Kuip ook nog de nodige gebreken: de beenruimte voldoet op beide ringen niet aan de huidige standaard, het veld kan niet naar buiten worden verplaatst wat ervoor zorgt dat er maar een beperkt aantal concerten kan worden gehouden, minder ruimtes die je kunt verhuren, etc.
Een nieuw stadion biedt veel meer perspectief.
Dankje. Ik was niet in staat eerder te reageren. Maar, dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een paar nietszeggende hoofdlijnen en plaatjes. Het gaat natuurlijk om de financiering, exploitatie, evt gebiedsontwikkeling e.d. Waar nog vrij weinig duidelijk over is. Daarvoor moeten we op de echte inhoudelijke plannen wachten. Die nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek.
Graag gedaan. Ben overigens wel super benieuwd naar de plannen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dankje. Ik was niet in staat eerder te reageren. Maar, dit.
Anders ik wel. Op dit moment geef ik HNS 2.0 nog de beste kansenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ben overigens wel super benieuwd naar de plannen.
Heb ook wel zin om er uitgebreid in te duiken.
Haha, ninja edits.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anders ik wel. Op dit moment geef ik HNS 2.0 nog de beste kansen. Maar ik vind VW wel een teringbedrijf.
Volkerlink is een van de beste bedrijven op het gebied van de Nederlandse infrastructuur. Op dat gebied geef ik ze dan ook alle vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, ninja edits.
Maar ik geef ze ook de beste kansen. Ze lijken het beste over alles nagedacht te hebben, ook over ontwikkeling van Varkenoord en over de infrastructuur.
Ja, maar wat wel al duidelijk is, is dat het dak niet geschikt is, het veld niet naar buiten kan wat ervoor zorgt dat er minder concerten plaats kunnen vinden en dat de beenruimte op de 1e en 2e ring niet aan de huidige standaard voldoet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een paar nietszeggende hoofdlijnen en plaatjes. Het gaat natuurlijk om de financiering, exploitatie, evt gebiedsontwikkeling e.d. Waar nog vrij weinig duidelijk over is. Daarvoor moeten we op de echte inhoudelijke plannen wachten. Die nog niet beschikbaar zijn voor het grote publiek.
Een waar woord. Maar zowel BAM als VW hebben een plan waarbij De Kuip voor 90-100% nieuwbouw wordt. Als ik de mediaberrichten mag geloven natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar wat wel al duidelijk is, is dat het dak niet geschikt is, het veld niet naar buiten kan wat ervoor zorgt dat er minder concerten plaats kunnen vinden en dat de beenruimte op de 1e en 2e ring niet aan de huidige standaard voldoet.
Daarnaast vond Feyenoord een clublevel belangrijk, wat bij renovatie waarschijnlijk niet mogelijk is.
Ook is Feyenoord niet de eigenaar van De Kuip, wat ook weer heel wat inkomsten scheelt.
Dus de plannen kunnen dan wel redelijk onbekend zijn, het is vrij onwaarschijnlijk dat een renovatie van De Kuip net zoveel inkomsten buiten voetbal zal genereren als een nieuw stadion.
Nee, had ook andere sc's kunnen noemen.quote:
Fundament blijft bij BAM compleet in tact.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Een waar woord. Maar zowel BAM als VW hebben een plan waarbij De Kuip voor 90-100% nieuwbouw wordt. Als ik de mediaberrichten mag geloven natuurlijk.
Gast.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:
stort die gammele bak dan niet gewoon in mekaar, met een extra ring?
oh ja dat was ik vergeten, dat jullie allemaal zo hard werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gast.In mijn stad worden de mouwen opgestroopt en solide bouwwerken neergezet waar heel Nederland een voorbeeld aan kan nemen. Kom anders eens langs en aanschouw de metropool aan de Maas.
Ik zie meer harde werkers in Rotterdam (de Randstad in zijn geheel eigenlijk, zelfs Amsterdam) dan in de rest van Nederland. Dus dat waardeloze sarcasme van je is ongegrond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
oh ja dat was ik vergeten, dat jullie allemaal zo hard werken.
nou dan komt het goed.
Noord-Zuidlijn is nog steeds niet klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:11 schreef Iwanius het volgende:
Gast. In mijn stad worden de mouwen opgestroopt en solide bouwwerken neergezet waar heel Nederland een voorbeeld aan kan nemen. Kom anders eens langs en aanschouw de metropool aan de Maas.
Waarheidquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zie meer harde werkers in Rotterdam (de Randstad in zijn geheel eigenlijk, zelfs Amsterdam) dan in de rest van Nederland. Dus dat waardeloze sarcasme van je is ongegrond.
Helemaal eens met deze man. RdK wordt wel bedankt: waar Feyenoord de deur voor BAM eerst k-e-i-h-a-r-d dichtpleurde, konden ze nu een aanbesteding doormakenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef o.us2.0 het volgende:
Tevens de plannen van BAM zijn. Heel de Kop van Zuid is in volle ontwikkeling en het zou zo veel goed doen aan zowel de club als de deelgemeente.
RdK vind ik maar niks. Als ik moest kiezen tussen RdK en nieuwbouw dan maar nieuwbouw. Maar BAM heeft zich al eerder bewezen en heb er volle vertrouwen als er besloten wordt de plan van BAM te gaan gebruiken.
Kom eens wat vaker in de Kuip joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef arjan1112 het volgende:
Dus jij bent de enige Marokkaanse Feyenoord supporter ?
iedereen werkt hard, maar als een rotterdammer dat verkondigd, klinkt het een beetje cliche. jullie zijn toch allang geen half communistische arbeirdersstad meer.. je doet jezelf tekort als je zo'n uitgekauwd image blijft aanhangen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zie meer harde werkers in Rotterdam (de Randstad in zijn geheel eigenlijk, zelfs Amsterdam) dan in de rest van Nederland. Dus dat waardeloze sarcasme van je is ongegrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |