abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:04:39 #26
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170828435
quote:
14s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik had het wel handig gevonden als in één topic(reeks) de hele soap te lezen is met als voorkeur de geschiedenis in de OP. Nu zal ik wel naar de VK en Trouw gaan en daar door alle artikelen ploegen en dan misschien via google zoeken naar de tig topics op fok
Ik kan wel wat gaan proberen te reeksen. Maar dat gaat niet vandaag of morgen zijn denk ik :+

Edit: toch wel wat tijd gevonden. De meeste topics heb ik gesloten en hieraan vastgereekst zodat ze makkelijk terug te vinden en te lezen zijn. Mocht iemand nog een ander topic vinden hoor ik het wel

[ Bericht 10% gewijzigd door Tagliano op 10-05-2017 15:46:34 ]
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:05:32 #27
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170828456
Verder hoeft de discussie over of dit wel of niet een apart topic zou moeten zijn niet hier gevoerd te worden :+
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:06:23 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170828476
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik kan wel wat gaan proberen te reeksen. Maar dat gaat niet vandaag of morgen zijn denk ik :+
Morgen komt er een beslissing, dus dan zal er vast een topic geopend worden.

Deze gaat sowieso nergens meer over aangezien zelfs de D66 al heeft gezegd dat het totale onzin is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2017 @ 15:09:24 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_170828547
quote:
7s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag of de grote verbouwing van de Arena wel op tijd is afgerond en ze het niet verneuken.
Geen idee waar je het over hebt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:32:41 #30
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_170829107
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 14:53 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Lekker kortzichtig Bugno. Echt...
Hoe zie jij een dialoog ontstaan tussen bestuursleden enerzijds en groepen (ja, dit gaat echt om flinke aantallen) figuren die zich bedienen van dingen als #BESTUURTEGENDEMUUR (en dan niet voor de schijtlolligheid zoals hier op FOK!)?

Het hele grootheidswaanzinnige plan om een van de duurste stadions in de wereld neer te zetten voor en ploeg die duidelijk (al decennia) de nummer 3 is in een onbenullige competitie als de Eredivisie draagt mijns inziens ook juist bij aan die kloof tussen bestuur en supporters. Die laatste groep blijft via alle kanten wijsgemaakt worden dat er sprake is van een (absolute) topclub. Het verwachtingspatroon is dientengevolge evenredig.

Wanneer aan die verwachtingen vanzelfsprekend in de verste verte niet voldaan kan worden en die halfjes op de tribune vanuit pure primitieve oeremotie full retard gaan met bedreigingen, beledigingen en al wat niet meer richting bestuursleden, is de oorzaak van de kloof daar.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  Moderator woensdag 10 mei 2017 @ 15:46:44 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_170829469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:32 schreef Bugno het volgende:

[..]

Hoe zie jij een dialoog ontstaan tussen bestuursleden enerzijds en groepen (ja, dit gaat echt om flinke aantallen) figuren die zich bedienen van dingen als #BESTUURTEGENDEMUUR (en dan niet voor de schijtlolligheid zoals hier op FOK!)?

Het hele grootheidswaanzinnige plan om een van de duurste stadions in de wereld neer te zetten voor en ploeg die duidelijk (al decennia) de nummer 3 is in een onbenullige competitie als de Eredivisie draagt mijns inziens ook juist bij aan die kloof tussen bestuur en supporters. Die laatste groep blijft via alle kanten wijsgemaakt worden dat er sprake is van een (absolute) topclub. Het verwachtingspatroon is dientengevolge evenredig.

Wanneer aan die verwachtingen vanzelfsprekend in de verste verte niet voldaan kan worden en die halfjes op de tribune vanuit pure primitieve oeremotie full retard gaan met bedreigingen, beledigingen en al wat niet meer richting bestuursleden, is de oorzaak van de kloof daar.
Hier kan ik me wel redelijk in vinden.
  woensdag 10 mei 2017 @ 15:50:28 #32
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_170829557
quote:
1s.gif Op woensdag 10 mei 2017 15:46 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hier kan ik me wel redelijk in vinden.
Mooi ^O^

Door nu aan te geven dat het aangaan van een dialoog aan te gaan en de band te verbeteren een breekpunt is voor de bouw van een nieuw stadion, geeft de mongooltjes op de tribune dus aanzienlijke macht richting een eventueel nieuw bestuur.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')