Wil je aan Arno vragen op twitter wat de achtergrondmuziek is van het overzicht van de Eredivisie wedstrijden?quote:
Beetje kinderachtige humor.quote:
Zoals verwacht dus.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
Darri is gratis vertrokken met de nodige clausules
Ja, het is waar. Anders zou het geen TT zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Kopsterk het volgende:
Is het waar wat in de TT staat!?!?!? Dus toch!
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
Feiten verkondigen is geen plagenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik vind eigenlijk niet dat we GGMM moeten plagen om zijn seksuele voorkeur.
Jij krijgt mij niet boos!quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hij trainer is van DE club van het noorden.
Omdat hij zo heerlijk normaal is gebleven.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom vindt iedereen Henk de Jong zo leuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitten nog wel wat opties bij een aantal spelers, maar er is veel werk aan de winkel.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC gaat het volgend jaar heel, heel, heel moeilijk krijgen
Nee, we zeggen immers ook niks over jouw kopquote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Dave Roelvink is een mooi ketelbinkie voor GGMM.quote:Op zondag 15 maart 2015 22:47 schreef Caland het volgende:
Oh ik had hem net veranderd, wat jammer ditquote:Op zondag 15 maart 2015 22:48 schreef GGMM het volgende:
VBL / [FAQ en FB] #132 -3 De ongeschreven regels vind je hier niet
DAT ZAL JE LEREN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |