Mensen die dat zeggen kijken naar de Lama's.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn leven scheen een act te zijn.
Dat moet mogelijk zijn, toevallig gaat Cavaliers hem deze zomer trakteren op enkele La Chouffes.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Die zou ik ook graag eens willen ontmoeten
Dat denk ik niet, aangezien ik de Miguel against the field weddenschap ga winnen. Tenzij je deze nog steeds niet durft te accepteren.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat moet mogelijk zijn, toevallig gaat Cavaliers hem deze zomer trakteren op enkele La Chouffes.
Kijkt Stijn naar de Lama's?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen kijken naar de Lama's.
Je bent me er sowieso nog een paar verschuldigd, als het om speciaalbier gaat vergeet ik niks.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, aangezien ik de Miguel against the field weddenschap ga winnen. Tenzij je deze nog steeds niet durft te accepteren.
Ik post het liever in dit topic, ik verwacht namelijk dat Mani dezelfde weddenschap met mij aangaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent me er sowieso nog een paar verschuldigd, als het om speciaalbier gaat vergeet ik niks.
In mijn dm mag je me vertellen wat deze weddenschap exact inhoudt.
Ik lach om jouw voorspelling.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik post het liever in dit topic, ik verwacht namelijk dat Mani dezelfde weddenschap met mij aangaat.
Miguel, je weet wel, de betere versie van Quintana, tegen het volledige Nederlandse veld in de Giro. Degene die na drie weken koers het hoogste staat in het eindklassement, wint de weddenschap. Uitval/materiaalpech/valpartij/you name it telt allemaal niet, tenzij de ronde nog niet begonnen is.
10 La Chouffes.
Welke voorspelling?quote:
100 is me iets te gortig. 15.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe het voor 100. Die puisterige snottebel staat na een week te huilen om zijn moeder.
Ik vind de nummers waar jij mee strooit getuigen van geen enkel respect voor het speciaalbier, bijna alsof we het over een krat Grolsch hebben ofzo. Walgelijk walgelijk walgelijk.quote:
Ik zag op YouTube iemand pauwel kwak atten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik drink niet alleen speciaalbier, wat ik zuip het!
Tja, was het opzich wel eens dat er wat meer nuance mag komen in dat eenzijdige verhaal van de media. Volgensmij zei Co niet per se dat die niet geschorst/ontslagen moet worden, maar eerder dat het incident tot op de bodem moet worden uitgezocht en op basis daarvan een beslissing moet worden genomen. Daar kon ik me wel in vinden.quote:Op maandag 16 maart 2015 03:27 schreef Perico het volgende:
Ik KOTS op Studio Kotsbal en ben acuut gestopt met kijken toen de Witte Chinees en Cootzak Adriaanse even de mishandeling van een vrouw gingen goedpraten.
Niets gebeurd, vrouw schuld, Marokkanen en Turk niet eens schorsen joh.
Dit moet toch echt betekenen dat deze twee ransapen nooit meer op tv mogen komen en dat dit programma voorgoed verdwijnt.
Hij zei ook dat die twee die er bij stonden en verder niks deden geen blaam treft.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tja, was het opzich wel eens dat er wat meer nuance mag komen in dat eenzijdige verhaal van de media. Volgensmij zei Co niet per se dat die niet geschorst/ontslagen moet worden, maar eerder dat het incident tot op de bodem moet worden uitgezocht en op basis daarvan een beslissing moet worden genomen. Daar kon ik me wel in vinden.
Als Arno praat luister ik niet eens.
Ik zeg niet dat Co 100% gelijk heeft of dat die knaapjes de onschuld zelve zijn, maar ik vind wel dat al die mensen die puur op basis van krantenkoppen oordelen fout bezig zijn. Kijk een paar dagen later en de situatie blijkt heel anders in elkaar te steken, terwijl daar vervolgens veel minder aandacht aan wordt besteed dan de eerste berichtgeving. Puur omdat dat niet past bij het beeld dat we al hebben gevormd. Daarom vond ik het helemaal niet erg dat het enigszins genuanceerd werd.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zei ook dat die twee die er bij stonden en verder niks deden geen blaam treft.
Ik vond dat ook niet erg maar de nuancering had genuanceerder gekund.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:25 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Co 100% gelijk heeft of dat die knaapjes de onschuld zelve zijn, maar ik vind wel dat al die mensen die puur op basis van krantenkoppen oordelen fout bezig zijn. Kijk een paar dagen later en de situatie blijkt heel anders in elkaar te steken, terwijl daar vervolgens veel minder aandacht aan wordt besteed dan de eerste berichtgeving. Puur omdat dat niet past bij het beeld dat we al hebben gevormd. Daarom vond ik het helemaal niet erg dat het enigszins genuanceerd werd.
Vanuit perspectief psv welquote:
Neuh oke, groot is wellicht overdrevenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was geen grote kans man. Slecht ingeschoten recht op de keeper af.
Analyserenquote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk sinds weken (maanden) weer eens sv... Wat doet van halst daar?
Contract met Fox, is de NOS al voor beboet.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik kijk sinds weken (maanden) weer eens sv... Wat doet van halst daar?
Maar waaromquote:
Niemand anders wildequote:
Jan Peter Balkenende?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:34 schreef opperkleurder het volgende:
JPB is ineens weer een goede speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |