Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:23 schreef Lonaa het volgende:
Hey trut, je moet wel een nieuwe openen als je die ander dicht trapt he?
Na 301 posts gaat het topic automatisch dicht, dan moet je een nieuwe openen door op 'open nieuw deel' te klikken.quote:
I know, maar ik had niet door dat het al de laatste topicpost was. Sorry hèquote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Na 301 posts gaat het topic automatisch dicht, dan moet je een nieuwe openen door op 'open nieuw deel' te klikken.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:29 schreef Artoo het volgende:
[..]
I know, maar ik had niet door dat het al de laatste topicpost was. Sorry hè
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, pas maar op, anders laat ik je straks verdwalen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Nee nee, geen popcorn, da's niet goed voor je
Quiche?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 15:32 schreef sanger het volgende:
Vind alleen de zoete lekker.... En das niet goed voor me![]()
Zojuist lekker naar de bakker en slager geweest. En nu bedenken wat we vanavond gaan eten... Iemand suggesties? Heb trek in iets uit de oven op zich, maar weinig inspiratie en tijd vanwege klussen. En ik moet voor mezelf koken, dus moet ook nog eens geen te grote portie worden.
Te laat, maar goed plan voor morgenquote:
Klinkt ook lekkerquote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Te laat, maar goed plan voor morgen![]()
Wordt een stukje tilapia, met wortel en aardappeltjes. Allemaal bij elkaar uit de oven
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Whiej! Vandaag een 19,3 km duurloop gedaan. Lonaa mee op de fiets.Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.
Joa, ik heb al een loop van meer dan 21 km gehad in mijn voorbereiding. Die afstand komt echt wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
Die halve scheelt nog maar een beetje
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:23 schreef Artoo het volgende:
[..]
Joa, ik heb al een loop van meer dan 21 km gehad in mijn voorbereiding. Die afstand komt echt wel goed
quote:Op zondag 15 maart 2015 09:51 schreef Lonaa het volgende:
Hallo
Ondanks drank en chips dit weekend vond de weegschaal hetzelfde als vrijdagochtend
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:20 schreef Artoo het volgende:
Whiej! Vandaag een 19,3 km duurloop gedaan. Lonaa mee op de fiets.Heb me ook eindelijk maar ingeschreven voor de halve van Enschede.
Dit verdiend een slinger wel.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Dat ik daar gisteren niet aan dacht
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat was te zien, en dat op de zondag ochtend.
Het waait, dat is naar. Dus ja.quote:Op zondag 15 maart 2015 11:59 schreef CrunchySelf het volgende:
Tosti![]()
Ik ga zo een stuk of wat eieren met brood eten, dan mijn fietsrondje plannen en fietsen![]()
Lonaa, was het koud buiten?
Ja, kut is dat.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren tot vier uur gewerkt en alleen maar water gedronken. Het is een stap voorwaarts.Thuis wel eerst nog een broodje met chocopasta gegeten, dus kan alsnog beter, maar weinig gesnoept en geen alcohol. (En de werkomgeving is vergelijkbaar met die van Lonaa, zat te zuupen in de buurt dus.
)
Tijdens ook nooit, maar daarna...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, kut is dat.
Als ik aan het werk ben drink ik eigenlijk nooit, veel spa rood vooral.
Daarna...quote:Op zondag 15 maart 2015 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijdens ook nooit, maar daarna...
Nice van de kettlebell.
Nicequote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf klasse indeling. Net poseerles gehad. Ik moest gaan nadenken over landelijke wedstrijden
![]()
Wat enorm gaaf! Ik ben echt benieuwd hoe je het straks gaat doen!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf klasse indeling. Net poseerles gehad. Ik moest gaan nadenken over landelijke wedstrijden
![]()
Whaa, awesome!quote:Op zondag 15 maart 2015 14:00 schreef Qwea het volgende:
![]()
Jaaaaquote:
Squats, t-bar row, fly's, boxjumps, chinnen, dippen iig.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat enorm gaaf! Ik ben echt benieuwd hoe je het straks gaat doen!
Vanmorgen getraind en besloten dat mijn vriend en ik voortaan zelf onze nieuwe schema's gaan maken. Trainers daarvoor blijven betalen vinden we nogal zonde!
Iemand nog leuke tips voor oefeningen die niet mogen missen in het schema?
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:32 schreef Artoo het volgende:
Gisteravond wat awesome. Met m'n kerel een chocoladetaartje gebakken, en die opgegeten in een dekenfort met LOTR op.
Vandaag weer op de gezonde tour though. Één cheatavond in de week is een fantastisch idee
Daarvan heb ik het meeste er inderdaad al in, alleen tbar niet.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Squats, t-bar row, fly's, boxjumps, chinnen, dippen iig.
Volgende week nieuw schema (morgen over een week). Dropsets.
Mijn coach gaat in Juli definitief in Amerika wonen
quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Eiwitpoeder is bijna op een geen geld om nieuwe te kopen. Pas eind van de week.
*kras
Ik verwacht shape klasse.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarvan heb ik het meeste er inderdaad al in, alleen tbar niet.
Dropsetszo zwaar maar wel heerlijke pomp!
Welke klasse verwacht je?
Oh ja ik moet ook ff bijbestellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:56 schreef Lonaa het volgende:
Eiwitpoeder is bijna op een geen geld om nieuwe te kopen. Pas eind van de week.
*kras
Die klasses zijn dan volgorde naar bodybuilding niveau toe?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht shape klasse.
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten
dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt miss sports, miss bikini, miss shape en miss figure. Coach twijfelt tussen de laatste 2. Figure is echt hard aanpoten en aftrainen. Shape iets minder.
Figure ligt 1 klasse lager dan bodybuilding. Ben echt heel benieuwd welke klasse ze me ingooien
En ik kreeg als tip, omdat ik iets losse huid heb op mijn buik ( zie je alleen bij het vooroverbuigen) om sperti 3x per dag erop te smeren. Maar ff halen straks. En heb een shitload aan pillen gekregen voor bij mijn eten
Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar jij haalt volgens mij je eiwitten wel of niet? Tonijn en zulks
Ik heb niks te kiezenquote:Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
dan zou ik voor shape gaan denk, is ook zonde als je net een stapje te hoog kiest waardoor je er niet optimaal bij kunt staan.
WTF sperti op je buik? Wat is daar het idee van haha nooit van gehoord.
Wat voor pillen moet je dan nog? Je eet al vet gezond!
ok dat wist ik niet!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks te kiezenjury knalt je in een klasse waar zij je geschikt voor achten
Om de huid strak te trekken.
Multivits!
[ afbeelding ]
O ja, vlees is een grote bronquote:Op zondag 15 maart 2015 15:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meh, ik eet wat minder vlees de laatste tijd, dan heb k m'n poeder eigenlijk wel nodig.![]()
En ik wil die pancake syrup, maar die blijft maar uitverkocht.
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O ja, vlees is een grote bron
Walden farms he? Die pancake syrup is overrated imo, heb hem weggetiefd van de week. Die caramel vind ik veel lekkerder.
Jam erop is ook lekkerquote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal
Mixen met wat geprakte banaan en erop flikkeren.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond die pancake syrup echt smerig, zoetstof bende.
Je verpest gewoon je pannekoeken ermee!
Doe ik liever light jam, 1 lepel heeft ook amper calorieën en dat smaakt tenminste normaal
Huh?quote:Op zondag 15 maart 2015 16:53 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi
vandaag eens bijgehouden hoeveel kcal ik heb verloren tijdens het sporten (volgens de cardio apparaten dan). Wat is een redelijk aantal om te verliezen volgens jullie?
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).quote:Op zondag 15 maart 2015 16:48 schreef gcjoel het volgende:
Suiker is niet slecht voor je, dus af en toe pannekoek met stroop is heerlijk!
Ik heb liever poedersuiker![]()
Of banaan en honing!![]()
Mijn lijstje:
O; 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, 1 gekookt ei, cracker pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: wrap, smeerkaas, 50gr kip
D: snijbonen met feta en pijnboompitten, aardappeltjes uit de oven
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli en koekje
Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).
Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.quote:Op zondag 15 maart 2015 16:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen in overdaad, waar een pannekoek stroop toch niet echt onder valt lijkt me.
Maar ik heb het idee dat bijna iedereen in dit topic suiker ziet als de duivel en dat is toch echt niet nodig. Er is geen reden om suiker te vermijden behalve dan omdat je dit misschien zelf fijner vind.
Maar waarom zou het dan slecht zijn? Een glucosepiek is niet ineens slecht voor je.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe vaak je het eet.Geeft wel een flinke bloedglucosepiek, in ieder geval.
Suiker en simpele koolhydraten vermijden is altijd een goed idee, maar niet per definitie om af te vallen.
Ik trek me er ook niet echt veel van aan. Maar ben wel benieuwd naar een reactiequote:Op zondag 15 maart 2015 16:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Huh?
Dit verschilt enorm per persoon en persoonlijk zou ik me niet teveel van dat getalletje gaan aantrekken.
Had je die shake met bevroren banaan nog gemaakt?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mixen met wat geprakte banaan en erop flikkeren.
Alles is in overdaad slecht!quote:Op zondag 15 maart 2015 16:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Na transvetten misschien wel het slechtste (in overdaad).
Uhh, nee. Niet als je o.a zwaar traint bv.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Suiker en simpele koolhydraten vermijden is altijd een goed idee, maar niet per definitie om af te vallen.
Ja! Die was geniaal. Serieus.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Had je die shake met bevroren banaan nog gemaakt?
ja zie je dat was echt net milkshake!quote:Op zondag 15 maart 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Die was geniaal. Serieus.
Ik wil een bestelling bij XXL doen. 175 euro![]()
Wat een mega pillenquote:Op zondag 15 maart 2015 17:23 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
En voor de gene die riep "VEEL PILLEN" 7 stuks per dag
Whey, BCAA, PWO, andere kleine pot smaak whey, paar sportdrankjesquote:Op zondag 15 maart 2015 17:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja zie je dat was echt net milkshake!
Wat ga je in hemelsnaam bestellen dan?
Ja as wel ff slikken (hihi ik zei slikken)quote:
Dure hobby zoquote:Op zondag 15 maart 2015 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whey, BCAA, PWO, andere kleine pot smaak whey, paar sportdrankjes
Had een goeie PWO gevonden, zit er dimethylamylamine in.http://www.musclejunkie.co.za/products/supplements/Psycho/
Tof, dat klinkt toch als best een pittige klasse, niet? Spannend!quote:Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zocht ik dus ook al, alleen nergens meer te krijgen! Daar zit hetzelfde in?quote:Op zondag 15 maart 2015 17:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dure hobby zo![]()
Ik heb nog die unstoppable PWO, die nu uit de handel is. Dat spul is echt sterk.
Als je het gebruikt merk je het ook echt wel, alleen de crash is ook flink.
Ik gebruik het dus ook bijna nooit omdat je dan de rest van de dag niks meer waard bent.
Uhu. Nou ja, we weten het straksquote:Op zondag 15 maart 2015 17:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Tof, dat klinkt toch als best een pittige klasse, niet? Spannend!
Heb om 19u meeting. Rond 19:30 poseren en klasse indelenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:00 schreef sanger het volgende:
Zo, dagje klussen weer overleefd.... Bijna klaar, kan niet echt verder nu.
Nu eerst eten! Quiche, Crunchy bracht me op een idee gosteren
Succes!quote:Op zondag 15 maart 2015 18:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb om 19u meeting. Rond 19:30 poseren en klasse indelen
Jam! Hier Thaise kokossoep met linzen, Thaise roerbakgroenten, champignons en kip.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:30 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn D was ook gaaf. Mihoen met kip
Geen sausjes, niks nada. Gewoon zo. Lekker
500 kcal, mijn lunch had meerMaar dit vult beter.
De rest invriezen?quote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onwijze zin in een krentenbol maar die kut ah hier verkoopt ze enkel per 15
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:57 schreef Artoo het volgende:
[..]
Jam! Hier Thaise kokossoep met linzen, Thaise roerbakgroenten, champignons en kip.Heb door het uitslapen geen L gehad en zit er over te twijfelen om die kcal nog aan te vullen aangezien ik straks nog even licht wil sporten in de woonkamer. Hmmm.
Lijstje zoals het er nu uit ziet:
O/L: 35g muesli, 200ml melk, 1 kleine banaan
T: Handje noten, halve komkommer, 1 appel
D: 2 flinke kommen Thaise kokossoep
T: Vanille whey met magere melk, misschien nog iets?
Haal ze anders ff een keer bij de bakker. Kun je ze wel per stuk krijgenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Ik heb onwijze zin in een krentenbol maar die kut ah hier verkoopt ze enkel per 15
Krentenbol met smeerkaasquote:Op zondag 15 maart 2015 19:06 schreef Qwea het volgende:
Joah, dat zie ik wel. Maar smeerkaasquote:
Eet smakelijk zo dus ^^quote:Op zondag 15 maart 2015 19:22 schreef Lonaa het volgende:
En nu heb ik godverdomme zin in een krentenbol met smeerkaas
Nee want geen zelfbeheersing. Dus ik moet er echt 1.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:02 schreef sanger het volgende:
Mogguh, weegdag hier. Nu is mijn volgende mijlpaal officieel bereikt
Ik ben nu officieel 10 kg kwijt tov startpunt. Nog 5 te gaan tot mijn eerste gestelde doel. Nog 10 tot het voor mij ideale gewicht
Goed bezig! Hoe lang heb je hier over gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:02 schreef sanger het volgende:
Mogguh, weegdag hier. Nu is mijn volgende mijlpaal officieel bereikt
Ik ben nu officieel 10 kg kwijt tov startpunt. Nog 5 te gaan tot mijn eerste gestelde doel. Nog 10 tot het voor mij ideale gewicht
Hoeveel kcal ben je lager gegaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Hier eerste dag lager in calorieën, ben benieuwd hoe het gaat
200-300 op rustdagen in vergelijking met hiervoor en dat was ook ietsje onder onderhoudquote:Op maandag 16 maart 2015 08:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel kcal ben je lager gegaan?
O dat valt mee qua veranderingquote:Op maandag 16 maart 2015 08:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
200-300 op rustdagen in vergelijking met hiervoor en dat was ook ietsje onder onderhoud
Ik zou zelf dan die whey een hele schep doen en die pindakaas weglaten.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig! Hoe lang heb je hier over gedaan?
Hier eerste dag lager in calorieën, ben benieuwd hoe het gaat![]()
Planning:
O: 30gr havermout, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1/2 lepel pindakaas
T: 150gr kwark, 1 appel
L: 2x boterham, 50gr kip, 2x gekookt ei, rijstwafel pindakaas
T: 3x rijstwafel, 50gr kip en pindakaas
D: sperziebonen met feta en pijnboompitten, aardappels uit de oven (gister had ik toch wat anders gemaakt dus verschoven naar vandaag)
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli en koekje
Nee heb de vetten ook nodigquote:Op maandag 16 maart 2015 08:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou zelf dan die whey een hele schep doen en die pindakaas weglaten.
Dan zou ik je koekje weglaten.quote:
Op rustdagen rond de 2gr per kgquote:Op maandag 16 maart 2015 08:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan zou ik je koekje weglaten.
Hoeveel eiwitten zit je?
Dat vind ik vrij weinig om massa aan te zetten. Ik zit zelf op dagen dat ik in de gym zit rond de 3.4 en op rust rond de 2.8 .2,9quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
Lijstje hier :
O: Wheyshake 500ml melk, 100g havermout, pannenkoeken 4 stuks, handje sups, 100g kipfilet.
T: Banaantje, spelt brood met kipfilet, PWO.
S: Benen, biceps, rug.
L: Wheyshake, bord rijst met peultjes, 2 broodjes pindakaas, 2 gekookte eieren, 100g kalkoenfilet, banaan.
T: 3 spelt brood 2 met pindakaas, 1 kaas.
D: 200g Rijst, 800g bonen, 400g vis, 2 eieren erdoor, tonijn erdoor, paprika, ui en champignons erdoor
T: 4 handjes noten, bak kwark, 2 eieren, appel, 2 plakjes roggenbrood en 100g kalkoenfilet.
Ah, de weekboodschappen?quote:Op maandag 16 maart 2015 08:39 schreef Qwea het volgende:
Lijstje hier :
O: Wheyshake 500ml melk, 100g havermout, pannenkoeken 4 stuks, handje sups, 100g kipfilet.
T: Banaantje, spelt brood met kipfilet, PWO.
S: Benen, biceps, rug.
L: Wheyshake, bord rijst met peultjes, 2 broodjes pindakaas, 2 gekookte eieren, 100g kalkoenfilet, banaan.
T: 3 spelt brood 2 met pindakaas, 1 kaas.
D: 200g Rijst, 800g bonen, 400g vis, 2 eieren erdoor, tonijn erdoor, paprika, ui en champignons erdoor
T: 4 handjes noten, bak kwark, 2 eieren, appel, 2 plakjes roggenbrood en 100g kalkoenfilet.
tjaquote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Qwea, ben je ondertussen niet een godsvermogen kwijt aan al dat eten, nog losstaand van de supplementen? 400g vis alleen al is 6, 7 euro lijkt me?
Ik heb iig geen hongerquote:Op maandag 16 maart 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Respect dat je dat allemaal wegkrijgt.
Vooral dat ontbijt, die valt als een bom volgens mij
Twee van mijn collega's doen ook aan bodybuilding, dus ik heb wel eens daadwerkelijk gezien wat ze aan het eten waren. Echt bizar! Maar wel begrijpelijk, want dat heb je gewoon nodigquote:
Ben je mooi klaar meequote:Op maandag 16 maart 2015 09:23 schreef Qwea het volgende:
Lol, appje v/d coach : Ik gooi je voeding om!
Wait, whut?
Mja heb ook de carbs en vetten nodig, met maar 1900kcal is dat toch een stuk lastiger.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat vind ik vrij weinig om massa aan te zetten. Ik zit zelf op dagen dat ik in de gym zit rond de 3.4 en op rust rond de 2.8 .2,9
Vanwege de ingedeelde klasse? Nog meer?? hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 09:23 schreef Qwea het volgende:
Wait, whut?
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:23 schreef Qwea het volgende:
Wait, whut?
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:33 schreef Artoo het volgende:
[..]
Vind het echt fascinerend om dit zo te volgen
Ja, ik vind het heel interessant. Maar cutten lijkt me inderdaad ook niet heel relaxed nee.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk he? Alhoewel ik van cutten niet zo happy word.
Jou cutten is vast nog wel 1.5 keer mijn kcalquote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]leuk he? Alhoewel ik van cutten niet zo happy word.
Alles vreten is relaxt. Cutten niet. Zeker niet met een eetstoornisquote:Op maandag 16 maart 2015 09:35 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heel interessant. Maar cutten lijkt me inderdaad ook niet heel relaxed nee.
Verwacht zelf richting 1700quote:Op maandag 16 maart 2015 09:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jou cutten is vast nog wel 1.5 keer mijn kcal
In jou geval zal het toch niet meteen extreem laag zijn lijkt me.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles vreten is relaxt. Cutten niet. Zeker niet met een eetstoornis
Ai caramba! Wordt dat voorzichtig afgebouwd dan? Heb je overigens aangegeven bij je coach dat je eetstoornis-issues hebt? Dan kun je dit strikt blijven monitoren om wellicht problemen te voorkomen?quote:
nope niet gedaan. En afbouwen gaat niet want 8 weeks outquote:Op maandag 16 maart 2015 09:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ai caramba! Wordt dat voorzichtig afgebouwd dan? Heb je overigens aangegeven bij je coach dat je eetstoornis-issues hebt? Dan kun je dit strikt blijven monitoren om wellicht problemen te voorkomen?
Ik ken je trainer natuurlijk niet maar het lijkt mij niet logisch als je zo laag gaat ineens.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:39 schreef Qwea het volgende:
Verwacht van wel. Ik hoor het welik geniet nog maar ff van mijn eten
oh ok, je moet nu dus als een malle afvallen! hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
nope niet gedaan. En afbouwen gaat niet want 8 weeks out
Zijquote:Op maandag 16 maart 2015 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ken je trainer natuurlijk niet maar het lijkt mij niet logisch als je zo laag gaat ineens.
Nu heb je 3500-4000 ofzo nodig om aan te komen, dan moet je op 2500 ofzo makkelijk kunnen afvallen.
Als je te hard gaat verlies je ook flink spiermassa, dat zou zonde zijn.
Maar goed ik neem aan dat je trainer weet wat ie doet, anders was hij geen trainer
Thnxquote:Op maandag 16 maart 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh ok, je moet nu dus als een malle afvallen! haha
Nou sterkteWat een hel haha!
Cookies vind ik niet zo. Oooooh ijs! Ja! Oeh! Misschien 3 krentenbollen kaas en dan een italiaans ijsjequote:Op maandag 16 maart 2015 09:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Het hangt er denk ik ook vanaf wát je mag eten. Als je nog steeds 100g havermout en alles moet eten dan mag je bijna niets eten voor die 1700 kcal, maar als je veel sla, vis etc eet dan kun je gewoon normaal eten voor die hoeveelheid.
En zijn krentenbollen dan echt dé guilty pleasure die je nog wilt eten? Ik zou voor chocolate chip cookies of tiramisu of ijs gaan of zo
Waarschijnlijk heel weinig carbsquote:Op maandag 16 maart 2015 09:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cookies vind ik niet zo. Oooooh ijs! Ja! Oeh! Misschien 3 krentenbollen kaas en dan een italiaans ijsje![]()
![]()
En je moet max aan je eiwitten komen, dus zal vis, kip/kalkoen/whey/havermout/rijst e.d worden denk ik.
Dat heb ik vorige week zaterdag gedaan. Daar was ik zo ziek van! Hele nacht lopen kotsenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel weinig carbs![]()
Ik zou niet eens kunnen kiezen wat ik nog zou willen eten haha! echt misselijk zou ik mezelf eten die laatste dag denk ik
Kak ik ga mijn brood missen dan man!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heel weinig carbs![]()
Ik zou niet eens kunnen kiezen wat ik nog zou willen eten haha! echt misselijk zou ik mezelf eten die laatste dag denk ik
Dat ziek worden ken ik ja, verschrikkelijk gevoel is dat!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week zaterdag gedaan. Daar was ik zo ziek van! Hele nacht lopen kotsen![]()
On my way to tha gymzin in. Pwo gaat hard. Die jij hebt... Kun je daar een schepje van missen? Die je bijna nooit gebruikt? Evt tegen betaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ben op 1-11-2014 begonnen met naar de sportschool gaan omdat ik fitter wilde worden.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:25 schreef gcjoel het volgende:
Goed bezig! Hoe lang heb je hier over gedaan?
Goed bezig dus! Zo'n grafiekje maakt het dan extra leukquote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Ben op 1-11-2014 begonnen met naar de sportschool gaan omdat ik fitter wilde worden.
Op 24-11-2014 voor het eerst gewogen en dat hou ik ook maar aan als begingewicht. Dat was 95,1 kg (maar waarschijnlijk dus nog wat hoger).
De eerste twee weken viel ik ook af. Maar de twee daar op volgende weken kwam dat er weer bij. Per saldo woog ik op 22-12-2014 94,9 kg. Min of meer terug bij af dus.
Toen ook MFP gedownload en erg gaan letten op wat ik eet, en in welke porties enzo. En T's gaan eten. Sindsdien verlies ik gemiddeld 0,8 per week
Afgelopen week geeft overigens een wat vertekenend beeld. De twee weken hiervoor had ik wat last van beetje verstopping, en dat zie je ook terug in de grammen die ik afviel in die weken. Maar afgelopen week geen last meer van dus lijkt nu ineens heel hard te gaan
Zie ook grafiekje hieronder:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed bezig dus! Zo'n grafiekje maakt het dan extra leuk
Lekker stukkiequote:
Ja tof is dat he!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:45 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Maar ook de reacties van mensen om me heen. Het begint meer en meer op te vallen, zelfs mensen die me regelmatig zien valt het nu op. En aan mijn kleding is het heel duidelijk te merken
Zover ben ik gelukkig nog lang nietquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tof is dat he!
Pas maar op straks beginnen ze met: Niet nog meer afvallen hoor
Jij woog tot 65?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zover ben ik gelukkig nog lang nietmaar ik hoop ook dat ik op dat moment zelf tevreden met mijn lichaam ben en kan stabiliseren.
Wel weer 2x gehoord dit weekend dat ik afgetraind was/veel afgevallenTerwijl ik iets zwaarder ben dan vorig jaar zomer, maar blijkbaar ook meer spier heujjj.
En ik ging in het krachthonk proberen een prachtig geposeerde spierfoto proberen te maken maar dat was dikke faal
Ja echt warm al!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Maraca het volgende:
Ik denk dat ik morgen een strandwandeling ga makenGaat zulk mooi weer worden
Daarom ga ik morgen ookquote:Op maandag 16 maart 2015 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt warm al!
Ik moet helaas gewoon werken
Ja, nu 65 bij 1.74, wil tot ongeveer 60kg denk ik. Misschien scheelt het ook dat ik nooit echt te zwaar geweest ben en ook heel langzaam afval, sommige mensen zal het niet eens opgevallen zijn misschien.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woog tot 65?
Ik kreeg echt al snel te horen van mensen dat ik niet meer moest afvallen.
Daar werd ik echt bozig van, ik bepaal zelf wel hoe ik er uit wil zien!![]()
Mja het tevreden zijn met mezelf zou leuk zijn, tot nu toe nog nooit behaald en dat is zonde.
Ik ben nu echt niet dik en er zijn genoeg mensen jaloers op mijn figuur maar toch ben ik zelf niet tevreden. Ook niet toen ik nog 8 kilo minder dan nu woog.
Ik denk wel steeds vaker als ik in de spiegel kijk, hmm dit is best ok. En dat is al heel wat!
Boks dat krijg ik nog steeds te horen. Hou lekker je bek ofzo.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woog tot 65?
Ik kreeg echt al snel te horen van mensen dat ik niet meer moest afvallen.
Daar werd ik echt bozig van, ik bepaal zelf wel hoe ik er uit wil zien!![]()
Mja het tevreden zijn met mezelf zou leuk zijn, tot nu toe nog nooit behaald en dat is zonde.
Ik ben nu echt niet dik en er zijn genoeg mensen jaloers op mijn figuur maar toch ben ik zelf niet tevreden. Ook niet toen ik nog 8 kilo minder dan nu woog.
Ik denk wel steeds vaker als ik in de spiegel kijk, hmm dit is best ok. En dat is al heel wat!
Ik kwam van 85 kilo in het begin, dus niet echt mega zwaar maar wel dikkig,quote:Op maandag 16 maart 2015 11:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, nu 65 bij 1.74, wil tot ongeveer 60kg denk ik. Misschien scheelt het ook dat ik nooit echt te zwaar geweest ben en ook heel langzaam afval, sommige mensen zal het niet eens opgevallen zijn misschien.
Hoe ver was jij nu dan qua gewicht en hoeveel wil je nog?
Oh ja, maar is 65 dan ook niet een beetje de ondergrens als je zo lang bent? Zeker als je flink wat krachttraining doet?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kwam van 85 kilo in het begin, dus niet echt mega zwaar maar wel dikkig,
Naar 65 kilo gegaan en nu weer op 73 kilo, bij 1.80
dus het viel natuurlijk wel op! maar ik was zeker niet te dun ofzo.
Als vrouw valt het gewoon tegen hoeveel spieren je aankomt, dat gaat gewoon echt niet hard. Dus met dat gewicht had ik nog gewoon behoorlijk wat vet alsnog maar je begon eindelijk mooi de vormen te zien in de schouders en benen.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja, maar is 65 dan ook niet een beetje de ondergrens als je zo lang bent? Zeker als je flink wat krachttraining doet?
Wordt je vanzelf makkelijker inquote:Op maandag 16 maart 2015 11:59 schreef Maraca het volgende:
Even een whey shake gemaakt.. volgens mij echt tig keer gecontroleerd of de deksel erop zat voordat ik ging schudden
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*quote:
Alles went volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*
Anyway.. op naar de sportschool
Dat blijft vies!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook in het wegwerken ervan? Eerste paar slokken zijn nog wel prima, maar daarna *ril*
again, boks!quote:Op maandag 16 maart 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blijft vies!![]()
Ik zou het ergens door doen, dan is het prima
Hoe en wat mix je het mee?quote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah ja, shit is dat. De hele tijd een brullende maag en maar op de klok kijken wanneer je kunt etenquote:Op maandag 16 maart 2015 12:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Non de ju, afspraak net pas afgelopen en ik moet nog beleg halen
FML, Honger. Ik hou me normaal gesproken heilig vast aan 12 uur lunch.
Op hoeveel vet zit je?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als vrouw valt het gewoon tegen hoeveel spieren je aankomt, dat gaat gewoon echt niet hard. Dus met dat gewicht had ik nog gewoon behoorlijk wat vet alsnog maar je begon eindelijk mooi de vormen te zien in de schouders en benen.
Nu heb ik langere tijd boven onderhoud gegeten dus verwacht wel meer spieren te hebben. hoef ook niet per se meer 65 te wegen maar rond de 70 zou leuk zijn.
dan zijn ze te vers.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:09 schreef gcjoel het volgende:
Nu lekker eten!
Ik haat eitjes die je niet goed kunt pellen!
Die heeft iedereen hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet mn vetpercentage niet, te veel in ieder geval want ik heb vetrol als ik zit
dit doe ik eigenlijk nu met verstand op 0 en gaan met die banaan. Zeker als je 2 kilo van een smaak hebt die fucking ranzig blijkt te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nja deze is nog te grootquote:Op maandag 16 maart 2015 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heeft iedereen hoorDie heb ik ook. Meisje wat ook mee doet zit op 16% en die heeft het ook
Verschil kan ook zitten in de samenstelling.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok.
Ik heb dus vandaag 150 gr gerookte kipfilet bij lunch. Bij de Appie, voorverpakt. Ingevuld op MFP geeft dat 158 kcal / 12 kh / 23 vet / 33 eiwit.
De normale is 140 kcal / 1 kh / 5 vet / 21 eiwit.
Waarom z'n verschil? Welke is nou goed? Het roken van kcal voegt toch geen kcal toe? Of vet?
je kan niet in een "gewone" bikini staan?quote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
Ik zit eens te kijken maar wat zijn die poseerbikini's debiel duur. 150 euro. Dat geld heb ik niet eens. En geef ik er ook echt niet voor uit.
Nou blijkbaar niet. Waarom snap ik niet. Maar no way in hel dat ik dat er voor uit ga geven.quote:Op maandag 16 maart 2015 13:50 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
je kan niet in een "gewone" bikini staan?
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daaropquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
Ik zit eens te kijken maar wat zijn die poseerbikini's debiel duur. 150 euro. Dat geld heb ik niet eens. En geef ik er ook echt niet voor uit.
Haha inderdaad!quote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daarop
Nope. Heb even de verpakking vergeleken met de waardes van MFP, die klopten niet. Had ik even eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Verschil kan ook zitten in de samenstelling.
Vaak is beleg niet 100% kippenvlees maar zitten er ook andere dingen in
hahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je gaat de helft minder eten, dus misschien bespaar je het daarop
OMG die slips voor mannenquote:Op maandag 16 maart 2015 13:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou blijkbaar niet. Waarom snap ik niet. Maar no way in hel dat ik dat er voor uit ga geven.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:06 schreef Lonaa het volgende:
Eten op, km's uitegerekend, was toch zo'n 8 km.
Inclusief heel mooi bos, over plassen heenspringen, door de modder banjeren en zelfs met stokken een best wel diepe beek oversteken.
Ja, was tof! De hond vond het ook prachtig. Heeft iig 2 konijnen achtervolgd, groot stuk losgelopen, niet het beekje overgestoken maar er gewoon doorheen gebanjerd.quote:
Oh ja dat helemaal, zulke randdebielen die dat invullen af en toe!quote:Op maandag 16 maart 2015 14:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope. Heb even de verpakking vergeleken met de waardes van MFP, die klopten niet. Had ik even eerder moeten bedenken
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, was tof! De hond vond het ook prachtig. Heeft iig 2 konijnen achtervolgd, groot stuk losgelopen, niet het beekje overgestoken maar er gewoon doorheen gebanjerd.
Nee, die is wel uit.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:13 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Daar heb je dus vanmiddag ook geen last meer van
quote:Op maandag 16 maart 2015 12:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blijft vies!![]()
Ik zou het ergens door doen, dan is het prima
Ja, alleen was ik zo stom om de chocolade variant te nemenquote:Op maandag 16 maart 2015 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
again, boks!
Met yoghurt en framboos in de blender!
Ik mix een scoop (24gr) met 250ml magere melk in zo'n shakebeker met een bolletjequote:
*boks*quote:Op maandag 16 maart 2015 13:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
dit doe ik eigenlijk nu met verstand op 0 en gaan met die banaan. Zeker als je 2 kilo van een smaak hebt die fucking ranzig blijkt te zijn.![]()
Hoe korter in je mond hoe sneller het voorbij is
Volgende keer ander smaakje proberen, zitten wel goede tussenquote:Op maandag 16 maart 2015 14:16 schreef Maraca het volgende:
Ik mix een scoop (24gr) met 250ml magere melk in zo'n shakebeker met een bolletje
Ik heb nog een anderhalve pot (was 2 halen 1 betalen)quote:Op maandag 16 maart 2015 14:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Volgende keer ander smaakje proberen, zitten wel goede tussen
Tenminste imo, sommige vinden whey met water smaken als zaad terwijl ik het wel lekker vond
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb nog een anderhalve pot (was 2 halen 1 betalen)Heb nog wel een kleinere pot vanille (gekregen van mijn stiefmoeder), maar die maak ik nog even niet open.
Ja, of ik stel me niet zo aan en drink het gewoon opquote:Op maandag 16 maart 2015 14:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Mixen met iets met meer smaak misschien? Sommige maken er hier een hele smoothie van met fruit en al
Ja of datquote:Op maandag 16 maart 2015 14:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, of ik stel me niet zo aan en drink het gewoon op
Dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja of dat
Maar als je het lekker kunt maken, wrom niet?
Eet smakelijkquote:Op maandag 16 maart 2015 14:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Over lekker gesproken.. lunchtijd
Havermout, kwark, salade, soep? Brood is overigens niet per se een dikmaker maar het zijn wel gauw veel calorieen, zeker met veel beleg.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
gal een broodeter en zoete kauw.
Nu snoep ik niet meer en ik probeer dus ook gezonde tussendoortjes te eten en gezond beleg.
Maar wat vinden jullie een goede vervanger voor brood? Want brood is ook best een dikmaker of iets?
Er zijn althans gezondere alternatieven.
Brood is zeker geen dikmaker, misschien eet je er teveel dan wel.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
Ik wil iets van 5 kilo afvallen maar ik ben nogal een broodeter en zoete kauw.
Nu snoep ik niet meer en ik probeer dus ook gezonde tussendoortjes te eten en gezond beleg.
Maar wat vinden jullie een goede vervanger voor brood? Want brood is ook best een dikmaker of iets?
Een pistoletje is wel gauw 100-250 kcal, daar moet je wel op letten. Maar als ik dit lees is brood niet de oorzaak van het gewicht wat je kwijt wilt.. 4 boterhammen is heel normaal.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Ik eet zo'n 4 boterhammen per dag. Soms nog een pistoletje op werk.
Tegenwoordig doe ik er vooral vleeswaren op, met sla en dressing of sandwichspread.
Als ik zoetigheid erop doe, is dat maar 1 boterham. Jam, chocoladepasta, hagelslag of pindakaas.
wat eet je nog meer? Want alleen 4 boterhammen overdag is niet echt veel en moet gewoon kunnen. Een pistoletje daar nog bij is als je dat vaak doet wel minder.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Ik eet zo'n 4 boterhammen per dag. Soms nog een pistoletje op werk.
Tegenwoordig doe ik er vooral vleeswaren op, met sla en dressing of sandwichspread.
Als ik zoetigheid erop doe, is dat maar 1 boterham. Jam, chocoladepasta, hagelslag of pindakaas.
Ik heb al vaker voorgenomen om ergens dagelijks mijn eten in te vullen maar vroeg of laat (meestal vroeg) stop ik daar al weer mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een pistoletje is wel gauw 200-300 kcal, daar moet je wel op letten. Maar als ik dit lees is brood niet de oorzaak van het gewicht wat je kwijt wilt.. 4 boterhammen is heel normaal.
Ik zou gewoon een paar dagen lang al je eten invoeren op myfitnesspall of fatsecret of iets dergelijks, zodat je het totaalplaatje in beeld krijgt.
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwoquote:
Vroeg me laatst nog af als je nog leefdequote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Deel 60 alweer... gaat hard als je 'eventjes's niet kijkt hier
Mja, maar het punt is dus dat er in principe geen 'fout' of 'goed' eten is. Je kan elke dag taart eten als je daarmee binnen je kcal behoefte blijft.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:06 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al vaker voorgenomen om ergens dagelijks mijn eten in te vullen maar vroeg of laat (meestal vroeg) stop ik daar al weer mee.
Ik probeer in ieder geval naar het totaalplaatje te kijken. Dus 'alles' wat kan helpen om een beetje te verliezen en dat altijd kwijt te zijn. Vandaar mijn vraag.
Klinkt niet als weinig, maar wel een beetje als saai en smakeloosquote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwo
T: whey 35g
L: 100gkipfilet, 150h gekookte meergranen rijst, 100g gestoomde groente. Vitamine C.
T: 35g whey
D: 100g koolvis, 150g meergranen rijst, 100g gestoomde groente, vitamine c
T: 200gkwark
Nu ijsje en 2 krentenbollen. Morg mee beginnen
Sterkte! dit zou echt mijn voedingshel zijn! hahaquote:Op maandag 16 maart 2015 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
o: 60g havermout, 35g whey, water, eetlepel lijnzaad. Sups, bcaa, pwo
T: whey 35g
L: 100gkipfilet, 150h gekookte meergranen rijst, 100g gestoomde groente. Vitamine C.
T: 35g whey
D: 100g koolvis, 150g meergranen rijst, 100g gestoomde groente, vitamine c
T: 200gkwark
Nu ijsje en 2 krentenbollen. Morg mee beginnen
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wat eet je nog meer? Want alleen 4 boterhammen overdag is niet echt veel en moet gewoon kunnen. Een pistoletje daar nog bij is als je dat vaak doet wel minder.
Het gaat echt om totaal in en uit qua caloriegebruik
Nah, een plakje salami (bijvoorbeeld), met een blaadje sla en een beetje dressing óf een dun laagje sandwichspread is toch niet zwaar?quote:Op maandag 16 maart 2015 16:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zou ook even kijken naar het beleg op die vier boterhammen, niet bepaald licht. Dressing enz.
Hopelijk eet je meer dan dit
Lastig in te schatten, ik weet niet precies wat je nodig hebt natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.![]()
Verder at ik altijd cruesli maar daar is nu bijna het laste restje van op.
Ik drink 1 kop thee met suiker, 1 glas yogho en melk per dag, 1 kop koffie met melk en suiker. Rest probeer ik water te drinken.
Verder eet ik regelmatig fruit.
's avonds bijvoorbeeld pasta met groenten en kruiden. Soms vlees of nepvlees erbij of kip. Of aardappels uit de oven of gekookte aardappels met groentes.
Geen hele gekke dingen.
Doe dat op elk stukje brood van je vier en het tikt redelijk door.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, een plakje salami (bijvoorbeeld), met een blaadje sla en een beetje dressing óf een dun laagje sandwichspread is toch niet zwaar?
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lastig in te schatten, ik weet niet precies wat je nodig hebt natuurlijk.
Maar let wel op dat je drinken ook al best wat calorieën bevat en die pistoletjes eet je dus toch vaak extra. Je ontbijt dus nog met cruesli naast die 4 boterhammen op een dag?
Ik denk dat je toch zoals anderen ook aangeven het beste een week ofzo moet bijhouden wat je eet. Zo krijg je ook een beter beeld van hoeveel calorieën alles bevat en wat je dus kunt verbeteren.
Weeg dingen dus ook af, hoeveel pak ik van alles? Kan dat niet minder enz.
Mja, 1 plakje per boterham.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Doe dat op elk stukje brood van je vier en het tikt redelijk door.
Alle kleine beetjes bij elkaar tikt hard door.
Ook dat maakt voor afvallen niet uitquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.
Inschatten kun je zoveel fouten in maken. Ik dacht gisteren dat ik op 15 gr boter zat bij het bakken, was het 4 grquote:Op maandag 16 maart 2015 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed met grammen inschatten of ml. Dat zou ik inderdaad moeten wegen.
Soms eet ik die cruesli met yoghurt als ontbijt ipv 2 boterhammen, soms als laat toetje.
Ik eet soms ook een half uur voor het naar bed gaan.![]()
Zal proberen het in te vullen!
Op zich valt dat wel mee, maar salami is al een behoorlijk calorierijk beleg en dan doe je er nog dressing bij ook. Afhankelijk van de dressing kan dat ook oplopen, dat dan op 4 boterhammen kan vrij veel zijn. Maar daarin is dus het afwegen nu handig, inzicht in wat je op je brood doet en verder eet.quote:
Ik leef nog! Drukke weken geweest, inclusief het leeghalen van de gehele woonkamer omdat de vloer geschuurd is afgelopen weekend. Daarbij nog nieuw werk, 6x sporten in de week... pffffquote:Op maandag 16 maart 2015 16:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vroeg me laatst nog af als je nog leefde![]()
Je loopt tien delen achter of niet?
Brood is geen dikmaker, je doelt waarschijnlijk op de fabel dat KH dik maken.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:51 schreef vencodark het volgende:
Ik wil iets van 5 kilo afvallen maar ik ben nogal een broodeter en zoete kauw.
Pistolet zit ontzettend veel onnodige kcal in vergeleken met een snee broodquote:Op maandag 16 maart 2015 16:00 schreef vencodark het volgende:
Gewoon dagelijks kijkenquote:Op maandag 16 maart 2015 16:01 schreef sandertjuh het volgende:
Deel 60 alweer... gaat hard als je 'eventjes's niet kijkt hier
Zonde van de suiker in de thee en koffiequote:Op maandag 16 maart 2015 16:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik werk zo'n 3 keer per week dus zo'n pistoletje bij elke dienst. En ohja, als die na zo'n nachtdienst overblijven, neem ik ze mee en eet ik die de 2 dagen erna nog.![]()
Verder at ik altijd cruesli maar daar is nu bijna het laste restje van op.
Ik drink 1 kop thee met suiker, 1 glas yogho en melk per dag, 1 kop koffie met melk en suiker. Rest probeer ik water te drinken.
Verder eet ik regelmatig fruit.
's avonds bijvoorbeeld pasta met groenten en kruiden. Soms vlees of nepvlees erbij of kip. Of aardappels uit de oven of gekookte aardappels met groentes.
Geen hele gekke dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |