Waarheidquote:
Jezus manquote:Op zondag 15 maart 2015 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij liep de benen onder zijn kont uit.
Zo doen ze dat in Limburg.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:08 schreef Bombvis het volgende:
Sta op voor Nanninga. Wat een slecht spandoek zeg
Ik moet mijn eer van waardeloze grappen maken hoog houdenquote:
Mocht je wat interessants hebben, ik wil wel wat van je ervenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel verder kan leven zo.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel verder kan leven zo.
quote:Op zondag 15 maart 2015 23:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mocht je wat interessants hebben, ik wil wel wat van je erven
HAHA GRAPJE NATUURLIJK.quote:
Oh, jammerquote:
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vind dit eerlijk gezegd niet grappig
Ookal vraag je het niet aan mij, antwoord ik toch; ik zou Coco wel doenquote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?
Zou je haar ook willen steunen in de strijd tegen reuma?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ookal vraag je het niet aan mij, antwoord ik toch; ik zou Coco wel doen
Ik zou haar mentaal willen steunen jaquote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou je haar ook willen steunen in de strijd tegen reuma?
? van dat reumaleger?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Coco heeft reuma reclame?
Goeie reclame wel , ze vraagt haar mede-reumagenoten en niet de hele Nederlandse bevolking voor hulpquote:
gaat hij zijn nieuwe plaat nog zingen? You never walk alone?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Lee Towers nu bij WNL op zondag jongens.
Fixedquote:Op zondag 15 maart 2015 23:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gaat hij zijn nieuwe plaat nog zingen? You never walk wolluk alone?
Leuk johannes. Leuk.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een informatieve TT, ik wist dat niet.
Heb je misschien nog een anekdote over Dick Nanninga in een bioscoop?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zat vroeger op de schouders van Nanninga en toen liepen we langs de ramen en toen klopte ik op de ramen en zei ik: ''Goedenavond!''
Toevallig genoeg wel! Weet je, in onze tijd was het heel gebruikelijk dat je op maandagavond naar de bioscoop ging als profvoetballer. Wij gingen altijd in Groningen, spuuglelijke stad moet ik zeggen, naar de bioscoop en toen ging Dick Nanninga ook mee en met Dick kon je geweldig lachen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een anekdote over Dick Nanninga in een bioscoop?
Jammer dat Cavaliers het verneukt, maar ik weet toevallig dat ook hij feitelijke onjuistheden betreurt.quote:
Zijn leven scheen een act te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat johannes_vermeer personage lijkt me erg vriendelijk, ik zou graag meer over hem willen horen.
Die zou ik ook graag eens willen ontmoetenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat Cavaliers het verneukt, maar ik weet toevallig dat ook hij feitelijke onjuistheden betreurt.
Dat johannes_vermeer personage lijkt me erg vriendelijk, ik zou graag meer over hem willen horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |